Ben het wel met je eens, op je slotzin na, Materazzi was 1 van de beste spelers van Italie op het WK.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef BramKVO het volgende:
Ik blijf het een zonde vinden dat Maldini nooit een prijs pakte met de Squadra, hij moest er gewoon nog bij zijn op het WK 06. Zeker als je ziet dat hij nu al recordhouder is qua caps bij Italie en dat terwijl hij er in 2002 de brui aangaf. Een speler als Materazzi heeft dan wel een wereldtitel op zak
En elke wedstrijd scoort ie gewoon standaard een dikke voldoende? Misschien kan PSV hem overhalen om volgend jaar nog een 'exotisch' uitstapje te maken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:08 schreef DIGGER het volgende:
Maldini dit seizoen:
Milan: 22 Competitiewedstrijden
Maldini: 16 maal Basis, slechts 2 maal geel.
quote:Maldini speelt 900ste duel
Door Carlo Willemsen
Zondag, 17 mei 2009, 13:06
Paolo Maldini heeft zaterdagavond in het competitieduel met Udinese zijn 900ste wedstrijd in dienst van AC Milan gespeeld. Het veertigjarige clubicoon, die na dit seizoen zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangt, speelt al sinds 1985 in het shirt van zijn jeugdliefde.
Maldini speelde in totaal 646 duels in de Serie A, 168 wedstrijden in Europees verband, 72 Italiaanse bekerwedstrijden en veertien duels in andere officiële eindtoernooien. Dit seizoen kwam hij ondanks zijn hoge leeftijd ook nog tot 28 optredens in de hoofdmacht van Milan.
True, maar die zie ik niet blijven ballen tot na zn 40equote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef WeebI het volgende:
Raúl speelde gisteren zijn 700e, en die is pas 31
Raúl die speelt zeker niet tot z'n 40e bij Real Madridquote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
True, maar die zie ik niet blijven ballen tot na zn 40e
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
Held.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar?quote:
quote:The rest of the Rossoneri fans waved special Maldini scarves while Roma players came back on the pitch at the end wearing T-shirts hailing the defender.
http://www.corrieredellos(...)ini%20a%20San%20Siroquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef Smeich het volgende:
Wat deden zij dan?
Mooi!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:27 schreef DIGGER het volgende:
http://www.corrieredellos(...)l%27addio+di+Maldini
ik hoop dat dit een klein gedeelte van de fans was ? Want anders ben ik, als Milan-fan, heel ontgoocheld in de tifosi.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef pfaf het volgende:
Een spandoek dat Baresi de enige echte capitano is. Belachelijk, ziek en triest gedrag, ook al waren er altijd al spanningen tussen de ultra's en Maldini.
Voor een speler die 21 jaar lang jouw clubkleuren (met succes) heeft verdedigd is dit wel erg schraal ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik hoop dat dit een klein gedeelte van de fans was ? Want anders ben ik, als Milan-fan, heel ontgoocheld in de tifosi.
edit : aan de beelden van de corriere te zien, was het dus maar een klein groepje idioten, gelukkig.
Wel spijtig dat er geen tifo was ter ere van hem ?
Ja, Digger is degene die het spandoek heeft ontworpenquote:
Waarom zwaaien ze met de Amsterdamse vlag?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:03 schreef Smeich het volgende:
Deze spandoek hing er trouwens ook
[ afbeelding ]
Wellicht niet voor langquote:Op maandag 25 mei 2009 07:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Waarom zwaaien ze met de Amsterdamse vlag?Marco is er al weg.
Heeft met de hoerenbuurt e.d. te makenquote:Op maandag 25 mei 2009 07:51 schreef nostra het volgende:
[..]
quote:Maldini: 'Ik ben trots niet een van hen te zijn'
25/05/2009 09:52
Zijn laatste duel in San Siro paste niet in zijn imposante loopbaan. Paolo Maldini verloor en kreeg in zijn 901ste wedstrijd voor
AC Milan een fluitconcert.
Maldini, die volgende week met het duel met Fiorentina na 24 jaar profvoetbal afzwaait, zei weinig na afloop van zijn laatste thuiswedstrijd. 'Ik ben trots niet een van hen te zijn', was het summiere commentaar na de 3-2 nederlaag. De veertigjarige verdediger refereerde aan een deel van de Milan-aanhang, dat hem tijdens de wedstrijd in San Siro uitfloot.
'De nederlaag is bijzonder vervelend voor Paolo, maar het overschaduwt zijn carrière niet', zei Milan-trainer Carlo Ancelotti. 'In het hele stadion was een enorm warm onthaal voor hem. Laten we dat benadrukken. Het protest kwam van een kleine minderheid die dit had moeten laten op deze speciale dag voor Paolo.'
Ook zijn Roma-collega Luciano Spalletti maakte zich kwaad over het gedrag van de fanatieke Milan-aanhang. 'Als je Maldini beledigt, dan heb je echt de grens overschreden.'
Maldini had zich niet geliefd gemaakt door vraagtekens te zetten bij de steun van een deel van het eigen publiek. Bovendien zou hij voor zijn laatste seizoen een te stevig salaris hebben gevraagd (en gekregen). 'Bedankt aanvoerder', luidde een spandoek. 'Op het veld was je een echte kampioen, maar je had geen respect voor die mensen die je rijk hebben gemaakt.'
Haha viel me ook al op, welke reden zou daar achter zitten?quote:Op maandag 25 mei 2009 07:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij is nu 13, dus dat duurt nog wel zeker 4 jaar voordat we hem in het eerste zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Barca het volgende:
Hoe zit het met zoontje Maldini? Schijnt een lekkere tackle in huis te hebben. Clarence heeft ervaring op dat gebied.
Verwacht nu niet dat hij ook al op zijn 17e debuteert en meteen goed is. De wereld heeft nu al té hoge verwachtingen van hem..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hij is nu 13, dus dat duurt nog wel zeker 4 jaar voordat we hem in het eerste zien.
quote:Totti angry at Maldini insults
Francesco Totti has hit out at the fans who booed Milan legend Paolo Maldini during his final home game.
After a glorious 25-year career with the Rossoneri, Maldini has decided to hang up his boots this summer.
But the stopper's swansong didn't go according to plan as a section of the Curva Sud displayed an inflammatory banner and chanted the name of former captain Franco Baresi after a 3-2 defeat against Roma.
“Things in calcio need to change,” Roma talisman Totti wrote in the Corriere dello Sport.
“There is a lack of values and respect in the game. What happened to Maldini on Sunday is a sign of the negative phase the sport is going through.
“Paolo has always been a role model for us players. Nothing can justify what happened to a player who has worn the same shirt for 900 games.
“I completely understand his disappointment. Maldini deserves plaudits from everyone from the supporters to the directors and Coaches. It will be difficult for anyone to match his achievements.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |