ok, helaasquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ja, maar chris2k is ook een toffe peer, tis dat ik geen plaatje van een peer heb maar anders had ik een plaatje van een peer gepost.
echt zo van "hmmm waar zit het het activerings knopje nou"quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef BaajGuardian het volgende:
godverdomme nu je het zegt, het was Chriz2k SORRY 2k, voor straf zal ik u pijpen.
eigenlijk deed ik het zodat ik hem nu kan pijpen, ik ga zometeen een onthulling doen over mijn geaardheid...quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eigenlijk deed ik het zodat ik hem nu kan pijpen, ik ga zometeen een onthulling doen over mijn geaardheid...
ik ben namelijk hetero![]()
nee ik kan maar 1 tegelijk pijpen, je wacht maarquote:
Baaj, je bent een pijphoerquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee ik kan maar 1 tegelijk pijpen, je wacht maar![]()
Hier is het motje al:quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Kan een motje even de TT aanpassen naar "Vind hier Chriz2k een toffe peer."
bedankt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eigenlijk deed ik het zodat ik hem nu kan pijpen, ik ga zometeen een onthulling doen over mijn geaardheid...
ik ben namelijk homo
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Lik mijn pluizende zak dan, als niemand reageert :/
ruig, moet ik wel even een vraag over je leeftijd stellen voor de wet,quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee, een leraar staat achter me en kent je en dwong me te reageren![]()
Sorry ik werd meegenomenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ruig, moet ik wel even een vraag over je leeftijd stellen voor de wet,
hoe oud ben je niet?
zie post hierbovenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ja en dan snel niet antwoorden he, beetje BG opgeilen
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Goed, en nu dat we een leger aan Chris2K aanhangers hebben opgebouwd, WIR MUSSEN DIE JUDEN AUSRATTEN!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Goed, en nu dat we een leger aan Chris2K aanhangers hebben opgebouwd, WIR MUSSEN DIE JUDEN AUSRATTEN!
Ik vind je de laatste tijd keigrappigquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Groeiden 15 jarige meisjes maar aan de bomen
GTST is pas om 20.30 afgelopen heur.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:28 schreef Chriz2k het volgende:.
Ik ga even dingen doen, ben om 8 uur weer terug.
EINDELIJK je bent er, ik word bietengeil van je Chriz!quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd keigrappig![]()
.
.
Sinds je impotent bent.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Omdat ik mij bekeerd heb tot het efebofilisme?
![]()
Ik ben potenter dan ooit wanneer ik van die lekkere pubers zie lopen.quote:
En nou nog langs komen irl, jij bier ik whiskey, beiden ene puber erbij. hoppa.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef jogy het volgende:
TT'tje aangepast voor mijn grote ( whehehe.e) vriend BG. Jeweets.
Zolang ik maar niet strafbaar bezig ben vind ik alles bestquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En nou nog langs komen irl, jij bier ik whiskey, beiden ene puber erbij. hoppa.
We vertellen het aan niemand!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet strafbaar bezig ben vind ik alles best.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:19 schreef SuperwormJim het volgende:
nee
Wat lach je kill! (fuck waar is de neggarsmileyquote:
engquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat lach je kill! (fuck waar is de neggarsmiley)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
LOL je blijft me verbazen (niet perse negatief maar ook niet positief bedoeld)
Jazeker, Sp zal het worden, Goede keuze dromenvangerquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
SP wil ik de laatste week sowieso op stemmen.
Partij van de dieren was mijn keus eerder. Maar partij van de dieren zet geen zoden aan de dijk.
SP zal het worden?
Zal ik bier halen nog? Wat zou jij doen? Bier halen of geen bier halen wanneer het bier op is?
ChriZ makker van me, regel eens wat jong goud.quote:
Ik heb Frederiqueske voor je geregeld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ChriZ makker van me, regel eens wat jong goud.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
LOL je blijft me verbazen (niet perse negatief maar ook niet positief bedoeld)
link naar fotos?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb Frederiqueske voor je geregeld.
Chriz2K is een toffe peer voordat ik het vergeet te zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jazeker, Sp zal het worden, Goede keuze dromenvanger
En bier halen is altijd een goede keuze, tenzij je al compleet bezopen bent, dan niet.
Heb je je plannen voor een Fok!eiland al uitgewerkt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Chriz2K is een toffe peer voordat ik het vergeet te zeggen![]()
Nieuw bier is gehaald, meteen lekker spul om te snacken meegenomen.
Wreten en zuipen vanavond. Mezelf in de watten leggen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Frederiqueske
Ahja, geld eerst natuurlijk. Eerst geld en dan een eiland kopen. Maar dat geld lukt niet op dit moment. Wit-was praktijken beginnen kan natuurlijk, waarom zou je zelf niet illegaal bezig gaan zijn als de overheid dat ook doet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je je plannen voor een Fok!eiland al uitgewerkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |