quote:Op zondag 26 november 2006 15:37 schreef Soli het volgende:
[afbeelding]
ohnee foutje, allemaal noobs![]()
(om maar even een oude koe uit de sloot te halen)
quote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef Refragmental het volgende:
Tijd voor nieuwe foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuk voor stuk geniaal.quote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef Refragmental het volgende:
Tijd voor nieuwe foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed dat je het zegt... Ik zag 'm nietquote:
lol ik snapte m nietquote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef vamos1 het volgende:
[..]MWEHEHEHEHEHE die is nasty man
[afbeelding]
die peukik lag echt dubbel
Bwehehehequote:Op zondag 26 november 2006 21:25 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat edit jequote:Op maandag 27 november 2006 01:41 schreef Borreke het volgende:
edit
hahahahaha.. Die harige reet... Ik mis alleen de leet PAINT skills die tonen dat die gozert een giga scheet laat!quote:
Euhmz... is het rechts.. of helemaal achterin het stalletje links?quote:
kijk maar eens goed, al moet ik wel zeggen dat het topic titel hier niet helemaal opgaat, maar weird is het wel.quote:Op maandag 27 november 2006 11:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... is het rechts.. of helemaal achterin het stalletje links?
geen zadels ???quote:
Dan nog.. al die gastjes hebben geen zadel... Is niet echt iets opvallends in dat geval.quote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
we have a winner![]()
Hoe zou dit fietsen?
Dat is gewoon cool man. Alleen maar staand fietsen. Het is gewoon vet relaxt. Jeweettoch?quote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
we have a winner![]()
Hoe zou dit fietsen?
Dan ben je echt de shit man, dude.quote:Op maandag 27 november 2006 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is gewoon cool man. Alleen maar staand fietsen. Het is gewoon vet relaxt. Jeweettoch?
Ja man! Jeweets! Ik spikte die spanga vol in d'r bananabanga spik-spang van achteren jeweets!quote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dan ben je echt de shit man, dude.
Klopt.. hoef je ook niet bang te zijn dat tijdens het bailen van een lastige trick, je ook nog eens moet oppassen voor een zadel dat ergens in kan komen waar het niet moet.quote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef Zosk het volgende:
ze staan mét zadel ook constant dus scheelt weer geld zo![]()
nouja, misschien ben je idd beter af zonder zadelquote:Op maandag 27 november 2006 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt.. hoef je ook niet bang te zijn dat tijdens het bailen van een lastige trick, je ook nog eens moet oppassen voor een zadel dat ergens in kan komen waar het niet moet.
Vind dat dus nogsteeds niet raar.
Die vraag mag je best wel aan Matt Hoffman, Dave Mirra en nog een paar van die professionele BMX-ers vragen.quote:Op maandag 27 november 2006 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
nouja, misschien ben je idd beter af zonder zadel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |