Ook dat hij inderdaad een aanrander is enzo?quote:
Maar door wie is dat dan geschreven over hem? Door enkele personen op het net of door de media?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat hij inderdaad een aanrander is enzo?
Ja, ik heb de indruk dat hij de impact van zijn aktie wat overschat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef marky het volgende:
Tijn voelt zich begrepen voor zijn voetbalschoenen aktie.
Het is op alle fora op het internet geschreven en BB heeft het ook gesuggereerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar door wie is dat dan geschreven over hem? Door enkele personen op het net of door de media?
Die fora interesseren me niks, daar staat toch grotendeels onzin. Dat BB het suggereert is erger...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is op alle fora op het internet geschreven en BB heeft het ook gesuggereerd.
E10 heeft zichzelf aardig in de nesten gewerkt met sommige uitspraken. Marcel had hem er wellicht uit kunnen halen, maar dan was de aandacht rond zijn persoontje nog immenser geworden. Gelukkig voor Marcel kwam E10 niet veel later dankzij het NL publiek naar buiten gewandeld...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zegt dat Marcel op het punt heeft gestaan om hem uit het huis te halen.
Dan heb ik dat zeker gemist?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is op alle fora op het internet geschreven en BB heeft het ook gesuggereerd.
Klopt en dat realiseert hij zichzelf ook wel. Hij zei 1 keer in een wat kwade bui (over zijn ex vriendinnetjes) dat ze niet moeten zeiken omdat hij toch alles voor ze betaalt. Meteen werd hij op alle fora en op de talpa site door iedereen een 'loverboy' genoemd. Zo snel kan 1 opmerking uit z'n verband worden gerukt. De moeder van Etienne is er bijna aan onderdoor gegaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
E10 heeft zichzelf aardig in de nesten gewerkt met sommige uitspraken. Marcel had hem er wellicht uit kunnen halen, maar dan was de aandacht rond zijn persoontje nog immenser geworden. Gelukkig voor Marcel kwam E10 niet veel later dankzij het NL publiek naar buiten gewandeld...
Na het avontuur met Marcia hebben ze wat opmerkingen in die richting gemaakt en hij is destijds ook om die reden van Sabrina's slaapkamer afgehaald. Hij kon zijn handen niet thuis houden, werd gesuggereerd, terwijl Sabrina zelf nergens problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb ik dat zeker gemist?
Heb je een linkje?
Welke aflevering ?
aanranding is toch wel wat anders dan je handen niet thuis kunnen houden, dat is sexuele intimidatiequote:Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na het avontuur met Marcia hebben ze wat opmerkingen in die richting gemaakt en hij is destijds ook om die reden van Sabrina's slaapkamer afgehaald. Hij kon zijn handen niet thuis houden, werd gesuggereerd, terwijl Sabrina zelf nergens problemen mee heeft.
juist...bovendien over het voorval met marcia waren ook hier de meningen verdeeld....dat zal op andere fora niet anders zijn geweestquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na het avontuur met Marcia hebben ze wat opmerkingen in die richting gemaakt en hij is destijds ook om die reden van Sabrina's slaapkamer afgehaald. Hij kon zijn handen niet thuis houden, werd gesuggereerd, terwijl Sabrina zelf nergens problemen mee heeft.
zoveel mensen, zoveel meningenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:33 schreef 2live het volgende:
[..]
juist...bovendien over het voorval met marcia waren ook hier de meningen verdeeld....dat zal op andere fora niet anders zijn geweest
Dat vinden veel forummers ja. Sabrina vindt dat zeer zeker niet en zei dat gisteren ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
aanranding is toch wel wat anders dan je handen niet thuis kunnen houden, dat is sexuele intimidatie
en dat is zeker waar bij e10
Als het ongewenst is wel ja, maar ik heb haar geen moord en brand horen schreeuwen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand ongewenst aanraken op een intieme plek is al aanranding trouwens. Is wel even iets anders dan verkrachting.
Denk je dat iemand opeens anders isquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:37 schreef 2live het volgende:
ik merk wel dat ik niet over iedereen anders ga denken....janine vindt zichzelf nog steeds gruwelijk interressant en belangrijk....![]()
Ik heb gister die kop van rob gezien, laat maar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
eigenlijk he! Hadden ze Rob ook een weekje erin moeten zettenHad wel leuke tv opgeleverd denk ik
En meld hem dat Jeroen in de dagboekkamer heeft gezegd dat hij Tijn en Rik de overwinning niet gunde (dit heb ik niet zelf gehoord maar neem ik over van VOL)quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:57 schreef marky het volgende:
Janine steekt een veer in de reet van Tijn.
Dan zaten ze waarschijnlijk uit hun nek te kletsenquote:
Semih heeft dat ooit gezegd. Maar volgens mij gewoon tegen jeroen en niet in de dagboekkamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
En meld hem dat Jeroen in de dagboekkamer heeft gezegd dat hij Tijn en Rik de overwinning niet gunde (dit heb ik niet zelf gehoord maar neem ik over van VOL)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef Verida het volgende:
janine houdt je generaliserende hoofd eens een keer, ik heb drie kinderen en nog dezelfde maat als daarvoor, geen grote verdienste, hoort gewoon bij mij, ik doe er niets voor
Hier ook. Inmiddels 4 kleinkinderen en nog steeds maatje 36 (soms 38)quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:21 schreef patje30 het volgende:
[..]
goedzo verida...
hier ook hoor... 2 kindjes, en nog steeds dezelfde kledingmaat, en gewicht als daarvoor!!!![]()
.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:22 schreef NS het volgende:
[..]
Hier ook. Inmiddels 4 kleinkinderen en nog steeds maatje 36 (soms 38)![]()
![]()
![]()
het is alleen geen verdienste hoor, ik doe er niets bijzonders voor, ik kan eten wat ik wil en kom niets aan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:21 schreef patje30 het volgende:
[..]
goedzo verida...
hier ook hoor... 2 kindjes, en nog steeds dezelfde kledingmaat, en gewicht als daarvoor!!!![]()
hier ook hoor, ik eet tegen de klippen op, maar weet niet waar het blijft!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
het is alleen geen verdienste hoor, ik doe er niets bijzonders voor, ik kan eten wat ik wil en kom niets aan.
heb ik nooit meegekregen, volgens hilde komt het ook regelmatig terug op internet, maar ook hier heb ik het niet gezien.....het is iig niet waar volgens tijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef marky het volgende:
He Tijn heeft gezegd dat hij Bisexueel is??????
Ja, wel oplette he !quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef marky het volgende:
He Tijn heeft gezegd dat hij Bisexueel is??????
Het stond hier wel degelijk. Check Tijn topic maar eens.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik nooit meegekregen, volgens hilde komt het ook regelmatig terug op internet, maar ook hier heb ik het niet gezien.....het is iig niet waar volgens tijn
Stinkjeroen? Het is nu eenmaal zo; hij is duidelijk niet jouw favoriet. Dus.........buigen of barsten voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:57 schreef NS het volgende:
[..]
Stinkjeroen? Het is nu eenmaal zo; hij is duidelijk niet jouw favoriet. Dus.........buigen of barsten voor jou.![]()
Jij geniet van mijn verdrietquote:
En hij heeft het front ook gebroken doordat hij Moniek uit de finale heeft gestoten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef tonja het volgende:
Jeroen is helemaal opgefleurd, nu hij het niet meer in zijn eentje tegen het broers- en zussenfront hoeft op te nemen.
Maar van Sabrine zal die nooit winnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:03 schreef marky het volgende:
[..]
En hij heeft het front ook gebroken doordat hij Moniek uit de finale heeft gestoten.
We wachten af.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar van Sabrine zal die nooit winnen![]()
Wacht jij maar af.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar van Sabrine zal die nooit winnen![]()
en weer een paar duizend stemmen erbij........quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef marky het volgende:
Bij Jeroen is het blijkbaar geen vetpot (vandaar SP). Als hij wint dan koopt hij een auto voor zijn ouders want die kunnen ze nu niet kopen.
Ik vind Hilde zo leuk, heb me vannacht kapot gelachen toen ze met Rik in bad zat. En dat ze er als sugar lee hooper uitzag op tv.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Day het volgende:
Ik ben die ex-bewoners nu alweer zat eigenlijk.![]()
En ik zal altijd een hekel aan E10 blijven houden, Sa moet ver bij hem uit de buurt blijven, zeker als ze wint.![]()
En ik verdraag Janine nu al niet meer.![]()
Ja Janine is erg ook E10 is weer erg vol van zichzelf. Gelukkig is Marlies niet al te veel in beeld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Day het volgende:
Ik ben die ex-bewoners nu alweer zat eigenlijk.![]()
En ik zal altijd een hekel aan E10 blijven houden, Sa moet ver bij hem uit de buurt blijven, zeker als ze wint.![]()
En ik verdraag Janine nu al niet meer.![]()
over?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:13 schreef Day het volgende:
En ik begrijp dat Hummie Mo haar zin weer heeft gegeven?
Hoe vaak zijn de 2 nog van plan te zeggen dat ze in bladen hebben gestaan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ja Janine is erg ook E10 is weer erg vol van zichzelf. Gelukkig is Marlies niet al te veel in beeld.
pffff, is ze dat gejank onderhand zelf nog niet zat???quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef T-lex het volgende:
Mo loopt weer te janken...
Janine ook gisteren, "wij zijn de 'celeberties' van het huis"quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn de 2 nog van plan te zeggen dat ze in bladen hebben gestaan?
Vannacht werd me weer duidelijk hoeveel egotrippers er in deze BB zitten.![]()
haar zin?? waarin heeft ze haar zin gekregen dan???quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:13 schreef Day het volgende:
En ik begrijp dat Hummie Mo haar zin weer heeft gegeven?
Ik begreep dat ze met haar man heeft gesproken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:17 schreef patje30 het volgende:
[..]
haar zin?? waarin heeft ze haar zin gekregen dan???
heb ik iets gemist?
correctie; mo hoort dat ze naar huis moet. mo hoort dat ze niet naar huis mag. mo hoort dat half nederland een schurft aan haar heeft..........er gaan mensen van minder door het lintquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:17 schreef Day het volgende:
Vond ik vannacht ook heel typisch.
Mo hoort dat, ondanks alle gelul en gezeik, haar man nog steeds van haar houdt. Sa hoort dat ze gedumpt is en dat haar ex nauwelijks naar haar kind heeft omgekeken.
En wie gaat er door het lint?
Nee, ze heeft niet met Rob gesproken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze met haar man heeft gesproken?
Volgens mij ging het over Barry, maar het hoe en waarom is me ook niet duidelijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef Anitra het volgende:
Sa vind meneer daar niks meer?
Ik snap er geen bal meer van. E10 en sa uit elkaar binnen 24 uur?
ik dacht al....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ze heeft niet met Rob gesproken.
Na een sneer van Hilde wilde ze weg en ging naar de dagboekkamer. In de dbk heeft ze vanalles over de bewoners gehoord en wilde daarna niet meteen weer weg.
Barry schijnt Jenna bij haar ouders gedumpt te hebben en zit alleen in Sa d'r huis waar hij vaak met vrienden zit. Sabrina zegt aangegeven te hebben dat ze dit niet wil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over Barry, maar het hoe en waarom is me ook niet duidelijk
Correctie: Mo is een 35-jarige vrouw die nu al 3 maanden beweert dat Tijn slecht een maatje is. Als dat de waarheid is, wat boeit haar de reacties van een stel streamers dan? Mo ging daarvan pas uit haar plaat. Ze had er in eerste instantie geen problemen mee om daar nog een week te blijven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:19 schreef 2live het volgende:
[..]
correctie; mo hoort dat ze naar huis moet. mo hoort dat ze niet naar huis mag. mo hoort dat half nederland een schurft aan haar heeft..........er gaan mensen van minder door het lint
Oki, thanxquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Barry schijnt Jenna bij haar ouders gedumpt te hebben en zit alleen in Sa d'r huis waar hij vaak met vrienden zit. Sabrina zegt aangegeven te hebben dat ze dit niet wil.
Je hebt heel wat gemist danquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ze heeft niet met Rob gesproken.
Na een sneer van Hilde wilde ze weg en ging naar de dagboekkamer. In de dbk heeft ze vanalles over de bewoners gehoord en wilde daarna niet meteen weer weg.
Een liefdesleven van een half jaar is toch niet helemaal hetzelfde als een huwelijk van 20 jaar incl. kinderen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Ik zei dit overigens alleen maaar om weer aan te tonen dat Sabrina gewoon sterker is dat Monique. Haar liefdesleven is écht naar de knoppen en kijk hoe ze er mee omgaat.
maar als je nu de verhalen hoort blijkt 1 ding ; ze hebben allemaal onderschat wat voor een consequenties de deelname had....dus is dat gek dat mo dat ook niet weet, voor ons is het makkelijk praten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Correctie: Mo is een 35-jarige vrouw die nu al 3 maanden beweert dat Tijn slecht een maatje is. Als dat de waarheid is, wat boeit haar de reacties van een stel streamers dan? Mo ging daarvan pas uit haar plaat. Ze had er in eerste instantie geen problemen mee om daar nog een week te blijven.
Overigens, kon ik nog wel begrip hebben voor haar verdriet vannacht, hoor. Al zal ik het altijd raar blijven vinden dat ze nooit rekening heeft gehouden met de consequenties van haar gedrag. Ze was nl. al gewaarschuwd.
Ik zei dit overigens alleen maaar om weer aan te tonen dat Sabrina gewoon sterker is dat Monique. Haar liefdesleven is écht naar de knoppen en kijk hoe ze er mee omgaat.
Ah, tnx!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:31 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist dan
Na haar 1e bezoek zat ze te flippen in de prinsessekamer. Zat te dreigen dat ze desnoods de achterdeur uitliep, over het hek zou klimmen, whatever, ze wilde hoe dan ook naar huis. Daarna had ze weer een gesprek in de DBK, toen ze daar uit kwam volgde en clash met Sa en Tijn. Die trapte ze nl. op hun hart door tegen ze te zeggen dat ze naar ' echt' toe wilde. (Eerste keer dat ik Sabrina voor zichzelf op zag komen tegen Mo en Tijn ging volledig uit z'n dak). Ze heeft daarna nog zeker een uur met Janine en Egbert gesproken die haar ervan probeerde te overtuigen dat er niks aan de hand was thuis en dat ze haar zusje nu niet in de steek kon laten. Intussen wachtten ze op de komst van Hummie. Daarna ben ik naar bed gegaan en is er nog een keer een gesprek geweest en toen heeft ze (schijnbaar) Rob gesproken.
Klopt ook niet helemaal, sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Barry schijnt Jenna bij haar ouders gedumpt te hebben en zit alleen in Sa d'r huis waar hij vaak met vrienden zit. Sabrina zegt aangegeven te hebben dat ze dit niet wil.
Aha ik snap hem!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook mijn vraagtekens bij het verhaal (dat door E10 is verteld).quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Aha ik snap hem!
Alleen snap ik weer niet dat papa en mama MoSa dat laten gebeuren.
ik zou die vent het huis uit schoppen
Had ik al gedaan hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Hehe, ik ben er weer
Is het nog een beetje gezellig? Jullie moeten wel bij de streamverslagen kijken, anders heb ik voor niets gestreamed
[BB6] Streamverslagen van dinsdag 21 november 2006
Of twee of drie inderdaad...dat je daarna kon kijken of die stakkers ook echt iets geleerd hebben of weer vervallen in oude, vaak slechte gewoontes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
De streams zijn wel weer een stuk moeilijker te volgen
Leuker was dat de bewoners slechts 1 dag terug in het huis mochten
Ik zou als man helemaal gek worden als ik een relatie had met een van die twee. Nouja, als ik ook neukertjes had moet ik niet zo zeuren, maar ik kan me voorstellen dat de omgeving niet lekker reageert als een centenbakkie een gedicht opdraagt voor TV aan je vrouwquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook mijn vraagtekens bij het verhaal (dat door E10 is verteld).
En Sa moet zich ook afvragen waarom Barry verstek heeft laten gaan. Maar daar zijn de zussen niet zo goed in.![]()
E10 is ook echt de aangewezenpartij omdat te vertellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook mijn vraagtekens bij het verhaal (dat door E10 is verteld).
En Sa moet zich ook afvragen waarom Barry verstek heeft laten gaan. Maar daar zijn de zussen niet zo goed in.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou als man helemaal gek worden als ik een relatie had met een van die twee. Nouja, als ik ook neukertjes had moet ik niet zo zeuren, maar ik kan me voorstellen dat de omgeving niet lekker reageert als een centenbakkie een gedicht opdraagt voor TV aan je vrouw
En Sa.... tja.... echt een prototype loverboy prooi.
die was er sinds gisteren al niet. en die band leek sterk omdat rik zich inhield voor tijn die scheinheilquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:46 schreef Day het volgende:
Ik zie dat de band tussen de broers en zussen nog steeds heel sterk is
Ja, die hadden gisteren echt knallende ruziequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die was er sinds gisteren al niet. en die band leek sterk omdat rik zich inhield voor tijn die scheinheil
volgens mij houdt een sterke band hebben wel wat meer in, als de hele tijd in elkaars gezelschap verkeren toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:46 schreef Day het volgende:
Ik zie dat de band tussen de broers en zussen nog steeds heel sterk is
pcies, hun vieren gunden jeroen de overwinning nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef Verida het volgende:
waarom was het fout om jeroen een aantal dagen te negeren en is het nu goed om met zijn allen te zeggen dat tijn niets gegund wordt?
De band tussen Sa en Mo is er, ja. De band tussen TIjn en Rik ook (al geloof ik er geen moer van dat dat de echte reden was waarom ze aan BB meedoen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef 2live het volgende:
[..]
volgens mij houdt een sterke band hebben wel wat meer in, als de hele tijd in elkaars gezelschap verkeren toch?
Nee nee, 3-en. Sabrina was min of meer noodgedwongen, die deed nog aardig tegen Jeroen, en Jeroen deed aardig tegen haar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef berney het volgende:
[..]
pcies, hun vieren gunden jeroen de overwinning niet
eens,quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef 2live het volgende:
[..]
volgens mij houdt een sterke band hebben wel wat meer in, als de hele tijd in elkaars gezelschap verkeren toch?
Ik las ergens dat Tijn gezegd had vannacht dat hij hoopte dat Rik wint, want dan kan hij zijn schuld afbetalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:55 schreef Day het volgende:
[..]
De band tussen Sa en Mo is er, ja. De band tussen TIjn en Rik ook (al geloof ik er geen moer van dat dat de echte reden was waarom ze aan BB meedoen)
Dat lijkt me onzin en niks voor Jeroen om dat te zeggen. Dus tenzij je een bron hebt...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef berney het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Tijn gezegd had vannacht dat hij hoopte dat Rik wint, want dan kan hij zijn schuld afbetalen.
Jeroen zij dat niet Tijn zei dat (wel goed blijven lezen he, al is het veel momenteel)quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin en niks voor Jeroen om dat te zeggen. Dus tenzij je een bron hebt...
LEZEN!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin en niks voor Jeroen om dat te zeggen. Dus tenzij je een bron hebt...
Hmquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef berney het volgende:
[..]
Jeroen zij dat niet Tijn zei dat (wel goed blijven lezen he, al is het veel momenteel)
Ehm, offtopic?quote:[quote]Op dinsdag 21 november 2006 15:05 schreef Day het volgende:
[..]
En wat is dat voor post in mijn fotoboek?
Ja,quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm
Heb je snel een edit gedaan?
voor hoelangquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:13 schreef Day het volgende:
TIjn's gedrag is ook 180 graden veranderd!
Ga hem straks weer te pruimen vinden
Eh..... tot hij weer begint te zagen dat het geld hem niet interesseert?quote:
Hij was net al weer aan het zeiken buiten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:13 schreef Day het volgende:
Ik pruim Tijn nog steeds niet. Hij zegt net in de tuin tegen Etienne dat Semih niets zegt tegen hem en ja dat vindt hij jammer. (Lullig hè Tijn als iemand niet tegen je praat) Nee, ik moet die jongen echt niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:16 schreef Day het volgende:
[..]
Eh..... tot hij weer begint te zagen dat het geld hem niet interesseert?
Of dat hij gelijk heeft wat Jeroen betreft?
Ik schat binnen nu en 12 uur vannacht
je hoeft je niet te schamen hoor..... zo zie je maar dat iemands gedrag mede wordt bepaald door de personen om hem heen en de prikkels van buiten af, en dat is heel normaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:13 schreef Day het volgende:
Eh...dankje. Maar ik schaamde me niet, hoor. En bedoelde het ook enigszins sarcastisch.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef 2live het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen hoor..... zo zie je maar dat iemands gedrag mede wordt bepaald door de personen om hem heen en de prikkels van buiten af, en dat is heel normaal.
Damn, ik wou precies hetzelfde postenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Day het volgende:
Denken die gasten soms dat we gestoord zijn?
hoezo? min of meer wel ja we hadden toch geen levenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Day het volgende:
Denken die gasten soms dat we gestoord zijn?
Logisch, in het huis hield ze de boot af vanwege haar vriendje, maar dat zal nu wel exit zijn en hup ze duikt op Jeroen donderdag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:30 schreef marky het volgende:
Jeroen kijkt een beetje moeilijk met die Milica adoratie voor hem
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:34 schreef Day het volgende:
LOL Semih!
Hun ook niet om daaraan mee te doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoezo? min of meer wel ja we hadden toch geen leven![]()
Dat heb ik ook altijd met Day.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, ik wou precies hetzelfde posten
Ik heb Hilde horen vertellen dat milica samen woont met haar vriendje. Sabrina vroeg daar naar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef berney het volgende:
[..]
Logisch, in het huis hield ze de boot af vanwege haar vriendje, maar dat zal nu wel exit zijn en hup ze duikt op Jeroen donderdag.
Al gun ik het die twee wel hoor. en hij heeft nog tot donderdag om aan het idee te wennen.
Dat dacht ik vanmorgen ook. Zij hebben het echt niet door dat wij alles konden volgen. ook de roddels.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:37 schreef Day het volgende:
Schijnbaar hebben zelfs de ex-bewoners niet door dat wij meer zien en horen dan degene die in het huis wonen.
Wat moet zij dan rood worden om jeroen bij de live?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb Hilde horen vertellen dat milica samen woont met haar vriendje. Sabrina vroeg daar naar.
Lijkt me sterk, want op haar site schrijft ze dat het uit is en dat ze meer voor Jeroen voelt dan ze dacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb Hilde horen vertellen dat milica samen woont met haar vriendje. Sabrina vroeg daar naar.
Awww wat lief vind ik datquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want op haar site schrijft ze dat het uit is en dat ze meer voor Jeroen voelt dan ze dacht.
pcies en semmih zei tegen jeroen dat ze donderdag komt met een natte poes.......quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want op haar site schrijft ze dat het uit is en dat ze meer voor Jeroen voelt dan ze dacht.
Dan snap ik het helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef berney het volgende:
[..]
pcies en semmih zei tegen jeroen dat ze donderdag komt met een natte poes.......
www.bigbrother-milica.nlquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Kinga het volgende:
Wat is die site van Milica eigenlijk?
Volgens mij is Jeroen niet zo happig, maar wie weet. Ze passen best wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Awww wat lief vind ik dat![]()
Wordt nog leuk donderdag dan![]()
Ging misschien over een gewone vriend waar ze mee samen woont.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer.
Vanmorgen vroeg Sabrina aan Hilde hoe het met Sabrina was en vroeg ook naar haar vriendje(naam ben ik vergeten) Hilde gaf toen aan dat zij samenwoonden.
huisgenoot noem je dat tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ging misschien over een gewone vriend waar ze mee samen woont.
Of Hilde neemt de boel in de malingquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gezellig,quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
natte poes, kloppende klit laat het hoerenfeest maar komen
![]()
Scan effe cappen joh,quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
huh? hilde aan de afwas..
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Jeroen niet zo happig, maar wie weet. Ze passen best wel bij elkaar.
Hopelijk houdt het langer dan drie maanden stand dan, en hopelijk brengt ze hem wat tafelmanieren aan.quote:
Dat is vreemd ja. Hilde maakte gisteren nog aan Jeroen duidelijk dat Milica hem wel heel erg leuk vindt en maakte ook een toespeling dat hij dat donderdag waarschijnlijk wel zou merken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer.
Vanmorgen vroeg Sabrina aan Hilde hoe het met Sabrina was en vroeg ook naar haar vriendje(naam ben ik vergeten) Hilde gaf toen aan dat zij samenwoonden.
Kan de oorzaak de te winnen centen zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is vreemd ja. Hilde maakte gisteren nog aan Jeroen duidelijk dat Milica hem wel heel erg leuk vindt en maakte ook een toespeling dat hij dat donderdag waarschijnlijk wel zou merken.
don't wurry, we gaan masaal smsen voor jeroentjequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef bunnyma het volgende:
Mijn mening over de terugkomers is totaal niet veranderd.
Diegenen waar ik me aan irriteerde daar irriteer ik me binnen 'n paar uur weer aan.
Daar zijn ze ong. allemaal wel. Semih vind ik wel oke en dan Sabrina en Jeroen.
Het liefst had ik een finale tussen deze 3 gehad.
Nu zit in toch in de zenuwen dat het een van die misselijke broers wordt.
speak for yourself, ik voel me niet geroepen om bij jouw wij te horen, ik ga absoluut niet stemmen voor jeroen, ik gun hem de overwinning echt nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef berney het volgende:
[..]
don't wurry, we gaan masaal smsen voor jeroentje
zou goed kunnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kan de oorzaak de te winnen centen zijn?
Of denk ik dan te slecht?
Als dat echt zo zou zijn, dan zou die kans van 1 op 4 te risicovol zijn en zou ze beter kunnen wachten tot na afloop van de show (als Jeroen eventueel wint) om haar 'gevoelens' duidelijk te maken. Straks papt ze met hem aan om de centen en loopt hij met lege handen de deur uit...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kan de oorzaak de te winnen centen zijn?
Of denk ik dan te slecht?
Komt nog bij dat het al veel langer duidelijk was. Eigenlijk al toen ze de eerste keer na haar exit weer in de studio was. Ze deed toen zelfs zo'n promotiepraatje voor Jeroen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn, dan zou die kans van 1 op 4 te risicovol zijn en zou ze beter kunnen wachten tot na afloop van de show (als Jeroen eventueel wint) om haar 'gevoelens' duidelijk te maken. Straks papt ze met hem aan om de centen en loopt hij met lege handen de deur uit...
Ik geniet van het gebrabbel van Hilde. Ze was nog maar net binnen of ze gooide de knuppel al in het hoenderhok. Meteen kwam alle frustratie van de laatste weken naar boven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef bunnyma het volgende:
Mijn mening over de terugkomers is totaal niet veranderd.
Diegenen waar ik me aan irriteerde daar irriteer ik me binnen 'n paar uur weer aan.
Daar zijn ze ong. allemaal wel. Semih vind ik wel oke en dan Sabrina en Jeroen.
Het liefst had ik een finale tussen deze 3 gehad.
Nu zit in toch in de zenuwen dat het een van die misselijke broers wordt.
Waar is het strand en de zee? Ze zitten toch in Aalsmeer?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh waar is het westen?
Ja, klopt. Meteen de eerstvolgende nominatieronde al, nog voordat oma wekelijks op mocht draven. Toen zei ze ook al dat ze het echt heel goed met hem kon vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het al veel langer duidelijk was. Eigenlijk al toen ze de eerste keer na haar exit weer in de studio was. Ze deed toen zelfs zo'n promotiepraatje voor Jeroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |