In mijn ogen ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Niks van gezien maar ik neem aan Rouvoet
Ja Balkendende was idd het sterkstquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Balkenende was het sterkst![]()
Halsema het slechtst.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef DGD het volgende:
Ik vond Rutte het sterkste. Wel ging hij iets te veel in op economie maar desondanks had hij het beste verhaal en kwam het sterkste over.
Ik denk een Balkenende 2de
Halsema was een kakelende kip :S 1 naar slechtste
Rouvoet laatste omdat hij meer had moeten zeggen
Dat is juist slim gespeeld van hem. Op zulke gevoelige punten kan je je beter behouden gedragen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Rouvoet? Die Christen die expres het woord christendom elke keer vermeed? Hij heeft geen woord - tijdens het normen en waardendebat - gepraat over zijn morele christelijke normen en waarden zoals verbieden van euthenasie en abortus en het homohuwelijk.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef BigFire het volgende:
wat een polliedereen stemt op z'n favoriet ongeacht zijn/haar prestaties in het debat.
Je bent het eens met zijn verhaal, dat is totaal iets anders dan dat ie sterk was in het debat, want ut is echt onmogelijk dat je dat kan vindenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef DGD het volgende:
Ik vond Rutte het sterkste. Wel ging hij iets te veel in op economie maar desondanks had hij het beste verhaal en kwam het sterkste over.
Slim om de kiezer te misleiden, maar dat maakt hem daardoor een vrij inhoudsloze debater en dus geen winnaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is juist slim gespeeld van hem. Op zulke gevoelige punten kan je je beter behouden gedragen.
grapjasquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
Rutte was de duidelijke winnaar, objectief bekeken.
Precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik stem SP en kies vanavond als beste debater toch Rouvoet.
Inderdaad hij liet de linkse oppositie vooral lekker Balkenende aanvallen, zodat het VVD standpunt niet ondersneeuwde daarin.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
Alleen jouw mening is goed ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je bent het eens met zijn verhaal, dat is totaal iets anders dan dat ie sterk was in het debat, want ut is echt onmogelijk dat je dat kan vinden
Laat me raden, je bent links.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef Litso het volgende:
Rutte was walgelijk, evenals Balkenende. Rouvoet heb ik niet zoveel gehoord eigenlijk, of het ging gewoon langs me heen. Halsema was me wat teveel van de one-liners. Marijnissen was okay maar ook niet de beste vond ik. Bos was imho het sterkst, hoewel ik het wel wat lame vond dat hij nu de SP hoog in de peilingen staat zo met Marijnissen begint te flirten..
En juist niet, hij wil de accijnzen verhogen om de alcoholconsumptie te verlagen onder jongeren? Ik ken wel 100 betere maatregelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:18 schreef sniper20 het volgende:
Rouvout was vooral sterk bij het debat over alcohol-preventie. Had ie Balkenende er even goed onder.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Niks van gezien maar ik neem aan Rouvoet der Jan
Iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
Dat kan je niet objectief menen. Dan heb je simpelweg met veel te gekleurde bril gekeken. Rutte was ronduit zwak, zoals hij altijd zwak tot matig is. Hij kan geen punten maken, geen aanval winnen en komt niet verder dan "de economie gaat achteruit door dit en dat".quote:
Waar zijn jouw argumenten dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef golfer het volgende:
Probeer de eigen partij-voorkeur zoveel mogelijk eens een keer te vermijden en probeer gewoon de beste debater uit te kiezen op basis van inhoud en argumenten?
Dat probeerde ik ook al te bewerkstelligen, maar blijkbaar kunnen mensen geen objectieve bril opzetten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Stem gewoon zonder je eigen partijvoorkeur te betrekken.
En Halsema dan? Die heeft niet 1 punt genoemd uit het GL programma. Alleen maar geschreeuw op de anderen. Dat is geen debatteren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat kan je niet objectief menen. Dan heb je simpelweg met veel te gekleurde bril gekeken. Rutte was ronduit zwak, zoals hij altijd zwak tot matig is. Hij kan geen punten maken, geen aanval winnen en komt niet verder dan "de economie gaat achteruit door dit en dat".
Inderdaad, dat heb je goed gehoord. De Christenunie wil alcohol nog duurder maken. Alsof de horeca sinds de invoering van de euro niet al duur genoeg is geworden... Nee, dat was een flinke misser.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En juist niet, hij wil de accijnzen verhogen om de alcoholconsumptie te verlagen onder jongeren? Ik ken wel 100 betere maatregelen.
Ik vond Rouvoet het minst populistisch en het meest inhoudelijk en to-the-point bezig.quote:
Dat is wel waar. Maar hij bleef wel redelijk oppervlakkig wat betreft zijn eigen partij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Rouvoet het minst populistisch en het meest inhoudelijk en to-the-point bezig.
zal nooit op hem stemmen
Zat jij te slapen tijdens het milieu-gedeelte, bij het debat over de zorg en bij haar opmerking over Irak?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En Halsema dan? Die heeft niet 1 punt genoemd uit het GL programma. Alleen maar geschreeuw op de anderen. Dat is geen debatteren.
Dat waren ook alleen maar aanvallen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:25 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zat jij te slapen tijdens het milieu-gedeelte, bij het debat over de zorg en bij haar opmerking over Irak?
Dat is helemaal niet voorspelbaar. Het zou pas voorspelbaar zijn als Jan Marijnissen op 1 stond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:23 schreef Kokstra het volgende:
Haha, Rutte op 1 natuurlijk, hoe voorspelbaar weer
Dit is gewoon het debat met een rechtse visie bekijken, wellicht door een CDA-bril? Of VVD?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom heeft links dan gewonnen?
Rechts heeft gewonnen omdat Balkie alle aanvallen wist te pareren, en omdat Rutten Marijnessen een paar keer goed in de tang had.
En Halsema heeft alleen maar wat geschreeuwd.
Ja idd, Halsema is ontzettend vervelend en draagt telkens niks bij aan de debatten, walgelijke lijsttrekker van een opzich redelijke partijquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat waren ook alleen maar aanvallen.
Heb je die poll op de FP van vorige week gezienquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Fok is rechts , was mij al eerder opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |