Meer en meer nationale en internationale beroemdheden verschijnen onverwachts op ons prachtige FOK! Forum.
Vele van hen genieten volop van de anonimiteit van het internet, en doen zich voor als compleet andere personen dan zij in werkelijkheid zijn. Als undercover verslaggever heb ik mij onlangs verdiept in deze uiterst duistere zaken.
Verschillende namen en bijbehorende dubieuze activiteiten hebben reeds de revue gepasseerd. Een klein overzicht volgt in dit uiterst informatieve topic.
Kiteless - Michael Jackson
Na een slepende rechtzaak waarin Jackson ternauwernood wist te ontsnappen aan een veroordeling voor kindermisbruik, besloot hij zijn naam te willen zuiveren.
Echter, een vos verleert zijn streken niet, en Jackson kwam alweer snel in de verleiding om prille tienerjongens te versieren.
Wetende dat zijn landgoed Neverland na de rechtzaak bij de jeugd niet meer zo tot de verbeelding sprak, besloot hij het over een compleet andere boeg te gooien.
Met het oog op het behouden van zijn goede naam (of wat daarvan over is) is Jackson overgegaan tot het gemakkelijk anoniem toegankelijke internet.
Jackson doet jonge tieners geloven dat hij een excentrieke jongedame is, welke niet schroomt haar ontblote lichaamsdelen tentoon te stellen op de digitale snelweg.
Met getruukte danwel gestolen afbeeldingen doet Jackson menig tienerhart sneller kloppen, en krijgt hij alle aandacht van het jonge volk waar hij zo stil naar verlangt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.