Ik vind het zowiezo vette onzin om voor 4 kinderenquote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef bunnyma het volgende:
Toch hoop ik dat ze niet vaker van dit soort dingen moeten doen.
Al die bedeltelefoontjes vind ik heel vervelend en volgens mij vinden de bewoners( behalve Natasia dan) het ook niet ech tleuk om te doen.
Ik krijg op deze manier het idee dat ik naar HBB zit te luisteren, daar hoorde je ook de hele dag bedeltelefoontjes.
Het bedelen om een limousine lukt anders ook niet erg. Maar ja, wie belt er dan ook na half zes???
ik zit op zowel VOL als Fok. Want Fok is moet doen om die limiet van 7 pagina's op te heffen en net als VOL op 20 pagina's te gaan. Werkt veel lekkerder dan.quote:Op maandag 20 november 2006 19:21 schreef n1ek het volgende:
Iedereen is naar VOL overgelopenen dat terwijl fok niet eens zo traag is (nog niet)
Mischien een beetje domme vraag. Maar wat is VOL?quote:Op maandag 20 november 2006 19:28 schreef moowriece het volgende:
[..]
ik zit op zowel VOL als Fok. Want Fok is moet doen om die limiet van 7 pagina's op te heffen en net als VOL op 20 pagina's te gaan. Werkt veel lekkerder dan.
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67quote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Mischien een beetje domme vraag. Maar wat is VOL?![]()
Ander forum waar ovder DGK geluld wordt.quote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Mischien een beetje domme vraag. Maar wat is VOL?![]()
Die is er met oud en nieuw er al weer uitgestemd.quote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef n1ek het volgende:
Blijf het raar vinden. Die nieuwe weet wat er zich afspeelt, moet wel langer blijven zitten maar weet precies ieders zwakke punten. Als ik daar zou zitten zou ik hem gelijk unaniem weg willen hebben.
Post jij alles dubbel op alle twee de fora ?quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef moowriece het volgende:
Ok, ff voor de de duidelijkheid: wie is wie op FOK en VOL?
Ik ben dus moowriece op beide fora (geef dus je nick door op FOK en VOL).
Nee, niet altijd..maar in dit geval wel.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Post jij alles dubbel op alle twee de fora ?
dat plan komt van evilquote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef My_ het volgende:
Bart heeft een plan om Stephan weg te stemmen in de volgende ontslagronde. (Die is donderdag volgens hem).
Hij heeft iedereen mee, zo zegt hij, behalve Ilona. Hij gaat Ilona laten overvallen door Eveline, Nena en Sylvia. Het is de bedoeling dat zij een uur (!) voor de ontslagronde op Ilona gaan inpraten.
Als zij als laatste overblijft die tegen Stephan moet stemmen, gaat ze wel mee. Anders ligt ze er helemaal uit bij de anderen en heeft ze alleen Stephan nog. Dat kan ze niet aan, dus ik denk dat ze wel meegaatquote:Op maandag 20 november 2006 23:28 schreef n1ek het volgende:
Slim plan, maar ik denk toch dat Ilona niet meewerkt
Ow, dat had ik even gemist!quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dat plan komt van evil
als je even 6 posts terug kijkt had je dat al kunnen weten![]()
Zal eens tijd worden ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het gemist, maar zie net op de talpa site dat er deze week sowieso 1 nieuwe bewoner komt, maar misschien wel 2. Dat gaat dus leuk worden (hopelijk).
Komt wel weer, als bb afgelopen is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:43 schreef elsie het volgende:
Wat jammerdat het hier zo stil is de laatste dagen![]()
Ik zit nu even bij BB deze week.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:43 schreef elsie het volgende:
Wat jammerdat het hier zo stil is de laatste dagen![]()
Ja daar is hij inderdaad boos om.. Iemand had haar dus een mail gestuurd met iets wat Bart had gezegd.. (iets over die meisjes?) En Lesley ging dus vanmiddag een ander email adres aanmakenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef n1ek het volgende:
Bart is nogal boos. Wat ik er uit op maak is dat hij boos is op iemand die Lesley een mailtje gestuurd heeft met een verdraaid verhaal.
dat was gewoon een geintje van dat nieuwe e-mail adres wat ik er van begreep. Ze krijgt wel vaker emailtjes heb ik begrepen, ook leuke, alleen nu had iemand haar een verhaal gemailt dat helemaal verdraaid was en daar was Bart natuurlijk niet zo blij mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja daar is hij inderdaad boos om.. Iemand had haar dus een mail gestuurd met iets wat Bart had gezegd.. (iets over die meisjes?) En Lesley ging dus vanmiddag een ander email adres aanmaken
ahquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat was gewoon een geintje van dat nieuwe e-mail adres wat ik er van begreep. Ze krijgt wel vaker emailtjes heb ik begrepen, ook leuke, alleen nu had iemand haar een verhaal gemailt dat helemaal verdraaid was en daar was Bart natuurlijk niet zo blij mee.
Late en totaal oftopic reactie, maar fok heeft geen limiet aan aantal pagina'squote:Op maandag 20 november 2006 19:28 schreef moowriece het volgende:
[..]
ik zit op zowel VOL als Fok. Want Fok is moet doen om die limiet van 7 pagina's op te heffen en net als VOL op 20 pagina's te gaan. Werkt veel lekkerder dan.
En terechtquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Nee, moeten ze kijken met z'n allen.
Uhh.. het begint nu net!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
En terecht(al heb ik het helaas vergeten te kijken
)
Begon om 7 uur alquote:
7 uur was het debat van de kleinere partijen. Dit is geen herhaling maar live.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Begon om 7 uur al, dit is dan dus een herhaling
. En ik ga het nu dus kijken
.
Ah okquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
7 uur was het debat van de kleinere partijen. Dit is geen herhaling maar live.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt wel weer, als bb afgelopen is.
Ja ze gaan stemmen. Mijn opinie:quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
Welke partij is het beste voor de miljonairs?
Stemmen ze eigenlijk wel ?
Eveline stemt Verdonkquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef n1ek het volgende:
Nou Nena stemt zo rechts als wat en Stephan ook, Bart en Natasia zeiden dat ze niet stemmen. Dan vind ik ook dat je je mond moete houden over een beleid. Je kan maar 1x in de 4 jaar een kleine invloed hebben en als je daar niet aan meedoet moet je achteraf niet gaan zeuren. Eveline stemt Verdonk zei ze. Logisch met al dat geld in het verschiet.
Maar het lijkt ze allemaal niet zo te interesseren
Stephan geniet volop! Ilona doet haar best voor de schijn maar ze heeft het moeilijk en valt bijna in slaap. Brian, Nena en Natasia vervelen zich rot. Sylvia hhm half half. Eveline en Bart volgen ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef n1ek het volgende:
Nou Nena stemt zo rechts als wat en Stephan ook, Bart en Natasia zeiden dat ze niet stemmen. Dan vind ik ook dat je je mond moete houden over een beleid. Je kan maar 1x in de 4 jaar een kleine invloed hebben en als je daar niet aan meedoet moet je achteraf niet gaan zeuren. Eveline stemt Verdonk zei ze. Logisch met al dat geld in het verschiet.
Maar het lijkt ze allemaal niet zo te interesseren
ze volgen het wel ja maar of ze het snappen. Stephan en Ilona misschien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Stephan geniet volop! Ilona doet haar best voor de schijn maar ze heeft het moeilijk en valt bijna in slaap. Brian, Nena en Natasia vervelen zich rot. Sylvia hhm half half. Eveline en Bart volgen ook.
ohohoh...die moet niet te hard denkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef bunnyma het volgende:
Nena vertelde van de week dat zij op Rita Verdonk van de VVD zou stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |