Als ik eerlijk moet zijn? Onbewust misschien wel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Opgebrand
Heeft dit er iets mee te maken dat je nu zo star bent en lijkt uit te zijn op je ontslag en een fikse () schadevergoeding?
Een amateur of een goeroe, is er geen enkele middenweg, volgens jou? Je bent misschien technisch sterk, maar qua omgangsvormen niet, bovendien vraag ik me af waarom jij als goeroe zijnde de vraag van de baas niet gewoon kon beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Marve het volgende:
Sorry ik kan er niks anders van maken, ik kan niet zeggen dat ik een amateur ben in m'n vak want dat is niet zo. Ik ben blij dat ik zo'n laag beeld van mezelf gelukkig niet heb, als het om mijn technische kunde gaat tenminste.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef r_one het volgende:
[..]
En er ligt volgens jou geen kwalificatie tussen amateur en goeroe?Tuurlijk wel, maar wat is er volgens jou mis aan het feit dat iemand zichzelf een goeroe vindt? Dat snap ik even niet, dat is toch het doel van iedereen die werkt? Een goeroe worden in je vak? Wat is er mis met een hoge dunk van jezelf te hebben? Is dat niet alleen maar goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, misschien was dat wel het beste maar het was zo onverwacht en hij schreeuwde echt. Op dat moment kon je echt niet normaal een discussie voeren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom ben je nou niet meegelopen naar de bar om te praten ipv zo publiekelijk het uit te 'vechten'
Ben ik het zeker mee eens.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goeroe's worden ook zo goed omdat ze kritiek oppakken en gebruiken om beter te worden. TS moet daar nog wat aan werken geloof ik.
Naar een doel toewerken is heel wat anders dan jezelf die kwalificatie nu al toekennen. Je streven is nobel, je huidige zelfbeeld getuigt van kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Marve het volgende:
Dat snap ik even niet, dat is toch het doel van iedereen die werkt? Een goeroe worden in je vak?
Niet als zich dat uit in arrogantie, als in: ik kan me best bezatten en een dame lastigvallen op een feestje, want ik ben een goeroe, ik kan en wil niet antwoorden op je vraag, baas en als je een keer iets onaardigs zegt wil ik nooooit meer komen werken en een fikse schadevergoeding hebben wegens allerlei schade. Bovendien heb ik, als ik je andere topic lees waarin je het hebt over zwaar verzaken van je werkzaamheden, de indruk dat je echt niet zo goed bent als je hier in je OP doet voorkomen. Dat is niet erg, het leven is een leerproces, maar wees dan ook bereid te leren i.p.v. alleen maar te wijzen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Marve het volgende:
Wat is er mis met een hoge dunk van jezelf te hebben? Is dat niet alleen maar goed?
Een reele dunk lijkt me beter, een hoge dunk is niet goed, imo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Marve het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar wat is er volgens jou mis aan het feit dat iemand zichzelf een goeroe vindt? Dat snap ik even niet, dat is toch het doel van iedereen die werkt? Een goeroe worden in je vak? Wat is er mis met een hoge dunk van jezelf te hebben? Is dat niet alleen maar goed?
Je bent serieus te dom voor woorden. Een wandelend clichebeeld van de doorgeslagen maar stiekem contactgestoorde ICT-er. Voor de derde keer: bij mij lag je er per direct uit. Hoppa. Opzouten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:29 schreef Marve het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar wat is er volgens jou mis aan het feit dat iemand zichzelf een goeroe vindt? Dat snap ik even niet, dat is toch het doel van iedereen die werkt? Een goeroe worden in je vak? Wat is er mis met een hoge dunk van jezelf te hebben? Is dat niet alleen maar goed?
Kan ik het helpen dat ik zo goed ben?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet als zich dat uit in arrogantie, als in: ik kan me best bezatten en een dame lastigvallen op een feestje, want ik ben een goeroe, ik kan en wil niet antwoorden op je vraag, baas en als je een keer iets onaardigs zegt wil ik nooooit meer komen werken en een fikse schadevergoeding hebben wegens allerlei schade. Bovendien heb ik, als ik je andere topic lees waarin je het hebt over zwaar verzaken van je werkzaamheden, de indruk dat je echt niet zo goed bent als je hier in je OP doet voorkomen. Dat is niet erg, het leven is een leerproces, maar wees dan ook bereid te leren i.p.v. alleen maar te wijzen.
Dat is jou mening. Maar om nou in 3 reacties dezelfde opmerking te maken getuigt nou ook niet echt van hoge intelligentie vind je wel? Je mening is me wel duidelijk hoor en die mag je hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Je bent serieus te dom voor woorden. Een wandelend clichebeeld van de doorgeslagen maar stiekem contactgestoorde ICT-er. Voor de derde keer: bij mij lag je er per direct uit. Hoppa. Opzouten.
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef Marve het volgende:
Ik ben met bluffen, niet over me heen laten lopen en het aangaan van conflicten juist heel erg ver gekomen.
Maar dat is nu zeker doorgeslagen, de andere kant op.
Erken dat dan ook ruiterlijk aan je baas morgen, stap af van je gestreelde ego en maak ook je excuus. Goed kans dat je er alleen maar respect mee afdwingt, dit hele akkefietje met een sisser afloopt en je een uur later samen met hem een biertje pakt op de goede (en professioneel getackelde!) afloop.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |