No fucking shitquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet één maar half dat forum is naar abbekerk geweest om een pint met hem te drinken
Voorop rooie, dan jij maar rellen....quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
in tegenstelling tot rooie reageren ze op mij niet![]()
Die met de M is er ook niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zei ze dat!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hilde: "Fok en VOL heb je, en daar komen de groffe dingen op"
Crrrackhoerrrr
och Muertequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die met de M is er ook niet.
Die had mij als nieuw slachtoffer gevonden.
Ik zie je daar ook niet staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben geen sterke prater en dat is denk het verschil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Voorop rooie, dan jij maar rellen....
Nee die wat je kan drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och Muertedie heeft gewoon een veels te kort lontje en meent dat die heel wat is met die status
![]()
Hoe zou jij je voelen als je een oneindige pool aan kwijlende 40+ dames tot je beschikking zou hebben? Hm? Nou?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij voelt Egbert zich echt koning van v-o-l.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |