Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt om het nog maar een keer te bespreken. Anders ga ik inderdaad wel zelf bellen. Dank je welquote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ga bellen inderdaad. Dat je er aktief mee bezig bent kan misschien al een deel van je innerlijke boosheid weg krijgen. Want dan ben je aktief bezig met zoeken naar een oplossing en zet je je boosheid om in iets bruikbaars; strijdkracht. Wellicht kun je snel terecht bij de gyn en zet je de hele molen weer in beweging. Stilstaan en afwachten suckt.
En weet, hoe je je ook voelt, Jolie houdt toch wel van je.
Pardon?????quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:23 schreef chacama het volgende:
Hoofdpijn komt vanuit mijn nek. De chiropracter heeft zijn best gedaan om het te kraken, maar het zit ontzettend vast. Volgende week weer terug.
Vandaag de hele dag gewerkt.
ik weet niet precies waarbij jou het "probleem"ligt en daar ga ik dan ook niet verder op in, dat weet jij beter, en kun jij alleen maar inschatten en bepalen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Evenstar en lady-wrb heb ik gezegd dat mw mijn problemen uit de weg moet ruimen?
Ik dacht niet, maar misschien wel hoor. Dat bedoel k iig.
Maar alleen maar praten over bv een spiraaltje, dat is toch niet de bedoeling, of wel?
Weet ook niet wat ik verder kan verwachten hoor.
Ja, ik kijk goed uit. Ben gisteravond na thuiskomt eerst even onder de douche gaan staan en toen meteen naar bed. En vandaag heb ik mezelf ook bedrust voorgeschreven. Manlief is lekker met Fleur de kerstboom aan het opzetten en versieren en gaat vanmiddag naar een verjaardag. Ik lig dus gewoon in bed en rust uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:35 schreef Belana het volgende:
ik snap dat je met een eigen zaak wat meer druk hebt om weer aan de slag te gaan, zo zal dat wel gaan denk ik, maar chaca, kijk je wel uit!
Aha. Hier in de buurt zit er ook 1. Maar die kost 75,- per keer en word niet vergoed. Ik heb daar simpelweg geen geld voor.quote:Op zondag 10 december 2006 18:24 schreef Belana het volgende:
ja zoiets ingrid, maar ik loop zelf bv bij een aparte eerste lijns psychologie praktijk, want ik hou niet zo van de riagg. kwestie van zoeken bij jou in de regio.
Cattie, ik had nog niet gereageerd op dit bericht van je. Moest er vannacht tijdens het voeden ineens aan denken.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:56 schreef cattie het volgende:
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest vanwege de pijn bij de hechtingen. Het blijkt dat na 5 maanden er nog steeds inwendig een wondje is. Op zich is dat wel redelijk goed nieuws, want het is nu wel duidelijk waarom het nog pijn doet en ik heb een zalf gekregen om het dicht te laten gaan. Over 10 dagen ga ik weer naar de huisarts voor controle, dan zou het dicht moeten zijn.
Jaaah, kleine meisjes worden groot! Om er maar eens een cliché tegen aan te gooien...quote:Op zondag 10 december 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
En dan durf ik al helemaal niet na te denken over het feit dat ze over 9 maanden al naar de basisschool gaat........
Dat heb ik ook wel. Maar op dit moment heb ik het geld er niet voor liggen, zeg maar.quote:Op zondag 10 december 2006 19:45 schreef Githa het volgende:
Ik heb ook een eerste lijns psycholoog vanuit een eigen praktijk. Ik betaal zo'n 15 euro eigen bijdrage, maar ben wel aanvullend verzekerd.
Het kost wel geld ja, maar ik vind mijn gezondheid het wel waard.
zou je het deel wat niet vergoed wordt door je verzekering, niet kunnen terugkrijgen van de belasting?quote:Op maandag 11 december 2006 10:01 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Maar op dit moment heb ik het geld er niet voor liggen, zeg maar.
Maar het wordt sowieso 2007. En we gaan van verzekering veranderen, dan is het gedeeltelijk vergoed.
ik zou je er toch in verdiepen, of Djeez, want het kan je best veel geld schelen, en omdat dat toch een issue bij jullie is...quote:Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb van belastingaftrekkingen geen verstand van.
Yppy, ik zal er naar vragen. Maar ze stuurt me door naar ggz, volgens mij gaat mw verder niks met mij doen.
Wel goed eigenlijk. Ik ben nog steeds herstellende dat merk ik wel en nog lang niet alles is hetzelfde als voorheen (lichamelijk) maar ik geniet wel. En jij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:46 schreef Mibos het volgende:
Neuk dat is wel erg fijn en lekker dat het bij je in de buurt zit. Hoe gaat het met jou en met Brent?
Via een gastouderbureau. En met mijn wisselende werktijden is dat volgens mij heel bijzonderquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef PM-girl het volgende:
Geniet er nog van MeNicole!!
Neuk, wat fijn. Is het een bekende, of heb je via een gastouderbureau iemand gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |