Stephan:"blablablabla geld geld geld blablabla geld....als er geld dan is, dan pas voor de zorg" Iets later "en ik heb geld en zoveel belasting betalen"quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena moet fftje haar mond houden...die snapt er niks van!
Als je per A+B uitleg waarom socialer beter is, zou ze zo linksom keren.
Ik dacht echt dat Nena een hele slimme meid is, maar ik moet bij deze toegeven dat ik er toch naast zat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Stephan:"blablablabla geld geld geld blablabla geld....als er geld dan is, dan pas voor de zorg" Iets later "en ik heb geld en zoveel belasting betalen"![]()
![]()
Nena is typisch een schlachtoffer van de populistische rechts propaganda. Stephan weet echt waarom hij rechts is.
Nou, dat is ook weer een beetje kort door de bocht?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Nena een hele slimme meid is, maar ik moet bij deze toegeven dat ik er toch naast zat.
En daarom vind ik haar dus niet zo slim. Als ze zo intelligent was als ik dacht, dan had ze er wél over nagedacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat is ook weer een beetje kort door de bocht?
Het is haar politieke voorkeur, maar het is wel duidelijk dat ze er niet echt over na heeft gedacht.
Hier ook, weet zo gauw niet of er ook alternatieven zijn (net zoals bij BB)quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:50 schreef n1ek het volgende:
stream 1 heeft het bij mij begeven : - (
er is een verschil tussen KUNNEN leren, en er daadwerkelijk iets mee DOENquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom vind ik haar dus niet zo slim. Als ze zo intelligent was als ik dacht, dan had ze er wél over nagedacht.
Jij hebt makkelijk praten. Dat kind is 19 jaar... heeft kennelijk de klok horen luiden maar weet de klepel niet te vinden. Had jij dat niet soms, op je 19e? Ik vind niet dat je haar moet beoordelen alsof ze een volwassene is. Ga er overigens van uit, dat de meeste mensen niet heel veel meer politiek engagement zullen hebben dan Nena.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarom vind ik haar dus niet zo slim. Als ze zo intelligent was als ik dacht, dan had ze er wél over nagedacht.
Daar gaat het dus om. Ik had haar als iemand ingeschat die wel al de klepel weet te vinden. Dat was dus een vergissing. Dat ze de klepel niet weet te vinden, maakt haar dus vrij standaard, wat ik dus niet had verwacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:21 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Dat kind is 19 jaar... heeft kennelijk de klok horen luiden maar weet de klepel niet te vinden. Had jij dat niet soms, op je 19e?
Groot gelijk! Nena is een lieve schat en leuke meid. Maar haar politieke standpunten slaan kant nog wal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Nena een hele slimme meid is, maar ik moet bij deze toegeven dat ik er toch naast zat.
blijkbaar is de VVD de partij voor DGK. Tja, te verwachtenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
Welke partij is het beste voor de miljonairs?
Stemmen ze eigenlijk wel ?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:30 schreef Day het volgende:
Goh wat verrassend. Stefan stemt VVD.
Dat vindt ik dus echt onzin. Intelligentie heeft niets te maken met politieke oriëntatie. Ze heeft zich daar nooit in verdiept maar heeft waarschijnlijk vanuit huis een politieke kleur meegekregen (pa is financieel directeur) en geeft nu haar mening gebasseerd op haar gevoel die inderdaad geen hout snijt maar dat is onwetendheid en heeft niets te maken met intelligentie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus om. Ik had haar als iemand ingeschat die wel al de klepel weet te vinden. Dat was dus een vergissing. Dat ze de klepel niet weet te vinden, maakt haar dus vrij standaard, wat ik dus niet had verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |