Meldt!quote:
Eens. MP1 was inderdaad veel beter dan deel 2.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:00 schreef BMH het volgende:
Hij heeft idd gelijk. Metroid Prim 1 was een magische stap in de serie.. Een fris uitje.. Nu wil ik wel weer graag terug naar de basics. Een metroid game waar platforming & puzzles centraal staan
Twilight Princessquote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil ook gewoon één wereld, en geen licht en donkere variant! De weg vinden is al moeilijk genoeg.
Dat heeft er bij mij voor gezorgd dat ik niet meer verder ging met MP2quote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens. MP1 was inderdaad veel beter dan deel 2.
Ik wil ook gewoon één wereld, en geen licht en donkere variant! De weg vinden is al moeilijk genoeg.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef Hansch het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15222&type=mov&pl=game
Videoreview Zelda (Spoilers)
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef Hansch het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15222&type=mov&pl=game
Videoreview Zelda (Spoilers)
Volgens Nintendo zelf is er een groot aantal direct verkrijgbaar hier in Nederland.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef Lexie het volgende:
Ik heb ook geen pre-order. Ik zie wel of hij nog ergens te verkrijgen is, en anders wacht ik wel een paar dagen. En anders mag ik Kepler zijn pre-order bij de Bart Smit lenen
.
nee precies anders om.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef DerBolle het volgende:
wat is verschil nou tussen connecten met wii via router en die USB wireless adapter?
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee precies anders om.
standaard wifi connectie, en USB ethernet adapter verkraagbaar.
verschil is dat de ene draadloos is en de ander niet.
Wat heb je dan aan je Wiiquote:Op woensdag 22 november 2006 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]
VVD, minder belasting, meer geld voor Wii games
SP, meer belasting, iedereen een Wii
GL, meer belasting, iedereen een Wii op groene stroom
WIlders, minder belasting, iedereen een witte Wii
SGP, iedereen een Wii, maar geen TV
CDA, iedereen een Wii, maar wel uit op zondag
Vind de 360 ook weinig speciaals. Battle of the graphics, is ook wel nodig aan de ene kant (speelde CoD3@PS2 op HDReady en dat zoog echt zwaar) maar aan de andere kant voegt het weinig echt revolutionairs toe. Ach ieder z'n ding tochquote:Op woensdag 22 november 2006 11:31 schreef TimoBasso het volgende:
Zojuist mijn 360 verkocht... op naar de Wii![]()
ja het is eigenlijk een gemeente van 6 dorpen, maar aangezien je maar in 1tje de intertoys hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
17k inwoners een dorp noemen...![]()
<2k is pas een dorp![]()
ik moet wachten tot de avond van 21 december (zit in UKop 't moment)quote:Op woensdag 22 november 2006 14:13 schreef Oksel het volgende:
Maar liever een Wii met Zelda..15 VIJFTIEN nachtjes nog maar..
![]()
Ik kijk hem niet ivm spoilers, maar wat is die laatste zin dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:59 schreef -Dries- het volgende:
Gametrailers review is leukVooral de laatste zin
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef DerBolle het volgende:
werkt die classic controller niet met GC games op de Wii?
Nee, helaas niet. Is al bevestigdquote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef DerBolle het volgende:
werkt die classic controller niet met GC games op de Wii?
was het maar zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens Nintendo zelf is er een groot aantal direct verkrijgbaar hier in Nederland.![]()
181quote:Op woensdag 22 november 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel Bart Smits zijn er in Nederland?
op 8 dec te weinigquote:Op woensdag 22 november 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel Bart Smits zijn er in Nederland?
Iets in de trant van:quote:Op woensdag 22 november 2006 14:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik kijk hem niet ivm spoilers, maar wat is die laatste zin dan?
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
was het maar zo.
Er worden maar max 1000 stuks per concern uitgegeven (bart smit, frs, mediamarkt).
De verwachtingen zijn dat ze de 1e 3 maanden schaars zullen zijn, pas in feb/mrt zijn ze volop te krijgen.
Dit om de vraag in de 1e 6 maanden in de usa aan te kunnen
Uhu. Ze weten zelf ook wel dat er veel vraag naar is. Ik maak me er niet druk om. Eerste 3 maanden vrijwel niet te verkrijgen, ja tuurlijkquote:Hallo Chantal,
Er komt direct een groot aantal Wii's beschikbaar voor Nederland, de vraag ernaar blijft ook stijgen. [...]
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
eerste levering: 6 decquote:Op woensdag 22 november 2006 15:49 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[..]
Uhu. Ze weten zelf ook wel dat er veel vraag naar is. Ik maak me er niet druk om. Eerste 3 maanden vrijwel niet te verkrijgen, ja tuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |