quote:Maldini: Nog een keer voor Italië?
MILAAN - Paolo Maldini zou nog een keer voor het Italiaanse elftal willen spelen voor hij zijn loopbaan beëindigt. De 40-jarige verdediger van AC Milan heeft dit dinsdag gezegd. Maldini stopt na dit seizoen met voetballen. Zijn 126e en laatste interland speelde hij in 2002.
,,Het zou niet goed zijn hiervoor echt om mijn rentree te maken, maar ik zou het wel geweldig vinden om met nog een wedstrijd mijn lange carrière in het blauwe shirt te vieren,’’ zei Maldini tegen een televisiezender in Milaan.
Italië speelt in maart en april WK-kwalificatiewedstrijden tegen Montenegro en Ierland. In juni staat er een aantal vriendschappelijke duels gepland. (ANP)
Een maand geblesseerd ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef Radegast het volgende:
Chiellini is momenteel geblesseerd toch? Het zou wel leuk zijn.
Ben het wel met je eens, op je slotzin na, Materazzi was 1 van de beste spelers van Italie op het WK.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef BramKVO het volgende:
Ik blijf het een zonde vinden dat Maldini nooit een prijs pakte met de Squadra, hij moest er gewoon nog bij zijn op het WK 06. Zeker als je ziet dat hij nu al recordhouder is qua caps bij Italie en dat terwijl hij er in 2002 de brui aangaf. Een speler als Materazzi heeft dan wel een wereldtitel op zak
En elke wedstrijd scoort ie gewoon standaard een dikke voldoende? Misschien kan PSV hem overhalen om volgend jaar nog een 'exotisch' uitstapje te maken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:08 schreef DIGGER het volgende:
Maldini dit seizoen:
Milan: 22 Competitiewedstrijden
Maldini: 16 maal Basis, slechts 2 maal geel.
quote:Maldini speelt 900ste duel
Door Carlo Willemsen
Zondag, 17 mei 2009, 13:06
Paolo Maldini heeft zaterdagavond in het competitieduel met Udinese zijn 900ste wedstrijd in dienst van AC Milan gespeeld. Het veertigjarige clubicoon, die na dit seizoen zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangt, speelt al sinds 1985 in het shirt van zijn jeugdliefde.
Maldini speelde in totaal 646 duels in de Serie A, 168 wedstrijden in Europees verband, 72 Italiaanse bekerwedstrijden en veertien duels in andere officiële eindtoernooien. Dit seizoen kwam hij ondanks zijn hoge leeftijd ook nog tot 28 optredens in de hoofdmacht van Milan.
True, maar die zie ik niet blijven ballen tot na zn 40equote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef WeebI het volgende:
Raúl speelde gisteren zijn 700e, en die is pas 31
Raúl die speelt zeker niet tot z'n 40e bij Real Madridquote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
True, maar die zie ik niet blijven ballen tot na zn 40e
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
Held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |