Oeh ja een vorig topic teruglezen... Mmmmm spannend... Maja ben jij chanty van de sexy foto's want dan vind ik je meteen een stuk aardigerquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Anders ga je even na waar het uiteindelijk over gaat, Spuit11. Ik heb geen zin meer hier verder op in te gaan, we zien vanzelf wel hoe het loopt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh ja een vorig topic teruglezen... Mmmmm spannend... Maja ben jij chanty van de sexy foto's want dan vind ik je meteen een stuk aardiger????
Sorry, bedoelde third party gamecube controllers, als je mijn quote gelezen had zou je dat wetenquote:
Mijn dorp is nogal Christelijk, dus is het niet zo raar dat men hier Kerst viert om religieuze redenen ipv de cadeaus. En excuseer mij voor mijn humeur, ik heb het namelijk een beetje moeilijk op het moment. (als je wilt weten waarom ga je maar de GAM SC lezen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Mikani het volgende:
[..]
Net of een traditioneel gezin wat in een dorp woont geen kerst viert. Jullie gezin misschien niet, maar veel anderen wel. Het is gewoon de realiteit die wordt verteld.
Bovendien, ieder z'n eigen feestje. Maar dat veel mensen Sinterklaas vieren, wil niet zeggen dat niet veel mensen Kerst vieren, integendeel. Misschien wel meer gezinnen met wat oudere kinderen, dat wel, maar daar is de W
Je reageert trouwens of je op je spreekwoordelijke pik bent getrapt. Doe eens chill
.
Kerst vieren om religieuze ideeen is ook oké hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn dorp is nogal Christelijk, dus is het niet zo raar dat men hier Kerst viert om religieuze redenen ipv de cadeaus. En excuseer mij voor mijn humeur, ik heb het namelijk een beetje moeilijk op het moment. (als je wilt weten waarom ga je maar de GAM SC lezen)
Gaan we dan Wii-meetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Tomasso het volgende:
Ow ja, Media Markt Rotterdam Centrum is voor mij! Of je moet een knappe meid zijn van rond de 18-20 jaar*kuch*
Grappig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef ikookhier het volgende:
Nintendo Wii Sensor Bar Demystified
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Verkoopcijfers Wii/PS3
[afbeelding]
Prijsverhouding Wii/PS3
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Verkoopcijfers Wii/PS3
[afbeelding]
Prijsverhouding Wii/PS3
VVD, minder belasting, meer geld voor Wii gamesquote:Op woensdag 22 november 2006 10:28 schreef Gronnaephos het volgende:
Spannend hoor.
En wel stemmen allemaal vandaag! (Behalve de minderjarigen natuurlijk)
Zeldaquote:
Kijk nog een reden om VVD te stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]
VVD, minder belasting, meer geld voor Wii games
SP, meer belasting, iedereen een Wii
GL, meer belasting, iedereen een Wii op groene stroom
WIlders, minder belasting, iedereen een witte Wii
SGP, iedereen een Wii, maar geen TV
CDA, iedereen een Wii, maar wel uit op zondag
Daar heb ik de laatste 4 jaar anders weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:49 schreef floppie86 het volgende:
Jammer alleen dat de VVD studenten verneukt, dus ik uiteindelijk minder geld heb, net als de gemiddelde modaal inkomen nederlander.
3 kwart van de studenten die ik ken stemt vvd, waaronder ikzelfquote:Op woensdag 22 november 2006 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste 4 jaar anders weinig van gemerkt.
kunnen die klaplopers eindelijk is aan het werk voor hun geld ipv de eeuwige student uit te hangen...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:49 schreef floppie86 het volgende:
Jammer alleen dat de VVD studenten verneukt, dus ik uiteindelijk minder geld heb, net als de gemiddelde modaal inkomen nederlander.
Omdat studenten toch degenen met verstand zijn. Hier in Delft is het echter vooral SPquote:Op woensdag 22 november 2006 10:57 schreef Tware het volgende:
[..]
3 kwart van de studenten die ik ken stemt vvd, waaronder ikzelf![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
VVD en CDA zijn idd voor minder belasting, en daardoor worden games goedkoper omdat we dan nog maar 15% ipv 19% BTW betalen (15% is een gok en geen feit)
Iedereen een Wiitte Wii is ook een goed plan. Stem dus op één van die drie partijen mensen!
quote:Is it easier? No, and that's the point. In a game that resorts to button mashing and fast reflexes the added motion control actually helps a ton by adding necessary depth and finesse to the fights. Rather than simply crunching a few buttons in a moment of near-death, players actually have to focus, set up for a special, and pull it off at the risk of not only failing the attack, but also looking like a total idiot in front of friends. There's something awesome about sitting at little to no health and watching the final blast shoot towards you from across the arena, only to pull off a clutch Spirit Bomb and wipe away the competition using pure skill. Not a mashed button. Skill.
Inderdaad. Doordat ik er met de pet naar heb gegooid bij mijn vorige opleiding krijg ik nu geen studiefinanciering meer. Reken maar dat ik nu zo snel mogelijk mijn studie af wil maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
kunnen die klaplopers eindelijk is aan het werk voor hun geld ipv de eeuwige student uit te hangen...![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:31 schreef TimoBasso het volgende:
Zojuist mijn 360 verkocht... op naar de Wii![]()
Cijfer? Heb de Ps2 versie al maar deze lijkt me toch wel leuk voor 2e hands ofzoquote:Op woensdag 22 november 2006 11:08 schreef speknek het volgende:
IGN over Dragon Ball Budokai Tenkaichi:
[..].
Naja!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef speknek het volgende:
Metroid Prime. Tijd voor wat nieuws in de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |