quote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef linda856763 het volgende:
Hoe bedoel je? Ik had en heb soms nog, wat steken in mijn blaas als ik ging plassen (en het laatste beetje eruit moest, zeg maar...). Volgens mij gaat bij het legen van je blaas je baarmoeder ook wat bewegen?
Aha!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef snoopy het volgende:
Nee, het is je bekkenbodemspier trainen dmv het omhoog trekken ervan in etappes.
Ehm, moeilijk uit te leggen eigenlijk.
Etage 1 trek de bekkenbodemspier opquote:Op woensdag 29 november 2006 21:49 schreef linda856763 het volgende:
Maar wat ís de lift dan voor oefening? Doen alsof je je plas inhoudt, die?
thanxquote:Op donderdag 30 november 2006 00:13 schreef Smirre het volgende:
En voor Evenstar (en Arwen) vind ik het ook allemaal heel rot. Natuurlijk weten we allemaal dat we always naar the bright sight of live moeten kijken, maar als het om je kind gaat, kunnen zorgen soms gewoon pijn doen. Ik wens je veel sterkte.
Heei Bix in Bangkok!Hoe gaat het daar? Is de tijd 'gevlogen'?
En Joepie de Poepie, Tex heeft werk!
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef cattie het volgende:
Tussen al het serieuze moedergevoel door een lichte noot: ik weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap! Binnen 5 maanden dus alle zwangerschapskilo's (en dat waren er best veel..) eraf, best snel nog!
Hehe, dat lijkt me moeilijk ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:48 schreef cattie het volgende:
Hmmm, dat zou ik niet willen, een kind van 20 kg baren...
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gewoon een groot kind maken, is alles er meteen af.
Dus er is hoop?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef cattie het volgende:
Tussen al het serieuze moedergevoel door een lichte noot: ik weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap! Binnen 5 maanden dus alle zwangerschapskilo's (en dat waren er best veel..) eraf, best snel nog!
Ik sport onder begeleiding van een fysio in een sportschool. Op dit moment bestaat mijn training uit 1x per week in fietsen, dan wat krachtoefeningen (4 apparaten) en dan uitlopen, ben ik in totaal 3 kwartier mee bezig. En volgende week krijg ik ook krachtoefeningen voor thuis mee. (En tussendoor worden mijn rug en nek ook nog even behandeld). We bouwen heel rustig op, want ik wil niet terug vallen, wat vroeger wel eens gebeurd is.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef Belana het volgende:
ik maak me er ook niet echt druk om hoor, zit nog 2/3 kilo boven mijn oude gewicht, maar toch zou het wel prettigzijn nog een paar kilo eraf
wat voor sport doe jij cattie?
Of de eerste maanden heel ziek zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gewoon een groot kind maken, is alles er meteen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |