abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:36:58 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43768121
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:34 schreef Kozzmic het volgende:

Je leest verkeerd:

Nog 15% van de kiezers die morgen opkomen geven aan dan pas de definitieve keuze te maken. Dat
zijn vooral kiezers bij andere partijen dan CDA en PvdA die zich afvragen of ze al dan niet
strategisch gaan stemmen. (Bijna 20% van de kiezers heeft vandaag aangegeven strategisch te gaan
stemmen).

Je hebt gelijk. Ik had te snel gelezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_43768165
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Sander10 het volgende:
Ligt het aan mijn video, of waren de lijsttrekkers allemaal een beetje opgemaakt?
Met Wilders als dieptepunt, wat 'n lelijke pretnisonkop had hij ... met 'n klodder vla on top
pi_43768189
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is toch de keuze van de ouders? Zij willen hun kinderen graag bij zich houden in die cel. Wat is daar nu zielig aan? Alternatief is dat de hele familie in de illegaliteit verdwijnt.

Een van de speerpunten van het CDA is keuzevrijheid voor ouders, wat onderwijs, kinderopvang en dit betreft. Ze zijn dus wel consequent.
Moeten we weer even onszelf herinneren aan het verschijnsel Taïda Pasic? Het meisje uit Kosovo dat uit haar klas is opgepakt door een stel Gestapo-agenten en alleen in de cel is geworpen? Die ouders waren al lang het land uit. Dit was een directe maatregel tussen beleidsuitvoerders en het kind.
pi_43768193
Balkenende vond ik veel beter dan bij de vorige verkiezingen hoewel hij wel een aantal keren weer teruggreep naar van die erg moeilijke termen.
lollig
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2006 @ 23:40:25 #230
862 Arcee
Look closer
pi_43768227
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef knnth het volgende:

[..]

Met Wilders als dieptepunt, wat 'n lelijke pretnisonkop had hij ... met 'n klodder vla on top
Ja, hij leek wel een Van Gogh.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43768231
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Moeten we weer even onszelf herinneren aan het verschijnsel Taïda Pasic? Het meisje uit Kosovo dat uit haar klas is opgepakt door een stel Gestapo-agenten en alleen in de cel is geworpen? Die ouders waren al lang het land uit. Dit was een directe maatregel tussen beleidsuitvoerders en het kind.
Frauderende Breezah's en WW2-vergelijkingen erbij halen zijn zo'n dooddoener.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_43768238
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Balkenende vond ik veel beter dan bij de vorige verkiezingen hoewel hij wel een aantal keren weer teruggreep naar van die erg moeilijke termen.
Nou goed toch? Ik heb liever een man die inhoudelijk is en vaktaal niet schuwt dan een paar van die krampachtige Jip en Janneke taal dwepers.
pi_43768248
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Het viel ook mij op, Elseetje, dat het wederom de vrouw was die overschreeuwd werd door de aanwezige heren. Ze heeft zich goed staande gehouden en wat mij betreft duidelijk haar woord gevoerd. En dat woord was klasse.
Guttegut, de feministen in de dop doen hun mond weer open, ze werd helemaal niet overschreeuw aangezien ze bijval kreeg van zowel PvdA en SP, ik zag het juist als een front die elkaar steunden.
Niet overal vrouwendiscriminatie willen zien mensen
Een heer met stijl
pi_43768279
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kan wel waar zijn, maar het is niet zo dat we eerst 4 jaar lang moeten gaan verdienen en dan pas aan al die problemen iets moeten doen.
Dat is inderdaad niet zo. Het is namelijk zo dat we eerst 4 jaar lang moeten gaan verdienen, maar daarna gaan we niet iets aan de problemen doen, nee daarna gaan we wéér 4 jaar ¤¤¤ verdienen, en daarna wéér, en daarna wéér... Problemen oplossen is slecht voor de economie (althans op de korte termijn), en de VVD zal dus altijd voor méér verdienen gaan.

Halsema zei het wel treffend: nu voorkomen dat het milieu naar den kloten gaat, kost minder dan het later herstellen van het milieu. Die logica kan je op haast elk punt toepassen van de VVD. Maja problemen vooruit schuiven en onopgelost laten is beter voor de economie.

[ Bericht 0% gewijzigd door knowall op 21-11-2006 23:50:06 (ONopgelost dus...) ]
pi_43768288
Wat waren trouwens de steekwoorden van die debat?

Rutte --> Ik moet het nu toch hard zeggen;....
Bos --> Ik zal een voorbeeld noemen van...
pi_43768311
ik had die poll nog niet eens gezien! Duidelijk dat niemand objectief naar 't debat gekeken heeft
pi_43768313
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Sander10 het volgende:
Ligt het aan mijn video, of waren de lijsttrekkers allemaal een beetje opgemaakt?
Halsema had wel een glimmend pijpmondje.
pi_43768314
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:40 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nou goed toch? Ik heb liever een man die inhoudelijk is en vaktaal niet schuwt dan een paar van die krampachtige Jip en Janneke taal dwepers.
Alle lijstrekkers waren inhoudelijk alleen de ene lijsttrekker kon het wat beter verpakken dan de andere.
lollig
pi_43768316
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Strolie75 het volgende:

Balkenende --> We hebben in kaart gebracht...
pi_43768321
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is toch de keuze van de ouders? Zij willen hun kinderen graag bij zich houden in die cel. Wat is daar nu zielig aan? Alternatief is dat de hele familie in de illegaliteit verdwijnt.

Een van de speerpunten van het CDA is keuzevrijheid voor ouders, wat onderwijs, kinderopvang en dit betreft. Ze zijn dus wel consequent.
Precies, Halsema ging daar hard op in maar vergeet (of wil graag vergeten) dat het de keuze v/d ouders is en probeert een punt te maken met een makkelijke oneliner die sympathie op moet wekken.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43768331
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Guttegut, de feministen in de dop doen hun mond weer open, ze werd helemaal niet overschreeuw aangezien ze bijval kreeg van zowel PvdA en SP, ik zag het juist als een front die elkaar steunden.
Niet overal vrouwendiscriminatie willen zien mensen
Heeft niets met discriminatie te maken, daar geen van die mannen opzettelijk haar wilde overschreeuwen. Het is nu eenmaal een natuurlijk feit dat in een discussie, de vrouw meer moeite moet doen om gehoord te worden. Dat gaat onbewust. En dat ze bijval kreeg van de PvdA en de SP heeft daar niets mee te maken. Waarom moet zij bijval krijgen van mannelijke discussiepartners om gehoord te worden, terwijl de mannen geen bijval nodig hebben?

En het is ongelofelijk dat ik nog eens in verband wordt gebracht met het feminisme op deze manier ! Meestal ben ik de vrouwenhater !
pi_43768342
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Het viel ook mij op, Elseetje, dat het wederom de vrouw was die overschreeuwd werd door de aanwezige heren. Ze heeft zich goed staande gehouden en wat mij betreft duidelijk haar woord gevoerd. En dat woord was klasse.
Dank voor de bijval FuifDuif (het wordt toch geen gewoonte?). Maar waarom vind je dan toch dat Balkenende heeft gewonnen, terwijl hij geen enkel rechtstreeks antwoord heeft gegeven, en overal omheen draaide? Dat is geen debat voeren...
pi_43768348
quote:

Balkenende --> "De feiten zijn dat..."

Daarbij moest ik altijd aan dit plaatje denken:

Ik heb 'm wel niet 1 maal "waar het om gaat" horen zeggen, een unicum!
pi_43768358
quote:

[..]

Halsema had wel een glimmend pijpmondje.
Wie doet me een teiltje.....
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43768359
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef knowall het volgende:
Halsema zei het wel treffend: nu voorkomen dat het milieu naar den kloten gaat, kost minder dan het later herstellen van het milieu. Die logica kan je op haast elk punt toepassen van de VVD. Maja problemen vooruit schuiven en opgelost laten is beter voor de economie.
Ik mis het breder denken van Halsema. Wat kunnen wij als Nederland nu modiaal betekenen wat de uitstoot van CO2 betreft, of de veranderingen van het klimaat? Rutte had wel gelijk. In China komt er elke 4 dagen een kolenmijn bij, en ook wat de uitstoot in files betreft had hij een punt.
pi_43768388
Ik vond Halsema, Rouvoet en Bos het sterkst.
pi_43768401
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik mis het breder denken van Halsema. Wat kunnen wij als Nederland nu modiaal betekenen wat de uitstoot van CO2 betreft, of de veranderingen van het klimaat? Rutte had wel gelijk. In China komt er elke 4 dagen een kolenmijn bij, en ook wat de uitstoot in files betreft had hij een punt.
Het goede voorbeeld geven.
lollig
pi_43768413
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef Dutchguy het volgende:
Ik vond Halsema, Rouvoet en Bos het sterkst.
Bos! Bos heeft NIETS gedaan om z'n kiezers terug te winnen van de SP
pi_43768414
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Dank voor de bijval FuifDuif (het wordt toch geen gewoonte?). Maar waarom vind je dan toch dat Balkenende heeft gewonnen, terwijl hij geen enkel rechtstreeks antwoord heeft gegeven, en overal omheen draaide? Dat is geen debat voeren...
Ik heb niemand een rechtstreeks antwoord horen geven. Ieder voor zich waren ze bezig met monologen, indirect richting de kiezers. Dat is logisch aan de vooravond van de verkiezingen waarbij je maar beter zoveel mogelijk positieve dingen over je eigen club kunt vermelden en niet het risico nemen om verzeild te raken in discussiepunt die je eigenlijk meer kwaad gaat doen dan goed. Het is echter wat jammer voor mijn persoonlijke beeldvorming. Ik vond Balkenende heel sterk en hield zich goed staande ondanks alle aanvallen.
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:46:52 #250
139330 TNA
For the stars that shine
pi_43768433
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:43 schreef knowall het volgende:

[..]

Balkenende --> "De feiten zijn dat..."

Daarbij moest ik altijd aan dit plaatje denken:

[afbeelding]

Ik heb 'm wel niet 1 maal "waar het om gaat" horen zeggen, een unicum!
Je bedoelt We laten de feiten spreken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')