moeten we meekijken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:20 schreef T1andonly het volgende:
Ik moet voor het management en de directie een document opstellen over de huidige stand van zaken van het product. Dit document moet tegelijk ook naar een "grote nederlandse telecomprovider" omdat deze interesse getoond hebben in het product.Dat houdt in dat ik nu voor de 3e keer mijn teksten aan het herzien ben.
Ik denk dat hij de topics bedoelt...quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
de tijd gaat voor mijn gevoel echt té langzaam vandaag![]()
Uit de meeste dingen kom ik zelf welquote:
ik ook, ik loop over 5 min weer aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:02 schreef Mathijz het volgende:
Net mn lunch naar binnen gewerkt
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
Boe! Ik ben ook even druk bezig. Wellicht tot later.
shit happensquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
Boe! Ik ben ook even druk bezig. Wellicht tot later.
Wat is asperger ook alweer?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef Sitethief het volgende:
Ik wou dat mijn collega's eens duidelijker zouden communiceren, vooral vanwege mijn Asperger....................
ga eens aan het werk jij!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Asperger.
Dat ga ik echt niet doorlezenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Asperger.
lolquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga me maar eens aan de snoepjes veroberen
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:01 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, sorry voor het niet openen van een nieuw topic, heb ik nogal een hekel aan.
nog een halfuurtje voor je? hier is het droogquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet nog een uurHopen dat het droogblijft.
Wat valt tegenwoordig onder vroeg?quote:Op woensdag 22 november 2006 08:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ging al vroeg. maar toen heb ik een uur zitten smsen
ik ookquote:
dus je bent wel alleen maar toch een drukke dag?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef T1andonly het volgende:
Yep, ik zit bijna de hele dag alleen op m'n kantoor.
Heb straks nog een bespreking met 'n medewerkster die morgen als "gastvrouw" gaat fungeren, maar da's iets van 'n kwartiertje praten over nix.
Dalijk mag ik een paar "techneuten" beetje gaan commanderen, want anders krijg ik mijn nieuwsbrief natuurlijk nooit verzonden.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 22 november 2006 09:40 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemorgen!
weer hard aan het werk allemaal?
straks een intake met een zigeuner uit bosnie...ben benieuwd.
en dan al om 13:00 weghelaas meot ik dan wel naar supervisie
![]()
Nou ik wil de drukte eigenlijk een beetje voorblijven.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus je bent wel alleen maar toch een drukke dag?![]()
Lulligggggggquote:Op woensdag 22 november 2006 10:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
lol, heb geen camera... maar wel een zwijgplicht en privacywetgeving enzo
ze is er nog niet![]()
Ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 10:11 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb ook geheimhoudingsplicht. Welleuk af en toe
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:11 schreef Mathijz het volgende:
Zosk, jij werkt bent er maar een ochtendje.
Ahh die wilde ik ziehienquote:Op woensdag 22 november 2006 10:36 schreef Rianne84 het volgende:
zo, geweest... soort paris hilton uit bosnie en op leeftijd...
ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 11:04 schreef Rianne84 het volgende:
wie heeft er al gestemd?
Heb je zijn handtekening dan wel?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:22 schreef Rianne84 het volgende:
ik mag ook voor mijn vriend stemmen, hij is in het buitenland
2 boterhammen met kaas en ham, en 1 met honingquote:Op woensdag 22 november 2006 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
wat wordt er geluncht vandaag?
ik heb brood met chocopastaen twee mandarijnen
Jij wordt moe van slapen? Hmmm.. interessantquote:Op woensdag 22 november 2006 14:27 schreef SvenM het volgende:
Ik ben veel te moe ><, ben op tijd naar bed gegaan maar bij mij blijkt dat een averechts effect te hebben.
Jup, sinds ik in nijmegen ben komen wonen ben ik alleen maar meer VVD geworden.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
Gelukkig zitten hier veel rechtse mensen![]()
Woon je ook in nijmegen?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, sinds ik in nijmegen ben komen wonen ben ik alleen maar meer VVD geworden.
Hippiezooi hier
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:26 schreef SvenM het volgende:
Zo, Ik heb gister lekker op de SP gestemt!
Correct.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:00 schreef SvenM het volgende:
Tvp's zijn gay, post dan wat met inhoud zoals devan Tonks
mogen we hieruit opmaken dat je ook stage loopt? vertel eens hoe het komt dat je je in dit topic bevindt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:01 schreef Sebasser het volgende:
Tralala
Ja waar is iedereenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:27 schreef Mathijz het volgende:
Niet al te druk deze ochtend.
Nietquote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
wat een dooie boel hier...
Maak eens een fobo aan,quote:
wat is een fobo?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maak eens een fobo aan,.
Dan heb ik iets om over te lullen,.
Jij ging al voor IJsmeisquote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
Ik wilde rianne al eerder sukkels!!!
ik had al veel eerder gefantaseerd hoor!!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
Ik wilde rianne al eerder sukkels!!!
ranzig manquote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik had al veel eerder gefantaseerd hoor!!
ohquote:Op donderdag 23 november 2006 12:18 schreef tonks het volgende:
[..]
ranzig manik wil rianne voor liefde!
8:30 - 11:45quote:Op donderdag 23 november 2006 12:57 schreef NrSiX het volgende:hoelaat ben je vrij dan zosk? kwart voor 3?
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
alsof jij daar iets over te zeggen hebt![]()
Ja, dan gaan we daten!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
nog 4 uur
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef tonks het volgende:
Welkom rianne! in mijn hart!
Rianne ontwijkt onze aanzoekenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef tonks het volgende:
Welkom rianne! in mijn hart!
Lulligquote:Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Rianne ontwijkt onze aanzoeken![]()
Ben net klaar met iets heeeeeeel belangerijksquote:Op donderdag 23 november 2006 13:23 schreef SvenM het volgende:
Tonks, jij hebt het ook altijd druk op je stage of niet?
Linkje naar het topic gevenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
ik moet straks een vrouw motiveren om in een praatgroep te gaan![]()
O-kay...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben net klaar met iets heeeeeeel belangerijks
vraag of hij wow speelt!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef SvenM het volgende:
Omg, hier zit een collega die afgelopen week nieuw gekomen is, programmeur, praat steeds in zichzelf.. hoop gehijg en geuuhhhhhmmmmmm *zuchtt*
Gezellig.. Heb jij altijd van die leuke klusjes?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
vrouwen praten toch altijd graag?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
ja, dat zijn echt enige klusjesquote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gezellig.. Heb jij altijd van die leuke klusjes?
Tuurlijk kun je dat. Gewoon adviseren om voor die tijd eens flink aan de coke of de alcohol te gaan. Moet je eens kijken hoe snel je met vreemden praatquote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, dat zijn echt enige klusjes
vanmorgen 1 die zo graag met vreemden wil praten op verjaardagen, maar dat lukt niet, of ik het ff kan oplossen![]()
is het koud daar?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
ZO mensen ik ben ook weer terug uit het koude IJsland, mijn god wat een bizar maar mooi land! Ik ben gesloopt uiteraard, echt veel te veel gedaan en gezien de afgelopen 3 dagen.
Ik heb nog een week stage en dan is het klaar voor mij, moet nog ontzettend veel doen: STRESS
hoe is het hier in de SC, gaan we al meeten?
Btw: ik heb ook SP gestemd (nouja huisgenoot voor mij gedaan)
Ja en het sneeuwt er en het waait enorm hard en het is maar 4 uur licht per dagquote:
klinkt leuk om eens een paar dagen mee te maken. Maar langer ook niet eigenlijk..quote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja en het sneeuwt er en het waait enorm hard en het is maar 4 uur licht per dag
Ja eigenlijk wel, ik heb het nog nooit van me leven zo koud gehad. Ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:41 schreef tonks het volgende:
Laura heb je nog iemand nodig die je komt opwarmen
Klopt, in de herfst/winter is het leuk voor een paar dagen, meer niet. Je raakt redelijk van streek door die weinige uren licht per dag (ik in ieder geval wel). Maar het is er echt te mooi, dat is niet te beschrijven.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt leuk om eens een paar dagen mee te maken. Maar langer ook niet eigenlijk..
20 uur per dag donker, interessantquote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja en het sneeuwt er en het waait enorm hard en het is maar 4 uur licht per dag
doe je mwd?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Saaie mensen denk, zullen wij dan maar een x gaan stappen in utrecht?
Dat kan ik wel begrijpen dat je van streek raakt. Maar ik ga er zeker nog eens kijken in dit leven. 1 van mijn goede voornemens voor de rest van mijn levenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Klopt, in de herfst/winter is het leuk voor een paar dagen, meer niet. Je raakt redelijk van streek door die weinige uren licht per dag (ik in ieder geval wel). Maar het is er echt te mooi, dat is niet te beschrijven.
Ja dan gaan we wel met zijn tweeen, naar die ene tent waar ze zulke goeie sate-gerechten verkopenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Saaie mensen denk, zullen wij dan maar een x gaan stappen in utrecht?
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja dan gaan we wel met zijn tweeen, naar die ene tent waar ze zulke goeie sate-gerechten verkopen
Heeel goed planquote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja dan gaan we wel met zijn tweeen, naar die ene tent waar ze zulke goeie sate-gerechten verkopen
de chinees?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
ik ga vrij vragen voor morgenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef tonks het volgende:
Ik heb over een uur en een kwartier vrij. yay.
omdat ik het mezelf moeilijk heb gemaakt door heel de week na 1 uur naar bed te gaan en elke ochtend te laat komen en daardoor zo gaar zijn dat ik gewoon totaal geen zin hebquote:
ik vind dat altijd zo lullig om dan 's ochtends te bellenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:36 schreef nicomart het volgende:
je kan je ook ziekmelden morgen..
dat is pas lullig hahah.. gewoon bellen s'ochtends.. maar goed heb het nu al wat te vaak gedaan dus ben weer een tijdje fitquote:Op donderdag 23 november 2006 15:48 schreef nicomart het volgende:
ik ook
doe het dan ook meestal in een mailtje
Ownedquote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Mathijz het volgende:
Een dag ziek kost me gewoon een vrije dag
ja is ook wel zo, maar toch. Ik vind dat ik niet echt overtuigend overkomquote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
Gewoon in de ochtend bellen "Ja ik ben ziek, okee doei"
balenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Mathijz het volgende:
Een dag ziek kost me gewoon een vrije dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |