Is ook zo. Maar heb alles al in huis.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:19 schreef pinquit het volgende:
als je je er niet toe kan zetten, kan je ook een jaar simpel doen en kerstkaarten kopen![]()
goed teken dat je zin hebt in kims verjaardag, is toch iets dat veel energie vergt. maak er een leuke dag van![]()
Heb net gechekt, er staat geen 2006 op. Dus kan eventueel volgend jaar nog.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:33 schreef pinquit het volgende:
ohja das zonde. ahjoh het is nog geen kerst, je zal er misschien nog wel een keertje zin in hebben
Mijn fysio brengt het in rekening als fysiotherapie en mijn verzekering vergoed dat 100% tot in het einde der dagen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:06 schreef Belana het volgende:
cattie, krijg je dat dan ook vergoed via je verzekering als het via een fysiotherapeut is dat trainen?
Ik ben ook mijn spieren aan het trainen, maar dan met een powerplate
Is ook zo, maar ik wordt zo onzeker van zijn norse reacties. Ik kan daar nu absoluut niet tegen, maar ik heb wel het geluk dat ik zulke lieve collega's heb die me des noods zelf nog ziek meldenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:52 schreef Smirre het volgende:
Heei Githa, later lees ik even uitgebreid (over bacterieënenzo), maar ik wil even reageren op je reaktie op mijn reaktie volgt u het nog?. Denk je er wel bij dat je baas zelf groot is? Dit is zijn werk en daar horen onvoorziene omstandigheden bij. Als jij nu ook nog voor hem moet gaan zitten denken..... doe maar niet. Natuurlijk springt hij geen gat in de lucht als jij niet in het gareel meeloopt, maar voor hem is het hooguit lastig. Voor jou gaat om Jordy en jezelf en er was ook nog een man, dacht ik...
. Ennieweej: sterkte!!
Had Sara ook altijd! niet stipt rond dezelfde tijd, maar wel precies zoals het vermeld stond qua dingen die ze deed en wat ze leerde. Op zich fijn, want zo weer je dan ook hoe lang het ongeveer gaat duren!quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef Neuk het volgende:
Volgens 'Oei ik groei' zou Brent regeldagen hebben rond deze periode. Nou en of ie dat heeft! Echt alle kenmerken komen overeen...
exact wat je schrijft. Niet leuk maar ik heb wel zijn eerste 'serieuze' lachje gehad waarvan ik zeker weet dat het lachen is. Als ik em wat grappigs vertel gaat zijn mond heel ver los.quote:Op maandag 4 december 2006 10:26 schreef linda856763 het volgende:
huilen, brullen, slecht slapen, niets goed vinden, aldoor willen eten? Dat had Eva tenminste... Sterkte Neuk, 't zijn niet de leukste dagen...vond ik
Lachjes van babies zijn zo aanstekelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 12:05 schreef Neuk het volgende:
[..]
exact wat je schrijft. Niet leuk maar ik heb wel zijn eerste 'serieuze' lachje gehad waarvan ik zeker weet dat het lachen is. Als ik em wat grappigs vertel gaat zijn mond heel ver los.Zo lief!
![]()
Blokker... Ik had echt de hele stad al afgezocht voor ik daar gewoon één vond. In het vervolg eerst op de logische plaatsen zoeken...quote:Op maandag 4 december 2006 13:00 schreef PM-girl het volgende:
Mooi Linda, ik vind hem erg stijlvol! (en een herkenbare waterkoker en blikken trommel)
Gelukkig ben je uit het stof enzo, lijkt me ook niet alles.
En waar koop je een koelkastthermometer, ben ook wel eens benieuwd!
Ik krijg de indruk dat het aldoor wat minder met je gaat. Is het je werk waar je zo tegen op ziet?quote:Ik ben erg moe, lig steeds vaker te piekeren 's nachts (vannacht kwam Simon wel). Dus net lekker met hem in bed gelegen tot half twaalf, toen meneer zijn luier volspoot en we er wel uit moesten!
Ok!quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef linda856763 het volgende:
Blokker... Ik had echt de hele stad al afgezocht voor ik daar gewoon één vond. In het vervolg eerst op de logische plaatsen zoeken...![]()
Met name ja, het idee alleen al, werken, maar dan ook nog inhoudelijk het werk, wat me een beetje tegenstaat. (stiekem al langer). Daarnaast de vermoeidheid, wennen aan mijn dubbelrol en onzekerheden. Ik ben vaak erg bang voor dingen (reëel en irreëel) en lig dan dus wakker. En het leren loslaten van dingen, maar daar hebben er meer last van geloof ik!quote:Ik krijg de indruk dat het aldoor wat minder met je gaat. Is het je werk waar je zo tegen op ziet?
Maar ik heb het gelukkig erg naar mijn zin op mijn werk, vandaar dat ik ook wel weer zin heb (moet ook wel, over twee dagen mag/moet ik weer, een beetje....)quote:Op maandag 4 december 2006 14:17 schreef PM-girl het volgende:
Daarnaast de vermoeidheid, wennen aan mijn dubbelrol en onzekerheden. Ik ben vaak erg bang voor dingen (reëel en irreëel) en lig dan dus wakker. En het leren loslaten van dingen, maar daar hebben er meer last van geloof ik!
Het lijkt me een akelig mens, maar ik moest wel lachenquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, ik heb net een gladiool van een wijkverpleegster de deur uitgewerkt. Kreeg er de kriebels van wat een heks. Begon al toen ze mijn man belde terwijl die in het ziekenhuis bij zat te komen van een epileptische aanval van onze oudste zoon en hij haar maar niet aan haar verstand gepeuterd kreeg dat ze op een zeer ongelegen moment belde. Nu weet ik waarom: het is het type dat wel praat maar niet luistert.
Na de zesde keer dat ik dezelfde vraag beantwoordde en wéér in de rede gevallen werd viel het kwartje.
Hopen dat ze niet exemplair is voor de organisatie, hoewel ik na de hielprik-houthakkerslesbo ook al niet zo'n vertrouwd gevoel had. Maja, we zien wel.
Tijd voor mezelf heb ik wel (kijk maar naar mijn post-aantal hier!), dat heb ik niet te kort. En voeden/knuffelen vind ik ook heerlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Maar ik heb het gelukkig erg naar mijn zin op mijn werk, vandaar dat ik ook wel weer zin heb (moet ook wel, over twee dagen mag/moet ik weer, een beetje....)
Maar wakker liggen en piekeren over dingen, dat doe ik ook wel. De laatste week was het erg prozaïsch, ik lag keukens te bouwen, maar vaak ook over mijn rollen als moeder, collega en vooral ook nog partner. Het is moeilijk om zoveel ballen omhoog te houden, maar geef het de tijd! Als ik bedenk hoe ik de eerste weken gewoon géén tijd had om een boek te lezen of ff te zitten, of zelf te eten. Nu gaat dat al zo veel beter. Misschien is dat voor jou ook zo, routine moet nog groeien.
en stiekem al een beetje om je heen kijken naar ander werk? Of wil je liever helemaal niet meer? Is het een optie bij jullie?
[..]
Het lijkt me een akelig mens, maar ik moest wel lachen. Fijn dat Nune zo makkelijk is
![]()
Ik was ook niet helemaal duidelijk, ik bedoelde: 'het weer krijgen van een nieuwe routine als je aan het werk gaat.'. Maar goed, dat zul je zelf allemaal 's nachts ook wel be-piekerenquote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Tijd voor mezelf heb ik wel (kijk maar naar mijn post-aantal hier!), dat heb ik niet te kort. En voeden/knuffelen vind ik ook heerlijk.
Ik pieker meer over dingen die kunnen gebeuren, met ons, met Simon, met het huis.
En ja, thuisblijven zou ik aan de ene kant wel willen, aan de andere kant lijkt het me lastig om er weer in te komen als ik nu zou stoppen. En financieel is het niet echt handig, als het zou moeten dan wel, maar liever niet (eigen zaak, is niet echt een stabiel inkomen, omdat het nog maar een jaar is).
Zorg goed voor jezelf en denk aan de magische mantra HGO*** he?quote:Op maandag 4 december 2006 19:11 schreef chacama het volgende:
De vermoeidheid begint een beetje toe te slaan. Daar waar ik in de eerste week lekker veel tijd had om te fokken, ben ik nu blij als ik lekker kan liggen en kan slapen. Ik probeer bij te blijven, maar deze mama zet Fok! even op een laag pitje. Maud komt 's nachts 2 tot 3 keer omdat ze tussendoor elke keer in slaapvalt. En de krampjes zijn ook toegeslagen. Vanmiddag heeft ze bijna 2,5 uur liggen vechten tegen de krampjes en dus kon ik ook weinig doen. Ja, troosten en hopen dat het snel over was. En dat doet pijn....je zo het zo graag weg willen nemen.
Ah da's zielig, da's echt zielig.quote:Op maandag 4 december 2006 21:09 schreef sjak het volgende:
bah bah bah, schenk ik een glas thee in breekt mijn glas![]()
Op zich best goed (buiten de vermoeidheid om). Vandaag lekker genoten van Sinterklaas op de peuterspeelzaal. En daar zonder schroom Maud voor het eerst buiten de deur gevoed. Voelde goed. Merk dat ik steeds meer begin te wennen aan het ritme van Maud. Ze is niet zo consequent met om de drie uur, maar er zit wel regelmaat in. Die begin ik nu te ontdekken, dus mijn ritme kan ik daar dan op aanpassen, waardoor ik ook meer rust kan gaan krijgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:53 schreef Moonah het volgende:
En hoe gaat het dan met jou ChacaPietma?
Goed van je! Ik heb nog best vaak aan je gedacht, toen ik eenmaal wist van je ruptuur.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef cattie het volgende:
Ik heb trouwens al mijn moed bij elkaar geraapt en ga donderdag naar de huisarts vanwege littekenweefsel wat nog steeds pijnlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |