13:48-Andere meisjes
Andere meisjesLesley is bij binnenkomst wat afstandelijk naar Bart. Dan komt het eruit. Er is Lesley ter ore gekomen dat Bart tegen Natasia gezegd zou hebben dat Lesley niet heel speciaal voor hem is, want hij is naast Lesley heus wel meerdere leuke meiden tegengekomen.
Gisteravond 23:45 Gesprek tussen Bart en Natasia
Natasia richt haar pijlen op Bart: “Vergeet jezelf ook niet hé. Jij hebt Lesley wel en je ziet haar, maar vergeet niet dat ze ook weer weg gaat. Als je weg gaat dat krijg je wel met mij te doen! Dan heb je echt hoofdpijn met mij.” “Het is heel moeilijk. Ik vind haar echt heel leuk. Maar ik heb wel meerdere meisjes gehad die ik leuk vond. Maar ik heb nog nooit de kans gehad om Miljonair te worden”, reageert Bar
Vandaag 13:15 Gesprek tussen Bart en Lesley
Het gaat vandaag stroef tussen tortelduifjes Lesley en Bart. De Amsterdammer doet zijn uiterste best bij Lesley, maar ze reageert wat nors. "Wat is er?", vraagt Bart keer op keer en dan komt het hoge woord eruit. Iemand schijnt Lesley te hebben geïnformeerd over het gesprek tussen Natasia en Bart ( hier boven) en het deed haar een beetje pijn.
Bart probeert het nog een keer uit te leggen: "Het is een hele moeilijke keuze.
Natasia vroeg mij of ik straks niet de deur uitloop met jou. Toen heb ik gewoon gezegd dat ik heel erg gek op je ben, maar dat ik me wel realiseer dat ik niet zoveel kansen krijg. En ja, ik heb inderdaad ook gezegd dat ik wel vaker leuke meisjes ben tegengekomen, maar als dat zo bijzonder nieuws is op je zevenentwintigste?" Lesley luistert aandachtig en reageert dan: "Ja, lijkt me ook een beetje zielig." Bart: "Ja, dat zou wel raar zijn ja. -stilte- Dus dat." En dan komt Sylvia er tussendoor en is het gesprek klaar.
-------
Ah ze kan ook alles horen en zien
de lucht lijkt weer geklaard