Oeh ja een vorig topic teruglezen... Mmmmm spannend... Maja ben jij chanty van de sexy foto's want dan vind ik je meteen een stuk aardigerquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Anders ga je even na waar het uiteindelijk over gaat, Spuit11. Ik heb geen zin meer hier verder op in te gaan, we zien vanzelf wel hoe het loopt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh ja een vorig topic teruglezen... Mmmmm spannend... Maja ben jij chanty van de sexy foto's want dan vind ik je meteen een stuk aardiger????
Sorry, bedoelde third party gamecube controllers, als je mijn quote gelezen had zou je dat wetenquote:
Mijn dorp is nogal Christelijk, dus is het niet zo raar dat men hier Kerst viert om religieuze redenen ipv de cadeaus. En excuseer mij voor mijn humeur, ik heb het namelijk een beetje moeilijk op het moment. (als je wilt weten waarom ga je maar de GAM SC lezen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Mikani het volgende:
[..]
Net of een traditioneel gezin wat in een dorp woont geen kerst viert. Jullie gezin misschien niet, maar veel anderen wel. Het is gewoon de realiteit die wordt verteld.
Bovendien, ieder z'n eigen feestje. Maar dat veel mensen Sinterklaas vieren, wil niet zeggen dat niet veel mensen Kerst vieren, integendeel. Misschien wel meer gezinnen met wat oudere kinderen, dat wel, maar daar is de W
Je reageert trouwens of je op je spreekwoordelijke pik bent getrapt. Doe eens chill
.
Kerst vieren om religieuze ideeen is ook oké hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn dorp is nogal Christelijk, dus is het niet zo raar dat men hier Kerst viert om religieuze redenen ipv de cadeaus. En excuseer mij voor mijn humeur, ik heb het namelijk een beetje moeilijk op het moment. (als je wilt weten waarom ga je maar de GAM SC lezen)
Gaan we dan Wii-meetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Tomasso het volgende:
Ow ja, Media Markt Rotterdam Centrum is voor mij! Of je moet een knappe meid zijn van rond de 18-20 jaar*kuch*
Grappig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef ikookhier het volgende:
Nintendo Wii Sensor Bar Demystified
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Verkoopcijfers Wii/PS3
[afbeelding]
Prijsverhouding Wii/PS3
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Verkoopcijfers Wii/PS3
[afbeelding]
Prijsverhouding Wii/PS3