Nee, ik ben voor het mixen van de sample met wat frisse beats..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
TS trapt af?
Dan zit er dus geen geluid bij, en hebben we er niks aan, foolquote:edit
Tuurlijk er zit dan toch geluid onder het filmpje, iemand met adobe premiere kan dat er vast wel onderuit knippenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zit er dus geen geluid bij, en hebben we er niks aan, fool.
Maar dat mag ook wel hoor, dan remixen we het filmpje wel.
Okay, ik dacht dat je het wilde opnemen met webcam of zo..quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:00 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Tuurlijk er zit dan toch geluid onder het filmpje, iemand met adobe premiere kan dat er vast wel onderuit knippen![]()
Ja, veel plezier ermee;quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Okay, ik dacht dat je het wilde opnemen met webcam of zo..
Als er geluid bij het filmpje zit, prima.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, veel plezier ermee;
www.je-ko.nl/filmpje/MOV06479.MPG
quote:
Alle ideeen mogen opgenomen en gepost wordenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef derobin het volgende:
zal ik mondharmonica opnemen?:P
Wat een kuttopic..quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, veel plezier ermee;
Briljant! Serieus!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een kuttopic...
Dit is echt heel slecht, moet ff eten, na het eten gaan we betere maken![]()
.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een kuttopic...
.
Serieus, wat vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een kuttopic...
.
Welcome to sendspace, the file transfer network.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klikken op "Download Link: Yo.mp3''?.
yourfilehost.comquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:13 schreef derobin het volgende:
waar kun je geluid uploaden? kan ik dan na het eten doen...
Ben hem aan het openen ff kijken wat het isquote:
Okay, tof nummerquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja ik ben dat zelf. Alleen vocals heb ik niet. Nouja die heb ik wel maar dat zijn veel MB's aan sporen e.d
Klink best lekker ouwequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
hier:
http://www.box.net/public/static/haiuhlfajr.mp3
Heb ff je nummer verkrachtquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
hier:
best fijn nr heur!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
hier:
die intro is wel zwaar vét dan moet er eigelijk na dat geswap zo'n DIKKE reggaeton beat inquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Heb ff je nummer verkracht![]()
![]()
![]()
Hier zo bitte.
![]()
Jah ik kreeg je snare er niet uit ge- EQ-ed zonder de vocal te verpesten.. en reaggeton pakt snare nét ff op de andere maat, dus dat klonk niet samen. Had het inderdaad al geprobeerdquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
die intro is wel zwaar vét dan moet er eigelijk na dat geswap zo'n DIKKE reggaeton beat in
thanks Reloadeden JMT !
* JediMindTricks wacht afquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drop misschien vanavond wel even een Refreintje zonder beat oke?
Thanks..quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
ts! wat een leuk topic! complimenten, ook voor je mixjes.
Je nieuwe lyrics zijn trouwensquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier zo bitte.
![]()
quote:Warum kaus ich eine dröpige,
Du fackt mich im arsch, da kennen wir nicht verge-gissen nicht!
Whehehe, klonk eerst beetje arabisch zo achterstevoren maar nou je het zegtquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je nieuwe lyrics zijn trouwens
[..].
Vandaar ook meneer Himmler in het begin, vriendquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Whehehe, klonk eerst beetje arabisch zo achterstevoren maar nou je het zegt![]()
Haha prachtig..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien deze?
Gewoon wat raarsDe slechtste
Snap jij het? Of ik?
ff stil
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef Pingwingei het volgende:
Nog wat spul, hopelijk bruikbaar
Hallo Ja dat ben ik
Toch wel
HOER!
Genoeg
Teveel vrije tijd
Dat klopt ja. Pas hoorde ik daar zo'n hele goedkope Fruityloops stem "De kaikersfraak".. (Kijkersvraag in pauperengels).. Dat was echt binnen 1 seconde gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:41 schreef Zrtlrnc het volgende:
Kijkt iemand wel eens destaatvanverwarring? daarvoor kun je iniedergeval een tune opsturen voor 'de kijkersvraag', een idee? Dan komt het op tv
--> Kut <-- , hier issie danquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien deze?
Snap jij het? Of ik?
ff stil
Damn nice!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Pas hoorde ik daar zo'n hele goedkope Fruityloops stem "De kaikersfraak".. (Kijkersvraag in pauperengels).. Dat was echt binnen 1 seconde gemaakt.
Misschien wel een idee
Als jullie nou allemaal "De kijkersvraag!!" opnemen, kunnen we wel iets leuks maken
[..]
--> Kut <-- , hier issie dan.
.
Ik lach me kapot om die samples van je.. Je hebt een goed begin gemaakt !.
Thanxquote:
inderdaad en goed plan. ik post zo wel ff ietsquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Pas hoorde ik daar zo'n hele goedkope Fruityloops stem "De kaikersfraak".. (Kijkersvraag in pauperengels).. Dat was echt binnen 1 seconde gemaakt.
Misschien wel een idee
Als jullie nou allemaal "De kijkersvraag!!" opnemen, kunnen we wel iets leuks maken
[..]
quote:--> Kut <-- , hier issie dan.
.
Ik dank u, ik sta overigens vaak zat voor lul, dus dit kan er wel bijquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]!
Sommige mensen kennen geen schaamte![]()
tochwel link was fout goede link > hier
Geniaal wat je ervan hebt gemaakt. Ik zal er nog een paar voor je opnemen, heb veel teveel vrije tijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Zrtlrnc het volgende:
@Pingwingei
In het kort: je samples zijn belachelijk, maar daardoor niet minder leuk! Keep up the good work
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef LogicalPsycho het volgende:
Ey boem-dikkie jij klinkt best wel ernstig veel als Grootmeester Jan...
Jah ik kan het wel, alleen ben ik nooit tevreden over het resultaatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
En he JMT gast.. Kun jij ook gewoon hiphop beats maken? En Zojahihi wil je eens een keer wat voor me fixen ?
Ze zijn perfect voor dit topicquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef Pingwingei het volgende:
Complimenteer je me nu of zeg je dat mijn samples belachelijk zijn?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, veel plezier ermee;
Nog een van Jekoos:quote:
quote:
Toen Boem-dikkie:quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:24 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Beatbox
Sja beetje gelooped, had geen inspiratie ..![]()
Maar toch leuk als ringtone.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
hier:
Pinwinei doet er nog een schepje bovenop:quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier zo bitte.
Je nieuwe lyrics zijn trouwens
[quote]
Warum kaus ich eine dröpige,
Du fackt mich im arsch, da kennen wir nicht verge-gissen nicht!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien deze?
Snap jij het? Of ik?
ff stil
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
.
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef oor het volgende:
wat voor spullen gebruik je? om dit soort dingen te maken?
welke software. welke pc? apple? gebruik je ook apparaatjes?
vette avetor dikke tieten show moet je gewoon makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)
Voor m'n eigen beats (iets muzikaler) gebruik ik ook nog een EMU X49 MIDI keyboard en 2 monitor boxen.
That's all.
mgoed ik sta versteld van dat je dat zo snel in elkaar kan flanzen,quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)
Voor m'n eigen beats (iets muzikaler) gebruik ik ook nog een EMU X49 MIDI keyboard en 2 monitor boxen.
That's all.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef oor het volgende:
[..]
mgoed ik sta versteld van dat je dat zo snel in elkaar kan flanzen,
dat kan makkelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef oor het volgende:
ik ben de laatste tijd bezig met garageband van apple. en vind het wel leuk.
beetje een stukje van een nummer geknipt. en als een loopje afgespeeld:
http://leipo.org/zooi/Geqsong.aif
ik hoop dat je het bestandje kan openen. ik moet nog eens een goede converter voor de mac zoeken zodat ik ze kan opslaan als mp3
kick weer wat geleerdquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat kan makkelijk.
Opslaan Als, dan kun je ergens Advanced vinden volgens mij. daar vink je 'bestandsextensie verbergen' af. en dan maak je inplaats van Aif, mp3
Leuk stukjequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef oor het volgende:
ik ben de laatste tijd bezig met garageband van apple. en vind het wel leuk.
beetje een stukje van een nummer geknipt. en als een loopje afgespeeld:
http://leipo.org/zooi/Geqsong.aif
ik hoop dat je het bestandje kan openen. ik moet nog eens een goede converter voor de mac zoeken zodat ik ze kan opslaan als mp3
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Dopequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hier een beat die ik vorig jaar ofzo gemaakt heb, heb niks nieuws op m'n laptop staan vanwege herinstallatie.. Maar dan kan je ff een 'normale' beat van me luisteren![]()
Jah standaard FLKeysquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dopeal vind ik die piano nog wat simpeltjes lijken
![]()
ik heb 500 MB aan drum samples nog trouwensquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jah standaard FLKeysToen wist ik nog niet wat VSTi's of Soundfonts waren
.
Wat een samplesquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]tegenspraak.
Allemaal
Wat heb ik aan je?
Helemaal niks
Tof man!
stomme boer!
Smeagol
Trein mensen
Niet zo vreemd
Last van!
Hopelijk heb je er wat aan
Jett, jij wil wel ff met je geile stem een leuke sample inspreken toch?quote:
jedimindtricks zijn zo stoerquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jett, jij wil wel ff met je geile stem een leuke sample inspreken toch?
Pleeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase?![]()
Dat Duits-klinkende gerap klinkt keihardquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier zo bitte.
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een samples![]()
.
Ik heb er toch wat van gebakken:
Tof man ! (meezinger).
.
Hey deze had ik over het hoofd gezien, es ff checkenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:20 schreef murp het volgende:
test:
http://www.badongo.com/file/1751606![]()
ik weet niet of je er uberhaubt iets mee kan hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 15:44 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hey deze had ik over het hoofd gezien, es ff checken
Zelfs van de kleinste scheet maak ik een nummerquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet of je er uberhaubt iets mee kan hoor
Jah, eten en dergelijke..quote:Op woensdag 22 november 2006 18:36 schreef boem-dikkie het volgende:
hé KICK dan moet je t wel sampelenhelemaal moeite gedaan !
Ben er ff mee wezen kutten, maar er komt echt niks productiefs uitquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet of je er uberhaubt iets mee kan hoor
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:38 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ben er ff mee wezen kutten, maar er komt echt niks productiefs uit![]()
Sorry ik sla hem ff over, misschien dat ik er later nog op terug kom!
mijn stem nog minder dan een scheetquote:Op woensdag 22 november 2006 15:46 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Zelfs van de kleinste scheet maak ik een nummer.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
mijn stem nog minder dan een scheet![]()
Het duurde ff, maar dan heb je ook niksquote:Op woensdag 22 november 2006 18:36 schreef boem-dikkie het volgende:
hé KICK dan moet je t wel sampelenhelemaal moeite gedaan !
[edit]Kleine update: Alleen het ademnood stukje staat er nu opquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
[edit]Kleine update: Alleen het ademnood stukje staat er nu op
De rest eraf geknipt, vond het na nog 2 keer luisteren jammer voor je flow
Het is volgens mij gewoon zo kut om te editten, jouw stukjequote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef murp het volgende:
en? al wat ge-sampeld?
ja, toch moet hij het er maar mee doen....quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is volgens mij gewoon zo kut om te editten, jouw stukje![]()
We wachten met smartquote:Op zondag 26 november 2006 22:37 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
zo fruityloop josti. ik ga mijn aankomende maandagmorgen haat ff in een mic spugen. whehehe
Hmmz.. heb wel wat dingen geprobeerd, maar veel meer als dit geblaat kreeg ik er niet uitquote:Op zondag 26 november 2006 22:43 schreef murp het volgende:
[..]
ja, toch moet hij het er maar mee doen....
damn den slaap kindje slaapquote:Op maandag 27 november 2006 08:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hmmz.. heb wel wat dingen geprobeerd, maar veel meer als dit geblaat kreeg ik er niet uit.
PS. Als je raad op de noten van welk liedje het gebaseerd is, krijg je een appeltaart
euhmm ja ... heb je nog een favo nr ? dat even moet zingen ///... ehhequote:Op maandag 27 november 2006 08:40 schreef JediMindTricks het volgende:
Wanneer komt er trouwens een .wav van master_X ?
Pak je favoriete rapnummerquote:Op maandag 27 november 2006 08:41 schreef master_X het volgende:
[..]
euhmm ja ... heb je nog een favo nr ? dat even moet zingen ///... ehhe
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 27 november 2006 08:43 schreef master_X het volgende:
hou niet van rappen hmm ...
hehe ik ga zo douchen ...quote:Op maandag 27 november 2006 08:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Verzin maar iets dan.
Kijk! Dat was nou een goede sample geweest!quote:Op maandag 27 november 2006 08:59 schreef master_X het volgende:
toch maar niet geprobeert me mama lach nog te slapen ....
haha jaja maar toch ging ik het niet proberen mischien van de week als ik om 5 uur moet opstaan en dan douche ik ook en dan zingenquote:Op maandag 27 november 2006 09:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Kijk! Dat was nou een goede sample geweest!.
quote:Op maandag 27 november 2006 08:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hmmz.. heb wel wat dingen geprobeerd, maar veel meer als dit geblaat kreeg ik er niet uit.
PS. Als je raad op de noten van welk liedje het gebaseerd is, krijg je een appeltaart
Lees de OP ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
Snap heel dit topic niet, maar ik post gewoon.
Post eens wat nieuw materiaal dan!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef oor het volgende:
was een tof topicje inderdaad
Misschien valt er nieuw leven in te blazenquote:
Van jou staat er, ondanks je belofte, ook nog steeds niks in dit topic hè?quote:
nou inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Van jou staat er, ondanks je belofte, ook nog steeds niks in dit topic hè?.
Nou waar wacht je op danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nou inderdaad.
dat heb ik november vorig jaar beloofd.hehe
Mooie kick!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef Calibrero het volgende:
Goed topic.
Wie wil er nog iets inspreken voor een kerst remix?
Heb je een mic?quote:
Jazeker!!!quote:
WAT EEN KUTKICK!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef AngerManagement het volgende:
Goed topic![]()
Iemand die nog gesampled wil worden?
Heheh. Ik stop ze in de samplemachine. Misschien dat hij vandaag nog klaar is, anders morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Trigalti het volgende:
Dit wordt echt ontzettend kut, maar hier komen ze:
Cola
Dubbelfris
Boomboom
Fok
Gitaargekloot
Test12einz
Tiktik
Nacht!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Trigalti het volgende:
Cola
Dubbelfris
Boomboom
Nacht!
Ah, m'n sample-apparaat heeft zojuist een nummer-1 hit uitgepoept.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Trigalti het volgende:
Cola
Dubbelfris
Boomboom
Fok
Gitaargekloot
Test12einz
Tiktik
Nacht!
Gozer wat doe je me aanquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Trigalti het volgende:
Cola
Dubbelfris
Boomboom
Fok
Gitaargekloot
Test12einz
Tiktik
Nacht!
Dubbelfrissssssssssssquote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef Trigalti het volgende:
Zo vroeg nog en lig nu al dubbelfris mooi om wakker mee te worden dit
dope shit!quote:Op woensdag 10 december 2008 03:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Ah, m'n sample-apparaat heeft zojuist een nummer-1 hit uitgepoept.
Hier te beluisteren
Next?
Een vrouwelijke nymfosample zou nog 10x genialer zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 18:30 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
In een woord.. GENIAAL!!
Boemfok = master!![]()
Jammer dat het veel beat en weinig sample isquote:Op woensdag 10 december 2008 19:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Klik hier voor mijn probeersel
Eigen beat.
"allemaal aan het tikk'ng enzo en zo en zo weet je wel"quote:
Ik zou zeggen: zing een stukje en neem het op. Ik zet er wel een wereldbeat achterquote:Op donderdag 11 december 2008 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
Wie schrijft de 'We are the world' versie voor FOK!?
Een nymphosample..quote:Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Een vrouwelijke nymfosample zou nog 10x genialer zijn
Surpise mequote:Op donderdag 11 december 2008 20:35 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Een nymphosample..
En hoe had je dat in gedachten?..
het is dwcruffblabla right?quote:
neej ik ben die neger niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het is dwcruffblabla right?
hoeveel kloons heb je?
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
whahaha inderdaad
triangelbeats.![]()
Zal hier snel wat samples droppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |