ja, dat zijn echt enige klusjesquote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gezellig.. Heb jij altijd van die leuke klusjes?
Tuurlijk kun je dat. Gewoon adviseren om voor die tijd eens flink aan de coke of de alcohol te gaan. Moet je eens kijken hoe snel je met vreemden praatquote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, dat zijn echt enige klusjes
vanmorgen 1 die zo graag met vreemden wil praten op verjaardagen, maar dat lukt niet, of ik het ff kan oplossen![]()
is het koud daar?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
ZO mensen ik ben ook weer terug uit het koude IJsland, mijn god wat een bizar maar mooi land! Ik ben gesloopt uiteraard, echt veel te veel gedaan en gezien de afgelopen 3 dagen.
Ik heb nog een week stage en dan is het klaar voor mij, moet nog ontzettend veel doen: STRESS
hoe is het hier in de SC, gaan we al meeten?
Btw: ik heb ook SP gestemd (nouja huisgenoot voor mij gedaan)
Ja en het sneeuwt er en het waait enorm hard en het is maar 4 uur licht per dagquote:
klinkt leuk om eens een paar dagen mee te maken. Maar langer ook niet eigenlijk..quote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja en het sneeuwt er en het waait enorm hard en het is maar 4 uur licht per dag
Ja eigenlijk wel, ik heb het nog nooit van me leven zo koud gehad. Ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:41 schreef tonks het volgende:
Laura heb je nog iemand nodig die je komt opwarmen
Klopt, in de herfst/winter is het leuk voor een paar dagen, meer niet. Je raakt redelijk van streek door die weinige uren licht per dag (ik in ieder geval wel). Maar het is er echt te mooi, dat is niet te beschrijven.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt leuk om eens een paar dagen mee te maken. Maar langer ook niet eigenlijk..
20 uur per dag donker, interessantquote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja en het sneeuwt er en het waait enorm hard en het is maar 4 uur licht per dag
doe je mwd?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
ik moet straks een vrouw motiveren om in een praatgroep te gaan![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Saaie mensen denk, zullen wij dan maar een x gaan stappen in utrecht?
Dat kan ik wel begrijpen dat je van streek raakt. Maar ik ga er zeker nog eens kijken in dit leven. 1 van mijn goede voornemens voor de rest van mijn levenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Klopt, in de herfst/winter is het leuk voor een paar dagen, meer niet. Je raakt redelijk van streek door die weinige uren licht per dag (ik in ieder geval wel). Maar het is er echt te mooi, dat is niet te beschrijven.
Ja dan gaan we wel met zijn tweeen, naar die ene tent waar ze zulke goeie sate-gerechten verkopenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Saaie mensen denk, zullen wij dan maar een x gaan stappen in utrecht?
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja dan gaan we wel met zijn tweeen, naar die ene tent waar ze zulke goeie sate-gerechten verkopen
Heeel goed planquote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja dan gaan we wel met zijn tweeen, naar die ene tent waar ze zulke goeie sate-gerechten verkopen
de chinees?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
ik ga vrij vragen voor morgenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef tonks het volgende:
Ik heb over een uur en een kwartier vrij. yay.
omdat ik het mezelf moeilijk heb gemaakt door heel de week na 1 uur naar bed te gaan en elke ochtend te laat komen en daardoor zo gaar zijn dat ik gewoon totaal geen zin hebquote:
ik vind dat altijd zo lullig om dan 's ochtends te bellenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:36 schreef nicomart het volgende:
je kan je ook ziekmelden morgen..
dat is pas lullig hahah.. gewoon bellen s'ochtends.. maar goed heb het nu al wat te vaak gedaan dus ben weer een tijdje fitquote:Op donderdag 23 november 2006 15:48 schreef nicomart het volgende:
ik ook
doe het dan ook meestal in een mailtje
Ownedquote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Mathijz het volgende:
Een dag ziek kost me gewoon een vrije dag
ja is ook wel zo, maar toch. Ik vind dat ik niet echt overtuigend overkomquote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
Gewoon in de ochtend bellen "Ja ik ben ziek, okee doei"
balenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Mathijz het volgende:
Een dag ziek kost me gewoon een vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |