quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
LOL je blijft me verbazen (niet perse negatief maar ook niet positief bedoeld)
Jazeker, Sp zal het worden, Goede keuze dromenvangerquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
SP wil ik de laatste week sowieso op stemmen.
Partij van de dieren was mijn keus eerder. Maar partij van de dieren zet geen zoden aan de dijk.
SP zal het worden?
Zal ik bier halen nog? Wat zou jij doen? Bier halen of geen bier halen wanneer het bier op is?
ChriZ makker van me, regel eens wat jong goud.quote:
Ik heb Frederiqueske voor je geregeld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ChriZ makker van me, regel eens wat jong goud.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
LOL je blijft me verbazen (niet perse negatief maar ook niet positief bedoeld)
link naar fotos?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb Frederiqueske voor je geregeld.
Chriz2K is een toffe peer voordat ik het vergeet te zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jazeker, Sp zal het worden, Goede keuze dromenvanger
En bier halen is altijd een goede keuze, tenzij je al compleet bezopen bent, dan niet.
Heb je je plannen voor een Fok!eiland al uitgewerkt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Chriz2K is een toffe peer voordat ik het vergeet te zeggen![]()
Nieuw bier is gehaald, meteen lekker spul om te snacken meegenomen.
Wreten en zuipen vanavond. Mezelf in de watten leggen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Frederiqueske
Ahja, geld eerst natuurlijk. Eerst geld en dan een eiland kopen. Maar dat geld lukt niet op dit moment. Wit-was praktijken beginnen kan natuurlijk, waarom zou je zelf niet illegaal bezig gaan zijn als de overheid dat ook doet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je je plannen voor een Fok!eiland al uitgewerkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |