abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43749632
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Opgebrand
Heeft dit er iets mee te maken dat je nu zo star bent en lijkt uit te zijn op je ontslag en een fikse ( ) schadevergoeding?
Als ik eerlijk moet zijn? Onbewust misschien wel ja.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 15:26:30 #122
43556 miss_dynastie
pi_43749650
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Marve het volgende:
Sorry ik kan er niks anders van maken, ik kan niet zeggen dat ik een amateur ben in m'n vak want dat is niet zo. Ik ben blij dat ik zo'n laag beeld van mezelf gelukkig niet heb, als het om mijn technische kunde gaat tenminste.
Een amateur of een goeroe, is er geen enkele middenweg, volgens jou? Je bent misschien technisch sterk, maar qua omgangsvormen niet, bovendien vraag ik me af waarom jij als goeroe zijnde de vraag van de baas niet gewoon kon beantwoorden.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:27:04 #123
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_43749673
Goeroe's worden ook zo goed omdat ze kritiek oppakken en gebruiken om beter te worden. TS moet daar nog wat aan werken geloof ik.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:27:19 #124
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43749688
Waarom ben je nou niet meegelopen naar de bar om te praten ipv zo publiekelijk het uit te 'vechten'
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:28:01 #125
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43749710
Even over dat goeroe, tussen amateur en goeroe zit nog een heel scala aan ervaring-stappen .
Goeroe is de man die het meeste weet op dat gebied. En dat ben je dus echt niet. Want dan had je baas je der echt niet op deze manier deruit gegooid en zat je nu echt niet op Fok .
pi_43749779
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef r_one het volgende:

[..]

En er ligt volgens jou geen kwalificatie tussen amateur en goeroe?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel, maar wat is er volgens jou mis aan het feit dat iemand zichzelf een goeroe vindt? Dat snap ik even niet, dat is toch het doel van iedereen die werkt? Een goeroe worden in je vak? Wat is er mis met een hoge dunk van jezelf te hebben? Is dat niet alleen maar goed?
pi_43749819
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef PLAE@ het volgende:

Waarom ben je nou niet meegelopen naar de bar om te praten ipv zo publiekelijk het uit te 'vechten'
Geen idee, misschien was dat wel het beste maar het was zo onverwacht en hij schreeuwde echt. Op dat moment kon je echt niet normaal een discussie voeren.
pi_43749860
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goeroe's worden ook zo goed omdat ze kritiek oppakken en gebruiken om beter te worden. TS moet daar nog wat aan werken geloof ik.
Ben ik het zeker mee eens.
pi_43750018
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Marve het volgende:
Dat snap ik even niet, dat is toch het doel van iedereen die werkt? Een goeroe worden in je vak?
Naar een doel toewerken is heel wat anders dan jezelf die kwalificatie nu al toekennen. Je streven is nobel, je huidige zelfbeeld getuigt van kortzichtigheid.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 15:35:56 #130
43556 miss_dynastie
pi_43750036
quote:
Wat is er mis met een hoge dunk van jezelf te hebben? Is dat niet alleen maar goed?
Niet als zich dat uit in arrogantie, als in: ik kan me best bezatten en een dame lastigvallen op een feestje, want ik ben een goeroe, ik kan en wil niet antwoorden op je vraag, baas en als je een keer iets onaardigs zegt wil ik nooooit meer komen werken en een fikse schadevergoeding hebben wegens allerlei schade. Bovendien heb ik, als ik je andere topic lees waarin je het hebt over zwaar verzaken van je werkzaamheden, de indruk dat je echt niet zo goed bent als je hier in je OP doet voorkomen. Dat is niet erg, het leven is een leerproces, maar wees dan ook bereid te leren i.p.v. alleen maar te wijzen.
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 15:38:16 #131
5428 crew  miss_sly
pi_43750121
quote:

[..]

Tuurlijk wel, maar wat is er volgens jou mis aan het feit dat iemand zichzelf een goeroe vindt? Dat snap ik even niet, dat is toch het doel van iedereen die werkt? Een goeroe worden in je vak? Wat is er mis met een hoge dunk van jezelf te hebben? Is dat niet alleen maar goed?
Een reele dunk lijkt me beter, een hoge dunk is niet goed, imo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_43750450
Suc6 morgen op je werk, het enige zinnige wat ik er van kan zeggen aangezien ik het idee heb dat je maar één klein aspect van dit hele verhaal belicht. Misschien is de rest ook niet relevant, maar daar kan ik dus nix van zeggen in tegenstelling tot de rest hier.
pi_43750523
quote:

[..]

Je bent serieus te dom voor woorden. Een wandelend clichebeeld van de doorgeslagen maar stiekem contactgestoorde ICT-er. Voor de derde keer: bij mij lag je er per direct uit. Hoppa. Opzouten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_43750562
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet als zich dat uit in arrogantie, als in: ik kan me best bezatten en een dame lastigvallen op een feestje, want ik ben een goeroe, ik kan en wil niet antwoorden op je vraag, baas en als je een keer iets onaardigs zegt wil ik nooooit meer komen werken en een fikse schadevergoeding hebben wegens allerlei schade. Bovendien heb ik, als ik je andere topic lees waarin je het hebt over zwaar verzaken van je werkzaamheden, de indruk dat je echt niet zo goed bent als je hier in je OP doet voorkomen. Dat is niet erg, het leven is een leerproces, maar wees dan ook bereid te leren i.p.v. alleen maar te wijzen.
Kan ik het helpen dat ik zo goed ben?

nee even zonder gekheid, op sociaal gebied ben ik zeker niet makkelijk en iemand met een gebruiksaanwijzing, dat is me inmiddels wel duidelijk. Aan de andere kant wordt het gelijk als niet sociaal gezien als je niet alles doet wat je baas je opdraagt, er is altijd een keerzijde natuurlijk. Ik zie genoeg werknemers die misbruik van zich laten maken en voor een hongerloon alles voor hun baas doen.

Ik weet dat ik arrogant ben en koppig, maar dat heeft me wel ver gebracht. Ik ben met bluffen, niet over me heen laten lopen en het aangaan van conflicten juist heel erg ver gekomen, ik heb menig collega gehad die zei kon ik dat maar op die manier.

Maar dat is nu zeker doorgeslagen, de andere kant op.
pi_43750644
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Je bent serieus te dom voor woorden. Een wandelend clichebeeld van de doorgeslagen maar stiekem contactgestoorde ICT-er. Voor de derde keer: bij mij lag je er per direct uit. Hoppa. Opzouten.
Dat is jou mening. Maar om nou in 3 reacties dezelfde opmerking te maken getuigt nou ook niet echt van hoge intelligentie vind je wel? Je mening is me wel duidelijk hoor en die mag je hebben.
pi_43750684
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef Marve het volgende:
Ik ben met bluffen, niet over me heen laten lopen en het aangaan van conflicten juist heel erg ver gekomen.

Maar dat is nu zeker doorgeslagen, de andere kant op.
Ja
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_43750725
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja
Ik leer wel iets hier
pi_43751062
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef Marve het volgende:
Ik leer wel iets hier
Erken dat dan ook ruiterlijk aan je baas morgen, stap af van je gestreelde ego en maak ook je excuus. Goed kans dat je er alleen maar respect mee afdwingt, dit hele akkefietje met een sisser afloopt en je een uur later samen met hem een biertje pakt op de goede (en professioneel getackelde!) afloop.

Hou het dan wel bij 1, hooguit 2 biertjes dit keer, je bent dan ook "in dienst".
.
pi_43751135
Heb je je cursus voor je vorige werkgever inmiddels al terug betaald: Opleidingskosten terugbetalen???

mister goeroe
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_43751174
Ik ga mee met FUFR, je bent niet verstandig bezig. Aanvaard die excuses en ga weer aan de bak en kijk ondertussen uit naar iets anders. Als je baas dit topic toevallig leest ben je nog harder genaaid. Want je post sowieso teveel details, ik zou er nog maar is heel goed over nadenken. Volgens mij ben je iemand met een kort lontje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')