Jordy dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Hij heeft een speciale kleur van ogen dat ventje.
Komt omdat ik de belichting op de ogen instelquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Hij heeft een speciale kleur van ogen dat ventje.
Ik ook, ik ook!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 09:05 schreef Lemijn het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg wil ik graag een Luuke.![]()
Dat wordt de opvolgster van Knofje, let maar op!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:52 schreef Lishe het volgende:
Er zitten hier rare Pieten op het aanrecht....
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:58 schreef Stiekemurd het volgende:
Leuk zeg Martineke, wat wordt Robijn al een flinke vent trouwens.
Aaahhh, komt ook door het strijkverhaal.... ben namelijk ook Robijn-grootverbruikerquote:
Wat een mooi en blij ventjequote:Op donderdag 23 november 2006 20:02 schreef lcicle het volgende:
Speciaal voor Evenstar
[afbeelding]
[afbeelding]
Let vooral ook op het rompertje..
Dankjewel! Het 'geheim' is misschien dat ik geen flitser gebruik, fotografeer alleen maar bij daglichtquote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef Githa het volgende:
Oe! die tweede van Merlijn, wederom prachtig Iciclezou je geheim voor het vastleggen van die mooie blinkende ogen wel willen weten
![]()
Nee, gekregen, lag ergens onderin een tas met zooi van schoonzus. Ik vind hem ook leukquote:Op donderdag 23 november 2006 19:05 schreef lady-wrb het volgende:die mobile van eva
daar heb ik van die losse poppetjes van om neer te zetten
heb je m zelf gemaakt?
En dan neem ik aan dat je ook nog bepaalde instellingen op je camera aanpast?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:24 schreef lcicle het volgende:
Anitra, vooral die laatste van Djulian vind ik prachtig.. Hij heeft ook al zo'n heerlijk bekkie!
[..]
Dankjewel! Het 'geheim' is misschien dat ik geen flitser gebruik, fotografeer alleen maar bij daglicht
Een felle lamp wil ook wel eens werken, maar dan heb je wel kans dat hij inééns weer wakker is!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:29 schreef Githa het volgende:
Ja, zie je daar heb je het al! Mijn kind wil alleen s'avonds op de foto dan is ie moe en let niet meer op de camera![]()
Ik stel de belichtingstijd, diafragma en iso waarde altijd handmatig in, maar dat heeft in principe niets te maken met het effect op de ogen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat je ook nog bepaalde instellingen op je camera aanpast?
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:45 schreef Githa het volgende:
Icicle,
en en en nog éééééén vraagje![]()
![]()
Welk programma gebruik jij voor de fotoranden ? Ik heb er al zoveel gehad, maar niet een waarbij ik dus zoiets krijg![]()
Thnxquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:07 schreef Yoni het volgende:
Dit topic blijft toch echt wel mijn all time favourite topic van Fok hoor!Genieten!!!
![]()
ennuh Githa, met Bordermaker kan 't ook. En dat is gewoon gratis en heel simpel
Ice wil je Merlijn aan mij uithuwelijken voor later?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:02 schreef lcicle het volgende:
Speciaal voor Evenstar
[afbeelding]
[afbeelding]
Let vooral ook op het rompertje..
Dat kon hij eigenlijk van de eerste dag al.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:31 schreef linda856763 het volgende:
Fonske is zélf zo sterk als een reus. Kijk hem opdrukken!![]()
Check mijn kind, die kon het ook al meteenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat kon hij eigenlijk van de eerste dag al.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:47 schreef linda856763 het volgende:
Én dochters, want de mijne kan het ook!![]()
ik heb dr alleen geen foto van![]()
Ga ik meteen aan werken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:11 schreef lcicle het volgende:
Met zo'n oude taart?Zorg nu maar dat je een klein mooi caramel meisje krijgt, dan praten we wel verder
![]()
succes!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef lcicle het volgende:
Ik voel een nieuw topic aankomen..
Er is volgens mij al een topic in die geest weet alleen de naam niet meer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef pinquit het volgende:ik zat nét te bedenken op wie max dan lijkt
Fonske leek eerst soms op Jean Luc Dehaene.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:16 schreef Neuk het volgende:
Ik wil het toch effe kwijt: als Brent huilt lijkt hij sprekend op Jan Marijnissen. En ik droomde vannacht ook al dat Brent die ouwe kop op zijn kleine lijfje had!![]()
zeker als je m djuliam noemtquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:38 schreef Belana het volgende:
ow wat een leuke, mooie kindjes allemaal weerMaar ik moet even Djuliam noemen, want wat is het toch een lekker kereltje en ik vind hem nog steeds zo op Liam lijken
En Amber van Vicky krijgt haartjes![]()
Ik heb ze even ergens anders gehost want ik kreeg ook al klachten van de familie die wilde inloggen op de homepagequote:Op zondag 26 november 2006 20:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Morgen check ik die van Lois wel ff want ik heb nu allemaal kruisjes![]()
Inderdaad zeg. Allemaal zo anders maar allemaal zo leuk en mooi en liefquote:Op zondag 26 november 2006 20:28 schreef Vicky het volgende:
Wat een prachtige kids komen er weer voorbij!!
quote:Op zondag 26 november 2006 23:20 schreef Rottdog het volgende:
Thijs de het eensokkige spinaziemonster![]()
Oh Noliquote:Op maandag 27 november 2006 12:07 schreef Noli. het volgende:
En dan Post Luchtbel net boven me..
![]()
![]()
![]()
![]()
JOLIE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik hoop echt dat Hanne als ze groter is/word een beetje op Jolie lijkt. Zo mooi en stoer maar toch zo lief)
Nee, die zat er niet bij...quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef Vicky het volgende:
ik80, had je toevallig Georgette als kraamhulp?
Hij heet Dylano en is geboren op 5 september 2006quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:06 schreef Githa het volgende:
Liz en caseindelijk in beeld, wat een lekker stel Smirre
![]()
Kleine Thijswat een lieffie...jammer dat hij wat onscherp is, maar toch een mooie foto.
Faja, leuk gedaan !
Ohw gos Lottevooral die laatste vind ik erg mooi Ik80
Storm, vrolijk gupjeen Maria blonde schone
![]()
Tallie, wat een mooi ventje...hoe heet hij?
Fonskewat moet ik nou van je zeggen, gij stoere vent!
Emma grote kleine meid, en dan letterlijk! op de ene foto denk ik WAUW wat een meid al en de andere...aaah gos![]()
Hier een Jordy in bad![]()
[afbeelding]
kliekjesquote:Op woensdag 29 november 2006 12:13 schreef Jelief het volgende:
leuk evenstar, Emma lijkt ook al op suus.. een grote familie hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |