abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2006 @ 16:55:53 #201
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44227790
Chacama, drink je wel genoeg? Ik weet niet of je ook borstvoeding geeft, maar zeker dan moet je erg veel drinken. Misschien helpt dat tegen de hoofdpijn.

En verder vind ik het heel verdrietig dat het op dit moment met zoveel van ons niet zo goed gaat
Ik wou dat ik iets kon doen, maar dat vermogen heb ik niet. Heel veel sterkte allemaal
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:27:58 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44228874
Ook vanuit hier voor allen die het gebruiken kunnen een onwijze knuffel en
Kop op jullie zijn stoer en sterk en tof !
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 7 december 2006 @ 18:56:12 #203
108648 cattie
lieve moeder
pi_44231199
Och, meiden toch.. Moonah, Luchtbel, PM-girl, Bar_en_Mar, Sjak, Yppy, sugar en verder iedereen die het nodig heeft: Ik heb geen goede adviezen, maar leef wel met jullie mee.

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest vanwege de pijn bij de hechtingen. Het blijkt dat na 5 maanden er nog steeds inwendig een wondje is. Op zich is dat wel redelijk goed nieuws, want het is nu wel duidelijk waarom het nog pijn doet en ik heb een zalf gekregen om het dicht te laten gaan. Over 10 dagen ga ik weer naar de huisarts voor controle, dan zou het dicht moeten zijn.
  donderdag 7 december 2006 @ 22:46:30 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44236349
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ga bellen inderdaad. Dat je er aktief mee bezig bent kan misschien al een deel van je innerlijke boosheid weg krijgen. Want dan ben je aktief bezig met zoeken naar een oplossing en zet je je boosheid om in iets bruikbaars; strijdkracht. Wellicht kun je snel terecht bij de gyn en zet je de hele molen weer in beweging. Stilstaan en afwachten suckt.
En weet, hoe je je ook voelt, Jolie houdt toch wel van je.
Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt om het nog maar een keer te bespreken. Anders ga ik inderdaad wel zelf bellen. Dank je wel

En voor de rest, bedankt voor alle lieve reacties altijd. Ik weet ook wel dat als ik niet weet waarom ik het voor mezelf doe, moet denken dat ik het voor Jolie doe. Het is gewoon verwarrend om juist dat soms niet te voelen en als ik het wel voel dat zij het is die zegt 'voel jij je zo rot vandaag' Ik probeer het en soms lukt het niet en soms ook wel. Ik heb ons beloofd om in ieder geval te proberen wat leger het nieuwe jaar in te gaan. En ik hoop echt dat ik binnenkort gewoon weer eens wat andere berichten kan plaatsen. Want dit is maar niks zo!

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 07-12-2006 23:18:44 ]
  donderdag 7 december 2006 @ 23:25:31 #205
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44237338
Jeetje ja, wat een (op z'n zachtst gezegd) nare verhalen. Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen. En dat er betere tijden aankomen, snel!!!

Luchtbel; wat vind ik het vreselijk voor je! Juist datgene wat voor mij (en waarschijnlijk heel veel moeders) zo voelt als waar en echt en iets dat verder gaat dan al het andere, dat juist die band met Jolie niet meer voelt als vertrouwd en een basis. Dat alles weg is, je hele fundament. Meiske toch, wat heb je het zwaar te verduren. Ik hoop zo erg dat je ergens een schakel vindt, waardoor het tij kan keren. Dat er ergens weer iets positiefs in gang gezet kan worden waardoor je hier uit kunt komen. Echt, dat hoop ik zo voor je!
  vrijdag 8 december 2006 @ 06:26:53 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_44240661
luchtbelleke, meissie toch waar moet jij nou weer allemaal doorheen. ik vind het zo rot. wat maneki zegt is wel waar denk ik. lieverd, dikke
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:36:50 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44241323
Ik lees allemaal dip-berichten. Het seizoen zal ook wel een beetje een rol spelen. Zelf geloof ik niet zo in winterdepressies, maar er zit wel een kern van waarheid in. Er is gewoon minder tijd om naar buiten te gaan, doordat het later licht en eerder donker is. Daarbij is het ook nog rotweer, vaak. Als je dan ook nog korte nachten maakt, breekt dat je op. Lieve meiden, zoek niet alle reden binnen in jou, kijk ook naar buiten. En de tijden lopen weer ten einde, nieuwjaar is in zicht. Ik ben vast niet de enige die het gevoel heeft samengeknepen te worden in de maand december. Sint, Kerst, Oud en Nieuw, het bekende rijtje. En natuurlijk horen daar de nodige verplichtingen bij.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:07:19 #208
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44242858
Ja, de feestdagen zijn ook niet mijn favo tijd. Fleur die helemaal over de flits gaat als het niet 'normaal' gaat en een mama die nog zo hormonaal is dat alles op elkaar reageert. Om gek van te worden. Maar goed. We houden vol. Nog een maand en dan gaat het gewone leven weer beginnen. Mama weer normaal aan het werk en Fleur en Maud naar de oppas. Ritme, rust en regelmaat. Goed voor mama en voor de kindjes.

Nog even over de hoofdpijn. Ik denk dat ik wel voldoende drink. Zit gemiddeld op 2 liter per dag. En als dat niet genoeg is....dan heb ik een probleem. Want mezelf er toe dwingen om dit te nuttigen is al moeilijk...
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:23:26 #209
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44243219
Chacama, als je hoofdpijn blijft zou ik er echt even naar de huisarts mee gaan. Het is namelijk echt niet iets normaals na de bevalling o.i.d... sterkte (en twee liter is echt wel genoeg lijkt me!)
pi_44261887
Hey allemaal.
Ik las net sombere berichten. Wil iedereen die het nodig heeft veel stertke wensen!

Ik word doorgestuurd naar GGZ/Riagg. Tot die tijd blijf ik bij mw. (Al helpt het geen ene flikker.)
Vraag me nu wel of of dat vergoed wordt. En zoniet, wat het dan kost.
Maar misschien is het pas in januari, we stappen over. Nouja, zoek het nog wel uit.
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:53:21 #211
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44273334
Ingrid ligt aan je inkomens sitiuatie, aan je ziekefondsverzekering. en of het langdurig of kortdurig is.
Anders kan je bij de gemeente navraag doen of je voor bijzondere vergoeding in aanmerking komt.
Sowieso wel idee om eens bij de gemeente navraag te doen zodat je een beeld krigjt over hoe en wat er binnenkomt en of je wel aan het minimum komt. Die weten je te vertellen waar je recht op hebt.

En nog een vermanend vingetje, zolang jij al de instelling hebt het helpt geenb flikker zal het geen flikker helpen nee.
Een maatschappelijk werker is niet om jou pro0bleem op te lossen dat moet jezelf doen. hij/zij is er alleen om je te sturen en oor et bieden en tips/adviezen te geven.
En nee dat is niet in 2 keer over.
Dus hup schouder er onder en weet waarvoor je er naar toe gaat en probeer gewoon te denken, alle kleine stapjes helpen en soms moet het even slechter gaan voor het beter gaat.

† In Memoriam † zaterdag 9 december 2006 @ 13:29:37 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44274003
wat evenstar zegt: je kan niet van mw verwachten dat zij jouw problemen uit de weg ruimen.
dat is toch echt iets wat je zelf moet doen en met die instelling van jou, blijf je in hetzelfde cirkeltje hangen.
dus probeer de boel te doorbreken. verwacht ook trouwens niet dat het van het ene op het andere moment over is.
het is juist dat je na een x aantal tijd ineens ziet van : goh het is toch anders geworden.
neem gewoon er de tijd voor en hang er geen prijskaartje aan. moet je een bijdrage betalen, doe het toch, want het gaat uiteindelijk wel om je gezondheid.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:23:06 #213
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44284128
Hoofdpijn komt vanuit mijn nek. De chiropracter heeft zijn best gedaan om het te kraken, maar het zit ontzettend vast. Volgende week weer terug.

Vandaag de hele dag gewerkt. Fleur en Maud waren allebei bij ons in de winkel. Pff, het was zwaar. Morgen heb ik een uitrustdag. En dat ga ik ook zeker doen. Lig nu al in bed en dat ga ik morgen ook heeeeeeeel veeeeeeel en heel lang doen.
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:20:49 #214
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44286233
Chacama, hou alsjeblieft wat rekening met jezelf. Ik begrijp dat het een drukke tijd is in de winkel, maar wie schiet er wat mee op als jij met knallende koppijn en doodmoe maar door blijft gaan totdat het echt niet meer gaat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:47:56 #215
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44287064
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:23 schreef chacama het volgende:
Hoofdpijn komt vanuit mijn nek. De chiropracter heeft zijn best gedaan om het te kraken, maar het zit ontzettend vast. Volgende week weer terug.

Vandaag de hele dag gewerkt.
Pardon?????
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:35:45 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_44288459
ik snap dat je met een eigen zaak wat meer druk hebt om weer aan de slag te gaan, zo zal dat wel gaan denk ik, maar chaca, kijk je wel uit!
stormy waters...
sailin'
pi_44288924
Chaca, jij stoere vrouw, pas je op dat je niet over twee weken helemaal opgebrand bent?
pi_44290219
Evenstar en lady-wrb heb ik gezegd dat mw mijn problemen uit de weg moet ruimen?
Ik dacht niet, maar misschien wel hoor. Dat bedoel k iig.
Maar alleen maar praten over bv een spiraaltje, dat is toch niet de bedoeling, of wel?
Weet ook niet wat ik verder kan verwachten hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 9 december 2006 @ 23:43:28 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44290295
nee joh, maar ik had het idee dat je het gevoel had dat het niet snel genoeg ging.
pi_44290296
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Evenstar en lady-wrb heb ik gezegd dat mw mijn problemen uit de weg moet ruimen?
Ik dacht niet, maar misschien wel hoor. Dat bedoel k iig.
Maar alleen maar praten over bv een spiraaltje, dat is toch niet de bedoeling, of wel?
Weet ook niet wat ik verder kan verwachten hoor.
ik weet niet precies waarbij jou het "probleem"ligt en daar ga ik dan ook niet verder op in, dat weet jij beter, en kun jij alleen maar inschatten en bepalen.

Ingrid, wat ik wel zou doen is bij het volgende gesprek aangeven dat jij er niet "blij"van word om het telkens te hebben over het spiraaltje...
Maar dat je liever praat over (wat in jou geval het probleem is) en daar verder op door gaan.

Die mensen zijn er om jou te helpen, alleen hun zijn idd ook geen bovennatuurlijke mensen die weten wat er in jou hoofd afspeeld
Daarin zul jij ze moeten sturen, hoe moeilijk er rottig soms ook.

Sterkte nogmaals

en ik pm je even
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44290371
Misschien kun je bedenken wat je echte problemen zijn en die dan voor schuiven aan haar.
Misschien kun je hele concrete doelen stellen: Ik wil dit bereiken. (Wil je me helpen dit te bereiken)
Misschien kun je beschrijven waar je je rot over voelt, hoe je het anders zou willen.

Als je zelf kan aangeven waar je problemen liggen, kunnen zij je ook gerichter helpen.
Ik hoop het voor je dat je je gevoelens kan omschrijven, zodat je werkelijk aan je diepste issues kan werken. Succes!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 10 december 2006 @ 09:40:31 #222
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44295046
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:35 schreef Belana het volgende:
ik snap dat je met een eigen zaak wat meer druk hebt om weer aan de slag te gaan, zo zal dat wel gaan denk ik, maar chaca, kijk je wel uit!
Ja, ik kijk goed uit. Ben gisteravond na thuiskomt eerst even onder de douche gaan staan en toen meteen naar bed. En vandaag heb ik mezelf ook bedrust voorgeschreven. Manlief is lekker met Fleur de kerstboom aan het opzetten en versieren en gaat vanmiddag naar een verjaardag. Ik lig dus gewoon in bed en rust uit.

Maar, jullie hebben gelijk. Ik moet eigenlijk toch ook goed gek zijn om dit te doen. Maar, ja het was gewoon even niet anders. Volgende keer is dinsdag en dan zaterdag weer. En als het goed is, hoef ik daarna niet meer te ondersteunen. Voordeel van die dagen is wel dat ik dan niet ook nog op peutertje hoef te letten, want dan is ze bij de oppas. Gisteren had ik gelukkig wel en lieve buurvrouw die Fleur even bezig heeft gehouden zodat ik rustig kon voeden.
  zondag 10 december 2006 @ 10:51:53 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44295774
Ingrid, ik bedoelde het niet kwaad,
Zoals genoemd is schrijf het op papier, en als het over iets gaat wat jij niet wil zeg dat dan.
het moet van jou uit komen en niet vanuit de MW.
  zondag 10 december 2006 @ 12:50:49 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_44298506
chaca, ik snap hem hoor. hoop dat je lekker uitrust vandaag weer en soms is een dagje zonder peuter en werken idd nog relaxter maar toch, een bevalling is niet niks en jij zit ook met je rug enzo.

Ingrid, is eerste lijns psycholoog niet iets voor jou? dat krijg je ook vergoed meestal. sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_44308907
Tnx iedereen.
Belana, 1e lijnspsycholoog is dat riagg/ggz?

En wat betreft gevoelens omschrijven. Dat vind ik zo moeilijk. Maar ga het proberen. Een kennis raad hypnose aan, maar dat lijkt me zo eng.
  zondag 10 december 2006 @ 18:24:23 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_44309125
ja zoiets ingrid, maar ik loop zelf bv bij een aparte eerste lijns psychologie praktijk, want ik hou niet zo van de riagg. kwestie van zoeken bij jou in de regio.
stormy waters...
sailin'
pi_44310828
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:24 schreef Belana het volgende:
ja zoiets ingrid, maar ik loop zelf bv bij een aparte eerste lijns psychologie praktijk, want ik hou niet zo van de riagg. kwestie van zoeken bij jou in de regio.
Aha. Hier in de buurt zit er ook 1. Maar die kost 75,- per keer en word niet vergoed. Ik heb daar simpelweg geen geld voor.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 19:45:30 #228
81992 Githa
pi_44310953
Ik heb ook een eerste lijns psycholoog vanuit een eigen praktijk. Ik betaal zo'n 15 euro eigen bijdrage, maar ben wel aanvullend verzekerd.

Het kost wel geld ja, maar ik vind mijn gezondheid het wel waard.
  Jubileum moderator zondag 10 december 2006 @ 19:46:00 #229
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44310967
Goedbedoelende kraamvisite blert het al uit "en nu begint het grote loslaten".
Loslaten? Doe ff normaal joh, dat duurt nog jaren.....
Maar goed, dan moet je werken en laat je je kroost achter in deskundige handen. Hartverscheurend moeilijk, oke dat is loslaten.
Goed, dat hebben we na wat maandjes onder de knie, dit kunnen we *trots*.
Vervolgens gaan ze kruipen, lopen en zelfs fietsen. Oke..... het is allemaal nog in de hand te houden.......
Nu kan dochter nr. 2 fietsen, heel erg goed fietsen en zelfs keihard. "ik ga vast vooruit mam!" hoor je als we de poort uitgaan. Oke maar wel stoppen bij de stoeprand hoor!
Dat doet ze wel netjes maar ondertussen heb ik zo'n 100 scenarios in mijn hoofd gehaald varierend van vallen tot hele grote vrachtwagens die niet op tijd kunnen remmen.
Dit stukje loslaten...... dat kan ik nog niet zo goed
En dan durf ik al helemaal niet na te denken over het feit dat ze over 9 maanden al naar de basisschool gaat........
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 10 december 2006 @ 22:16:34 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44313761
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:56 schreef cattie het volgende:
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest vanwege de pijn bij de hechtingen. Het blijkt dat na 5 maanden er nog steeds inwendig een wondje is. Op zich is dat wel redelijk goed nieuws, want het is nu wel duidelijk waarom het nog pijn doet en ik heb een zalf gekregen om het dicht te laten gaan. Over 10 dagen ga ik weer naar de huisarts voor controle, dan zou het dicht moeten zijn.
Cattie, ik had nog niet gereageerd op dit bericht van je. Moest er vannacht tijdens het voeden ineens aan denken.
Wat goed dat je bent gegaan!
En jammer eigenlijk he, dat je 5 maanden ermee hebt rondgelopen. Hopelijk werkt de creme snel!
  zondag 10 december 2006 @ 22:20:33 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44313903
Erg hè Lois, dat loslaten....

Ik zat net Peter R te kijken, over een knul die van de Martinitoren (vermoedelijk) is geduwd door zijn vriendin.

Oh god, dat kan ook nog, dat ze met een hèle foute vriend/vriendin thuiskomen . Zover is het nog lang niet, maar het is weer een aanwinst voor de doenscenario's-collectie.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 10 december 2006 @ 22:21:13 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44313926
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
En dan durf ik al helemaal niet na te denken over het feit dat ze over 9 maanden al naar de basisschool gaat........
Jaaah, kleine meisjes worden groot! Om er maar eens een cliché tegen aan te gooien...

Mooi omschreven trouwens.
pi_44321171
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:45 schreef Githa het volgende:
Ik heb ook een eerste lijns psycholoog vanuit een eigen praktijk. Ik betaal zo'n 15 euro eigen bijdrage, maar ben wel aanvullend verzekerd.

Het kost wel geld ja, maar ik vind mijn gezondheid het wel waard.
Dat heb ik ook wel. Maar op dit moment heb ik het geld er niet voor liggen, zeg maar.

Maar het wordt sowieso 2007. En we gaan van verzekering veranderen, dan is het gedeeltelijk vergoed.
pi_44321375
Ingrid, de maatschappelijk werkers bij ons moeten een 'plan van aanpak' maken waarin staat wat zij gaan doen voor een client en wat ze een client zelf willen laten doen. Moet een client voor tekenen, dat ze het daarmee eens zijn. Je zou kunnen vragen of dat bij jouw maatschappelijk werker ook zo gaat. Zodat je zelf weet waar het naartoe gaat en dat je punten bespreekt die jij belangrijk vindt. Het gaat om jou tenslotte, maar als je niet vertelt wat 'grote-problemen-zijn-die-je-wilt-bespreken, gokken ze ook maar wat. Zorg je ook dat je steun krijgt in je irl omgeving? Ze zullen vast komen met iets om toe te passen/uit te voeren buiten de gesprekken om.

Daar wil ik nog niet aan denken Lois. Wat dat betreft wil ik ook niet verhuizen, nu kan ik haar bijna vanaf het balkon op het schoolplein laten stuiteren. En die foute vrienden. Daar ben ik (nu al!) zo bang voor, nadat ik zie wat m'n neefje allemaal heeft uitgehaald daardoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 10:13:43 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44321428
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:01 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel. Maar op dit moment heb ik het geld er niet voor liggen, zeg maar.

Maar het wordt sowieso 2007. En we gaan van verzekering veranderen, dan is het gedeeltelijk vergoed.
zou je het deel wat niet vergoed wordt door je verzekering, niet kunnen terugkrijgen van de belasting?
pi_44322283
Nou, je kunt het aftrekken van de belasting toch, dus dat scheelt 30%.... Wel leuk meegenomen...
Eva
pi_44322953
Ik heb van belastingaftrekkingen geen verstand van.

Yppy, ik zal er naar vragen. Maar ze stuurt me door naar ggz, volgens mij gaat mw verder niks met mij doen.
  maandag 11 december 2006 @ 11:32:57 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44323405
Over dat aftrekken van de belasting... dan moet je toch wel een bepaalde drempel over met alle kosten die je opvoert? Dus het is niet zo dat je het sowieso terug krijgt toch?
Mss kan je dat in een WGR topic navragen Ingrid, het zou wel schelen.
pi_44323417
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb van belastingaftrekkingen geen verstand van.

Yppy, ik zal er naar vragen. Maar ze stuurt me door naar ggz, volgens mij gaat mw verder niks met mij doen.
ik zou je er toch in verdiepen, of Djeez, want het kan je best veel geld schelen, en omdat dat toch een issue bij jullie is...
Eva
pi_44327326
Deze mama moet volgende week weer werken Weet eigenlijk niet of ik daar nou blij om ben of niet. Heb er wel weer zin in. Tis maar voor 9 uur, en het is 's ochtends van 6 tot 10. Mika slaapt dan nog dus mis eigenlijk niks van hem. Maar toch... dat achterlaten he Mika gaat naar de opa's en oma's dus dat is al allemaal geregeld. Maar ik heb er helemaal niet zo'n lekker gevoel bij dat ie naar een bepaalde opa en oma moet dus we zijn nu ff aan het rondkijken voor een gastouder. Eentje die dus flexibel is.
Maar voor nu heb ik een paar dagen nog vrij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:22:06 #241
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44344910
En wij hebben sinds vandaag een gastouder gevonden op loopafstand!!! (gelukkig mag ik nog een week of 6 wennen aan het idee...)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44350349
Neuk dat is wel erg fijn en lekker dat het bij je in de buurt zit. Hoe gaat het met jou en met Brent?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:50:55 #243
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44350445
Geniet er nog van MeNicole!!

Neuk, wat fijn. Is het een bekende, of heb je via een gastouderbureau iemand gevonden?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:54:11 #244
94046 PM-girl
pi_44350526
Met mij gaat het nog hetzelfde als van de week. Ik ben telkens bang voor dingen die zouden kunnen gebeuren (niet allen even reëel) en lig daar dan wakker van of ik denk allemaal plannen tot in details uit.
Vanmorgen bij de ha geweest, gelukkig bij een vervangster (ik heb normaal een man, dit vond ik prettiger nu). Ze nam het serieus en vond het goed om er 'iets'' aan te doen, zoals de haptonomie die ik noemde. Maar ook bood ze aan of ik een gesprek wilde met iemand in de praktijk die zich bezig hield met emotionele problemen. Dit is zeer laagdrempelig en ze schat in wat nodig is en houd ook goed in de gaten of het geen pnd wordt. Dit is het nu namelijk niet, dat vond de ha ook niet.
Nu twijfel ik of ik ook de haptonoom zal bellen/mailen, of eerst het gesprek afwacht.
*
pi_44351471
Lastig PM. Misschien is het handig om te weten of je lang moet wachten op een afspraak bij de haptonoom. Zo ja, dan is het misschien wel fijn om voor de zekerheid toch een afspraak te maken.

Neuk, hoera!

MeNicole, sterkte alvast, en geniet nog van je laatste vrije dagen!

Met deze moeder gaat het goed. Overbelaste schouder, dat wel (oude kwaal) door het vele klussen de laatste weken, en het tillen van Eva, en het weer werken met de laptop. vrijdag naar de chiropractor Maar nu lig ( ) ik te werken met de laptop op schoot. Morgen gaat Eva naar oma, en ik even naar kantoor en daarna de stad in. Even tijd voor mezelf, dat is al lang geleden.
Eva
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:54:52 #246
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44352077
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:46 schreef Mibos het volgende:
Neuk dat is wel erg fijn en lekker dat het bij je in de buurt zit. Hoe gaat het met jou en met Brent?
Wel goed eigenlijk. Ik ben nog steeds herstellende dat merk ik wel en nog lang niet alles is hetzelfde als voorheen (lichamelijk) maar ik geniet wel. En jij?
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef PM-girl het volgende:
Geniet er nog van MeNicole!!

Neuk, wat fijn. Is het een bekende, of heb je via een gastouderbureau iemand gevonden?
Via een gastouderbureau. En met mijn wisselende werktijden is dat volgens mij heel bijzonder Er zit totaal geen structuur in mijn rooster.
Tuurlijk heb ik wel mijn twijfels maar niet aan dat ze niet goed voor mijn kindje zullen zijn. Meer om de effecten en invloed die ze op mijn kind zullen hebben. Niets is goed genoeg voor mijn kind natuurlijk, zelfs koningin Beatrix niet Dus ik wil het gewoon proberen. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen.
Iedere golf van de zee,
pi_44352178
Neuk ik geniet ook heel erg al ben ik ook lichamelijk niet op peil of eigenlijk bijna helemaal niet. Hebben nog steeds gezinshulp en die blijft waarschijnlijk tot het eind van het jaar. A.s. maandag gaan ze kijken of toch niet mijn schaambot gebroken-gescheurd-gekneusd is omdat ik links nog steeds uitval heb en ik nog steeds niet op twee billen kan zitten. Maar genieten doe ik zekers. Al kijk je alleen maar naar haar als ze ligt te slapen maar ook als ze in haar wipstoeltje bij ons aan tafel staat als wij zitten te eten en dan ligt te kraaien dat is helemaal geweldig.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:15:42 #248
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44352628
Wat enorm rot voor je. Ik hoop dat ze gauw vinden waar je aan mankeert en dat het dan in no time verholpen is. Di's ook niets natuurlijk. Voor ons beiden niet de bevalling waar we op gehoopt hadden, he? Stom!
Gelukkig loop ik inmiddels al wel weer en zitten gaat ook goed. Fietsen daarintegen, da's een ramp.
Ik heb morgen de vervolgafspraak om de bevalling te bespreken. Ik ben benieuwd... heb het idee dat er iets niet helemaal goed zit daar beneden maar misschien valt het 100% mee en komt het allemaal wel ok.

Doe's een mooie foto in het fototopic!
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:31:52 #249
94046 PM-girl
pi_44354942
Neuk, ik dacht dat gastouders juist veel werden ingezet voor wisselende werktijden? (nieuwsgierig: wat voor werk doe je?)

Ik heb net overlegd met werkgever en mijn verlof wordt nog even niet beeindigd (moest eigenlijk vandaag). Begin januari kijken we verder. Ik vind het moeilijk, maar waarschijnlijk toch even het beste, om de druk van de ketel te halen.
*
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:48:45 #250
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44355481
tralala

[ Bericht 86% gewijzigd door Neuk op 12-12-2006 14:08:00 ]
Iedere golf van de zee,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo