Damn nice!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Pas hoorde ik daar zo'n hele goedkope Fruityloops stem "De kaikersfraak".. (Kijkersvraag in pauperengels).. Dat was echt binnen 1 seconde gemaakt.
Misschien wel een idee
Als jullie nou allemaal "De kijkersvraag!!" opnemen, kunnen we wel iets leuks maken
[..]
--> Kut <-- , hier issie dan.
.
Ik lach me kapot om die samples van je.. Je hebt een goed begin gemaakt !.
Thanxquote:
inderdaad en goed plan. ik post zo wel ff ietsquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Pas hoorde ik daar zo'n hele goedkope Fruityloops stem "De kaikersfraak".. (Kijkersvraag in pauperengels).. Dat was echt binnen 1 seconde gemaakt.
Misschien wel een idee
Als jullie nou allemaal "De kijkersvraag!!" opnemen, kunnen we wel iets leuks maken
[..]
quote:--> Kut <-- , hier issie dan.
.
Ik dank u, ik sta overigens vaak zat voor lul, dus dit kan er wel bijquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:43 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]!
Sommige mensen kennen geen schaamte![]()
tochwel link was fout goede link > hier
Geniaal wat je ervan hebt gemaakt. Ik zal er nog een paar voor je opnemen, heb veel teveel vrije tijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef Zrtlrnc het volgende:
@Pingwingei
In het kort: je samples zijn belachelijk, maar daardoor niet minder leuk! Keep up the good work
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef LogicalPsycho het volgende:
Ey boem-dikkie jij klinkt best wel ernstig veel als Grootmeester Jan...
Jah ik kan het wel, alleen ben ik nooit tevreden over het resultaatquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
En he JMT gast.. Kun jij ook gewoon hiphop beats maken? En Zojahihi wil je eens een keer wat voor me fixen ?
Ze zijn perfect voor dit topicquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef Pingwingei het volgende:
Complimenteer je me nu of zeg je dat mijn samples belachelijk zijn?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, veel plezier ermee;
www.je-ko.nl/filmpje/MOV06479.MPG
Nog een van Jekoos:quote:
quote:
Toen Boem-dikkie:quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:24 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Beatbox
Sja beetje gelooped, had geen inspiratie ..![]()
Maar toch leuk als ringtone.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
hier:
http://www.box.net/public/static/haiuhlfajr.mp3
Pinwinei doet er nog een schepje bovenop:quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Heb ff je nummer verkracht![]()
![]()
![]()
Hier zo bitte.
Je nieuwe lyrics zijn trouwens
[quote]
Warum kaus ich eine dröpige,
Du fackt mich im arsch, da kennen wir nicht verge-gissen nicht!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien deze?
Gewoon wat raarsDe slechtste
Snap jij het? Of ik?
ff stil
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
.
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef oor het volgende:
wat voor spullen gebruik je? om dit soort dingen te maken?
welke software. welke pc? apple? gebruik je ook apparaatjes?
vette avetor dikke tieten show moet je gewoon makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)
Voor m'n eigen beats (iets muzikaler) gebruik ik ook nog een EMU X49 MIDI keyboard en 2 monitor boxen.
That's all.
mgoed ik sta versteld van dat je dat zo snel in elkaar kan flanzen,quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laptopje (XP), ImageLine Fruityloops Studio Producer XXL, en Adobe Audition (heette eerst CoolEdit Pro)
Voor m'n eigen beats (iets muzikaler) gebruik ik ook nog een EMU X49 MIDI keyboard en 2 monitor boxen.
That's all.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef oor het volgende:
[..]
mgoed ik sta versteld van dat je dat zo snel in elkaar kan flanzen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |