Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt om het nog maar een keer te bespreken. Anders ga ik inderdaad wel zelf bellen. Dank je welquote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ga bellen inderdaad. Dat je er aktief mee bezig bent kan misschien al een deel van je innerlijke boosheid weg krijgen. Want dan ben je aktief bezig met zoeken naar een oplossing en zet je je boosheid om in iets bruikbaars; strijdkracht. Wellicht kun je snel terecht bij de gyn en zet je de hele molen weer in beweging. Stilstaan en afwachten suckt.
En weet, hoe je je ook voelt, Jolie houdt toch wel van je.
Pardon?????quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:23 schreef chacama het volgende:
Hoofdpijn komt vanuit mijn nek. De chiropracter heeft zijn best gedaan om het te kraken, maar het zit ontzettend vast. Volgende week weer terug.
Vandaag de hele dag gewerkt.
ik weet niet precies waarbij jou het "probleem"ligt en daar ga ik dan ook niet verder op in, dat weet jij beter, en kun jij alleen maar inschatten en bepalen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Evenstar en lady-wrb heb ik gezegd dat mw mijn problemen uit de weg moet ruimen?
Ik dacht niet, maar misschien wel hoor. Dat bedoel k iig.
Maar alleen maar praten over bv een spiraaltje, dat is toch niet de bedoeling, of wel?
Weet ook niet wat ik verder kan verwachten hoor.
Ja, ik kijk goed uit. Ben gisteravond na thuiskomt eerst even onder de douche gaan staan en toen meteen naar bed. En vandaag heb ik mezelf ook bedrust voorgeschreven. Manlief is lekker met Fleur de kerstboom aan het opzetten en versieren en gaat vanmiddag naar een verjaardag. Ik lig dus gewoon in bed en rust uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:35 schreef Belana het volgende:
ik snap dat je met een eigen zaak wat meer druk hebt om weer aan de slag te gaan, zo zal dat wel gaan denk ik, maar chaca, kijk je wel uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |