Wow. Erg grappig. Echt hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef Robocock het volgende:
Heeft die eekhoornknuffelsnol haar nek gebroken ofzoOntspan, adem in, adem uit
Zo klonk het wel even ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef AminBen het volgende:
Ik denk VDVlies gaat zeggen: En dat antisemintisme, dat natuurlijk wel![]()
JIJ snapt het !!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lachen man, gewoon niet serieus nemen.![]()
heeft ooit weleens een éénmalig exclusief 2vandaag interview gegeven. dit is denk ik zo'n beetje de 2de keer (vragenuurtje uitgesloten).quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohja, die zijn er ook nog.
Die van der Vlies vind ik wel mooi hoor, komt ook voor het eerst op TV.
Jij kunt er zelf aan meehelpen om het weer een grote(re) partij te maken woensdag ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:33 schreef Longmen het volgende:
Wilders is echt vreselijk, alleen maar bashen op Pechtold.
jammer dat Pechtold zo'n klein partijtje heeft....
Hij heeft mazzel dat hij de enige (nouja Thieme uitgezonderd) niet extreem-rechtse partij vertegenwoordigt. Dat wordt dus oogsten bij de linkse stemmers.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef Flem het volgende:
Pechtold zal blij zijn dat hij met deze kneuzen mag debatteren, zo kan-ie wellicht nog wat stemmen winnen.
:/ dat gevoel had ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
Waarom vind ik Pastors opeens zo logisch overkomen in wat hij zegt?![]()
door zn jip en janneke taal!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
Waarom vind ik Pastors opeens zo logisch overkomen in wat hij zegt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |