Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
Het kan wel, maar wil je dat welquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef komrad het volgende:
om even op de discussie terug te komen, je kunt zo natuurlijk wel het spel beïnvloeden door 20 charcters te hebben, moet je aardig fokken maar het kan wel
Het kost je 150 euro per week per kind.... 75 euro als je partner een test gedaan heeft... 20*150 = 3000 euro per week, das best veel... je gaat dan op een gegeven moment wel faillietquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef komrad het volgende:
om even op de discussie terug te komen, je kunt zo natuurlijk wel het spel beïnvloeden door 20 charcters te hebben, moet je aardig fokken maar het kan wel
Ben ondertussen gewoon vrolijk aan het jammen...Denk dat ik de eerstkomende dagen ook in het ziekenhuis lig, dus misschien wat cancellen?quote:Became a parent for the first time in my life.
The joy, the joy... Today I got a daughter!
Went to VIP Jam Porto to jam.
Je moet mij nog als vader laten aanwijzenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:51 schreef Sautor het volgende:
Baby Boom(als je t in t engels leest)
Hoe gaan we haar noemen?
[..]
Ben ondertussen gewoon vrolijk aan het jammen...Denk dat ik de eerstkomende dagen ook in het ziekenhuis lig, dus misschien wat cancellen?
quote:Father has now been reported. Let's hope he is man enough to come and make the paternity test.
quote:Oh great. The mother of Baby Boom claims I am the father and now I must visit a hospital to make a paternity test.
Kan je ook meteen doen, jam was niet zo duur en is enkel voor 1 nummer, dus als je 10 minuten weg bent boeit dat nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu wachten tot de jam is afgelopen, dan ga ik dat ouderschapstest laten doen
quote:Graffiti: My Dick is Huge!
quote:The test was positive! You are now legally identified as the father of this child and must share the responsibilities (and costs) for its upbringing with the mother.
quote:Became a parent for the first time in my life.
I have been found to be the father of Baby Boom!
quote:At a ceremony in Porto, I was officially given the name Sofie.
Ik ga niks cancellen, met 2 kunnen we ook prima spelen... cancel is een dikkere fame hit dan wanneer jij niet meedoet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:51 schreef Sautor het volgende:
Baby Boom(als je t in t engels leest)
Hoe gaan we haar noemen?
[..]
Ben ondertussen gewoon vrolijk aan het jammen...Denk dat ik de eerstkomende dagen ook in het ziekenhuis lig, dus misschien wat cancellen?
Dus jij hebt het kind nu?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leuk is ook omdat ik VIP ben, is Sofie dat ook
Ow, maar nu kan jij hem dus niet terugkrijgen? Die lijst met namen staat btw ook op het inetquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef Sautor het volgende:
Heb ik ingesteld, omdat hij de lijst met namen moest zien
Ik heb nog een lange weg tegaanquote:Date Achievement How common
2006-11-21 Became a parent for the first time in my life. 4386 - 20 pts.
2006-10-25 Started a company for the first time. 1786 - 10 pts.
2006-09-28 My band has been touring in 5 cities 10507 - 10 pts.
2006-09-28 My band has been touring in 10 cities 6811 - 10 pts.
2006-09-28 My band has been touring in 15 cities 4775 - 10 pts.
2006-09-05 Performed my first decent concert 4683 - 10 pts.
2006-09-03 Performed before more than 1000 people 12584 - 20 pts.
2006-08-30 Released my first album 6647 - 20 pts.
2006-07-22 Completed Mother/Newbie Tour 25715 - 10 pts.
2006-06-24 Completed a World Tour 2839 - 20 pts.
2006-05-31 Released my first single 15732 - 10 pts.
2006-05-27 Recorded my first song in the studio 22700 - 10 pts.
2006-04-09 Performed before more than 100 people 37541 - 10 pts.
2006-04-05 Snuggled for the first time with my loved one 27034 - 10 pts.
2006-03-31 Performed my first concert 44438 - 10 pts.
Total Achievement Points: 190 / 820
Toegevoegd aan de OPquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Lijstje van alle beschikbare babynamen:
Jongensnamen:
http://www.freewebs.com/popohelp/
Meisjesnamen:
http://www.geocities.com/gatomon56/
Handig
Blame Rebelquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die Achievementlijstlink is dood
zal best maar ik heb nog niets fatsoenlijks om op te nemen dus moet sowieso nog wel even wachten.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef BlackRebel het volgende:
om eerlijk te zijn weet ik niet precies meer waar die grens van wel/niet verkopen ligt... dat was ooit bij horrendous fame, maar de devs hebben enige tijd aan deze formule gesleuteld, ik kan het dus niet met zekerheid zeggen... tja, het ligt er ook een beetje aan hoeveel geduld je hebt.. ik denk dat jij sowieso wel iets zou verkopen als je nu een single uitbrengt...
Kan je mijn geval misschien weer een x bekijken en of het slim is om een nieuwe single uit te brengen?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef BlackRebel het volgende:
om eerlijk te zijn weet ik niet precies meer waar die grens van wel/niet verkopen ligt... dat was ooit bij horrendous fame, maar de devs hebben enige tijd aan deze formule gesleuteld, ik kan het dus niet met zekerheid zeggen... tja, het ligt er ook een beetje aan hoeveel geduld je hebt.. ik denk dat jij sowieso wel iets zou verkopen als je nu een single uitbrengt...
Kan niet meerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Leonos het volgende:
OP word denk nooit veranderd?
Je zult net zien dat je door de duane aan wordt gehouden! ;-)quote:Op donderdag 23 november 2006 11:48 schreef Pantheon het volgende:
Damnit vergeten om een vliegticket te kopen van Amsterdam naar Rome en ik heb er om 1400 een show. Ik ga nu supersonisch met het vliegtuig van 12:00, precies om 14:00 daar, ga ik dat redden? Ik bedoel, houdt het spel rekening met "reistijd" van het vliegveld naar de zaal? Nee, toch?
God, je zou t meemaken...quote:Robbie Romijn and I had a decent time snuggling.
Robbie Romijn and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
I am feeling kinda moody today
quote:
Bijna niks.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef Leonos het volgende:
Mooie cover
Hoeveel fame heb je dan in landjes?
Of we kunnen Zwerver doen, dat is kwalitatief een nog beter nummer. Alles staat na de jam op 100% dus het maakt niet zoveel uit. Reden dat ik nu wil recorden is omdat het in A'dam voor ons gratis isquote:You released a Single only 17 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 13 days.
quote:I used to hate you, but now I snuggle with you
I used to hate you, but now I snuggle with you.
Oh yeah!
I used to hate you, but now I snuggle with you.
Oh yeah!
I still get pissed ... when I see your face.
Yet still it's you ... who I embrace.
(refrain)
You're as ugly as ... a rotting fish,
Yet still it's you ... who serves my dish.
(refrain)
Our marriage is ... just a fluke,
it smells like shit ... and a pile of puke.
(refrain)
At the final day ... when we both die,
I'll be glad ... yeah, I can't deny.
(refrain x2)
Inspirerend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Massive het volgende:
Een bloemlezinguit ons oeuvre:
---knip---
Ik heb wonderful IQ nuquote:Op zondag 26 november 2006 12:45 schreef Raconteur het volgende:
Je krijgt newbie points tot 14 dagen nadat je je heb ingellogd geregistreerd.
@Komrad: meestal hangt het er vanaf hoeveel shows je speelt, hoe goed die zijn, ...
U krijgt zodadelijk een message! Het wordt wel prijzig, is dat erg ?quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef BlackRebel het volgende:
vriendjes en vriendinnetjes, ik ben in een goede bui...ik ga sinterklaas spelen... wie wil er spulletjes hebben die ze eigenlijk niet kunnen betalen? Een boek of een instrument, laat het even weten, ik geef spullen weg de komende tijd, heb ik gewoon zin in...
Als je een boek of instrument wilt hebben kun je het volgende doen... Laat een sleutel maken van je appartement en geef het een duidelijke naam (je eigen naam en de locatie van je appartement)..
Geef mij die sleutel bij de eerstvolgende keer dat we elkaar ontmoeten en ik zorg ervoor dat je vroeg of laat leuke sinterklaaskadootjes in je huisje hebt staan... Ik ben driftig aan het touren dus er is een grote kans dat ik je tegenkomen vroeg of laat en ooit bij je huisje aankom... laat het me weten, stuur Stephen Leece een berichtje..
let op: deze actie loopt tot en met december, dus grijp nu je kans
w00t, ik wil een toerbusquote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef BlackRebel het volgende:
vriendjes en vriendinnetjes, ik ben in een goede bui...ik ga sinterklaas spelen... wie wil er spulletjes hebben die ze eigenlijk niet kunnen betalen? Een boek of een instrument, laat het even weten, ik geef spullen weg de komende tijd, heb ik gewoon zin in...
Als je een boek of instrument wilt hebben kun je het volgende doen... Laat een sleutel maken van je appartement en geef het een duidelijke naam (je eigen naam en de locatie van je appartement)..
Geef mij die sleutel bij de eerstvolgende keer dat we elkaar ontmoeten en ik zorg ervoor dat je vroeg of laat leuke sinterklaaskadootjes in je huisje hebt staan... Ik ben driftig aan het touren dus er is een grote kans dat ik je tegenkomen vroeg of laat en ooit bij je huisje aankom... laat het me weten, stuur Stephen Leece een berichtje..
let op: deze actie loopt tot en met december, dus grijp nu je kans
Eerste song met 3 sterrenquote:Zwerver ***
quote:Op zondag 26 november 2006 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
In de laatste show:
[..]
Eerste song met 3 sterren
Eentje is wel genoeg! (maar 2 mag natuurlijk ookquote:Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef komrad het volgende:
@blackrebel, is er een bestedingslimiet?
@Maniack, ik gok professional medicine en pharmacy?
Spannendquote:New System for Shows
We're currently BETA testing the new system for performances in the game. Join the fun! Read More»
Our new system for performances is nearing completion. Even though it's still somewhat rough around the edges we've decided to release it for those of you who wish to try it out before it replaces the old system completely.
Stuff worth knowing about the new system:
1. The scoring is more detailed taking into consideration a ton of factors the old system didn't. This also makes it harder to score well with the new system so everyone can generally expect lower scores. It will obviously still be possible to pull off God Smacking shows but it will be much harder and the chances of doing so might differ from show to show...
2. Shows can be manipulated LIVE.
3. All events matter. Doing something like breathing fire on stage is no longer simply a role playing embelishment. The outcome of all events really do matter. They can literally make or break your shows. Breathe fire like Gene Simmons and the crowd will love you... Breathe Fire like Justin Timberlake and you'll probably set your hair on fire for some serious damage to your health. So design your shows with care. Don't Crank Up the Volume if the club can't deliver more power than your equipment etc.
4. The shows will actually start to affect the world around them. So if you're afraid of getting caught in a Wall of Death while hanging out in a heavy Metal club you might want hang out elsewhere.
5. Old peculiarities like all shows resetting whenever we do maintenance on the game have been eliminated.
6. Details, rules and all that "other stuff" you want to know about will be added in the days to come. For now the system is up as is and a topic in the Development Forum will be opened up by to deal with the major stuff that pops up as the testing starts.
To join the fun simply go to the design page of one of your shows and click on the link saying you wish to try that show with the new system. This will give you give you access to the new stuff. But ONLY for that show.
Why would you want to try out the new system?
Eventually in a couple of weeks time the old system will be removed completely. This is your chance to get a glimpse into the future and see what areas/skills your band need to improve upon to maintain your place in the charts.
Why would you NOT want to try out the new system?
Changes scare you and you don't want to have your perfect plans messed by things you aren't familiar with. Also a new complex system like this is bound to come with a bug or two in the beginning which might mess things up for you.
Enjoy!
quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Die wou ik net gaan posten!
Klootzak
je mist Romequote:Op maandag 27 november 2006 12:40 schreef Pantheon het volgende:
Wereldtourtje is gepland. Nu druk aan het repeteren, een pak vol nieuwe nummers & de nieuwe show-mogelijkheden testen. Ondertussen ook een beetje rondreizen en met de media praten om kaartverkoop te bevorderen.
Ik mis geen steden, toch?Heb het al 2x nagekeken..
---
Geen verbetering, 'Zwerver' is onze beste song.quote:I finished my song Mr. Lawrence. It turned out wonderful.
Mr. Lawrence is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-11-27. The melody is terrific and the lyrics are incredible.
Die komt op de volgende singlequote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen verbetering, 'Zwerver' is onze beste song.
quote:Begun working on my new song Bier & Tieten.
Moet worden aangepast lijkt mequote:Pisces Modern Rock 2006-11-28 16:00 Songs: 15
Cancel Show Import Setlist Clear All
1 Fill the stage with smoke Edit Up Down Delete
2 Enter stage - start performance Edit Up Down Delete
3 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
4 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
5 Make the crowd sing along Edit Up Down Delete
6 Play Hey! Breezersletje... Edit Up Down Delete
7 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
8 Play Doe de dibididoe! Edit Up Down Delete
9 Talk to the crowd Edit Up Down Delete
10 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
11 Play Ze dacht dat ik gek was Edit Up Down Delete
12 Play Balkenende Blues Edit Up Down Delete
13 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
14 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
15 Play Can You Dig This? Edit Up Down Delete
16 Play Arriving Somewhere But Not Here Edit Up Down Delete
17 Perform an instrumental solo Edit Up Down Delete
18 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
19 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
20 Set up Mosh Pit in audience Edit Up Down Delete
21 Play Hookers On Every Corner Edit Up Down Delete
22 Set off fireworks on stage Edit Up Down Delete
23 Leave stage and finish concert Edit Up Down Delete
Gewoon last show copypasten...quote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet worden aangepast lijkt me
Over 11 dagen... maar willen we dan eerst oraal en anaal ontmaagd want die zijn al opgenomen? En dan 4 weken later Zwerver en een anderquote:Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
Het is toch het beste als we over een paar weken een single uitbrengen? We kunnen best nu een paar nummers recorden, maar nog niet uitbrengen.
Maar jij moest hem er zonodig injassenquote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Eigen schuld, moest je maar niet ovuleren![]()
Mijn kinderen worden hier niet verhandeld hequote:Op maandag 27 november 2006 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
Mocht je interesse in een kind hebben, je kan er 1 van mij overkopen voor, laten we zeggen, 1k. Hebben we een deal?![]()
Hey Pietjuh... studeer je toevallig in Utrecht? Zag staan dat je natuur en wiskunde deed enzoquote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Pietjuh het volgende:
Zo ik ben ook eindelijk gezwicht voor de sociale druk die zich in de vorm van popomundo manifesteert tussen de studenten! Ik ben geregistreerd onder de naam Máximo García Amado in Buenos Aires, Argentinie. Ik heb al een Reggae bandje opgericht (), maar ik moet eerst even wat geld zien te verdienen met werk, voordat ik uberhaubt iets nuttigs kan gaan doen.
Het is iig een veelbelovend spel, als ik het zo mag zeggen
quote:Op maandag 27 november 2006 18:27 schreef josja het volgende:
Hey Pietjuh, als je gaat touren ben je van harte welkom in mijn clubReggae Wheels Copenhagen.
quote:Companies controlled
No companies controlled.
Ow okquote:Op maandag 27 november 2006 19:34 schreef josja het volgende:
Oke oke tis niet echt mijn clubmaar ben er wel CEO
![]()
Ik nietquote:Op maandag 27 november 2006 19:39 schreef Leonos het volgende:
Ey, dat was mijn werk :|
Heel fok! gaat bij excelsior werken?
quote:Maximiliaan works as a Doctor at the Hospital Medisch Centrum West in Amsterdam. Maximiliaan currently makes 2 300 ¤ a week doing this.
Dat 2x maakt niet uit, ik had Kopenhagen al geboekt, en wil van Amsterdam mijn start- en eindconcert maken, vandaar. Rome heb ik er tussenin gepropt. Ideaal, dat VIP.quote:Op maandag 27 november 2006 13:34 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
je mist Romeen Copenhagen en Amsterdam staan er twee keer in
Ben je uitgescholden door die hond van een Sneider??quote:Op maandag 27 november 2006 23:36 schreef Massive het volgende:
Kut! Ik heb tiefus!
Gaat dat vanzelf over als ik maar lang genoeg in bed blijf liggen?
Voor ut eerst... kutbusquote:The Cowards's tourbus broke down but was fixed. This will delay my journey with 2 hours.
quote:I took a photograph of Robbie Romijn. It turned out nice
Er heeft een gast met me geinteract, en bij hem staat dat zinnetje. Ik heb zelf geen melding gekregen dat er een foot van me is gemaakt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:35 schreef Sautor het volgende:
Niets, alhoewel met Sofietje veel
Waar zie je dat btw?
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:31 schreef BlackRebel het volgende:
he robbie en elsbeth staan in de roddelcolumn van it's pop
quote:Elsbeth Broom, bandleader of The Cowards and her bandmate Robbie Romijn became parents for the first time. Daughter Sofie was born only a week ago.
Elsbeth was jamming when she felt the first contractions. She smashed her guitar in a corner, and gave Robbie the order to bring her to the hospital.
Elsbeth:"I was so bloody nervous, I really didn't know what to do. Robbie tried to give me some advice, but heee, what does he know about labour pains??"
Elsbeth screamed and shouted for hours, threw wash chlothes at Robbie.. She can't remember if he was there the moment Sofie was born, maybe he ran away for her anger? But now the couple is very happy. Sofie is healthy, Elsbeth is very tired, but the show must go on..
Ik ook...nananananaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef BlackRebel het volgende:
ik weet wel wie het is, nanananana!!!
Bedankt voor deze lijst, heb hem gekopierd en begin januari ga ik ook op wereldtoer.quote:Op maandag 27 november 2006 12:40 schreef Pantheon het volgende:
Wereldtourtje is gepland. Nu druk aan het repeteren, een pak vol nieuwe nummers & de nieuwe show-mogelijkheden testen. Ondertussen ook een beetje rondreizen en met de media praten om kaartverkoop te bevorderen.
Ik mis geen steden, toch?Heb het al 2x nagekeken..
2006-12-21 20:00 Chemical | Electronica - INFO Amsterdam
2006-12-22 14:00 ~Fantumi~ Copenhagen - INFO Copenhagen
2006-12-24 20:00 Digitality | Electronica - INFO Tromsø
2006-12-25 20:00 King Tut's Wah Wah Hut - INFO Glasgow
2006-12-26 20:00 ElectroNix London - INFO London
2006-12-27 20:00 El Toro [Electro] - INFO Barcelona
2006-12-29 22:00 ::♫ ElectricBeats ♫::[PO] - INFO Porto
2006-12-30 20:00 Money Laundry ELEC [MAD] - INFO Madrid
2006-12-31 22:00 FightClub [Elec] - INFO Paris
2007-01-02 22:00 ElectroNix Los Angeles - INFO Los Angeles
2007-01-04 20:00 Accuracy - NY [Elec] - INFO New York
2007-01-06 20:00 Maya's Electronica Crib - INFO Nashville
2007-01-07 20:00 The Gothic Angels [ELEC] - INFO Toronto
2007-01-09 20:00 ElectroNix Rio de Janeiro - INFO Rio de Janeiro
2007-01-10 20:00 ElectroNix São Paulo - INFO São Paulo
2007-01-11 22:00 The Gothic Cradle [ELEC] - INFO Buenos Aires
2007-01-14 00:00 The Gothic World [ELEC] - INFO Melbourne
2007-01-15 20:00 Crystal [Electronica] - INFO Istanbul
2007-01-16 20:00 The Gothic Mind [ELEC] - INFO Dubrovnik
2007-01-17 22:00 Galaxy [ELEC] - INFO Vilnius
2007-01-18 20:00 Accuracy - Mos [Elect] - INFO Moscow
2007-01-19 20:00 ElectroNix Helsinki - INFO Helsinki
2007-01-20 22:00 Binary | Electronica - INFO Stockholm
2007-01-22 20:00 The Gothic Cemetary - INFO Copenhagen
2007-01-23 20:00 ElectroNix Berlin - INFO Berlin
2007-01-24 22:00 Chemical | Electronica - INFO Amsterdam
Na-apersquote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:
Ik wou dus zeggen, ik ga morgen na het optreden ff terug met het vliegtuig naar A'dam... mn popodinnutje wil ook kindjes maken dusWijntje, lekker eten, muziekje aan... komt helemaal goed
![]()
Vanzelfsprekend ben ik wel op tijd terug voor onze volgende show![]()
Tuurlijk kom ik op tijd, als ik te laat kom dan komt er geen kindquote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Na-apers![]()
Als je maar wel weer op tijd komt
Volgens mij wel...2 keer dezelfde stad aandoen betekend dat je tour ten einde is....dus tussen als je tussen je 1ste keer amsterdam en 2e keer amsterdam alle andere steden 1 keer aandoet, dan heb je een world tour....als je daartussen ngoe en keer amsterdam doet, dan is je tour eerder ten einde.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:40 schreef Pantheon het volgende:
Ik heb 'm al aangepast. Rome er tussenin gepropt. 2x dezelfde stad aandoen maakt toch niet uit.
Denk dat ie terrible wordtquote:Op donderdag 30 november 2006 18:42 schreef Sautor het volgende:
We gaan onze show in Stockholm coglens het nieuwe systeem spelen, ben benieuwd wat er uitkomt. Heeft iemand er al ervaring mee?
Wie was datquote:MOMMY! Some big bad guy stole my candy!!!!!
Weinig verschil inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef DeHovenier het volgende:
Weinig verschil op het eerste gezicht.
[..]
Wie was dat
Ik sla hem in elkaar
De klootzak
Klootzakquote:
En kan zij het wel zien bij haar state?quote:
Recent diary events
I wandered to Roddi's elettromusic [am].
Improved my skills in Basic Turntable Techniques.
Went on a shopping spree and spent 122 ¤.
I am feeling kinda moody today.
Improved my skills in Basic Turntable Techniques.
Went on a shopping spree and spent 118 ¤.
Nee, dat kan dus niet, ik heb de hele dag gekeken en ik heb het de hele dag niet gezien. Volgens mij kan alleen de persoon die het is dat zien!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Sautor het volgende:
Het is al over, waar nu state: normal staat had moeten staan
Affected by ovulation, of state: ovulation.
Maw, je bent te laat
Here we come Mexico!quote:12/01/2006
From the ruins of Tenochtitlan...
to the pages of Popomundo... Yet another monumental event for the Aztec to engrave in their calendar stone. Mexico City! Hopefully its upcoming first elections will be won by someone a little friendlier than Hernán Cortés.
Hebben we al gedaan...quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
Mss meer interacten?
Nieuwe stad btw:
[..]
Here we come Mexico!
quote:I finished my song Bier & Tieten. It turned out great.
Bier & Tieten is a Modern Rock Singalong. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-12-01. The melody is splendid and the lyrics are terrific.
Hoppaquote:We are Avatar of Steel is a Rock Floorfiller. The tempo is Allegro. Written by Justin Valeton and dated to 2006-12-01. The melody is awesome and the lyrics are revolutionary.
Vriendjes met de dev?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HoppaGeschreven door die nieuwe kerel, zonder boekjes, zonder seeds!
Neequote:
Dat gaat ten koste van de cd verkoop lul! Je gooit je eigen glazen inquote:Op zondag 3 december 2006 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, gewoon Download Music illegaly doen
Invites krijgen/vragenquote:Op maandag 4 december 2006 13:11 schreef Leonos het volgende:
Hoe plan je je tour dat maart?
Ik kan maar bij clubs boeken tot en met 2 februari...
Wij ook, dus dna ben je nog de slechtstequote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Leonos het volgende:
Dankje
Maar dan nemen we wel een plaatje op na 6 maart ofzo?
Dan ben ik waarschijnlijk ook wat beter
Ik zei dat het misschien zo kon.. zlef nooit gedaan... ask Stephen maar danquote:Op maandag 4 december 2006 13:35 schreef Leonos het volgende:
Ey, ik heb net alle clubs gemessaged waar ik wil spelen.
Maar hun kunnen mij ook nog niet boeken...
Jullie zeiden dat het wel kon
Stelen is goedkoper als zelf kopenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef maniack28 het volgende:
Je kan niet van iemand stelen als je geen basic theft hebt.. je kan hooguit iets uit zn apartement meenemen (dat is ook stelen).. maar hoezo? waarom wil je stelen
Nee, je kan niet stelen uit iemand zn zak als je geen basic theft hebt.. probeer maar, dan zegt hij dat je de skill niet hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:45 schreef BlackRebel het volgende:
je kunt volgens mij altijd stelen, basic theft heeft invloed op de kans of je ongezien weg komt... als je neit ongezien weg komt krijg je een 'wanted' bordje in je pic en kun je in de desbetreffende stad opgepakt worden..
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef maniack28 het volgende:
Lotte Gijzen
Affected by: Pregnancy
Weeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Ik word papa
Bijmij doet ie het?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:10 schreef maniack28 het volgende:
popo is down, evenals hattrick...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef maniack28 het volgende:
Lotte Gijzen
Affected by: Pregnancy
Weeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Ik word papa
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef Leonos het volgende:
Hoe duur ben je?
Maja, ik heb bijna genoeg geld om een 2ehands minivan busje te kopen![]()
Ey, maar je kan niet zingen, piano en gitaar spelen tegelijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ook, je kan ook drummen en tegelijkertijd piano spelen
Ik heb nooit vrienden!! Heel af en toe interact ik, maar das erg weinig. Veel iedjes schrijven enzo doet wonderen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt triest. Ik ben in 1 dag van 67% happy en 30% health naar 30% happy en 13% health gegaan. Hoe kan ik in godsnaam deze shit tegengaan? Waarom moet ik weer een of andere labiele gozer krijgen.Enige wat ik heb gedaan is een konijn meenemen uit een club, waarna ik deze heb vrijgelaten in de natuur. Wat een ongelofelijke leuter, die gast van mij.
En nu ben ik Hospitalized.
![]()
![]()
Aan de vrienden ligt het niet...m'n menneke ligt dagelijks te wippen en klooit voor de rest ook gewoon maar wat aan.![]()
Om op de radio te komen, moet je daar nog iets meer voor doen dan een single uit brengen?? Heb 1 keer een nummer in de charts gehad, maar heb niet het idee dat ik daar iets extra's voor gedaan heb.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef BlackRebel het volgende:
instrumenten zijn echt way belangrijker dan die tourbus hoor leonos... stelen is very very bad
en we staan weer #1 in de radiochartstis alleen wel in Mexico
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef BlackRebel het volgende:
instrumenten zijn echt way belangrijker dan die tourbus hoor leonos... stelen is very very bad
en we staan weer #1 in de radiochartstis alleen wel in Mexico
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:26 schreef maniack28 het volgende:
Dat komt omdat je je huisdier vrij hebt gelaten
Moet je niet doen, gewoon geduld hebben tot je het geld ervoor hebt!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maar als ik een tourbus heb kan ik het decor voor op het podium enzo gaan kopen.
Ik zet er aan te denken de duurste tourbus te kopen en dus een lening af te sluiten
Nee...dat kan niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:46 schreef Leonos het volgende:
Je kan toch ook in een vaag land zoals rio een lening afsluiten en dan nooit terug betalen?
Met basic theft kun je iemand zakrollenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, je kan niet stelen uit iemand zn zak als je geen basic theft hebt.. probeer maar, dan zegt hij dat je de skill niet hebt
Door een pm te sturen naar de Chief of Police in de stad waar je cop wilt worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |