abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43748593
Meer en meer nationale en internationale beroemdheden verschijnen onverwachts op ons prachtige FOK! Forum.
Vele van hen genieten volop van de anonimiteit van het internet, en doen zich voor als compleet andere personen dan zij in werkelijkheid zijn. Als undercover verslaggever heb ik mij onlangs verdiept in deze uiterst duistere zaken.
Verschillende namen en bijbehorende dubieuze activiteiten hebben reeds de revue gepasseerd. Een klein overzicht volgt in dit uiterst informatieve topic.

Kiteless - Michael Jackson

Na een slepende rechtzaak waarin Jackson ternauwernood wist te ontsnappen aan een veroordeling voor kindermisbruik, besloot hij zijn naam te willen zuiveren.
Echter, een vos verleert zijn streken niet, en Jackson kwam alweer snel in de verleiding om prille tienerjongens te versieren.
Wetende dat zijn landgoed Neverland na de rechtzaak bij de jeugd niet meer zo tot de verbeelding sprak, besloot hij het over een compleet andere boeg te gooien.
Met het oog op het behouden van zijn goede naam (of wat daarvan over is) is Jackson overgegaan tot het gemakkelijk anoniem toegankelijke internet.
Jackson doet jonge tieners geloven dat hij een excentrieke jongedame is, welke niet schroomt haar ontblote lichaamsdelen tentoon te stellen op de digitale snelweg.
Met getruukte danwel gestolen afbeeldingen doet Jackson menig tienerhart sneller kloppen, en krijgt hij alle aandacht van het jonge volk waar hij zo stil naar verlangt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_43748608
SeaOfLove - Patty Brard

Het is alom bekend dat de carriere van Patty de laatste jaren enigszins in het slop is geraakt.
Nu ook haar droomhuwelijk niet meer is wat het ooit beloofde te zijn, heeft Brard besoten haar heil ergens anders te zoeken.
Gedreven door een niet te bevatten gebrek aan aandacht, volgde zij het voorbeeld van Jackson en richtte zich tot jonge pubers.
Met behulp van een geslepen tactiek en een zee van vrije tijd bestookt Brard elke willekeurige user met erotisch getinte opmerkingen, in de hoop hier driemaal de gegeven aandacht voor terug te mogen ontvangen.
Dit vaak tot het genoegen van menig jonge FOK! user, welke veelal geen benul hebben wie er daadwerkelijk achter de monitor van SeaOfLove zit.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_43748615
Bupatih - Saddam Hussein

Hussein is hardhandig de mond gesnoerd, en veel kans op een objectieve rechtsbeoordeling is er nooit geweest.
pi_43748632
opgebaarde - 2pac

De succesvolle schijndood van Shakur smaakte hem naar meer. Immers, zonder deze fraai opgezette hoax zou Shakur naar alle waarschijnlijk nooit zoveel platen verkocht hebben als nu.
Shakur stuitte echter vanzelfsprekend op het probleem dat een schijndood maar één keer uit te voeren is, wil men het geloofwaardig houden.
Om nogmaals te kunnen genieten van het 'over de doden niets dan goeds' gevoel, besloot Shakur zijn heil op het wereld wijde web te zoeken.
Met een slinks aangemaakte kloon doet hij menig FOK!ker vermoeden een reeds overleden persoon te zijn, in de hoop een legendarische status te bewerkstelligen.
pi_43748780
en ik?

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2006 15:01:49 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:02:28 #6
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_43748804
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:01 schreef Backhander het volgende:
en ik?
Een of andere dooie zwerver die het nooit zo ver heeft geschopt in de maatschappij.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_43752147
Het is weer te moeilijk om mee te doen, hè?!
pi_43752265
Jekoos - Vanbasties
pi_43754907
steinman - Ad van den Berg

Onze allergeliefde, intelligente, ambiteuze man Ad van den Berg. Eigenlijk is hij onze moderne sinterklaas, wat een liefde naar kinderen gaat er van hem uit. Maar Ad werkt via het internet en uiteraard zit hij graag op het fokforum. Hier onder de naam steinman probeert hij tolerantie en acceptatie te krijgen voor pedosexuelen.
Na een uitstapje naar PUB, wat fotoboekske ondergefap te hebben is nu GC aan de beurt om te zorgen voor de stap naar verlichting voor ons belhamels en buitensporing geteisem
pi_43754929
Maikuuul- toontje

Toon, de jongen die ons hart deed smelten, buren terroriseerde met geluidsoverlast maar ook de man die chauffeurs meer dan een warm hart toe draagt
Maar toon heeft buiten zijn ‘werk’ ook vrije tijd en dan lollert hij graag rondt op fok, onder zijn pseudoniem maikuuul.
Hier lollert hij wat af, vertelt hij sjiekhendig hoe die slipt, zijn belevenissen die hij meemaakt aan de kant van de sjieke weg. Zijn nieuwe bbqkledij toont hij maar al te grief. Dagbeukskes zijn zoeen wtf gaar dus fok dat is het voor hem, rofls.
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:59:32 #11
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_43755062
whehehhe briljant topic 14.gif
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:32:39 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_43756009
Yvonne - Ma Tokkie

Toen het balletje eenmaal begon te rollen en het rellen met mensen niet alleen nog digitaal gerespecteerd werd door de wondere wereld van TV begon de toen nog slanke Yvonne aan een zeer uitgestrekte Quest naar het onbekende. Brandbommen, Zoons die niet eens op Brechtje lijken en een man waar je de shaq en drank vanaf ziet stralen kwamen haar wereld binnen en al snel kwam de beroemdheid er achter aan. Wat een vreemde zaak was is dat Yvonne A.K.A Ma Tokkie haar rol en vasthoudendheid als rode F.A ( wat ook staat voor haar maandelijkse periodes , die waarschijnlijk zeer binnenkort een nog zwaardere rol in haar leven gaan spelen. Oh wacht ze is al 80 toch? Dan spelen ze al een rol ) goed hield. De strenge noch rechtvaardige yvonne vervuld haar rol als F.A. op het Fok! Forum beter dan menig brandbom de buren goed zal doen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_43756070
Die van Steinman zat eraan te komen
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:44:37 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43756395
Goed topic
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:41:07 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43761322
Slotje en open post verwijderd en backhander ook met zijn gezeik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:51:33 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43761753
Dromenvanger - Albert Hofmann

Albert Hofmann is vooral bekend geworden door de drugs LSD die hij in 1943 heeft uitgevonden. Volgens sommige post hofmann aka Dromenvanger nog regelmatig onder invloed van zijn 'probleemkind'. Soms gaat hij weleens over het randje met zijn forumgedrag maar als je zijn posts beter leest dan vind je vaker wel dan niet een punt of een waarheid in zijn bevindingen. Hij is de koning van de brainfarts en hij is hier gelandt
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:53:39 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43761829
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef jogy het volgende:
Dromenvanger - Albert Hofmann
[afbeelding]

Albert Hofmann is vooral bekend geworden door de drugs LSD die hij in 1943 heeft uitgevonden. Volgens sommige post hofmann aka Dromenvanger nog regelmatig onder invloed van zijn 'probleemkind'. Soms gaat hij weleens over het randje met zijn forumgedrag maar als je zijn posts beter leest dan vind je vaker wel dan niet een punt of een waarheid in zijn bevindingen. Hij is de koning van de brainfarts en hij is hier gelandt

Ik voel een trip op komen zetten

Er komt een trip aanzetten weer

Maar goed, ik ben ontmaserd ja. Te lang in het labaratorium gezeten dus ook. Teveel chemische stoffen opgesnoven. Toen ik 3 jaar was hing ik al boven de fles ammoniak.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_43761872
Hallo.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_43778970
Ik kick hem even hoor vind dit een leuk topic.
pi_43779147
Remlof - Willebrord Frequin

Na vele jaren keiharde televisie, waar in Japan/China of waar dan ook van flats werd afgesprongen met parachutes, waar hij tussen deuren moest kruipen om mensen tegen te houden en waar hij zijn mening op moest zetten via SOMS geweldi Dit geweldige persoon is natuurlijk een zelfreflectie van de moderatie krachten van Remlof. Met als Motto nemen we even "Niet alles is geweldig, nimmer iets is geweldig". komen de vele slotjes vanzelf en wordt tegenwoordig veel beschouwd als slecht of bagger. Wat helaas niet tegen te houden is. Want wanneer je Remlof A.K.A. Willibrord wil tegenhouden kom je in een barriére van tegenspraak en menings verschillen. Zijn rauwe stem blijft nagallen in menig User die van ONZ gebruik maakt en iedereen is bang dat voor het zelfde geld remlof dit keer bij JOU tussen de deur stapt om jou psychologische denkwijze eens watin te korten.
pi_43779303
Meesterlijk topic.
Die van SoL klopt ook nog es..
  PR/Manusje van alles woensdag 22 november 2006 @ 13:26:01 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_43779600
Je mag ze zeker niet over jezelf maken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_43779701
Surveillance-Fiets - Erik Dekker

Erik dekker staat voor vast niet velen bekend onder de naam Surveillance-Fiets. Wat velen niet weten van deze fiets held is dat hij eigelijk in de auto wou zitten die fietsen vervoerd en mee rijdt met de tour , hiervan dan ook de naam Surveillance-Fiets. Zijn droombaan is nog steeds waterflessen aangeven aan andere bekende Fietsers. Hij weerspiegeld dit door leuke en actieve posts in het ONZ kader op Fok! Zijn Avatar Toezicht deelt ook mee in zijn droombaan. Want natuurlijk moet je toezicht houden als je meerijdt in je Toyota in de Tour. Broodjes met chocolade pasta vangen, sleutel hangers en dergelijke. Zijn postcount draagt bij door de enorme benen die hij verbergt onder zijn bureau stoel. Want als je ergens anders klem zit moet het er ook ergens anders weer uit. Je buik zit klem van het eten, dan komt het niet uit je buik maar uit je darm.
  woensdag 22 november 2006 @ 13:29:08 #24
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_43779705
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag ze zeker niet over jezelf maken
Als de invalshoek een beetje leuk en origineel is, waarom niet.
  PR/Manusje van alles woensdag 22 november 2006 @ 13:31:00 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_43779773
Dikkie !!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')