Ik dacht, laat ik na al mijn ooohhhh wat ben ik zielig verhalen
![]()
(-nee serieus: heb alle zwangerschapfok-dingen tm de eerste twee maanden van Romme bij elkaar gezocht en in 1 file gepropt
![]()
Ik was niet echt leuk, geloof ik.
Een naderhand excuus dan maar)
Maar goed: on topic. Deze mama doet het zozo, maar eigenlijk wel aan de aardige kant van de zozo. Rug gaat ietsje beter, nog steeds wel een zenuwbeklemming-ding, maar niet meer zo heel erg. Meer vooruitgang dan ik zelf had gezien, maar de fysio begon extra grapjes te maken en ik stond binnen een kwartier weer buiten. Dus dat is vooruitgang toch?
![]()
Verder twee hele lieve jochies die wel uitgeteld zijn na een Sinterklaas episode. (jaaaa.. foto's volgen
![]()
) Maar vanavond heb ik toch zo lekker even bij Jonne in zijn bed gelegen. ("eve kletse mama. oogjes dicht mama. singe? van sandelesteel?" over wie dan Jonne? "Koning KOOS!!") Ik viel bijna in slaap en genoot zo van dat warme jongetje naast me die maar lag te stralen omdat mama niet meteen verdween. Echt.. zo zielstevreden.
En Romme deed ook al niets anders dan lekker tegen me aanliggen vanavond. Hij moest zo huilen en ik nam hem nog even op de arm en hij bleef maar naar me kijken.
![]()
(verstandelijk gezien is hij natuurlijk bovengemiddeld onder de indruk van mijn donkere bril. Maar toch
![]()
)
Werken is lekker, maar wel lastig met mijn rug. Niet zo heel erg uitdagend werk, maar dat is voorlopig nog wel prima. Ik merk trouwens wel dat ik nu al veel eerder de blik op de buitenwereld heb gericht dan bij onze eerste. Ik vind het heerlijk hoor, maar bemoei me (of wil me bemoeien) dus nu alweer met dingen die mijn coordinator aangaan (en waarmee ik me eigenlijk wil bemoeien
![]()
) Maar leuke collega's en uit huis.
En ik heb voor Sinterklaas hele mooie dingen gekregen waaronder een enorme leuke thermosfles met gevlochten plastic reepjes aan de buitenkant (heeft m'n zus bij loods 5 op de kop geduikeld) Leu-heuk!
![]()
En het was zo verschrikkelijk gezellig.