Film is gebaseerd op waargebeurd verhaal van Football-players idd en ik denk in zo'n situatie dat ik zelfde had gedaan om te overleven......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Tuurlijk zou je het kunnen, gewoon hap! slik! weg!
Moet trouwens denken aan de film Alive. Sommige van die lui gingen liever dood dan het vlees van de overleden passagiers te eten. Ik zou het wel weten...
Mocht iemand ooit omkomen van de honger en enkel mijn bevroren lijk nog hebben, ga je gang!
Idd ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 07:09 schreef Caesu het volgende:
ik zou het alleen doen in uiterst noodgeval.
Och, 't is natuurlijk ook net een ijsjequote:Op woensdag 22 november 2006 02:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Stuk bevroren mensen vlees lijkt me opzich toch wel minder.
kom eens langs, dan proberen we een stukje (van jou) uit!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef veldmuis het volgende:
Als het gebakken is in een fatsoenlijk stuk roomboter wil ik het best proberen!
Iedere keer als ik het programma 'Groeten uit de rimboe' voorbij zie komen, verbaast het me weer dat ze daar een paar onwetende Nederlanders hebben losgelatenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Interessant zeg! Dit komt uit The Lancet, juni 2006:
[..]
bron
En een artikel over Kuru op eMedicine zegt o.a.:
[..]
Yuck![]()
Hmm, broodje mensenshoarma.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:54 schreef DaMayan het volgende:
Alleen als ik dronken ben.
Stoer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:25 schreef FB-aight het volgende:
hmm, waarom niet eigenlijk ... stuk gefituurde KUT
broodje schaamlip.quote:
Beflapjes?quote:
Nou nee, dat is eigenlijk het probleem, dat je in iemand moet snijden, en bij mensen die je niet mag is dat niet zo'n probleem, maar daar proef ik liever niet van.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef Matness het volgende:
[..]
kom eens langs, dan proberen we een stukje (van jou) uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |