Stelen is goedkoper als zelf kopenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef maniack28 het volgende:
Je kan niet van iemand stelen als je geen basic theft hebt.. je kan hooguit iets uit zn apartement meenemen (dat is ook stelen).. maar hoezo? waarom wil je stelen
Nee, je kan niet stelen uit iemand zn zak als je geen basic theft hebt.. probeer maar, dan zegt hij dat je de skill niet hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:45 schreef BlackRebel het volgende:
je kunt volgens mij altijd stelen, basic theft heeft invloed op de kans of je ongezien weg komt... als je neit ongezien weg komt krijg je een 'wanted' bordje in je pic en kun je in de desbetreffende stad opgepakt worden..
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef maniack28 het volgende:
Lotte Gijzen
Affected by: Pregnancy
Weeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Ik word papa
Bijmij doet ie het?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:10 schreef maniack28 het volgende:
popo is down, evenals hattrick...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef maniack28 het volgende:
Lotte Gijzen
Affected by: Pregnancy
Weeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Ik word papa
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef Leonos het volgende:
Hoe duur ben je?
Maja, ik heb bijna genoeg geld om een 2ehands minivan busje te kopen![]()
Ey, maar je kan niet zingen, piano en gitaar spelen tegelijk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ook, je kan ook drummen en tegelijkertijd piano spelen
Ik heb nooit vrienden!! Heel af en toe interact ik, maar das erg weinig. Veel iedjes schrijven enzo doet wonderen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt triest. Ik ben in 1 dag van 67% happy en 30% health naar 30% happy en 13% health gegaan. Hoe kan ik in godsnaam deze shit tegengaan? Waarom moet ik weer een of andere labiele gozer krijgen.Enige wat ik heb gedaan is een konijn meenemen uit een club, waarna ik deze heb vrijgelaten in de natuur. Wat een ongelofelijke leuter, die gast van mij.
En nu ben ik Hospitalized.
![]()
![]()
Aan de vrienden ligt het niet...m'n menneke ligt dagelijks te wippen en klooit voor de rest ook gewoon maar wat aan.![]()
Om op de radio te komen, moet je daar nog iets meer voor doen dan een single uit brengen?? Heb 1 keer een nummer in de charts gehad, maar heb niet het idee dat ik daar iets extra's voor gedaan heb.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef BlackRebel het volgende:
instrumenten zijn echt way belangrijker dan die tourbus hoor leonos... stelen is very very bad
en we staan weer #1 in de radiochartstis alleen wel in Mexico
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef BlackRebel het volgende:
instrumenten zijn echt way belangrijker dan die tourbus hoor leonos... stelen is very very bad
en we staan weer #1 in de radiochartstis alleen wel in Mexico
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:26 schreef maniack28 het volgende:
Dat komt omdat je je huisdier vrij hebt gelaten
Moet je niet doen, gewoon geduld hebben tot je het geld ervoor hebt!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maar als ik een tourbus heb kan ik het decor voor op het podium enzo gaan kopen.
Ik zet er aan te denken de duurste tourbus te kopen en dus een lening af te sluiten
Nee...dat kan niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:46 schreef Leonos het volgende:
Je kan toch ook in een vaag land zoals rio een lening afsluiten en dan nooit terug betalen?
Met basic theft kun je iemand zakrollenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, je kan niet stelen uit iemand zn zak als je geen basic theft hebt.. probeer maar, dan zegt hij dat je de skill niet hebt
Door een pm te sturen naar de Chief of Police in de stad waar je cop wilt worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |