Eh...dankje. Maar ik schaamde me niet, hoor. En bedoelde het ook enigszins sarcastisch.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef 2live het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen hoor..... zo zie je maar dat iemands gedrag mede wordt bepaald door de personen om hem heen en de prikkels van buiten af, en dat is heel normaal.
Damn, ik wou precies hetzelfde postenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Day het volgende:
Denken die gasten soms dat we gestoord zijn?
hoezo? min of meer wel ja we hadden toch geen levenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Day het volgende:
Denken die gasten soms dat we gestoord zijn?
Logisch, in het huis hield ze de boot af vanwege haar vriendje, maar dat zal nu wel exit zijn en hup ze duikt op Jeroen donderdag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:30 schreef marky het volgende:
Jeroen kijkt een beetje moeilijk met die Milica adoratie voor hem
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:34 schreef Day het volgende:
LOL Semih!
Hun ook niet om daaraan mee te doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoezo? min of meer wel ja we hadden toch geen leven![]()
Dat heb ik ook altijd met Day.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, ik wou precies hetzelfde posten
Ik heb Hilde horen vertellen dat milica samen woont met haar vriendje. Sabrina vroeg daar naar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef berney het volgende:
[..]
Logisch, in het huis hield ze de boot af vanwege haar vriendje, maar dat zal nu wel exit zijn en hup ze duikt op Jeroen donderdag.
Al gun ik het die twee wel hoor. en hij heeft nog tot donderdag om aan het idee te wennen.
Dat dacht ik vanmorgen ook. Zij hebben het echt niet door dat wij alles konden volgen. ook de roddels.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:37 schreef Day het volgende:
Schijnbaar hebben zelfs de ex-bewoners niet door dat wij meer zien en horen dan degene die in het huis wonen.
Wat moet zij dan rood worden om jeroen bij de live?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb Hilde horen vertellen dat milica samen woont met haar vriendje. Sabrina vroeg daar naar.
Lijkt me sterk, want op haar site schrijft ze dat het uit is en dat ze meer voor Jeroen voelt dan ze dacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb Hilde horen vertellen dat milica samen woont met haar vriendje. Sabrina vroeg daar naar.
Awww wat lief vind ik datquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want op haar site schrijft ze dat het uit is en dat ze meer voor Jeroen voelt dan ze dacht.
pcies en semmih zei tegen jeroen dat ze donderdag komt met een natte poes.......quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want op haar site schrijft ze dat het uit is en dat ze meer voor Jeroen voelt dan ze dacht.
Dan snap ik het helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef berney het volgende:
[..]
pcies en semmih zei tegen jeroen dat ze donderdag komt met een natte poes.......
www.bigbrother-milica.nlquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Kinga het volgende:
Wat is die site van Milica eigenlijk?
Volgens mij is Jeroen niet zo happig, maar wie weet. Ze passen best wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Awww wat lief vind ik dat![]()
Wordt nog leuk donderdag dan![]()
Ging misschien over een gewone vriend waar ze mee samen woont.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer.
Vanmorgen vroeg Sabrina aan Hilde hoe het met Sabrina was en vroeg ook naar haar vriendje(naam ben ik vergeten) Hilde gaf toen aan dat zij samenwoonden.
huisgenoot noem je dat tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ging misschien over een gewone vriend waar ze mee samen woont.
Of Hilde neemt de boel in de malingquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gezellig,quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
natte poes, kloppende klit laat het hoerenfeest maar komen
![]()
Scan effe cappen joh,quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
huh? hilde aan de afwas..
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Jeroen niet zo happig, maar wie weet. Ze passen best wel bij elkaar.
Hopelijk houdt het langer dan drie maanden stand dan, en hopelijk brengt ze hem wat tafelmanieren aan.quote:
Dat is vreemd ja. Hilde maakte gisteren nog aan Jeroen duidelijk dat Milica hem wel heel erg leuk vindt en maakte ook een toespeling dat hij dat donderdag waarschijnlijk wel zou merken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer.
Vanmorgen vroeg Sabrina aan Hilde hoe het met Sabrina was en vroeg ook naar haar vriendje(naam ben ik vergeten) Hilde gaf toen aan dat zij samenwoonden.
Kan de oorzaak de te winnen centen zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is vreemd ja. Hilde maakte gisteren nog aan Jeroen duidelijk dat Milica hem wel heel erg leuk vindt en maakte ook een toespeling dat hij dat donderdag waarschijnlijk wel zou merken.
don't wurry, we gaan masaal smsen voor jeroentjequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef bunnyma het volgende:
Mijn mening over de terugkomers is totaal niet veranderd.
Diegenen waar ik me aan irriteerde daar irriteer ik me binnen 'n paar uur weer aan.
Daar zijn ze ong. allemaal wel. Semih vind ik wel oke en dan Sabrina en Jeroen.
Het liefst had ik een finale tussen deze 3 gehad.
Nu zit in toch in de zenuwen dat het een van die misselijke broers wordt.
speak for yourself, ik voel me niet geroepen om bij jouw wij te horen, ik ga absoluut niet stemmen voor jeroen, ik gun hem de overwinning echt nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef berney het volgende:
[..]
don't wurry, we gaan masaal smsen voor jeroentje
zou goed kunnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kan de oorzaak de te winnen centen zijn?
Of denk ik dan te slecht?
Als dat echt zo zou zijn, dan zou die kans van 1 op 4 te risicovol zijn en zou ze beter kunnen wachten tot na afloop van de show (als Jeroen eventueel wint) om haar 'gevoelens' duidelijk te maken. Straks papt ze met hem aan om de centen en loopt hij met lege handen de deur uit...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kan de oorzaak de te winnen centen zijn?
Of denk ik dan te slecht?
Komt nog bij dat het al veel langer duidelijk was. Eigenlijk al toen ze de eerste keer na haar exit weer in de studio was. Ze deed toen zelfs zo'n promotiepraatje voor Jeroen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn, dan zou die kans van 1 op 4 te risicovol zijn en zou ze beter kunnen wachten tot na afloop van de show (als Jeroen eventueel wint) om haar 'gevoelens' duidelijk te maken. Straks papt ze met hem aan om de centen en loopt hij met lege handen de deur uit...
Ik geniet van het gebrabbel van Hilde. Ze was nog maar net binnen of ze gooide de knuppel al in het hoenderhok. Meteen kwam alle frustratie van de laatste weken naar boven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef bunnyma het volgende:
Mijn mening over de terugkomers is totaal niet veranderd.
Diegenen waar ik me aan irriteerde daar irriteer ik me binnen 'n paar uur weer aan.
Daar zijn ze ong. allemaal wel. Semih vind ik wel oke en dan Sabrina en Jeroen.
Het liefst had ik een finale tussen deze 3 gehad.
Nu zit in toch in de zenuwen dat het een van die misselijke broers wordt.
Waar is het strand en de zee? Ze zitten toch in Aalsmeer?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh waar is het westen?
Ja, klopt. Meteen de eerstvolgende nominatieronde al, nog voordat oma wekelijks op mocht draven. Toen zei ze ook al dat ze het echt heel goed met hem kon vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het al veel langer duidelijk was. Eigenlijk al toen ze de eerste keer na haar exit weer in de studio was. Ze deed toen zelfs zo'n promotiepraatje voor Jeroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |