quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed bezig, J.
Nee, man. Tieten.quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef RickoKun het volgende:
zijn jesters niet van die narren?
Jesters Jopen Borsten Tieten its all the same .quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef RickoKun het volgende:
zijn jesters niet van die narren?
Het doet wel voorkomen alsof dat zo is ja.quote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al impliceert dit wel iets eng-reeksigs.
Gelukkig is dit geen reeks maar een slowchat die zich uitstrekt over meerdere topics.quote:Op maandag 20 november 2006 13:59 schreef Joene het volgende:
Het doet wel voorkomen alsof dat zo is ja.
We zijn ook geen kliekje maar mensen die elkaar regelmatig opzoeken in een slowchat.quote:Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen reeks maar een slowchat die zich uitstrekt over meerdere topics.
We zijn er trots op , vetzak !quote:
Zeker niets te doen in Assen hequote:
Nou hup ga je zus vingeren die was lekker toch ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie trekken het blijkbaar wel erg aan dat ik hier post als je er speciaal een nieuw topic voor maakt die ik waarschijnlijk in jullie oog net zo snel weer verneuk met mn posts
Je moet nog even doorgaan mannetje.quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie trekken het blijkbaar wel erg aan dat ik hier post als je er speciaal een nieuw topic voor maakt die ik waarschijnlijk in jullie oog net zo snel weer verneuk met mn posts
ow je komt serieus in andere topics dan deze mongoolbie sc's ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou hup ga je zus vingeren die was lekker toch ?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet nog even doorgaan mannetje.
He je moeder roept je, ze ligt al met de benen wijd op je te wachten...quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ow je komt serieus in andere topics dan deze mongoolbie sc's ?
whehheehe . Kom je zo thuis van zo een dag fok!ken ! op je werk.quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He je moeder roept je, ze ligt al met de benen wijd op je te wachten...
Zo werkt het. Als je het er niet mee eens bent dan is dat jammer! Doei!quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het werkt dan een beetje tegenstrijdig he? Dat hier alleen oldbies mogen komen die 'newbies' commanderen om op te rotten omdat toevallig admins en mods oldbies zijn..
Reacties geven in topics waar men je liever niet ziet is ook niet echt stoer anders.quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
dude.. grappen over moeders zijn ouder dan je aanmeld datum
Waarom werkt het zo? Beetje flauw .. als er strict een beleid word gevolgd waar er geen kliekjes en reeksen mogen ontstaan die niet toegankelijk zijn voor iedere user.quote:Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo werkt het. Als je het er niet mee eens bent dan is dat jammer! Doei!
wij zijn geen KLIEKJE wij vormen GEEN REEKSquote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom werkt het zo? Beetje flauw .. als er strict een beleid word gevolgd waar er geen kliekjes en reeksen mogen ontstaan die niet toegankelijk zijn voor iedere user.
Ga dan met zijn allen chatten in dat subfora van jullie, als jullie zo trots zijn op jullie status hier. en houd onz toegankelijk voor iedereen
jullie zijn blijkbaar wel een KLIEK want ik word bijv. niet toegelaten.quote:Op maandag 20 november 2006 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
wij zijn geen KLIEKJE wij vormen GEEN REEKS
Weet je nog van zaterdagavond die met die rode bungalowtent ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:34 schreef Armageddon het volgende:
OMFG!![]()
![]()
Wat een loser! Moet je niet mee doen met xfactor?
![]()
Tom
Geslacht: Man
Geboortedatum: 06-07-1988
Opleiding:
Beroep: Ober
![]()
Waarom moet je zonodig andermans fokplezier vergallen eigenlijk?quote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom werkt het zo? Beetje flauw .. als er strict een beleid word gevolgd waar er geen kliekjes en reeksen mogen ontstaan die niet toegankelijk zijn voor iedere user.
Ga dan met zijn allen chatten in dat subfora van jullie, als jullie zo trots zijn op jullie status hier. en houd onz toegankelijk voor iedereen
ik wil gewoon gezellig meelallen hier. En waarom zou ik niet toegelaten worden, omdat ik toevallig 4/5 of whatever jaar later mezelf heb aangemeld.quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom moet je zonodig andermans fokplezier vergallen eigenlijk?
Je bijdragen in de oldbies topics zijn niveau nul. Je kunt toch elders IQ genoten opzoeken? Wij laten jou met rust, doe dat bij ons dan ook.
Doei.
Jij wordt onze nieuwe woordvoerder Rip dat heb je netjes politiek opgelost.!quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom moet je zonodig andermans fokplezier vergallen eigenlijk?
Je bijdragen in de oldbies topics zijn niveau nul. Je kunt toch elders IQ genoten opzoeken? Wij laten jou met rust, doe dat bij ons dan ook.
Doei.
Wij zijn niet gezellig en als er noobs als jij bijkomen worden we dat ook niet.quote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil gewoon gezellig meelallen hier. En waarom zou ik niet toegelaten worden, omdat ik toevallig 4/5 of whatever jaar later mezelf heb aangemeld.
en waarom niet? Geef eens 1 goede reden waarom ik niet mee mag chatten hier ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij zijn niet gezellig en als er noobs als jij bijkomen worden we dat ook niet.![]()
Dit is een geintje. Dat drama hoofd van jou is echt.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
hou jij je kop maar dicht arma
kut hippie
[afbeelding]
Omdat je geen enkele leuke of nuttige bijdrage hebt geleverd tot nu toe. Daar worden wij niet blij van en jij uiteindelijk ook niet. Kom maar terug als je leuk bent gewordenquote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil gewoon gezellig meelallen hier. En waarom zou ik niet toegelaten worden, omdat ik toevallig 4/5 of whatever jaar later mezelf heb aangemeld.
Omdat we je niet moeten zielige droplul uit Assen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en waarom niet? Geef eens 1 goede reden waarom ik niet mee mag chatten hier ?
Dat heeft niks met kliek of niet te maken das gewoon omdat we je niet motten ! klaar !quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie zijn blijkbaar wel een KLIEK want ik word bijv. niet toegelaten.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is een geintje. Dat drama hoofd van jou is echt.![]()
!! LOLLERCOPTER!!!!EINZ!
Goed zo jochie... JIJ niet neequote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie zijn blijkbaar wel een KLIEK want ik word bijv. niet toegelaten.
ik heb geen eens de kans om leuk te doen of te worden als jullie na mijn eerste post als roepen dat ik moet opdonderen. En ook al was ik gewoon begonnen met een bijdrage als 'Hoi of Hallo oldbies' was ik waarschijnlijk nog uitgekankerdquote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat je geen enkele leuke of nuttige bijdrage hebt geleverd tot nu toe. Daar worden wij niet blij van en jij uiteindelijk ook niet. Kom maar terug als je leuk bent geworden
Jou humor?quote:Op maandag 20 november 2006 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dit is ONZ trouwens? Jou humor ligt ergens rond F&F
niet eens.quote:Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jou humor?![]()
VMBO Ober opleiding zeker ook nog?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb geen eens de kans om leuk te doen of te worden als jullie na mijn eerste post als roepen dat ik moet opdonderen. En ook al was ik gewoon begonnen met een bijdrage als 'Hoi of Hallo oldbies' was ik waarschijnlijk nog uitgekankerd
Nog niet eens neequote:
ik zal er maar eerlijk in zijn , je kop staat ons niet aan.quote:
jij hebt niet eens wat in je profiel staan dus houd alsjeblieft op met mijn beroep etc uit te kankerenquote:Op maandag 20 november 2006 14:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nog niet eens nee
Nog erger
Triest
haha dat is echt een goede reden hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zal er maar eerlijk in zijn , je kop staat ons niet aan.
jestersquote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Jolan het volgende:
[..]
Nee, man. Tieten.
Lekkere dikke jesters.
Ok , je kan geen 1 hilarische topic noemen buiten alle 111111ZweiDrei Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllll topics om.quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha dat is echt een goede reden hoor.
Mijn vader is ook ober. Dus wat betreft heb ik best respect hoorquote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jij hebt niet eens wat in je profiel staan dus houd alsjeblieft op met mijn beroep etc uit te kankeren
Nee het is hier geen fucking Hyves of Cu2quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jij hebt niet eens wat in je profiel staan dus houd alsjeblieft op met mijn beroep etc uit te kankeren
Wacht ik ga het ff fixen !quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heh, gezellig!
Goedzo VMBO-Ober! Terug naar die debielen van je!quote:Op maandag 20 november 2006 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
ach het heeft toch geen zin.
veel plezier nog met je oldbie sc kut nerds
Okay, dan zal ik maar eerlijk zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
haha dat is echt een goede reden hoor.
Dat probeer ik alleen het maakt niet uit wat ik hier post ik word toch wel uitgekankerd.quote:Op maandag 20 november 2006 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vader is ook ober. Dus wat betreft heb ik best respect hoor
Maar hier ben je gewoon niet echt leuk geweest. Verdien je sporen een beetje op het forum door gewoon een leuke user te zijn, dan ben je best wel welkom overal hoor
Het stukje op GS staat al klaar voor volgende week.quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay, dan zal ik maar eerlijk zijn.
Armageddon mag bijvoorbeeld volgende week op proefverlof naar Drenthe.
De tissue's staan daar bij de uitgang, tot ziensquote:Op maandag 20 november 2006 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
ach het heeft toch geen zin.
veel plezier nog met je oldbie sc kut nerds
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay, dan zal ik maar eerlijk zijn.
Wij zijn allemaal TBS-ers die op jonge jongetjes vallen.
En jij bent een te grote verleiding.
Dus als je leven je lief is....
Armageddon mag bijvoorbeeld volgende week op proefverlof naar Drenthe.
Maar niet weer net als zaterdag dat je zo aan die kontjes zit bij die ama's he.quote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het stukje op GS staat al klaar voor volgende week.![]()
Regeren is vooruitzien.quote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Het stukje op GS staat al klaar voor volgende week.![]()
Hup wegwezen beftekkelquote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
ah verzuurde oldbies de kast op jagentvp
Gaan we schelden ?quote:
Nee maar ik moet wat zeggen he .quote:
zeg dan niksquote:
Had me even geroepen, kuthond.quote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
ah verzuurde oldbies de kast op jagentvp
eej beftekkel dr is hier op fok! niks van jouw zelfs je eigen posts kan je niks aan claimenquote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga weg ofzo dit is mijn topic nu![]()
Laat me nou in m'n waanquote:Op maandag 20 november 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
eej beftekkel dr is hier op fok! niks van jouw zelfs je eigen posts kan je niks aan claimen
Delft hè. Laat ik daar nu net wezen. Doe me je adres even homo.quote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga weg ofzo dit is mijn topic nu![]()
E du perronlaanquote:Op maandag 20 november 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Delft hè. Laat ik daar nu net wezen. Doe me je adres even homo.
Ik heb speciaal een speeltuin geopend voor je .quote:
stormloopquote:Op maandag 20 november 2006 15:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een speeltuin geopend voor je .![]()
Niet gezienquote:Op maandag 20 november 2006 15:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een speeltuin geopend voor je .
514quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef Armageddon het volgende:
Ah die laffe studentenflat. Heb je ook nog een nummertje voor me?
Ah nee de OP staat me niet aan sorryquote:Op maandag 20 november 2006 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
[Newbies] De speeltuin voor Dikke Boem en zn Homies !
kan je hem makkelijker vinden joh !
Ah, het mooiste stukje Delft.quote:Op maandag 20 november 2006 15:07 schreef Dribbel_ het volgende:
E du perronlaan
Neem je gelijk een oliebol mee van de bakker
met poedesuiker graag
Dit jaar idd nog een student jaquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, het mooiste stukje Delft.
Me dunkt in de flat?
Schijnt een goede springplek te zijn..
Ga voetbal kijken ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg kids, gaan we nu weer ergens anders spelen.
Je moet eens wat aan je vermoeden doen, hij doet ut niet meerquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef jogy het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat men zich wel vermaakt hier, maar mocht het tegendeel waar blijken te zijn dan hoor ik het wel.
JK.quote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
c.
Ik vermaak me prima anders hierquote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je moet eens wat aan je vermoeden doen, hij doet ut niet meer
ik ookquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima anders hier
Ach joh, lul op. dat newbie/oldbie gesteggel vinden jullie maar al te prachtig.quote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je moet eens wat aan je vermoeden doen, hij doet ut niet meer
dat zou wat zijnquote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op dat je straks niet ineens een andere tag hebt
Ik wil arma gewoon hier niet zien wanneer ik hier post, klaar, daar moet ie maar mee leven danquote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ookvooral als Arma gaat dreigen
Ach gutquote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op dat je straks niet ineens een andere tag hebt
quote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In de lunchbox, precies waar die hoort![]()
![]()
Toch nog het gevoel dat ik iets bereikt heb vandaagquote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nou wees er maar trots op mensen, Arma's pacemaker is op hol geslagen.
quote:Op maandag 20 november 2006 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch nog het gevoel dat ik iets bereikt heb vandaag![]()
doeegquote:Op maandag 20 november 2006 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het weer leuuk geweest voor vandaag, tot de volgende keer lieverds![]()
![]()
Ik kan zijn vele klonen niet meer bijhouden, dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef cerror het volgende:
Is Bieslook al langsgeweest?
Vast niet. Dequote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan zijn vele klonen niet meer bijhouden, dus het zou best kunnen.
Misschien bedoelde c. of Bieslook überhaupt langs was geweest in één van de vele delen van deze langlopende slowchat.quote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Ripley het volgende:
Vast niet. Deblonde engel
is veel te ridderlijk om zo te klieren
Nee toch? Of wel? Hij zit nu in de binnenlanden van japan, omringd door giechelmeisjes en onontcijferbare etenswaren iigquote:Op maandag 20 november 2006 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien bedoelde c. of Bieslook üverhaupt langs was geweest in één van de vele delen van deze langlopende slowchat.
Naar verluid hebben "ze" in Japan ook internet, R.quote:Op maandag 20 november 2006 15:52 schreef Ripley het volgende:
Nee toch? Of wel? Hij zit nu in de binnenlanden van japan, omringd door giechelmeisjes en onontcijferbare etenswaren iig![]()
Geeft niks A. Gewoon SP stemmen. Of GL.quote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg een beetje de schijtziekte van die kudtverkiezingen.
* Dubbeldrank gooit een tomaat naar Armaquote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon H. Kamp Ouwe dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Hij komt ook op IRC, dus hij is online.quote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naar verluid hebben "ze" in Japan ook internet, R.
De stemwijzer bracht mij op de Christen Uniequote:Op maandag 20 november 2006 16:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon H. Kamp Ouwe dan komt het helemaal goed.
CU heeft ook zeker geen verkeerd partijprogramma. helaas ben ik het op een aantal zeer belangrijke standpunten met ze oneens, maar veel punten zijn uiterst sociaal te noemen. Dat komt op mij christelijker over dan het CDA bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 november 2006 16:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De stemwijzer bracht mij op de Christen Unie
Het grappige is dat je aan het eind zwaartepunten kan leggen bij de zaken die jij belangrijk vindt, juist op die punten ben ik het oneens met de CU. Vreemd ding die stemwijzert.
Geert Wilders is pas sociaal !quote:Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
CU heeft ook zeker geen verkeerd partijprogramma. helaas ben ik het op een aantal zeer belangrijke standpunten met ze oneens, maar veel punten zijn uiterst sociaal te noemen. Dat komt op mij christelijker over dan het CDA bijvoorbeeld
Ja dat viel me ook op na het lezen van hun standpunten, alleen zijn er idd wat fundamentele punten waar ik verschil van mening. Ik ga deze keer voor de SP, hun programma staat me aan en ik wil wel eens zien of ze ook waar kunnen maken wat ze zeggen. De loze beloftes van de drie grote partijen ken ik nu wel.quote:Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
CU heeft ook zeker geen verkeerd partijprogramma. helaas ben ik het op een aantal zeer belangrijke standpunten met ze oneens, maar veel punten zijn uiterst sociaal te noemen. Dat komt op mij christelijker over dan het CDA bijvoorbeeld
Moet?quote:Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, ik moet op D66 stemmen.
Alexander pechtold is langs geweest met zijn knokploegquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op na het lezen van hun standpunten, alleen zijn er idd wat fundamentele punten waar ik verschil van mening. Ik ga deze keer voor de SP, hun programma staat me aan en ik wil wel eens zien of ze ook waar kunnen maken wat ze zeggen. De loze beloftes van de drie grote partijen ken ik nu wel.
Zo zie je maar, NOOIT een hele dag in je donkere lab zitten.quote:Op maandag 20 november 2006 16:23 schreef n00cL30n het volgende:
Jezus tyfus... ZIt ik weer eens een dagje in mijn donkere lab, komt er gelijk weer een stormloop voorbij..![]()
Ga weg eng mens! Ga naar China emigreren ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geeft niks A. Gewoon SP stemmen. Of GL.
Da's zielig voor die chinezen man, zo'n eng groot blond wijf in hun middenquote:Op maandag 20 november 2006 16:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga weg eng mens! Ga naar China emigreren ofzo.
Zorrie.. kun je mij vergeven?quote:Op maandag 20 november 2006 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo zie je maar, NOOIT een hele dag in je donkere lab zitten.
Wat moest je nou met m'n adres eigenlijk meneer ?quote:Op maandag 20 november 2006 16:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga weg eng mens! Ga naar China emigreren ofzo.
LoLz.... zijn die chinezen zo klein dan?quote:Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's zielig voor die chinezen man, zo'n eng groot blond wijf in hun midden
nop wel op babi pangang en rijst tafelsquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 16:47 schreef n00cL30n het volgende:
Lolz... Ik had vroeger een heel leuk chinees vreindinnetje.
Mooi was die tijd...
Nee gek...quote:Op maandag 20 november 2006 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]WONG! laat jij je tieten even zien !
Zeg Ouwe kanalen vegert, waar was je nou op PKR men ! ik zoeken zoeken !quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:51 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi!
Man ik lag op apegapen gisteravond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeg Ouwe kanalen vegert, waar was je nou op PKR men ! ik zoeken zoeken !
whehehheequote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Man ik lag op apegapen gisteravond.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Man ik lag op apegapen gisteravond.
Ik ben Sylvana niet Armaquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:07 schreef Armageddon het volgende:
Rip!
Ik word erg opgewonden van Gangbangs
Van dat topic verdwijnt mijn erectie spontaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het was ook humor om te lachen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van dat topic verdwijnt mijn erectie spontaan
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van dat topic verdwijnt mijn erectie spontaan
Voor de echte Oldbies:quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:07 schreef Armageddon het volgende:
Rip!
Ik word erg opgewonden van Gangbangs
Direct linken is okay: http://forum.fok.nl/topic/895528/5/50#42797493quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Voor de echte Oldbies:
http://forum.fok.nl/topic/895528/5/50
Lees deze pagina eens door, ff doorspoelen naar de post van Jane over Gangbangs
Ah, een magere man. Hij is weer terug hoorquote:
Ik ook niet JKquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik ben dus geen oldbie.
Wrijf het er nog maar eens in..
Zullen we ons eigen clubje oprichten?quote:
Klinkt knus, JKquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zullen we ons eigen clubje oprichten?
Dan gaan we theedrinken en elkanders haar vlechten..
Je hebt gewoon een clit van 20 centimeter ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, een magere man. Hij is weer terug hoor
bedankt jogy
Ik ben sylvana nog steeds niet, jogy!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een clit van 20 centimeter ofzo?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik ben dus geen oldbie.
Wrijf het er nog maar eens in..
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:36 schreef scarefreak het volgende:
kernpunt van die post in dat topic...
En dan mag jij raden wie die Tamara is.
REALY NSFW
Ahhh, ok, dat is best okquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben sylvana nog steeds niet, jogy!
Mijn geestelijke dinsdagochtend erectie. Uiteraard![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:44 schreef Ripley het volgende:
SF, nou moet ik gvd wel heel hard aan jogy gaan denken om mijn erectie te redden![]()
Die speelgoedtijger
quote:
Jaquote:
Ik zeg altijd gewoon "Ja, da's voor research"quote:
Jij zou dat soort dingen nog met recht kunnen zeggen ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:58 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg altijd gewoon "Ja, da's voor research"
Dit zou ik nog kunnen proberenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarbij je uiteraard met een lokje van je haar speelt en uitermate onschuldig kijkt.
Oeh, en de wapperende wimpersquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergeet ook het trillende pruillipje niet.
Extra knoopjes..quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Evt. nog 1 of twee extra knoopjes van de blouson open.
Geeft niks.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:10 schreef Tally het volgende:
Extra knoopjes..
Dan loop ik onderhand in mn blote buik
Owh nee hoor..quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geeft niks.
Of je systeembeheerder moet toevallig heaumeau zijn.
De soon-to-be-mother-of-the-bride!quote:
Merel en Arma?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
De soon-to-be-mother-of-the-bride!![]()
Ga je een hoed opdoen?
quote:
He Gaylord, ga je trouwen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Zo! Ik heb een gokkast gescoord op Marktplaats. Vanavond ophalen
[afbeelding]
whehhehhe gaat ie in je woonkamer ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Zo! Ik heb een gokkast gescoord op Marktplaats. Vanavond ophalen
[afbeelding]
Iets mis met trouwen bangerd?quote:
Naast de trap ouwe. Daar had ik nog een kaal plekkie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
whehhehhe gaat ie in je woonkamer ?naast die hendig sjieke breedbeeld ?
Op een landgoed in frankrijk. In een mooi licht pak. En merel in een mooie witte jurk. En jij draagt een zonnebrilquote:
Verzamel vast wat eurootjes , dan kan ik als ik de volgende keer langs kom lekker spelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naast de trap ouwe. Daar had ik nog een kaal plekkie.
quote:
Zoiets had ik in gedachte ja!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op een landgoed in frankrijk. In een mooi licht pak. En merel in een mooie witte jurk. En jij draagt een zonnebril
Armageddonquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
De laatste echte man van de wereld is blijkbaar ook maar een watje
Mjaquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:07 schreef scarefreak het volgende:
Gewoon keihard kapot neuken!
H.!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:11 schreef Havoc het volgende:
Oi.
You go Girlquote:
Ach dat zien we dan wel weer.quote:
Mmmmm..quote:
Jij bent nog zo 1 van heej ! kut is lekker !quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmmm..Wanneer kan ik beginnen?
Sjeweetstoch.... Van natte kutten likt men dagen... toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij bent nog zo 1 van heej ! kut is lekker !whehehhehe
![]()
![]()
Hey Beeb! Jij houdt er ook wel van dus?quote:
Dolle boel hier opeens, he JKquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, zo kan het wel weer.
Oh men ben jij zo een die beffen lekker vind ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sjeweetstoch.... Van natte kutten likt men dagen... toch?![]()
![]()
Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Straks beginnen ze nog over neuken!
Ga die thermometert is maken op dat dak !quote:
Nou, om nou te zeggen dat dit een harde straffing is.... Tja... dat hangt helemaal van je partner af... in mijn geval, heb ik echt geen klagen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh men ben jij zo een die beffen lekker vind ?
Je bent gewoon zo een slijmbal die er niet vooruit durft te komen dat het niks is natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou, om nou te zeggen dat dit een harde straffing is.... Tja... dat hangt helemaal van je partner af... in mijn geval, heb ik echt geen klagen.
ORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL !!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:12 schreef scarefreak het volgende:
NUECKEN!
Gerommel in de marge noem ik het. Maar dat is natuurlijk mijn mening whehehequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo een slijmbal die er niet vooruit durft te komen dat het niks is natuurlijk![]()
![]()
![]()
Jij bent meer van het stampwerk, dwars door het matras heen en zulks.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Ripley het volgende:
Gerommel in de marge noem ik het. Maar dat is natuurlijk mijn mening whehehe
smeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerpijpquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
ORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL !!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent meer van het stampwerk, dwars door het matras heen en zulks.
Maar tegen wel tegen Ripquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een dame, JK
Nee pijpen niet smeerpijp !quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
smeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerpijp
Douwen !quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent meer van het stampwerk, dwars door het matras heen en zulks.
Ligt eraan welke dame.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef Ripley het volgende:
Dat zeg je toch niet tegen een dame, JK
Tsjah het leven zit vol verrassingen somsquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef dolfina-chica het volgende:
douwe als in douwe EGBERT?
Joen... wist niet dat jij van die kant was!!
Het leven, of jouw aars?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef Joene het volgende:
Tsjah het leven zit vol verrassingen soms
Mijn lever JK Mijn lever.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Beeb! Jij houdt er ook wel van dus?
jahoor doe je bestquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:38 schreef dolfina-chica het volgende:
Dan kan ik ook veilig bij je komen slapen joentje... Ik voel me gelijk een stuk veiliger!!
je ziet maarquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef dolfina-chica het volgende:
Joentje, eerste week van dec dan maar?
btw... De droge worst he.. ik snap nu wat je daar mee wilt doen!
Te ontvangen of te likken???quote:
Beef jerky!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Men i got a visual
Joene en droge worst
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Te ontvangen of te likken???
Ben hem ff kwijt hoor.![]()
LoLz.... Toch niet zo dat je voorkeur in ene weg is gevallen?quote:
Euhmz.... liever niet.. denk ik... LoLzquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:19 schreef dolfina-chica het volgende:
drentse droge worst... zo'n verschrompelde... zo'n vette.....
Heb je hem voor je?
Neuhquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.... Toch niet zo dat je voorkeur in ene weg is gevallen?
K dan!quote:
Sjeweets!quote:
Ik ga vanaaf ff langs.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Geert Wilders
U heeft gestemd!
w00t!
O/
Uhhhh.. bedoel je thuis of op Schiphol-Rijk?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:37 schreef Joene het volgende:
Ook stroomuitval bij jouw nooc @ 8 uur ?
Nog niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:44 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ging het nog over neuken?
07:52:16 om precies te zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:37 schreef Joene het volgende:
Ook stroomuitval bij jouw nooc @ 8 uur ?
Whhehehe mijn zooi lag ook plat .quote:Op woensdag 22 november 2006 09:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
07:52:16 om precies te zijn.
En ik maar denken dat een UPS en een gehele generator dit wel op zouden moeten vangen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |