quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:58 schreef EvilThijn het volgende:
[afbeelding]
matig maar beter dan een kansloze TVP
quote:
wat een na-aper ben je ook.. das mijn foto uit Kijk je een lekker filmpje.. Zit er een kind in!quote:
Kijk naar jezelf.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
wat een na-aper ben je ook.. das mijn foto uit Kijk je een lekker filmpje.. Zit er een kind in!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef jersky het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, hij blijft vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
Niks tegen zwarten hebben ze in het leger hoor![]()
ja als ze er als een gay bij gaan liggen ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
Niks tegen zwarten hebben ze in het leger hoor![]()
vooral de rechter komt me bekend voor....quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:37 schreef Bravebart het volgende:
En toch ken ik deze wijven ergens van
[afbeelding]
Uhuhquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
vooral de rechter komt me bekend voor....
Na mijn TVP nu een paar echt verpeste foto'squote:Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef ne0n het volgende:
terug vind pics.
ik wil dat linker meisje anders wel leren kennen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Neej hoor.... Was blij dat ik ergens zat waar niemand mij hoorde.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef _HSJ_ het volgende:
Ben ik de engie die keihard moest lachen om sinterklaas in de OP?
Dat hoofd van die blonde, met boa om.quote:
Dat blijft een rare...quote:
Nou,die linker vind ik niet echt fotoveneukend,eerder neukopwekkend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Valt me nu trouwens pas op, dat die nipple-slip griet haar cup WestSide vasthoudt.quote:
wat loop je te lachen.. niks humor.. het is een stom oefeningshuisje kutnewbiequote:
Die linkse lijkt op m'n overbuurmeisjequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
jonge, je ziet toch gelijk dat het eigenlijk een broekje is?quote:
Dat wijf links vind ik toch wel lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die linkse lijkt op m'n overbuurmeisje
Ja, hijis hier ook gevallen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
omg dringt nu pas door![]()
Stop... hammertime!![]()
![]()
OMG.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:32 schreef vamos1 het volgende:
[[url=Http://media1.break.com/dnet/media/2006/11/novseventeen24.jpg]afbeelding[/url]]![]()
De 1ne is gefotosoept en de andere niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:10 schreef kcin22 het volgende:
Zoek de verschillen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat houten kruis lijkt mij een beetje onhandig, en baarden kriebelen.quote:
Die laatste foto linksonder.... Wat een monsterquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit verzin je niet.![]()
Josti's een dagje uit?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit verzin je niet.![]()
Te hopen van wel, als je haar tegen der ribben aanhengstquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:31 schreef Zuen het volgende:
Wie weet heeft ze een heel goed innerlijk
Zo erg is hij nietquote:
Ownee Rein ?quote:
quote:
Op die foto is hij wel gewoon de n00b. Zit mijn posthistory s niet na te lopen.quote:
Deed hij/zij niet eensquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op die foto is hij wel gewoon de n00b. Zit mijn posthistory s niet na te lopen..
Echt niet? Sooooooooo.quote:
Nee, das me moeder nou goedquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Echt niet? Sooooooooo.
N00b.
O wacht, ben jij die n00b op de foto?
quote:
quote:
Wow, jij bent goed met plaatjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als we dan toch bezig zijn.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow, jij bent goed met plaatjes![]()
![]()
Draag eens wat bij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:42 schreef outcast_within het volgende:
topic te moeilijk?
normale foto's met een noob die het verpest.
niet de standaard pawnshit
Iddquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:02 schreef outcast_within het volgende:
die sigaret!!!!
Toma gedraag jequote:Op vrijdag 24 november 2006 18:53 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
jezus, daar zou k t wel op kunnen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:44 schreef outcast_within het volgende:
Ze zijn er te vinden in vele soorten en maten.
Enkele categorieen die we al behandeld hebben.
Fatty's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Onschuldige kinderfoto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kansloze stap foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Kansloze westerling tussen buitenlanders
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog wat varia
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Game on
Deel: 1
ROFLLL HAHAHAHAH die sigaret idd.. OMG!!!!quote:
quote:
Dat ben je zelfquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:07 schreef juiced het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:07 schreef juiced het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tegen de wind in gefietstquote:Op zondag 26 november 2006 15:40 schreef Xith het volgende:
Waarom hebben ze allemaal hetzelfde(idioote) kapsel?
Lee Hotti.quote:Op zondag 26 november 2006 15:37 schreef Soli het volgende:
[afbeelding]
ohnee foutje, allemaal noobs![]()
(om maar even een oude koe uit de sloot te halen)
quote:Op zondag 26 november 2006 15:37 schreef Soli het volgende:
[afbeelding]
ohnee foutje, allemaal noobs![]()
(om maar even een oude koe uit de sloot te halen)
quote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef Refragmental het volgende:
Tijd voor nieuwe foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuk voor stuk geniaal.quote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef Refragmental het volgende:
Tijd voor nieuwe foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed dat je het zegt... Ik zag 'm nietquote:
lol ik snapte m nietquote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef vamos1 het volgende:
[..]MWEHEHEHEHEHE die is nasty man
[afbeelding]
die peukik lag echt dubbel
Bwehehehequote:Op zondag 26 november 2006 21:25 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat edit jequote:Op maandag 27 november 2006 01:41 schreef Borreke het volgende:
edit
hahahahaha.. Die harige reet... Ik mis alleen de leet PAINT skills die tonen dat die gozert een giga scheet laat!quote:
Euhmz... is het rechts.. of helemaal achterin het stalletje links?quote:
kijk maar eens goed, al moet ik wel zeggen dat het topic titel hier niet helemaal opgaat, maar weird is het wel.quote:Op maandag 27 november 2006 11:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... is het rechts.. of helemaal achterin het stalletje links?
geen zadels ???quote:
Dan nog.. al die gastjes hebben geen zadel... Is niet echt iets opvallends in dat geval.quote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
we have a winner![]()
Hoe zou dit fietsen?
Dat is gewoon cool man. Alleen maar staand fietsen. Het is gewoon vet relaxt. Jeweettoch?quote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
we have a winner![]()
Hoe zou dit fietsen?
Dan ben je echt de shit man, dude.quote:Op maandag 27 november 2006 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is gewoon cool man. Alleen maar staand fietsen. Het is gewoon vet relaxt. Jeweettoch?
Ja man! Jeweets! Ik spikte die spanga vol in d'r bananabanga spik-spang van achteren jeweets!quote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dan ben je echt de shit man, dude.
Klopt.. hoef je ook niet bang te zijn dat tijdens het bailen van een lastige trick, je ook nog eens moet oppassen voor een zadel dat ergens in kan komen waar het niet moet.quote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef Zosk het volgende:
ze staan mét zadel ook constant dus scheelt weer geld zo![]()
nouja, misschien ben je idd beter af zonder zadelquote:Op maandag 27 november 2006 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt.. hoef je ook niet bang te zijn dat tijdens het bailen van een lastige trick, je ook nog eens moet oppassen voor een zadel dat ergens in kan komen waar het niet moet.
Vind dat dus nogsteeds niet raar.
Die vraag mag je best wel aan Matt Hoffman, Dave Mirra en nog een paar van die professionele BMX-ers vragen.quote:Op maandag 27 november 2006 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
nouja, misschien ben je idd beter af zonder zadel![]()
Don't blame me, ik ben er geen lidquote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
alg. stu. roei. groningen LOL
quote:Op maandag 27 november 2006 14:56 schreef Lathund het volgende:
[..]
Oh, voor de mensen die 'm niet doorhebben: zoek het streepje.
Jaa, natuurlijk....quote:Op maandag 27 november 2006 14:56 schreef Lathund het volgende:
[..]
Don't blame me, ik ben er geen lidheb die foto van een ander forum geplukt.
hij is wel onduidelijk. waar is de 2mp versie?quote:Op maandag 27 november 2006 14:56 schreef Lathund het volgende:
[..]
Don't blame me, ik ben er geen lidheb die foto van een ander forum geplukt.
Oh, voor de mensen die 'm niet doorhebben: zoek het streepje.
Kan je dit voortaan niet ff als link geven ipv als plaatjequote:Op maandag 27 november 2006 15:57 schreef BigBadPete het volgende:
De noob linksachter houdt gewoon zn broek aan
[afbeelding]
Thats just wrong.quote:Op maandag 27 november 2006 15:57 schreef BigBadPete het volgende:
[afbeelding]
Meiner geaardheid, wat doe jequote:Op maandag 27 november 2006 15:57 schreef BigBadPete het volgende:
[afbeelding]
waar denk je dat ik benquote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Gast kom op man, pleur ff een linkje neer met zo'n geval.
Sommige mensen FOKken op hun werk, hou daar ff rekening mee.
Sja moet je maar niet internetten op je werkquote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Gast kom op man, pleur ff een linkje neer met zo'n geval.
Sommige mensen FOKken op hun werk, hou daar ff rekening mee.
OMG check dit dan hahahaquote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef vamos1 het volgende:
ik kon het gewoon niet laten om deze hier te posten
Als ie niet mag (tubgirlish ofzo..) haal maar weg modjes
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Als je in de ICT zit mag dat.quote:Op maandag 27 november 2006 17:44 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Sja moet je maar niet internetten op je werk
Ik las Cornwall en moest denken aan die Monty Python sketch met die kerel die met z'n fiets vanuit Wales in Frankrijk en Rusland belandt.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |