Misschien dat zo'n zaterdagavondpotje heilzaam werkt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:26 schreef savelkoul het volgende:
Vormcrisisje helaas
Moeten weer een topclub op bezoek krijgen, dat blijken vaak wonderdokters te zijn
Dus ja, zaterdag vlammen tegen PSV! Heb er zin in!
Alhoewel ik haar gisteren live in actie heb gezien, moet je zoiets natuurlijk wel delenquote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef dolledingo het volgende:
Ik heb gister een mooi filmpje gemaakt van Clauwhee.. liefhebbers?![]()
(ze is niet naakt! Wel om te lachen!)
Dan stond ze vast naar jou te zwaaien toen ik dat filmpje maakte..!quote:Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alhoewel ik haar gisteren live in actie heb gezien, moet je zoiets natuurlijk wel delen![]()
O vast!quote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Dan stond ze vast naar jou te zwaaien toen ik dat filmpje maakte..!
quote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Dan stond ze vast naar jou te zwaaien toen ik dat filmpje maakte..!
Neeeeeeee ... in het kader van Sinterklaas: eerlijk zullen we alles delen!quote:Op maandag 4 december 2006 11:48 schreef clauwheee het volgende:
Kut. Ik dacht nog later, ik ga achter Dolle staan, anders sta ik weer met m'n plaat op dat ding. Te laaaaat...Clau
Anders mag je die ook gewoon lekker voor jezelf houden hoor![]()
Als clauwhee het niet wil doe ik het niet.. alhoewel het filmpje echt hilarisch isquote:Op maandag 4 december 2006 11:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Neeeeeeee ... in het kader van Sinterklaas: eerlijk zullen we alles delen!![]()
hehequote:Op maandag 4 december 2006 11:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Neeeeeeee ... in het kader van Sinterklaas: eerlijk zullen we alles delen!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 11:56 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Als clauwhee het niet wil doe ik het niet.. alhoewel het filmpje echt hilarisch is![]()
Aaahhh toe claaauuu![]()
* Dylan Dog wil clau ook graag zien!quote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]Dat zal best meevallen.. toch?
Volgens mij heb ik niks raars gedaanen ik bezorg anderen graag een leuke hilarische middag, dus euh..maakt mij geen moer uit wat je ermee doet!
Zegt ze stoer
Ik zag je alleen zwaaien .. wat heb je nog meer gedaan, dat ik niet door het plexiglas kon zien?quote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]Dat zal best meevallen.. toch?
Volgens mij heb ik niks raars gedaanen ik bezorg anderen graag een leuke hilarische middag, dus euh..maakt mij geen moer uit wat je ermee doet!
Zegt ze stoer
Dat was inderdaad het moment dat ik naar Noca en Clau stond te zwaaien en zij terug stonden te zwaaienquote:
quote:Clauwheee verneukt mijn filmpje door er doorheen te gillen, want ze ziet een bekende in het aangrenzende thuisvak in de Galgenwaard.
Tuurlijk, speelt geweldig dit seizoen (quote:Op maandag 4 december 2006 13:54 schreef koningdavid het volgende:
Sankoh schijnt in de belangstelling te staan van Ajax.
Zou dat een versterking zijn voor Ajax?
Het kwam echt uit het thuisvak.. jullie stewards en die van de onze waren na de knal ook druk in de weer om de dader aan te wijzen en te pakken te krijgen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan best begrijpen dat Clau een gilletje van vreugde slaakt omdat ze mij ziet![]()
Dingo .. je hebt trouwens ook een stukje over dat vuurwerk op je site staan ... kwam het echt uit het Utrecht-vakDoor die lege stoelen bij die wand en het net dat aan de zijkant hangt, lijkt het me bijna onmogelijk dat het uit het Utreg-vak kwam .. zeker omdat aan onze kant ook niet echte relschoppers zitten ... meer een gezinsvak
Absoluut, samen met Stam een koningskoppel.quote:Op maandag 4 december 2006 13:54 schreef koningdavid het volgende:
Sankoh schijnt in de belangstelling te staan van Ajax.
Zou dat een versterking zijn voor Ajax?
Hij speelt dit hele seizoen al ver onder zijn kunnen..quote:Op maandag 4 december 2006 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
In potentie ja. Nu hoeft ie voorlopig nog even niet naar Amsterdam te komen, die was gisteren wel erg slecht...
quote:'FC Groningen denkt aan Meerdink'
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 4 december om 15:30
FC Groningen heeft belangstelling voor Martijn Meerdink, zo melden diverse media. De 30-jarige buitenspeler staat momenteel nog onder contract bij AZ, maar komt onder de huidige trainer Louis van Gaal nauwelijks aan spelen toe.
Zijn huidige situatie bij AZ staat in schril contrast met vorig seizoen. Toen behoorde Meerdink nog tot de vaste kern van de Alkmaarders en maakte hij tegen Ecuador zelfs zijn debuut in Oranje.
Nu lijkt een transfer echter in de maak. De meest concrete interesse zou komen van FC Groningen. Meerdink zou bij de Eredivisie-club de opvolger moeten worden van Danny Buijs. Deze verkaste afgelopen zomer naar Feyenoord.
Moet je volgens mij wel eerst Noca wegwerkenquote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef savelkoul het volgende:
Kunnen we Bechan niet terughalen? ;')
Leuk filmpje trouwens. Als ik vrijgezel was wist ik het wel![]()
![]()
![]()
Ooooh was dat een vrouw naast jequote:Op maandag 4 december 2006 17:06 schreef Noca het volgende:
Ghehe, nog nooit een mooie vrouw gezien mannen?![]()
Als Kruis terug is wordt het maar eens tijd om Sankoh op de bank te zetten, wat een drama gister...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |