Het kan wel legaal maar mij niet gezienquote:Op maandag 20 november 2006 19:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee, gelukkig kan je dat ook niet op een legale manier proberen
Waarquote:Op maandag 20 november 2006 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het kan wel legaal maar mij niet gezien![]()
Daar twijfel ik overquote:Op maandag 20 november 2006 19:57 schreef Steenarend het volgende:
Tuurlijk wel, mensen zijn schoner dan varkens.
Dat is niet chillquote:
ja soort kreuzfelt. tast je hersens aan. er gingen nogal eens wat kanibalen crazy door het eten van metname orgaanvlees.quote:Op maandag 20 november 2006 20:12 schreef yavanna het volgende:
In een oude afl. van Bones, werd gezegd dat je ( na langere tijd ) ziek zou worden van het eten van ( rauw? ) mensen vlees. Geen id of het zo is.![]()
nee hoor. het gebeurt ook nog steeds in afrika als overwinning op een andere stam.quote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef Captain_Ghost het volgende:
als ik goed heb, is nieuw zeeland (buurland van australie)
daar ligt de stambewoners die enigste kannibaal is..
Idem hier.quote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Matness het volgende:
ik eet altijd de velletjes van mijn vingers, technisch gezien ben ik dus een kannibaal
Koop een scherp mes, ga voor de spiegel staan en kies een smakelijk stukje uit.quote:Op maandag 20 november 2006 19:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee, gelukkig kan je dat ook niet op een legale manier proberen
Dus dat is geen fabeltje?quote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
ja soort kreuzfelt. tast je hersens aan. er gingen nogal eens wat kanibalen crazy door het eten van metname orgaanvlees.
Ik vraag me af hoe ze weet dat de muis van de duim het lekkerste isquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus dat is geen fabeltje?
Een oud-buurvrouw van mij vertelde me ooit eens een keer dat het eten van mensenvlees je ziek maakt en je nageslacht mismaakt. En dat de muis van de duim het lekkerste stukje vlees van een mens is.
Alleen vraag ik me nu af waarom ze me dat vertelde; ik was nog maar een kind zonder kannibalistische neigingen.
Ja, dat vraag ik me nu ook afquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vraag me af hoe ze weet dat de muis van de duim het lekkerste is![]()
daarom krijgen koeien ook allemaal gekke koeienziekte omdat ze eigen vleesresten eten van hun eigen soort (heb ik gehoord) dus bij ons zou hetzelfde verhaal zijn, besides.. mensen zijn de meest chemische dingen op aarde die rondlopen en zouden eigenlijk bij overlijden mee moeten met chemische afval.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus dat is geen fabeltje?
Een oud-buurvrouw van mij vertelde me ooit eens een keer dat het eten van mensenvlees je ziek maakt en je nageslacht mismaakt. En dat de muis van de duim het lekkerste stukje vlees van een mens is.
Alleen vraag ik me nu af waarom ze me dat vertelde; ik was nog maar een kind zonder kannibalistische neigingen.
Interessant zeg! Dit komt uit The Lancet, juni 2006:quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
daarom krijgen koeien ook allemaal gekke koeienziekte omdat ze eigen vleesresten eten van hun eigen soort (heb ik gehoord) dus bij ons zou hetzelfde verhaal zijn, besides.. mensen zijn de meest chemische dingen op aarde die rondlopen en zouden eigenlijk bij overlijden mee moeten met chemische afval.
bronquote:Kuru in the 21st century--an acquired human prion disease with very long incubation periods.
Collinge J, Whitfield J, McKintosh E, Beck J, Mead S, Thomas DJ, Alpers MP.
MRC Prion Unit and Department of Neurodegenerative Disease, Institute of Neurology, University College London, London WC1N 3BG, UK. j.collinge@prion.ucl.ac.uk
BACKGROUND: Kuru provides the principal experience of epidemic human prion disease. Its incidence has steadily fallen after the abrupt cessation of its route of transmission (endocannibalism) in Papua New Guinea in the 1950s. The onset of variant Creutzfeldt-Jakob disease (vCJD), and the unknown prevalence of infection after the extensive dietary exposure to bovine spongiform encephalopathy (BSE) prions in the UK, has led to renewed interest in kuru. We investigated possible incubation periods, pathogenesis, and genetic susceptibility factors in kuru patients in Papua New Guinea. METHODS: We strengthened active kuru surveillance in 1996 with an expanded field team to investigate all suspected patients. Detailed histories of residence and exposure to mortuary feasts were obtained together with serial neurological examination, if possible. FINDINGS: We identified 11 patients with kuru from July, 1996, to June, 2004, all living in the South Fore. All patients were born before the cessation of cannibalism in the late 1950s. The minimum estimated incubation periods ranged from 34 to 41 years. However, likely incubation periods in men ranged from 39 to 56 years and could have been up to 7 years longer. PRNP analysis showed that most patients with kuru were heterozygous at polymorphic codon 129, a genotype associated with extended incubation periods and resistance to prion disease. INTERPRETATION: Incubation periods of infection with human prions can exceed 50 years. In human infection with BSE prions, species-barrier effects, which are characteristic of cross-species transmission, would be expected to further increase the mean and range of incubation periods, compared with recycling of prions within species. These data should inform attempts to model variant CJD epidemiology
Yuckquote:Kuru was spread by the endocannibalistic funeral practices of the Fore. Family members were ritualistically cooked and eaten following their death, with the closest female relatives and children usually consuming the brain, which was the most infectious organ. The women scooped the brain tissue out with their bare hands and did not subsequently wash them for weeks. During this time, they were handling, caring for, and possibly infecting their young children.
The effects on the Fore were devastating, wiping out whole villages at the height of the disease. Kuru is caused by a prion and serves as a prototype for a group of prion diseases (scrapie in sheep, transmissible mink spongiform encephalopathy, bovine spongiform encephalopathy [BSE; also called mad cow disease]). It reached epidemic proportions by entering the Fore food chain. In humans, other prion diseases, including familial Creutzfeldt-Jakob disease (CJD), Gerstmann-Sträussler-Scheinker syndrome, and fatal familial insomnia, are transmitted by genetic mutations.
Ik dacht altijd dat die buurvrouw fabeltjes verteldequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
wist je nie?!daarom kun je beter t muisje van de mens aan t handje laten
ja extreem goor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ja. Ik ben te nieuwsgierig om het te weerstaan. Maar ik vraag me wel dezelfde dingen af als bovenstaande user.
Was er hier eerst niet een topic over het eten van placenta's?
Ik kreeg associaties met een kippenpootquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vraag me af hoe ze weet dat de muis van de duim het lekkerste is![]()
Film?, het is waar gebeurd..quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Tuurlijk zou je het kunnen, gewoon hap! slik! weg!
Moet trouwens denken aan de film Alive. Sommige van die lui gingen liever dood dan het vlees van de overleden passagiers te eten. Ik zou het wel weten...
Mocht iemand ooit omkomen van de honger en enkel mijn bevroren lijk nog hebben, ga je gang!
Film is gebaseerd op waargebeurd verhaal van Football-players idd en ik denk in zo'n situatie dat ik zelfde had gedaan om te overleven......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Tuurlijk zou je het kunnen, gewoon hap! slik! weg!
Moet trouwens denken aan de film Alive. Sommige van die lui gingen liever dood dan het vlees van de overleden passagiers te eten. Ik zou het wel weten...
Mocht iemand ooit omkomen van de honger en enkel mijn bevroren lijk nog hebben, ga je gang!
Idd ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 07:09 schreef Caesu het volgende:
ik zou het alleen doen in uiterst noodgeval.
Och, 't is natuurlijk ook net een ijsjequote:Op woensdag 22 november 2006 02:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Stuk bevroren mensen vlees lijkt me opzich toch wel minder.
kom eens langs, dan proberen we een stukje (van jou) uit!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef veldmuis het volgende:
Als het gebakken is in een fatsoenlijk stuk roomboter wil ik het best proberen!
Iedere keer als ik het programma 'Groeten uit de rimboe' voorbij zie komen, verbaast het me weer dat ze daar een paar onwetende Nederlanders hebben losgelatenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Interessant zeg! Dit komt uit The Lancet, juni 2006:
[..]
bron
En een artikel over Kuru op eMedicine zegt o.a.:
[..]
Yuck![]()
Hmm, broodje mensenshoarma.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:54 schreef DaMayan het volgende:
Alleen als ik dronken ben.
Stoer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:25 schreef FB-aight het volgende:
hmm, waarom niet eigenlijk ... stuk gefituurde KUT
broodje schaamlip.quote:
Beflapjes?quote:
Nou nee, dat is eigenlijk het probleem, dat je in iemand moet snijden, en bij mensen die je niet mag is dat niet zo'n probleem, maar daar proef ik liever niet van.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef Matness het volgende:
[..]
kom eens langs, dan proberen we een stukje (van jou) uit!
Kip smaakt naar varkensvlees!quote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef bonke het volgende:
ik ben vegetarisch
ik eet daarom alleen groenteboer
ps: et schijnt naar varkensvlees te smaken
Zoals ik al schreef alleen in geval van nood.quote:Op zondag 3 december 2006 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
Het verbaast me hoeveel mensen het zouden willen proberen. Bij het idee alleen al ga ik over mn nek![]()
Liever iets eten waar je zo weinig mogelijk bij moet nadenken dan dood gaan van de hongerquote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Zoals ik al schreef alleen in geval van nood.
Ook als ze van je 80-jarige buurvrouw komen?quote:Op maandag 4 december 2006 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoewel, een stukje gevulde vrouwenborst of kittelaars geregen aan een satestok niet verkeerd klinken.![]()
Nee dan niet.quote:Op maandag 4 december 2006 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ook als ze van je 80-jarige buurvrouw komen?.
Ik zou beginnen aan de kinderen! Lamsvlees is ook lekker!quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee dan niet.![]()
Laten we zeggen tussen de 18 en 35 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |