quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Die wou ik net gaan posten!
Klootzak
je mist Romequote:Op maandag 27 november 2006 12:40 schreef Pantheon het volgende:
Wereldtourtje is gepland. Nu druk aan het repeteren, een pak vol nieuwe nummers & de nieuwe show-mogelijkheden testen. Ondertussen ook een beetje rondreizen en met de media praten om kaartverkoop te bevorderen.
Ik mis geen steden, toch?Heb het al 2x nagekeken..
---
Geen verbetering, 'Zwerver' is onze beste song.quote:I finished my song Mr. Lawrence. It turned out wonderful.
Mr. Lawrence is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-11-27. The melody is terrific and the lyrics are incredible.
Die komt op de volgende singlequote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen verbetering, 'Zwerver' is onze beste song.
quote:Begun working on my new song Bier & Tieten.
Moet worden aangepast lijkt mequote:Pisces Modern Rock 2006-11-28 16:00 Songs: 15
Cancel Show Import Setlist Clear All
1 Fill the stage with smoke Edit Up Down Delete
2 Enter stage - start performance Edit Up Down Delete
3 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
4 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
5 Make the crowd sing along Edit Up Down Delete
6 Play Hey! Breezersletje... Edit Up Down Delete
7 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
8 Play Doe de dibididoe! Edit Up Down Delete
9 Talk to the crowd Edit Up Down Delete
10 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
11 Play Ze dacht dat ik gek was Edit Up Down Delete
12 Play Balkenende Blues Edit Up Down Delete
13 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
14 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
15 Play Can You Dig This? Edit Up Down Delete
16 Play Arriving Somewhere But Not Here Edit Up Down Delete
17 Perform an instrumental solo Edit Up Down Delete
18 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
19 Play old song no longer in repertoire Edit Up Down Delete
20 Set up Mosh Pit in audience Edit Up Down Delete
21 Play Hookers On Every Corner Edit Up Down Delete
22 Set off fireworks on stage Edit Up Down Delete
23 Leave stage and finish concert Edit Up Down Delete
Gewoon last show copypasten...quote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet worden aangepast lijkt me
Over 11 dagen... maar willen we dan eerst oraal en anaal ontmaagd want die zijn al opgenomen? En dan 4 weken later Zwerver en een anderquote:Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
Het is toch het beste als we over een paar weken een single uitbrengen? We kunnen best nu een paar nummers recorden, maar nog niet uitbrengen.
Maar jij moest hem er zonodig injassenquote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Eigen schuld, moest je maar niet ovuleren![]()
Mijn kinderen worden hier niet verhandeld hequote:Op maandag 27 november 2006 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
Mocht je interesse in een kind hebben, je kan er 1 van mij overkopen voor, laten we zeggen, 1k. Hebben we een deal?![]()
Hey Pietjuh... studeer je toevallig in Utrecht? Zag staan dat je natuur en wiskunde deed enzoquote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Pietjuh het volgende:
Zo ik ben ook eindelijk gezwicht voor de sociale druk die zich in de vorm van popomundo manifesteert tussen de studenten! Ik ben geregistreerd onder de naam Máximo García Amado in Buenos Aires, Argentinie. Ik heb al een Reggae bandje opgericht (), maar ik moet eerst even wat geld zien te verdienen met werk, voordat ik uberhaubt iets nuttigs kan gaan doen.
Het is iig een veelbelovend spel, als ik het zo mag zeggen
quote:Op maandag 27 november 2006 18:27 schreef josja het volgende:
Hey Pietjuh, als je gaat touren ben je van harte welkom in mijn clubReggae Wheels Copenhagen.
quote:Companies controlled
No companies controlled.
Ow okquote:Op maandag 27 november 2006 19:34 schreef josja het volgende:
Oke oke tis niet echt mijn clubmaar ben er wel CEO
![]()
Ik nietquote:Op maandag 27 november 2006 19:39 schreef Leonos het volgende:
Ey, dat was mijn werk :|
Heel fok! gaat bij excelsior werken?
quote:Maximiliaan works as a Doctor at the Hospital Medisch Centrum West in Amsterdam. Maximiliaan currently makes 2 300 ¤ a week doing this.
Dat 2x maakt niet uit, ik had Kopenhagen al geboekt, en wil van Amsterdam mijn start- en eindconcert maken, vandaar. Rome heb ik er tussenin gepropt. Ideaal, dat VIP.quote:Op maandag 27 november 2006 13:34 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
je mist Romeen Copenhagen en Amsterdam staan er twee keer in
Ben je uitgescholden door die hond van een Sneider??quote:Op maandag 27 november 2006 23:36 schreef Massive het volgende:
Kut! Ik heb tiefus!
Gaat dat vanzelf over als ik maar lang genoeg in bed blijf liggen?
Voor ut eerst... kutbusquote:The Cowards's tourbus broke down but was fixed. This will delay my journey with 2 hours.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |