Zijn ze daar weer door het dolle.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:42 schreef Bartoli het volgende:
Egbert zit heel VOL te prijzen door usernames te noemen. hoe kansloos
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn ze daar weer door het dolle.
En de bewoners afkraken als ze over een verrassing hyper zijn.![]()
ik ben daar wat tegengas aan het geven of je er wel blij mee moet zijn als je naam genoemd wordtquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zullen daar nu wel zitten te soppen!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben daar wat tegengas aan het geven of je er wel blij mee moet zijn als je naam genoemd wordt. en dat het kansloos is. Eens zien hoe snel ze kwaad worden
. Ow ja Cliff (die zoon waar die het net over had) is er ook en nee geen huiswerk aan het maken
![]()
Ik doe het niet meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben daar wat tegengas aan het geven of je er wel blij mee moet zijn als je naam genoemd wordt. en dat het kansloos is. Eens zien hoe snel ze kwaad worden
. Ow ja Cliff (die zoon waar die het net over had) is er ook en nee geen huiswerk aan het maken
![]()
niet één maar half dat forum is naar abbekerk geweest om een pint met hem te drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Egbert heeft een VOL'ler ontmoet?![]()
![]()
Pfff.
No fucking shitquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet één maar half dat forum is naar abbekerk geweest om een pint met hem te drinken
Voorop rooie, dan jij maar rellen....quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
in tegenstelling tot rooie reageren ze op mij niet![]()
Die met de M is er ook niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zei ze dat!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hilde: "Fok en VOL heb je, en daar komen de groffe dingen op"
Crrrackhoerrrr
och Muertequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die met de M is er ook niet.
Die had mij als nieuw slachtoffer gevonden.
Ik zie je daar ook niet staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben geen sterke prater en dat is denk het verschil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Voorop rooie, dan jij maar rellen....
Nee die wat je kan drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och Muertedie heeft gewoon een veels te kort lontje en meent dat die heel wat is met die status
![]()
Hoe zou jij je voelen als je een oneindige pool aan kwijlende 40+ dames tot je beschikking zou hebben? Hm? Nou?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij voelt Egbert zich echt koning van v-o-l.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je een oneindige pool aan kwijlende 40+ dames tot je beschikking zou hebben? Hm? Nou?
niet??? bizarrrrrrrrrrrrr.........quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef vinnieboy het volgende:
Wisten we al toch, maar zou er nog geen euro op stuk slaan
ik lul met je meequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben geen sterke prater en dat is denk het verschil.
Ben zo klem geluld.
Och....laat dan maar waaien...quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben geen sterke prater en dat is denk het verschil.
Ben zo klem geluld.
Wat vind jij nou van Jeroen's zwabber?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:57 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHA over de pik van Jeroen nou
Wiequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef vinnieboy het volgende:
Hoe marlies Gerlos zegt![]()
geeerrrrrrrrrloooooooooooooos![]()
Biizaaaarrrrrrrr.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef vinnieboy het volgende:
Hoe marlies Gerlos zegt![]()
geeerrrrrrrrrloooooooooooooos![]()
Doe ik,jammer dat ik nu pas weer kon inloggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Och....laat dan maar waaien...
Blijf je weer lekker hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |