ja en dan is de keuze voor hem snel gemaakt want hij heeft geen zin om daar zo zijn dagen te slijten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
E10 wordt moe van Semih, want die probeert E10 steeds de grond in te trappen
Oh, het ligt dus aan het huis dat hij chaggie is, en niet hemzelfquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef Sug4r het volgende:
Tijn loopt altijd voor dingen weg, maar in het huis kan hij dat niet en daar word hij chagerijnig van zegt hij![]()
Dan stream je niet genoeg, dat heeft ze namelijk genoeg gezegdquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:14 schreef gerxan het volgende:
ik heb marlies in 2 dagen nog niet 1 keer.... ooooooooohhh wat leuuuuk!!
of zo bizaaaaaaaaaaarrr!! horen zeggen... blijkbaar doet t haar echt wel wat
Gisteren was het eerste wat ik van haar hoorde: "Wat bizar he, dat we weer allemaal in het huis zijn." oid, tegen Tijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:14 schreef gerxan het volgende:
ik heb marlies in 2 dagen nog niet 1 keer.... ooooooooohhh wat leuuuuk!!
of zo bizaaaaaaaaaaarrr!! horen zeggen... blijkbaar doet t haar echt wel wat
Dat is dus waar ik bang voor ben dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, geef sabje 50.000 EUR in de finale voor een exit, en laat Jeroen BB winnen. Jeroen speelde het spelletje het beste, en Sabje kan het geld gewoon goed gebruiken.
http://www.sabrina.uk.com/quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:15 schreef gerxan het volgende:
fanclub van sabrina.. iemand de link?
Voor een dergelijk scenario zou ik direct tekenen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, geef sabje 50.000 EUR in de finale voor een exit, en laat Jeroen BB winnen. Jeroen speelde het spelletje het beste, en Sabje kan het geld gewoon goed gebruiken.
nee Sa is niet spannend meer nu ze geen relatie meer heeft. Tijn heeft liever iemand die getrouwd of verkering heeft. Eerst probeerde hij het met Micheline maar toen dat niet lukte nam hij maar een vrouw die ruim 10 jaar ouder was dan had hij zeker kans van slagenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:16 schreef Bartoli het volgende:
Tijn: "Maandag moeten we eruit Saar... staat Barry je op te wachten met een trouwring"
Sa: "Neeeee... ik wil er niks over horen. Ik ben gewoon gedumpt... klaar"
Tijn: "Kunnen we wel volgend jaar trouwen"die tijn probeert die nu sa nu die mo niet kan krijgen. zielig
Ach, dan heeft ze het "voor Sabrina gedaan" zoals ze zelf de hele tijd zegt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:19 schreef vinnieboy het volgende:
Vind het zieliger voor Mo die hoopte met een hoop centjes de deur uit te gaan. Straks als ze uit huis gaat staat ze helemaal met lege handen![]()
Hilde heeft overduidelijk hier het een en ander meegekregen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:24 schreef Darklight het volgende:
Hilde vind FOK! leuk? Gisteravond had ze het ook over FOK!, toen ze in bad zat met janine
Ik denk dat ze gezoend heeft met Tijn, maar bedacht zich omdat het dan wel op camera zou zijn... ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:23 schreef Day het volgende:
En toch ben ik heel erg benieuwd wat Mo nou aan Sa op wou biechten vannacht.
ik ook... Mo zei volende week maandag, als we eruit zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:23 schreef Day het volgende:
Moet m'n vriendin niet flikkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gezoend heeft met Tijn, maar bedacht zich omdat het dan wel op camera zou zijn... ofzo
Witte Reus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:26 schreef MissMatch het volgende:
Toch hè, in die badscènes van Tijn en Mo was het toch wel overduidelijk dat er onder water het een en ander gebeurde. ben benieuwd of dat straks ook wordt gerevealed.
Ik denk eerder dat Mo iets in DBK heeft gehoord en dat het niet zo leuk nieuws is voor Saquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gezoend heeft met Tijn, maar bedacht zich omdat het dan wel op camera zou zijn... ofzo
Jenna is zwangerquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Mo iets in DBK heeft gehoord en dat het niet zo leuk nieuws is voor Sa
heeft e10 toch al verteld?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Mo iets in DBK heeft gehoord en dat het niet zo leuk nieuws is voor Sa
Gedumpt door Barry.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Toch die abortusquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
Nee ging echt wel om Mo zelf.
het kan niet anders of mo is tot de conclusie gekomen dat ze niet met rob verder gaat straks.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
Nee ging echt wel om Mo zelf.
Weer gehoord van anderenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:34 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Janine dit allemaal weet terwijl ze helemaal geen internet heeft?
Nee, Sa was al uitgebreid door E10 ingelicht toen ze het gesprek aangingen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heeft ze hier gepost dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hilde heeft overduidelijk hier het een en ander meegekregen.
Dat vraag ik me dus serieus af, maar denk dat ze gewoon lurckte.quote:
Dat was voor toen jij zei dat Golfer en jij mee zouden doen aan BB6quote:
Ach die zijn allemaal in denial. De streamers zitten echt geen dingen te verzinnen hoor (ok, sommige mensen hebben een iets te grote fantasie, maar het meeste wat er gepost wordt is gewoon waargenomen in het huis). Door op ons af te geven, maken ze het voor zichzelf weer recht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Marlies heeft niks op internet gezien of gelezen ( maar weet exact wat er is geschreven)
Dat verklaard het een beetje, als ze hier had gepost, dan had ze het waarschijnlijk niet zo leuk meer gevondenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus serieus af, maar denk dat ze gewoon lurckte.
Had ik ook gedaan!quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ach die zijn allemaal in denial. De streamers zitten echt geen dingen te verzinnen hoor (ok, sommige mensen hebben een iets te grote fantasie, maar het meeste wat er gepost wordt is gewoon waargenomen in het huis). Door op ons af te geven, maken ze het voor zichzelf weer recht.
Of dat ze doorheeft dat Rob niet verder wil met haar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:34 schreef 2live het volgende:
[..]
het kan niet anders of mo is tot de conclusie gekomen dat ze niet met rob verder gaat straks.....
En wie zijn weer de dupe? De kinderenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of dat ze doorheeft dat Rob niet verder wil met haar.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef Day het volgende:
Egbert is effe onder de zonnebank geweest voor de VOL-ers.![]()
Hoorde julle wat hij net zei? Hij had het over 'mijn forum'.
ja Egbert voelt zich een wereldster waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:45 schreef Marrije het volgende:
En Etjen zit alweer naast zijn schatje.
Waar kan ik dat lezen? Kan geen streamverslagen vinden?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:36 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Sa was al uitgebreid door E10 ingelicht toen ze het gesprek aangingen.
op de cos, e10 kon volgens mij niet wachten om dat te vertellen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar kan ik dat lezen? Kan geen streamverslagen vinden?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef Day het volgende:
Er zijn er zoveel, weet je toevallig welke?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:49 schreef 2live het volgende:
[..]
op de cos, e10 kon volgens mij niet wachten om dat te vertellen!
Ach die man geniet, joh. Laat 'm. Er zit toch geen kwaad in?quote:
Hij begon er gelijk over toen die gisteren binnenkwam, dus het topic tijdens de live uitzendingquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel, weet je toevallig welke?
We heten SCReamers Dayquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ach die zijn allemaal in denial. De streamers zitten echt geen dingen te verzinnen hoor (ok, sommige mensen hebben een iets te grote fantasie, maar het meeste wat er gepost wordt is gewoon waargenomen in het huis). Door op ons af te geven, maken ze het voor zichzelf weer recht.
Dank je, ik was al begonnen met 528 maar dacht al dat ze daar al verder waren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij begon er gelijk over toen die gisteren binnenkwam, dus het topic tijdens de live uitzending
Ik ookquote:
Met we bedoelde ik dus de jeroen fans.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
speak for yourself, ik voel me niet geroepen om bij jouw wij te horen, ik ga absoluut niet stemmen voor jeroen, ik gun hem de overwinning echt niet
Ze heeft wel een eigen fansite hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik dacht nog: het wat sneu dat de site in het Engels is voor Sa![]()
Mo heeft meerdere keren met Tijn gezoend...zowiezo 2x en wat er onder de dekens nog heeft plaatsgevonden. Ze hebben zowiezo "geplekt" werd gisteren ook al ff aangehaald door Rik weer. Die begon over de reactie tijdens het finalefeestje afgelopen keer toen hij Riep "heb ik dan als enige echt geplekt , samen met E10"quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Blijf dit niet vinden kunnen, sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:56 schreef vinnieboy het volgende:
Arme tijn altijd comentaar over de politie. Tja had je maar geen nsb-er moeten worden he lulletje
In het rosjequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fansite hoor
http://www.bbsabrina.nl/
Dat mag ieder zijn mening toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Blijf dit niet vinden kunnen, sorry
mss dat ze stiekum toch verliefd is op Tijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:23 schreef Day het volgende:
vind het ook niet zo'n leuke opmerkingquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Blijf dit niet vinden kunnen, sorry
Nee, heb het topic doorgelezen maar daar staat het ook niet. Iemand die mij kan vertellen wat Etjen meteen vertelde toen hij het huis in kwam? Dat Barry Sabrina heeft gedumpt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij begon er gelijk over toen die gisteren binnenkwam, dus het topic tijdens de live uitzending
FLIKKER OP JEROEN, FLIKKER TOCH OP, FLI-KER-OP!!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die van Rik en Tijn ook![]()
http://www.rikentijn.nl/
[afbeelding]
Zó stiekem is dat nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:00 schreef berney het volgende:
[..]
mss dat ze stiekum toch verliefd is op Tijn.
dank uquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fansite hoor
http://www.bbsabrina.nl/
stiekum? ik denk dat rob wel diep in zijn geheugen moet graven wanneer mo voor het laatst tegen hem zo verliefd gedaan heeft, zou niet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:00 schreef berney het volgende:
[..]
mss dat ze stiekum toch verliefd is op Tijn.
Ik moest ook wel lachen toen Jeroen het terug probeerde te doen, ik zat er echt op te wachten dat die zou gaan stampvoetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FLIKKER OP JEROEN, FLIKKER TOCH OP, FLI-KER-OP!!!!!hilarisch was dat gisteren
[/quote]quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef 2live het volgende:
20 november 2006 21:32[/url] schreef avonne het volgende:[/b]
E10 vertelt dat Barry in Sabrina's huis woont, maar dat ie volgens Rob geen reet voor Sabrinas huis of dochter doet.
Ja, dat vond ik ook al jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeroen heeft niet genoeg verstand om echt kwaad te kunnen worden, het dringt gewoon niet bij hem door![]()
Barry zit in Sa d'r huis...quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, heb het topic doorgelezen maar daar staat het ook niet. Iemand die mij kan vertellen wat Etjen meteen vertelde toen hij het huis in kwam? Dat Barry Sabrina heeft gedumpt?
Veel gelul over streamers en forums.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
Het is zeker alleen maar lofzang heel de dag al?
Da's wel erg, dat terugbrengen door de buurvrouwquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Barry zit in Sa d'r huis...
Hij heeft maar 2 keer Jenna opgehaald...en heeft d'r vervolgens nieteens zelf teruggebracht bij Sa d'r pa en ma..maar heeft de buurvrouw dat laten doen.
En verder kijkt tie nergens naar om ofzo.![]()
En zitten elkaar een beetje op te hemelen. Wacht maar tot woensdagavond!!! (Misschien valt dat ook wel tegen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Veel gelul over streamers en forums.
Ik hoop dat het beter wordt dan bij BB5. Daar verschenen een paar quotes op het scherm en dat was het.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:09 schreef NS het volgende:
[..]
En zitten elkaar een beetje op te hemelen. Wacht maar tot woensdagavond!!! (Misschien valt dat ook wel tegen)
Ik hoop op een beetje vuurwerk morgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:09 schreef NS het volgende:
[..]
En zitten elkaar een beetje op te hemelen. Wacht maar tot woensdagavond!!! (Misschien valt dat ook wel tegen)
en dat vond niemand erg...quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter wordt dan bij BB5. Daar verschenen een paar quotes op het scherm en dat was het.
En geluid van E10 bij Marcia *sop sop*, en dan de kop van Sabrina zien!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat vond niemand erg...
hopelijk nu met beelden erbij![]()
Alsof dat ook maar 1 sec serieus is genomenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:04 schreef berney het volgende:
[..]
Wel als ze al die tijd net doet of er niets aan de hand is.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Barry zit in Sa d'r huis...
Hij heeft maar 2 keer Jenna opgehaald...en heeft d'r vervolgens nieteens zelf teruggebracht bij Sa d'r pa en ma..maar heeft de buurvrouw dat laten doen.
En verder kijkt tie nergens naar om ofzo.![]()
Vooral over V-O-Lquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Veel gelul over streamers en forums.
Ik ook, ik kijk er wel naaruit!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Ik hoop op een beetje vuurwerk morgen![]()
Iig geen overspannen, gillende en jankende Mo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
t Enige positieve van dit alles is dat we allemaal kunnen zien dat Tijn, Rik en Monique van hun zelf opgebouwde troon af zijn gevallen.
Nou en of.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
t Enige positieve van dit alles is dat we allemaal kunnen zien dat Tijn, Rik en Monique van hun zelf opgebouwde troon af zijn gevallen.
Maar ze weet nu 'alles'.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:14 schreef NS het volgende:
[..]
Iig geen overspannen, gillende en jankende Mo.
Hopelijk wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:14 schreef NS het volgende:
[..]
Iig geen overspannen, gillende en jankende Mo.
Ze belichaamt het spreekwoord :"Wie een gat graaft voor een ander, valt er zelf in" echt per-fect.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk wel.
Ik bedoel, niemand heeft de put gegraven waar ze nu diep in zit. Ja, Tijn heeft een schepje geholpen, maar Mo heeft het voor de rest zelf allemaal gedaan. En dan moet ze niet iedereen de schuld gaan geven en dat alles nep is.![]()
Hummie's revenge, omdat ze voor niets uit haar bed gelicht was.
Nee, gisteren deed Jeroen of die ook kwaad werd, omdat Rik boos werd. Hij immiteert altijd zijn gesprekspartner.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:05 schreef Bartoli het volgende:
gisteren werd jeroen echt kwaad dus die kan het wel
Dat ben je echt 1 van de enige. En blijkwaar was Rik wél onder de indruk want hij hield gelijk zn bek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, gisteren deed Jeroen of die ook kwaad werd, omdat Rik boos werd. Hij immiteert altijd zijn gesprekspartner.
Als jij dat als echt kwaad kon zien, dan vind ik dat heel knap, ik pieste haast in mijn broek omdat het er zo onnatuurlijk uit kwam
Volgens mij voelde hij wel behoorlijke frustratie hoor. Maar communicatief kan Jeroen het nooit bijbenen, dus vandaar dat het wat klungelig eruit zagquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, gisteren deed Jeroen of die ook kwaad werd, omdat Rik boos werd. Hij immiteert altijd zijn gesprekspartner.
Als jij dat als echt kwaad kon zien, dan vind ik dat heel knap, ik pieste haast in mijn broek omdat het er zo onnatuurlijk uit kwam
Nee, hij ging Sound of Music zingenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben je echt 1 van de enige. En blijkwaar was Rik wél onder de indruk want hij hield gelijk zn bek.
Of hij had medelijdenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben je echt 1 van de enige. En blijkwaar was Rik wél onder de indruk want hij hield gelijk zn bek.
Of dat.quote:
Nooit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef berney het volgende:
Ik heb in ieder geval medelijden met Tijn, al ben ik anti-Tijn
Mwah.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef berney het volgende:
Ik heb in ieder geval medelijden met Tijn, al ben ik anti-Tijn
Moet je even de streamverslagen op VOL lezen!!!!! hihihiquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, heb het topic doorgelezen maar daar staat het ook niet. Iemand die mij kan vertellen wat Etjen meteen vertelde toen hij het huis in kwam? Dat Barry Sabrina heeft gedumpt?
E10 vind ik wel bij haar passenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah.
Ik heb medelijden met Sa, vanwege haar gekke zus. En vanwege haar schrijnende talent om de verkeerde mannen in haar leven uit te zoeken![]()
Goed idee, Jeroen bijvoorbeeld.quote:Geef haar wat geld om uit haar schulden te komen maar laat iemand anders BB6 winnen.![]()
Die zit met haar gedachten in de schervenquote:Het valt me op dat Monique haar mond niet opentrekt.
dat noemen ze ook wel een kring....zit nml nog iemand tussenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef arneaux het volgende:
Monique en Hilde die beiden in het midden van de groep willen zitten, dat dus ook maar doen, maar wel 3 meter afstand bewaren. Duidelijk non verbaal signaal.
Hij vertelde dat Barry wel in haar huis woonde, maar niets voor Jenna deed, en ook het huis niet verzorgde.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moet je even de streamverslagen op VOL lezen!!!!! hihihi
Dat viel mij ook al op. Ik denk dat ze dat ook niet meer gaat doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef arneaux het volgende:
Het valt me op dat Monique haar mond niet opentrekt.
Hilde vroeg net in de keuken aan haar of het ging. "Ja hoor", was haar reactie en ze liep gelijk weg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Ik denk dat ze dat ook niet meer gaat doen.
Dus zelfs 1 op 1 ontwijkt ze Hilde.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:37 schreef Day het volgende:
[..]
Hilde vroeg net in de keuken aan haar of het ging. "Ja hoor", was haar reactie en ze liep gelijk weg.
Ze kan ook beter haar mond houden anders maakt ze nog meer brokken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Ik denk dat ze dat ook niet meer gaat doen.
Groot gelijk dat ze Hilde negeert, zulke mensen moet je negeren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus zelfs 1 op 1 ontwijkt ze Hilde.
Overigens dom van Monique dat ze wegliep, Hilde krijgt zo steeds meer gelijk.
Als ze een beetje karakter had gehad had mo niet weggelopen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Groot gelijk dat ze Hilde negeert, zulke mensen moet je negeren.![]()
Nou, ze houdt zich eerder flink denk ik. Ze heeft er vannacht wel erg om moeten huilen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Saar is niet erg rouwig om de breuk met Barry.
Je kan inderdaad beter je aandacht vestigen om een jongetje van 25. Af en toe een rare moodswing erdoorheen, alle gesprekken naar jezelf draaien en voor het gehele huis sfeerbepalend zijn. Dat is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Groot gelijk dat ze Hilde negeert, zulke mensen moet je negeren.![]()
Omdat ze weet dat wij meekijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze houdt zich eerder flink denk ik. Ze heeft er vannacht wel erg om moeten huilen.
Maar ze wil er in het huis niet meer over praten.
En Jeroen&Milicaquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef vinnieboy het volgende:
Dus we krijgen deze week heftige sex tussen saar en E10mm
vooral voor je gezin ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter je aandacht vestigen om een jongetje van 25. Af en toe een rare moodswing erdoorheen, alle gesprekken naar jezelf draaien en voor het gehele huis sfeerbepalend zijn. Dat is inderdaad beter.
Ja, maar ja die is bezet he.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Day het volgende:
Oeh! Monique kijkt niet vrolijk bij de verhalen over de 1e 2 weken van Tijn en Marlies. Toen waren ze inderdaad heel close.
Hey, Tijn vond in het begin Micheline toch ook heel leuk?
Wen maar aan die blik, die zullen we gedurende de week nog wel meer te zien krijgen. Woensdag word top.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Day het volgende:
Oeh! Monique kijkt niet vrolijk bij de verhalen over de 1e 2 weken van Tijn en Marlies. Toen waren ze inderdaad heel close.
Hey, Tijn vond in het begin Micheline toch ook heel leuk?
Tuurlijk, dat is haar keuze, Hilde wil haar alleen maar breken, alles wat Hilde zegt tegen Moniek is niet gemeend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter je aandacht vestigen om een jongetje van 25. Af en toe een rare moodswing erdoorheen, alle gesprekken naar jezelf draaien en voor het gehele huis sfeerbepalend zijn. Dat is inderdaad beter.
Want?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wen maar aan die blik, die zullen we gedurende de week nog wel meer te zien krijgen. Woensdag word top.
Ach. That goes without saying.quote:
Misschien zondagavond wel een Finale gangbang.quote:
Ach, mo zegt zovaak dingen die ze eigenlijk niet meent. al drie maanden lang.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is haar keuze, Hilde wil haar alleen maar breken, alles wat Hilde zegt tegen Moniek is niet gemeend.
Yeah,quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien zondagavond wel een Finale gangbang.![]()
Nee. Monique heeft bewezen lekker oprecht te zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is haar keuze, Hilde wil haar alleen maar breken, alles wat Hilde zegt tegen Moniek is niet gemeend.
Want dan komt de video over de bewoners in het huis.quote:
Ze gaan gourmetten van de weekquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even op de hoogte brengen van wat er morgen avond komt ? en meer dingen ? die worden uitgezonden ?? heb het gemist gisteren, thx
oeps,quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Want dan komt de video over de bewoners in het huis.
Zal me een partij geven. Twee keer met haar kont voor hem draaien en het loopt er al uit na bijna 100 dagen zonder.quote:
???????????? wat mis ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Want dan komt de video over de bewoners in het huis.
Dan is het de keuze aan de ander om haar te negerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef berney het volgende:
[..]
Ach, mo zegt zovaak dingen die ze eigenlijk niet meent. al drie maanden lang.
Ach. Ze heeft ook geen poot om om te staan natuurlijk, met al die leugens.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is het de keuze aan de ander om haar te negeren
Als dat jouw methode is prima, ik heb daar andere gedachtes over.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is het de keuze aan de ander om haar te negeren
Ze kan aan Rik vragen of ie wil gaan liggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Ze heeft ook geen poot om om te staan natuurlijk
*tromgeroffel* *tsjing*quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze kan aan Rik vragen of ie wil gaan liggen.![]()
Woensdag bigbrother reveals, krijgen de bewoners beelden te zien van uitspraken etc. van en over elkaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even op de hoogte brengen van wat er morgen avond komt ? en meer dingen ? die worden uitgezonden ?? heb het gemist gisteren, thx
daar hangt ie nogal veel rondquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef Darklight het volgende:
waarom noemt die egbert de hele tijd namen van vol? beetje zielig
Een oude zeurderige man al voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:59 schreef Kinga het volgende:
om te kotsen die egbert...
Bij Hilde is geen andere methode mogelijk, weet je wel, dat mens kan alleen maar steken geven en stoken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:55 schreef berney het volgende:
[..]
Als dat jouw methode is prima, ik heb daar andere gedachtes over.
Jee zeg, dat is maar 1x voorgekomen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:01 schreef saa het volgende:
[..]
Bij Hilde is geen andere methode mogelijk, weet je wel, dat mens kan alleen maar steken geven en stoken.
Als ze tegengas krijgt heeft ze niks meer te zeggen, verspilde moeite dus om daar nog op in te gaan (in het geval van Monique iig)
Thx , Top !!! Weet je ook hoe laat morgen ??quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef saa het volgende:
[..]
Woensdag bigbrother reveals, krijgen de bewoners beelden te zien van uitspraken etc. van en over elkaar![]()
Donderdag geloof ik een of andere zangmarathon![]()
Vrijdag komt Wolter kroes een liedje zingen![]()
En ook nog een feestje![]()
Die zit echt al sinds hij in dat huis zit een partij te janken over van alles en nog wat....alles is zielig en niks kan door de beugel...wat een jankerd joh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:10 schreef Kinga het volgende:
Semih heeft moeite met die cameramensen die in de badkamer de meiden van top tot teen filmden....tsja
En Janine met haar theezakjes ook nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef Kinga het volgende:
hahaha Jeroen staat niet expres met zijn pik naar de camera
Hij wist niet dat er ook streams in de badkamer zijn, duhhhhhquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef Kinga het volgende:
hahaha Jeroen staat niet expres met zijn pik naar de camera
's Avonds weet niet hoe laat, iemand die het wel weet? (wil het voor geen goud missen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx , Top !!! Weet je ook hoe laat morgen ??
Zei Micheline net ook tegen hem toen hij weer een opmerking maakte "en maar janken als een klein kind als ik weg ben hé" Go Michelinequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die zit echt al sinds hij in dat huis zit een partij te janken over van alles en nog wat....alles is zielig en niks kan door de beugel...wat een jankerd joh.![]()
Ja ze kan nu nalullen wat ze al die weken op internet heeft gelezen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef Marrije het volgende:
Hilde doet nu al meer in het huis dan tijdens haar hele eerste verblijf.
Hoezo? t Ontgaat me even.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef berney het volgende:
Mo toont toch karakter hoor, ondanks dat ze zo hard op dr plaat gevallen is.
Mich is aardig bijgedraaid dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:37 schreef Bartoli het volgende:
groepjes lijken me duidelijk Sem, Jeroen, Mich, Hilde en wellicht Do ook Milica en vrijdag dan Marcel
E10 en Marlies de zwevers
en de andere een groep
Sinds ze internet heeft gevonden en een en ander heeft bijgelezen wel. en besides als sem op de hand van roene is micheline dus ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mich is aardig bijgedraaid dan.
Dacht dat ze niet zo,n Jeroenfan was.
Ze gunt het Rik wel maar de helft gaat naar Tijn en die gunt ze helemaal niets. Met de zusjes heeft ze niets dus blijft Jeroen over.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mich is aardig bijgedraaid dan.
Dacht dat ze niet zo,n Jeroenfan was.
Nou, ik zou zeggen lees alles maar terug van gisteravond he.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja misschien als je antwoord geeft dat ik het ook zie?
Ja en bij Tijn zal ze vast niet meer zoveel in de buurt komen. Dan hoor je al snel bij het andere groepje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sinds ze internet heeft gevonden en een en ander heeft bijgelezen wel. en besides als sem op de hand van roene is micheline dus ook![]()
Dom antwoordquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:41 schreef berney het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen lees alles maar terug van gisteravond he.
Terecht dan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sinds ze internet heeft gevonden en een en ander heeft bijgelezen wel. en besides als sem op de hand van roene is micheline dus ook![]()
Ik snapte je niet helemaal,quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dom antwoord![]()
Heb al veel teruggelezen en heb de live ook net even bekeken en ik zie weinig karakter van Monique, in elk geval niets opvallends. Ja, dat ze nu opeens weer leuk meepraat. Maar dat vind ik geen karakter tonen.
Wacht nog maar even, misschien is ie over een paar dagen weer hard nodigquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef blomst het volgende:
Wat beweegt Hilde soepel, de rolstoel kan weer terug naar het magazijn:)
Flugel beeb Hilde heeft Fok gevolgdquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:
Iemand volgt FOK! dus écht. Tijn heeft het over de theezakjesfake
Ah, ok.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef berney het volgende:
[..]
Ik snapte je niet helemaal,
Ze is in ieder geval gebleven en praat zowaar af en toe met Hilde.
Jippieeeeeeeee hebben jullie ook iemandquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Flugel beeb Hilde heeft Fok gevolgd![]()
Saa is ook al een paar keer uit d'r rol gevallen, niet zo vaak, maar voor mij vaak genoeg om ook te zeggen dat ze fake zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef vinnieboy het volgende:
Mo laat nu gewoon haar ware aard zien. De zusjes zijn gewoon fake
zal die vraag maar niet op VOL zetten anders heb ik een banquote:
Ja en Valentijn als ie naar binnen moest komen om te eten, hehe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef vinnieboy het volgende:
hahahahaha die moeder van tijn noemt hem tinomino![]()
Mijn idee!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef DaMook het volgende:
Nu iedereen weer terug is is het ineens weer veel leuker.
Ik ben trouwens anti mo hoor, voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok.
Dat praten met Hilde had ik niet meegekregen, wel het ontwijken ervan.
En ja, ze is gebleven, maar ik vraag me af of zij nou oprecht zo graag naar huis was gegaan. Ik geloof wel dat ze graag haar kinderen wil zien, maar volgens mij ziet ze huizenhoog op tegen een ontmoeting met Rob. Nu kan ze nog even van Tijn genieten en haar zusje steunen. In haar geval had ik het meer 'karakter tonen' gevonden als ze er wél uit was gegaan![]()
toch maar gesteld op VOL zeggen ze dat Flo zoiets nooit gezegd heeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zal die vraag maar niet op VOL zetten anders heb ik een ban.
Semih vertelde net ook al dat zijn broer gepost had dat het niet zeker was dat hij zou komen. Dat was ook hierquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jippieeeeeeeee hebben jullie ook iemand![]()
Leuk voor Eggie om te horen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef Marrije het volgende:
Oooh, Hilde mist leeftijdsgenootjes. Althans, die met humor.
Offtopic, maar dgk is wel leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef vinnieboy het volgende:
Gelukkig wel BB was helemaal dood en de gouden kooi is ook geen ruk aan
Zalig om te zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef marky het volgende:
Het is duidelijk dat Semih Jeroen steunt daar is geen twijfel over mogelijk. Micheline is ook op de hand van Jeroen omdat ze het Tijn niet gunt en omdat ze waardering heeft dat Jeroen het spel zo heeft gespeeld. Milica zal ook voor Jeroen gaan. Ze zal haar kapper dank ik wel laten vallen uiteindelijk.
Jeroen is lekker relaxed nu. Hij heeft volgens mij de laatste weken echt wel door een mangel gegaan daar in het huis. Al dan niet door zijn eigen schuld.
Dat was ook hierquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch maar gesteld op VOL zeggen ze dat Flo zoiets nooit gezegd heeft
van hier blijkbaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ja en waar dat nou vandaan kwam?![]()
Die heeft zeker net met Hilde zitten praten...want die heeft het nu ook "heel" toevallig over het houden van humor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef gerxan het volgende:
humor is toch belanrijk zei roene...
sem, en dat zeg jij na 13 weken
Dat was al bekend in week 2quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:02 schreef Marrije het volgende:
Lekker ff Hilde. Thuis kan ze met 1 toiletpapiertje d'r kont afvegen omdat ze daar drollen heeft, maar in het BB heeft ze zulke plakstront dat ze blijft wegen![]()
Eigenlijk hebben we best veel hierquote:
Afgunst.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef marky het volgende:
Nou houdt Rik ervan dat je grappen kan maken over elkaar maar als Jeroen het doet dan is het niet goed.
Geweldig mens. Het is natuurlijk een kreng maar in het huis heeft ze de boel goed opgeschut.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef T-lex het volgende:
Wat zit die glasbak naast Rik weer eng te doen...BAH BAH!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, Hilde zegt dat Bridget haar niet echt leuk vindt en dat ze nooit meer wat heeft mogen zeggen omdat ze heeft gezegd dat Bridget makkelijk lullen had met haar lijntje.
ze straft zichzelf. Mens ga naar huis en kwel je zelf niet langer zo. Ik ben geen fan van Mo maar als ik haar zo zie kan ze beter vertrekken en zichzelf niet zo kwellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef T-lex het volgende:
Mo gaat zonder eten naar bed....ze heeft straf zeker...![]()
Omdat het een aansteller pursang is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Kinga het volgende:
waarom gaat die naar bed ?
Marcia heb ik in 24 uur nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef arneaux het volgende:
Is Marcia opeens de beste vriendin van Jeroen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |