Who the f*** is Rovert Duval!! The Godfather(s) heb ik niet gezien, geen behoefte nog aan gehadquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:16 schreef Don_Tom het volgende:
Het is dat ik pas net binnenkom, maar deze was wel erg makkelijk zeg!! Tom Hagen in the godfather, etc etc, en het dan nog niet weten??
Don_Tom+2quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:14 schreef Don_Tom het volgende:
Lijkt me duidelijk een fotootje van robert duval
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 02:14 schreef erkel het volgende:
Straks die lijstjes wel weer ff weghalen, si vous plais![]()
Slechts een van de "grotere" acteurs van de laatste decennia.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Who the f*** is Rovert Duval!! The Godfather(s) heb ik niet gezien, geen behoefte nog aan gehad
Precies zie zijn lijstje nominatiesquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:20 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Slechts een van de "grotere" acteurs van de laatste decennia.....
(zie ook de gewonnen oscars!)
vooral in de 80'er jaren ja, toen zat ik nog in de luiers en kijk bijna geen films van voor jaren 90quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:20 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Slechts een van de "grotere" acteurs van de laatste decennia.....
(zie ook de gewonnen oscars!)
Voor de teruglezers?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:19 schreef erkel het volgende:
Jo Tong kun je die lijstjes nog weer ff verwijderen?
Neemt beetje te veel ruimte in beslag....nominaties kunnen wel blijven staan, maar die eerste mag wel wegquote:
De nacht van Wiegel, toch? Over het referendum?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:23 schreef Don_Tom het volgende:
Waardoor is het kabinet Paars 2 gevallen?
IRT ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:23 schreef Don_Tom het volgende:
Waardoor is het kabinet Paars 2 gevallen?
Sorry, maar:quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:24 schreef erkel het volgende:
Neemt beetje te veel ruimte in beslag....nominaties kunnen wel blijven staan, maar die eerste mag wel weg
Broer +2quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
De nacht van Wiegel, toch? Over het referendum?
Het NIOD rapport toch, Kok nam daar politiek verantwoordelijkheid voor en nam Paars 2 in zijn aftreden mee.quote:
Niet dat ik weet, ik doelde iig op de nacht van Wiegel, mocht je gelijk hebben, dan was jouw antwoord iig nog steeds laterquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgens mij is Paars 2 twee keer gevallen.Weet ik wel zeker eigenlijk.
De eerste keer is met de nacht van Wiegel in 1999 geweest, toen is het zaakje gelijmd. Waarna het in 2002 weer gevallen is, ditmaal over de uitkomsten van het rapport over Srebrenica. Paars 2 heeft van 1998 tot 2002 geregeeerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:30 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik doelde iig op de nacht van Wiegel, mocht je gelijk hebben, dan was jouw antwoord iig nog steeds later
Je hebt helemaal gelijk, heb het even nagezocht. Ik stel voor om jullie beide punten toe te kennen en de vraag van broer te laten staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De eerste keer is met de nacht van Wiegel in 1999 geweest, toen is het zaakje gelijmd. Waarna het in 2002 weer gevallen is, ditmaal over de uitkomsten van het rapport over Srebrenica. Paars 2 heeft van 1998 tot 2002 geregeeerd.
Rapport over Screbrenica had ik overigens wel als eerst.
Mocht dat zo zijn, dan lever ik met liefde mijn punten in, hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rapport over Screbrenica had ik overigens wel als eerst.
Welnee!quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:34 schreef Don_Tom het volgende:
Ik stel voor om jullie beide punten toe te kennen
Dat dan weer wel.quote:en de vraag van broer te laten staan.
Wat je wil, Broer -2quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, dan lever ik met liefde mijn punten in, hoor.
Good googlenquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:38 schreef Don_Tom het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam aan een foto van iemand zonder dat zijn/haar naam in de url zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |