Ik heb gisteren gereserveerd bij Van Leest, was de eerste en hoefde niet vooruit te betalen.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef Knoflook het volgende:
Alleen kut dan je bij van leest moet vooruit betalen.
Dan doe je dat toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef Khadgar het volgende:
Ik zie her en der veel discussies dat men geen zin heeft om zo overdreven te moeten werken met de controller zoals in de vele trailers. Goed nieuws voor hen, het kan ook met een klein tikje.
Maar tis toch tien keer leuker om die bal gewoon echt een onwijze hengst te geven? Kijk dat je zonder tegenwicht jezelf je arm uit de kom draait ok, maar echt, het lijkt me zoo cool om me gewoon echt uit te leven op dat ding... Dansmatten vond ik ook altijd een geinig concept, maar met het ritmegevoel van een dop-erwtje ben ik er maar niet aan begonnen...
Wat ik wil zeggen, fysieke interactie maakt het contact met je game veel intensiever. Rumble toonde dat al aan, en het gaat gewoon veel verder met een Wii-mote!
Klopt, maar je hóeft niet zo te bewegen, het kan. Ik zal lang niet altijd zo willen spelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef Khadgar het volgende:
Ik zie her en der veel discussies dat men geen zin heeft om zo overdreven te moeten werken met de controller zoals in de vele trailers. Goed nieuws voor hen, het kan ook met een klein tikje.
Maar tis toch tien keer leuker om die bal gewoon echt een onwijze hengst te geven? Kijk dat je zonder tegenwicht jezelf je arm uit de kom draait ok, maar echt, het lijkt me zoo cool om me gewoon echt uit te leven op dat ding... Dansmatten vond ik ook altijd een geinig concept, maar met het ritmegevoel van een dop-erwtje ben ik er maar niet aan begonnen...
Wat ik wil zeggen, fysieke interactie maakt het contact met je game veel intensiever. Rumble toonde dat al aan, en het gaat gewoon veel verder met een Wii-mote!
Ik zal dat ook zeker doen, ik wil met die post de luie kinders van de bank lokken om het ook es te doen. Zweten zul je van een potje boksen!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch?Leef je uit zou ik zeggen, niemand die je tegenhoudt.
Bij de bart smit hebben ze een nummertje op je pre-order gezet, dat betekend dat ze hem ook echt voor je appart houden en op volgorde van nummertje de mensen bellenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij de Bart Smit is het first come, first serve, dacht ik.
Oh dat is wel netjes dan, normaal is het op de dag van de launch ophalen, kom je niet dan is ie weg.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef remcheese het volgende:
[..]
Bij de bart smit hebben ze een nummertje op je pre-order gezet, dat betekend dat ze hem ook echt voor je appart houden en op volgorde van nummertje de mensen bellen
(wij wel iig)
dus : 14 mensen pre-orderen, er komen er maar 12, dan hebben TOCH de 1e 12 hem maar, ook al kom je hem 2 dagen later ophalen.
Ik heb online gereserveerd een tijd geleden bij de BS, maar nu staat er als ik online inlog helemaal niks. Trouwens, hoe gaat het eigenlijk in zijn werk bij de BS als je online reserveert?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef remcheese het volgende:
[..]
Bij de bart smit hebben ze een nummertje op je pre-order gezet, dat betekend dat ze hem ook echt voor je appart houden en op volgorde van nummertje de mensen bellen
(wij wel iig)
dus : 14 mensen pre-orderen, er komen er maar 12, dan hebben TOCH de 1e 12 hem maar, ook al kom je hem 2 dagen later ophalen.
Luister ook niet naar deze man, hij houdt van kleurtjes en vind Oot niks. Verder is ToS een tering gamequote:Op woensdag 22 november 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luister niet naar deze man. Hij is op zijn achterhoofd gevallen als baby en het is nooit meer goedgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
eerste filmpjuh: awwwwquote:Op donderdag 23 november 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_wczw4PlKuE
How Cute
http://www.youtube.com/watch?v=0h4u_V3pGmg
Nieuwe commercial voor de USA
quote:· In the Photo Channel, you can catch the evil cat that runs across the screen to get tips! It appears in the Fun option, and you can grab the cat with the A and B button.
· You can have a 194 piece puzzle by holding down the 1 button before selecting any piece amount.
· If you don’t have an SD card and still want to check out Photo Channel, you can e-mail a Jpg to your Wii Message Board. There is a size limit for any mail you send to it - possibly 1mb.
· In Bowling, you can throw your ball into other people’s lanes.
· If you put mp3s in your SD card along with your photos, you can change the background music during a slideshow to one of your mp3s.
· When the messageboard records your play time, if you don’t exit to the Wii Menu before you power off the machine, it records the play time as “other”. If you properly exit to the menu and then shut off it will record it as the correct game.
· You can rearrange almost anything on the wii…like the channels and messages by just holding the A and B
· The plasma burin reduction kicks in the second the wiimote shuts down.
· when you get an e-mail, not only does the disc drive light up and pulsate blue, but your Wiimote sends out a little chirp
· when you’re in the Mii channel and you don’t use the Wiimote for a little bit and your Mii’s start walking around, if you then suddenly use the Wiimote, all the Mii stop and follow the ‘hand’ for about 3 seconds….
· when typing messages, and you need to go back and edit the message(while still typing) instead of deleting letters, just point to where you want to edit to move the type cursor.
· In Wii Sports Bowling, when you press up on the Directional Pad, it will zoom in on the lane. The zoom in sound is the exact same sound from Super Mario 64 anytime you moved the camera.
· Co Op Jugsaw puzzles in wii photos
· You can place the sensor bar upside down and it doesn’t reverse the directions of your movements…
· In wii sports bowling, you can release on the back swing and throw the ball backwards. It scares all the miis behind you.
· Classic controller has analog shoulder buttons. With the GC “click” at the bottom.
werkt de GC controller dan wel bij virtual console?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Is al bevestigd![]()
Jep, dat welquote:Op donderdag 23 november 2006 09:29 schreef DerBolle het volgende:
[..]
werkt de GC controller dan wel bij virtual console?
anders moet ik ook nog zo'n classic conroller gaan kopen![]()
quote:
Sweet!quote:Co Op Jigsaw puzzles in wii photos
uk.gamespot.comquote:Op donderdag 23 november 2006 10:15 schreef Platina het volgende:
van die gamespot review:
The Good: The first entry in one of gaming's greatest series; seemingly perfect emulation of the original.
The Bad: Some elements of the game's design haven't aged very well, but that's to be expected.
wat een kut ding om bad te noemen. Vind je het gek 20 jaar later.
Achterlijke dikke kut amerikaan dat het is.
quote:
jup is ook enige reden dat ik Far Cry ga halen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Oksel het volgende:
Nu nog fatsoenlijk online tegen elkaar spelen en ik ben echt blij.
Je kan met Wii blijkbaar ook ADHD ontdekken.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_wczw4PlKuE
How Cute
voor zover ik weet gaat Far Cry niet onlinequote:Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef DerBolle het volgende:
[..]
jup is ook enige reden dat ik Far Cry ga halen.
Is nog niks over bekend iig.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
voor zover ik weet gaat Far Cry niet online![]()
Deze jaar je weet toch swaquote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Far Cry komt deze jaar nog uit, dus gaat het niet online.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze jaar je weet toch swa
whehehehequote:Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
whahahah check dit dan: http://www.youtube.com/watch?v=gTsjnjsO-E0&NR
Ik zou zeggen, speel het eens. Persoonlijk zou ik het, met al m'n liefde voor zelda, ook hooguit een zeven gegeven hebben. En dan puur op basis van wat het spel betekent heeft. Want als er een klassieker is die de tanden des tijds niet doorstaan heeft, is het Zelda 1 wel. "Kom bij het volgende level door eerst op pixel 1 het veld te verlaten, vervolgens op pixel 330 en vervolgens nog een keer op pixel 278" en dat zonder hint systeem, dat zou nu heel hard afgestraft worden. Gameplay is aanmerkelijk volwassen geworden in twintig jaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:15 schreef Platina het volgende:
van die gamespot review:
The Good: The first entry in one of gaming's greatest series; seemingly perfect emulation of the original.
The Bad: Some elements of the game's design haven't aged very well, but that's to be expected.
wat een kut ding om bad te noemen. Vind je het gek 20 jaar later.
Achterlijke dikke kut amerikaan dat het is.
Een dergelijk ouder game speel je ook niet omdat het goede gameplay heeft. Er zijn maar weinig games van 20+ jaar die nog goed speelbaar zijn zonder dat je je gaat ergeren aan dingetjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, speel het eens. Persoonlijk zou ik het, met al m'n liefde voor zelda, ook hooguit een zeven gegeven hebben. En dan puur op basis van wat het spel betekent heeft. Want als er een klassieker is die de tanden des tijds niet doorstaan heeft, is het Zelda 1 wel. "Kom bij het volgende level door eerst op pixel 1 het veld te verlaten, vervolgens op pixel 330 en vervolgens nog een keer op pixel 278" en dat zonder hint systeem, dat zou nu heel hard afgestraft worden. Gameplay is aanmerkelijk volwassen geworden in twintig jaar.
Verwacht H&M taferelen!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef realbase het volgende:
Ik zat net even op wehkamp site te kijken...
Daar kan je hem ook bestellen.
Ik met goede hoop de " wehkamp chat" in gegaan :
Wehkamp medewerker: Op de site staat dat u deze kunt reserveren.
Wehkamp medewerker: Zodra deze binnenkomt wordt hij uitgeleverd.
Bezoeker: ok, levertijd staat op 3 weken. dat is dus iets na 8 december. is deze levertijd ook haalbaar of bestata de mogelijkheid dat hij te weinig wordt geleverd door Nitendo en dat de levertijd naar eind december / begin januari gaat ?
Wehkamp medewerker: Dat kan inderdaad ook gebeuren.
Wehkamp medewerker: wij zijn afhankelijk van de fabrikant.
Bezoeker: kunt u mij vertellen of er al veel zijn besteld ? dan weet ik een beetje of het reeel is om hem op 8 december te evrwachten
Wehkamp medewerker: Ik kan niet achter die gegevens komen.
Bah
Nou ja.. ik pak mn slaapzak wel uit de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |