Wat Spielberg de laatste tijd maakt is niet best, maar zo erg als Men in Black gelukkig nog nietquote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef bigshadow het volgende:
Veel geprezen regisseur? Spielberg misschien, gokje op Man in Black?
quote:San Diego'sborrow from country, folk, and experimental rock and turn them into a sound that's equally moody and inspiring. The band, which features members of Pinback, Rocket From the Crypt, and Tristeza, revolves around singer/songwriter Raymond Raposa, who explored the U.S. for four years via Greyhound Bus after testing out of high school at age 15. This searching, traveling nature extends to his music, which he initially released as a series of CD-Rs. However, the Asthmatic Kitty label stepped in and released his first widely available album, Cathedral -- the bulk of which was recorded in a cabin in Northern California's woodlands -- in fall 2004. A year later, Raposa and company returned with First Light's Freeze.
Opgezocht en is goed.quote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef bigshadow het volgende:
Castanets?
Ranja in ieder geval wel!quote:Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef ranja het volgende:
Demis Roussos
bukgeit +1quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef bukgeit het volgende:
Summerwine, met Nancy Boyd.
Nee, dat bedoel ik niet. Zou ook niet echt een unieke link tussen deze 2 bands zijn he?quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:52 schreef Mark het volgende:
Megadeth en Pink Floyd, hmmm.... kan zo 1-2-3 niet snel iets bedenken. Of het moet het drugsgebruik zijn
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:22 schreef Mark het volgende:
Noemden ze zichzelf toen Megadeath?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:15 schreef schaap001 het volgende:
chasing cars - snow patrol
Zeer warm... da's inderdaad Richard Patrick met die bruine leren jas. Maar het is niet Filter...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:46 schreef bartrid het volgende:
Filter?
.... Of ......quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:24 schreef bukgeit het volgende:
Hmm... Anymore Of Any?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:30 schreef bartrid het volgende:
army of anyone?
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 12:55 schreef knars het volgende:
mag dat ook van de binnenkant van de inlay zijn?
leuke vraag, kost alleen nogal wat tijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:32 schreef bukgeit het volgende:
Wordt het nog wat met die hoezen of heeft niemand er zin in?
Dan hebben we twee winnaars:quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
had er 4:
1. Stones
2. Matthew Sweet - 100% fun
3. April Wine - On Record
4. Peter Criss - Out of Control
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef cafca het volgende:
Status Quo - If you can't stand the heat....
quote:
jammer...quote:
En waarom verzamelalbums niet mochten is bijvoorbeeld hierom:
ik had trouwens de vraag niet goed gelezen, platen óf platenhoezen... ik dacht alleen platenhoezenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:20 schreef schaap001 het volgende:
Haha, toen ik die middelste van ranja zag, schoot er me nog eentje te binnen:
En ik dacht nog wel dat-ie makkelijk was..quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:55 schreef cafca het volgende:
Wat is dan de link tussen onderstaande albums:
[afbeelding][afbeelding]
Ik weet 'm gewoon niet. Zit wel geduldig af te wachten, maar er gebeurt weinig...quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:13 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat-ie makkelijk was..
Tja, de ene ken ik niet en andere heb ik 15 jaar niet meer gedraaid.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:13 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat-ie makkelijk was..
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Tja, de ene ken ik niet en andere heb ik 15 jaar niet meer gedraaid.
quote:There's something going on that wasn't here before
Keep you eyes glued to the floor...
Nee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:25 schreef cafca het volgende:
Nee maar, wel één woord. Ken je de man op de foto niet?
Jij fokt via msnquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:20 schreef Charmian het volgende:
Getver klote msn had ik eindelijk weer eens een puntje kunnen scoren is bukgeit me voor
He hequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:16 schreef bukgeit het volgende:
Strange. (Steve Strange)
Ouderavond, sorry
Nee zat onzin te kleppen met m'n schoonzusquote:
Ja, en bukgeit was ook zooooo snel met het goede antwoord..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee zat onzin te kleppen met m'n schoonzus![]()
ehm tsja...wat zal ik zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en bukgeit was ook zooooo snel met het goede antwoord..
Jij, omdat je het goede antwoord wistquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm tsja...wat zal ik zeggendie wijven ook altijd
maaruh wie gaat er nu een nieuwe vraag verzinnen aangezien Bukgeit naar ouderavond is?
quote:I like the way you, look at me with those beautiful eyes,
I like the way you, act all surprised,
I like the way you, sing along,
I like the way you, always get it wrong,
I like the way you, clap your hands,
I like the way you, love to dance,
I like the way you, put your hands up in the air,
I like the way you, shake your hair,
I like the way you, like to touch,
I like the way you, stare so much,
but most of all....
Yeah..
most of all....
Das correctquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef peaceman het volgende:
I like the way you move...
Of mijn vragen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef cafca het volgende:
Kijk, die Charmian-vragen gaan een stuk sneller dan mijn vragen
Nou ja, ik hoop nog steeds dat bepaalde cracks wel een ideetje hebben wie het zou kunnen zijn.... al weet ik ook wel dat boekvragen niet erg geliefd zijn...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef Charmian het volgende:
Ja peaceman, maar wie haalt er dan ook wat uit de parkeerstand. Volgens mij zijn dat vragen die doorgaans nooit meer worden beantwoord.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef Charmian het volgende:
Helen Shapiro komt bij me op, maar dat is puur een shot in the dark.
http://www.stomwijzer.nl/quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef Charmian het volgende:
(zou ik ook moeten doen, anders kan ik morgen weer niet meepraten).
en heeft die nog iets met muziek gedaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
De schrijver van het boek heet Harry Shapiro.
net op tijd ranjaquote:
Hmmmmm lees de vraag nog eens....quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:30 schreef ranja het volgende:
[..]
en heeft die nog iets met muziek gedaan
Jawohl! Pink Floyd staat op Jason Oranges wensenlijstje, terwijl Mark Owen blij zou worden van een hernieuwde samenwerking door the Stone Roses en Howard Donald Kraftwerk in de originele line up wil zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef bukgeit het volgende:
Pink Floyd?
Yep, op vier met 'Patience'.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:58 schreef knars het volgende:
take That
Die gozer die ook over een marsupilami zong, Dennie Christian?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:58 schreef bukgeit het volgende:
Is eigenlijk allemaal niet te versmaden he? Evenals The Smiths.
Wie weigerde het Smurfenlied te zingen, waarna Vader Abraham ermee aan de haal ging?
Charmian +1quote:Op woensdag 22 november 2006 05:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die gozer die ook over een marsupilami zong, Dennie Christian?
ow...quote:Op woensdag 22 november 2006 09:58 schreef Z het volgende:
En?
Ze deed ze me nog het meest aan Kelly denken, maar ze ziet er nogal anders uit dan in haar gemiddelde video...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:19 schreef Z het volgende:
Juist. Hij speelt bas op haar nieuwe plaat.
http://www.stereogum.com/archives/004005.html
Schaap +1
Ranja +1quote:Op woensdag 22 november 2006 11:26 schreef ranja het volgende:
Adam & the Ants - Ant Music
Duran duran - Union of the Snake
Cats - Sure he's a Cat
Nine inch nails - March of the Pigs
Wonderstuff - Size of a Cow
Mud - Tigerfeet
BZN - Love me like a Lion
Snowy White - Bird of Paradise
Abba - Eagle
No Doubt - Spiderwebs
Culture Club - Karma Chameleon
America - Horse with no Name
Prince - When Doves Cry
Vanessa Paradis - Mosquito
Mercury Rev - Chasing a Bee
B52's - Rock Lobster
Was not Was - Walk the Dinosaur
Spitting Image - The Chicken Song
The the - Dogs of Lust
Queen Adreena - Cold Fish
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:25 schreef bartrid het volgende:
lars ulrich toch?
Niet het meest uitdagende lijstje, wel het eerste.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:52 schreef bukgeit het volgende:
Jacobse en Van Es - De Tegenpartij
Vader Abraham en Boer Koekoek - Den Uyl Is In Den Olie
Bob Fosko - Jan en Alleman
Urbanus - Verkiezingen, Verkiezingen.... Stemmen, Stemmen.....
Vader Abraham - Brinkman, Minister Brinkman
Vader Abraham - Pimmetje Komt, Wimmetje Gaat
DHC - Hirshi Ali Dis
Flash And The Pan - Don't Vote
Neil Young - Let's Impeach The President
Peaches - Impeach Bush
Maar Pimmetje kwam helemaal nietquote:Vader Abraham - Pimmetje Komt, Wimmetje Gaat
Misschien omdat ze bij Metallica zelf James ook weleens Jaymz noemen... omdat het "klinkt als... "quote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef bukgeit het volgende:
Bartrid, weet jij waarom Cliff hier wordt aangeduid als 'Kliff'?
Hij had toch ook nog eens een nummer over wat je met de Arabieren moest doen?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Wel een erg rechts figuur ook het de Vader Abrahameerst Boer Koekoek en later Fortuyn.
Was dat niet Farce Majeure met 'Kiele Kiele Koeweit'quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij had toch ook nog eens een nummer over wat je met de Arabieren moest doen?
Nee, vader abraham had indertijd ook een nummer over Arabieren iddquote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Was dat niet Farce Majeure met 'Kiele Kiele Koeweit'![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef schaap001 het volgende:
Als je inlegkruisje maar goed zit
jij bent de enige die hem kan zien? newbie +1quote:Op woensdag 22 november 2006 15:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Colonel Abrams
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:58 schreef schaap001 het volgende:
The Living End?
Ja, nu inderdaad ineens bekend, mede door die cover, ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:03 schreef schaap001 het volgende:
Ken ze met name van hun 'tainted love' cover
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was Eating Lamb niet de vinyl-versie?
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of was HPZ nu op Epitaph en Eating Lamb op Fat Wreck...
edit: ah, lama
schaap001 + 1quote:Op woensdag 22 november 2006 16:55 schreef schaap001 het volgende:
Generation X
opgezocht en dat klopt. Grappig, dat Elvis liedje luister ik al een paar dagen achter mekaarquote:Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef bukgeit het volgende:
I'm Caught In A Trap And I Can't Back Out 'Cause I Love You Too Much, Baby
Joh, een Excelsior-vraag, en jij hebt 'm goedquote:Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bauer?
Goede taal. Foute titel.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:37 schreef Homdeck het volgende:
iets met amigo ofzo. adios amigo?
Peaceman + tres dos unquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef peaceman het volgende:
On Dos Tres
of zoiets... of heeft ie alweer een nieuwe?
Mooi plaatje en een opvallende megahit vind ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef Neleos het volgende:
Damien Rice - Nine Crimes
Welk nummer van wie?quote:It's only been a week,
The rush of being home in rapid fading.
Prevailing to recall
What I was missing, all that time in England
Has sent me aimlessly,
On foot or by the help of transportation,
To knock on windows where
A friend no longer live, I had forgotten
Was ie zo ontzettend makkelijk dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef knars het volgende:
woehoe, dit is pas de tweede keer dat ik dankzij mijn F5 knop een vraag goed heb![]()
Nieuwe vraag laat ik aan een ander, aangezien ik de komende anderhalf uur niet zo heel erg online ga zijn... Game on!
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:15 schreef cafca het volgende:
Klinkt bekend....
Spandau Ballet is goed, titel is andersquote:Op woensdag 22 november 2006 20:50 schreef Gambolputty het volgende:
Doet me denken aan Muscle Bound van Spandau Ballet, kwa stem dan, maar verder![]()
Da's Spandau Ballet dus. Heet dit nummer ook In Love With You?
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:26 schreef bartrid het volgende:
to cut a long story short?
ik heb toch zeker wel de eerste 3 albumsquote:Op woensdag 22 november 2006 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Spandau Ballet is stiekem best leuk...
Mwah, zal wel grotendeels te maken hebben met het feit dat ik het nummer vaak luister en het op mn shortlist staat voor de singles top 100quote:Op woensdag 22 november 2006 20:08 schreef Neleos het volgende:
Was ie zo ontzettend makkelijk dan?
peaceman +1quote:They tried to make me go to rehab
I said no, no, no.
Yes I been black, but when I come back
You wont know, know, know.
Van gisteren, voor het album van Mark Eitzel:quote:Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef bukgeit het volgende:
I'm Caught In A Trap And I Can't Back Out 'Cause I Love You Too Much, Baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |