Stephan:"blablablabla geld geld geld blablabla geld....als er geld dan is, dan pas voor de zorg" Iets later "en ik heb geld en zoveel belasting betalen"quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena moet fftje haar mond houden...die snapt er niks van!
Als je per A+B uitleg waarom socialer beter is, zou ze zo linksom keren.
Ik dacht echt dat Nena een hele slimme meid is, maar ik moet bij deze toegeven dat ik er toch naast zat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Stephan:"blablablabla geld geld geld blablabla geld....als er geld dan is, dan pas voor de zorg" Iets later "en ik heb geld en zoveel belasting betalen"![]()
![]()
Nena is typisch een schlachtoffer van de populistische rechts propaganda. Stephan weet echt waarom hij rechts is.
Nou, dat is ook weer een beetje kort door de bocht?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Nena een hele slimme meid is, maar ik moet bij deze toegeven dat ik er toch naast zat.
En daarom vind ik haar dus niet zo slim. Als ze zo intelligent was als ik dacht, dan had ze er wél over nagedacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook weer een beetje kort door de bocht?
Het is haar politieke voorkeur, maar het is wel duidelijk dat ze er niet echt over na heeft gedacht.
Hier ook, weet zo gauw niet of er ook alternatieven zijn (net zoals bij BB)quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
stream 1 heeft het bij mij begeven : - (
er is een verschil tussen KUNNEN leren, en er daadwerkelijk iets mee DOENquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom vind ik haar dus niet zo slim. Als ze zo intelligent was als ik dacht, dan had ze er wél over nagedacht.
Jij hebt makkelijk praten. Dat kind is 19 jaar... heeft kennelijk de klok horen luiden maar weet de klepel niet te vinden. Had jij dat niet soms, op je 19e? Ik vind niet dat je haar moet beoordelen alsof ze een volwassene is. Ga er overigens van uit, dat de meeste mensen niet heel veel meer politiek engagement zullen hebben dan Nena.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom vind ik haar dus niet zo slim. Als ze zo intelligent was als ik dacht, dan had ze er wél over nagedacht.
Daar gaat het dus om. Ik had haar als iemand ingeschat die wel al de klepel weet te vinden. Dat was dus een vergissing. Dat ze de klepel niet weet te vinden, maakt haar dus vrij standaard, wat ik dus niet had verwacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:21 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Dat kind is 19 jaar... heeft kennelijk de klok horen luiden maar weet de klepel niet te vinden. Had jij dat niet soms, op je 19e?
Groot gelijk! Nena is een lieve schat en leuke meid. Maar haar politieke standpunten slaan kant nog wal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Nena een hele slimme meid is, maar ik moet bij deze toegeven dat ik er toch naast zat.
blijkbaar is de VVD de partij voor DGK. Tja, te verwachtenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
Welke partij is het beste voor de miljonairs?
Stemmen ze eigenlijk wel ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Day het volgende:
Goh wat verrassend. Stefan stemt VVD.
Dat vindt ik dus echt onzin. Intelligentie heeft niets te maken met politieke oriëntatie. Ze heeft zich daar nooit in verdiept maar heeft waarschijnlijk vanuit huis een politieke kleur meegekregen (pa is financieel directeur) en geeft nu haar mening gebasseerd op haar gevoel die inderdaad geen hout snijt maar dat is onwetendheid en heeft niets te maken met intelligentie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus om. Ik had haar als iemand ingeschat die wel al de klepel weet te vinden. Dat was dus een vergissing. Dat ze de klepel niet weet te vinden, maakt haar dus vrij standaard, wat ik dus niet had verwacht.
Jeezus: schrik me de touwtaffes, had je niet éven kunnen waarschuwen.....quote:
whoehahahhahahahha!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
Het resultaat na 70 min onder de lamp !
[afbeelding]
whoehahahhahhahahaha !!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:20 schreef HiDiHo het volgende:
Als ze nu maar niet gaat lachen, dat kan me monitor niet aan![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:27 schreef n1ek het volgende:
Stephan, Nena en Ilona stemmen VVD.
Hmmm, lijkt mij niks. Zal er snel weer uitgestemd worden hoop ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef Tamaartje het volgende:
Nathanael is de nieuwe bewoner
[afbeelding]
Hij is 34 jaar en zo te zien.. erg boeiend!
Walgelijke Stephan en Ilona stemmen uit overtuiging. Nena heeft er niet over nagedacht en stemt uit gewoonte / sociale druk uit haar VVD-omgeving. Als ze es moeite neemte en goed nadenkt, dan ziet ze dat die hele VVD niet bij haar past.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
![]()
Die dalen meteen keihard in mijn achting.
![]()
Ilona vond ik al walgelijk. Nu helemaal.
Mijn eerste indruk als ik die foto zie is wel oke... ik hoop dat hij aansluiting vind bij Bartquote:Op woensdag 22 november 2006 18:14 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt mij niks. Zal er snel weer uitgestemd worden hoop ik.
Klopt, ik ben niet meteen anti-Nena geworden nu hoor. Ze is jong, ik was een paar jaar geleden ook rechtser en dommer dan nu.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef moowriece het volgende:
[..]
Walgelijke Stephan en Ilona stemmen uit overtuiging. Nena heeft er niet over nagedacht en stemt uit gewoonte / sociale druk uit haar VVD-omgeving. Als ze es moeite neemte en goed nadenkt, dan ziet ze dat die hele VVD niet bij haar past.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 18:35 schreef Bagheera het volgende:
Roy, ik bedoelde het in context met Nena's argumentatie waarom ze VVD stemt. Haar argumenten klonken nogal dom. Daarmee stel ik niet alle VVDers meteen op de lijn van Nena. Ik bedoelde ook alleen haar argumentatie als zijnde dom, niet Nena zelf.
Ik roep ook snel 'dom', ook mijzelf, als ik iets stoms heb gedaan ofzow....![]()
Als hij Nena echt graag wil en Nena hem ook dan natuurlijk welquote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef moowriece het volgende:
Oja, dan Brian ff. Vinden jullie dat hij dat hele dating moet cancellen en vol voor Nena gaan?
Nee, Brian houdt wel van iets meer duidelijkheid. Nena geeft zoveel 'mixed signals'.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef moowriece het volgende:
Oja, dan Brian ff. Vinden jullie dat hij dat hele dating moet cancellen en vol voor Nena gaan?
Klopt, maar door zijn geflirt met Nena komt er toch geen vrouw af op dat daten met Brian? Dus blaas dat daten maar af zou ik zeggen.... Hij stopt echt niet met flirten, hij vind Nena veel te leuk.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:43 schreef n1ek het volgende:
[..]
Nee, Brian houdt wel van iets meer duidelijkheid. Nena geeft zoveel 'mixed signals'.
Ach voor iemand die met een prof-voetballer heeft samengewoond verbaast een VVD-stem me niet...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:35 schreef Bagheera het volgende:
Roy, ik bedoelde het in context met Nena's argumentatie waarom ze VVD stemt. Haar argumenten klonken nogal dom. Daarmee stel ik niet alle VVDers meteen op de lijn van Nena. Ik bedoelde ook alleen haar argumentatie als zijnde dom, niet Nena zelf.
Ik roep ook snel 'dom', ook mijzelf, als ik iets stoms heb gedaan ofzow....![]()
Mokums huis...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef moowriece het volgende:
Ik vind dat het wel steeds meer een Mokums huis begint te worden. Bijna iedereen komt uit Amsterdam! Zijn er geen andere steden in Nederland of zo?
Of hij date, of hij gaat voor Nena, maar en plein public rotzooien met Nena en ook nog eens en plein public op zoek zijn naar een verkering buiten het huis is zowel voor Nena als voor de dates in spee vernederend.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef moowriece het volgende:
ow....sorry...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij is bart uit amsterdam hoor
Ik zat te denken: hij ziet Nena een heel groot gedeelte van de dag. Die eventuele date kan maar een beperkte tijd er zijn (tegen contactpunten?). Dus veel tijd zal ie niet met haar kunnen doorbrengen.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Klopt, maar door zijn geflirt met Nena komt er toch geen vrouw af op dat daten met Brian? Dus blaas dat daten maar af zou ik zeggen.... Hij stopt echt niet met flirten, hij vind Nena veel te leuk.
Nou je hebt haar argumenten gisteren niet gehoord dus! Ze kwam heeeel dom over...maar dat komt omdat ze herhaalde alleen wat ze van haar vriend heeft gehoord, voornamelijk te veel belastingen en bla...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach voor iemand die met een prof-voetballer heeft samengewoond verbaast een VVD-stem me niet...
Afhankelijk van waar knullemans inkomstenbelasting moest betalen gaat het in NL in zijn geval dus gewoon over 52%, en gezien ze in huurwoningen woonde geen vet HRA voordeel...
Dus zo dom en ongefundeerd zijn Nena's argumenten vanuit haar basis nog niet.
Ilona komt ook uit Amsterdam.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mokums huis...
Brian, Bart en Nataaaaasia komen uit Almère, Nena uit Landsmeer, Ilona volgens mij uit Purmerend.
Maar ja dat zijn allemaal Amsterdamse enclaves, dus het is eigenlijk wel een Mokums huis.
Behalve Eveline (Urk), Sylvia (Barcelona als laatste verblijfplaats) en Stephan (waar komt die eigenlijk vandaan????)
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij woont in A'dam maar komt uit Hoofddorp, waar ik werk trouwensquote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij is bart uit amsterdam hoor
Ik denk dat expres is gedaan...Het wordt zappen dusquote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef n1ek het volgende:
Jammer dat die nieuwe bewoner weer komt terwijl 'BB reveals' vanavond is.
Hopelijk volgen ze het een beetje normaal op de dgk site.
Ik dacht dat Stephan uit Blaricum kwam...sowieso uit de Gooi.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:56 schreef Leandra het volgende:
Evilene komt uit Ermelo (maar werkte in Urk)
Stephan komt uit Bussum
en de uitslag van de verkiezingenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef n1ek het volgende:
Jammer dat die nieuwe bewoner weer komt terwijl 'BB reveals' vanavond is.
Hopelijk volgen ze het een beetje normaal op de dgk site.
Yep, helemaal gelijk. Maar dan moet Nena wel duidelijk maken aan Brian dat ze smoor op hem is/kan zijn. Als dat zo is, en Brian is het ook, dan moet ie dat hele daten cancellen.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij date, of hij gaat voor Nena, maar en plein public rotzooien met Nena en ook nog eens en plein public op zoek zijn naar een verkering buiten het huis is zowel voor Nena als voor de dates in spee vernederend.
Ik kan me Nena dr reactie dus wel voorstellen...... als hij wat met haar wil dan is dat prima, maar dan moet hij dus alleen met haar wat willen.... niet ook nog eens de vrijgezel gaan lopen uithangen (in haar bijzijn nota bene).
Ik meen te hebben gehoord dat haar argument was dat rijke mensen al genoeg belasting betaalden??quote:Op woensdag 22 november 2006 18:57 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou je hebt haar argumenten gisteren niet gehoord dus! Ze kwam heeeel dom over...maar dat komt omdat ze herhaalde alleen wat ze van haar vriend heeft gehoord, voornamelijk te veel belastingen en bla...
Al in al ik denk dat haar ouders ook VVD stemmen want ze zei dat 10 000 ¤ niet zo erg was voor hen.
Ze moet zich gewoon een keer goed gaan inlezen en voor zich interesseren en wedden dat ze links stemt !
Daar zal de redactie niet mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef moowriece het volgende:
[..]
Yep, helemaal gelijk. Maar dan moet Nena wel duidelijk maken aan Brian dat ze smoor op hem is/kan zijn. Als dat zo is, en Brian is het ook, dan moet ie dat hele daten cancellen.
die 'echte' uitslag verwacht ik niet voor middernachtquote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
en de uitslag van de verkiezingen![]()
Ze zei dat rijken TE veel belastingen betalen. Voor de rest is het idd meer dan logisch dat ze VVD stemt (ze heeft idd niet anders geleefd dan rijk) maar ik denk dat ze toch iets socialer is dan men denkt.. of misschien toch niet...ik weet het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik meen te hebben gehoord dat haar argument was dat rijke mensen al genoeg belasting betaalden??
Dat is haar omgeving toch?? Mensen met een ruimschoots bovenmodaal inkomen die dus van iedere euro boven de 50.000 per jaar gewoon 52 cent naar de belastingdienst brengen.
Ik zou niet weten waarom Nena het idee zou hebben dat ze ooit aan de andere kant van het spectrum komen te staan dus waarom ze links zou gaan stemmen zou ik ook echt niet weten... Ze stemt zoals ze leeft.... en ze leeft rechts.
Die vindt echt wel weer een vriendje wat ruim bovenmodaal verdient...
Als ze echt zelf voor haar centen zou moeten gaan werken kan ik me voorstellen dat ze met haar opleiding (geen dus) en werkervaring (ook geen) in een flutbaantje terecht zou komen en er anders over zou denken, maar ik vermoed dat ze nog liever gaat samenwonen met een klootzak met geld dan achter de kassa gaat zitten in de supermarkt.
Zo simpel is het niet hoor. Er zijn (gelukkig) zat rijken die links stemmen. Mijn familie stemt al sinds mensenheugenis PvdA maar financieel slecht hebben ze het niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Leandra het volgende:
Ik zou niet weten waarom Nena het idee zou hebben dat ze ooit aan de andere kant van het spectrum komen te staan dus waarom ze links zou gaan stemmen zou ik ook echt niet weten... Ze stemt zoals ze leeft.... en ze leeft rechts.
Nena heeft een hartje op Brian's hand getekend. Een teken dat ze hem leuk vind?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Daar zal de redactie niet mee akkoord gaan.
En Nena doet nu pas vreemd... toen Bart haar vroeg hoe ze dat vond, reageerde ze alsof ze niet over nagedacht had... kennelijk heeft ze nu dus dat wel gedaan kennelijk!![]()
Zou het misschien zo zijn dat Brian niet eens een keuze heeft?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef moowriece het volgende:
[..]
Yep, helemaal gelijk. Maar dan moet Nena wel duidelijk maken aan Brian dat ze smoor op hem is/kan zijn. Als dat zo is, en Brian is het ook, dan moet ie dat hele daten cancellen.
Hmm, ok, nou dan laat ie die meiden zondag komen. Leuk kletsen en daar laat ie het bij dan. Kan dat dan? Hij is toch niet verplicht om dan verder door te gaan? Ik vind dat ie het niet kan maken als ie echt verliefd op Nena is en zij op hem om dan door te gaan. Dat is unfair t.o.v. de meiden, Nena en Brian zelf.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:28 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het misschien zo zijn dat Brian niet eens een keuze heeft?
Volgens mij zit hij nog steeds in een tv-programma waar hij als single inging. Hij heef zich opgegeven voor dat dating-gedoe en zal er waarschijnlijk niet eens onderuit kunnen komen omdat JdM hier belangen bij heeft.
En Brian en Nena hebben (nog) geen relatie, hoor. Dus mag hij op dat gebied doen en laten wat hij wil, vind ik.
Ja, hij is vals! Hij gaat flink lopen mindfucken. Let maar op.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:48 schreef avonne het volgende:
Het is echt een engerd....
Hield extra extra lang de hand van Bart vast,
gewoon goor zoals hij tegen Nena zei "ja, jou herken ik wel"
Niet gezien, net gemist dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:48 schreef avonne het volgende:
Het is echt een engerd....
Hield extra extra lang de hand van Bart vast,
gewoon goor zoals hij tegen Nena zei "ja, jou herken ik wel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |