quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed bezig, J.
Nee, man. Tieten.quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef RickoKun het volgende:
zijn jesters niet van die narren?
Jesters Jopen Borsten Tieten its all the same .quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef RickoKun het volgende:
zijn jesters niet van die narren?
Het doet wel voorkomen alsof dat zo is ja.quote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al impliceert dit wel iets eng-reeksigs.
Gelukkig is dit geen reeks maar een slowchat die zich uitstrekt over meerdere topics.quote:Op maandag 20 november 2006 13:59 schreef Joene het volgende:
Het doet wel voorkomen alsof dat zo is ja.
We zijn ook geen kliekje maar mensen die elkaar regelmatig opzoeken in een slowchat.quote:Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen reeks maar een slowchat die zich uitstrekt over meerdere topics.
We zijn er trots op , vetzak !quote:
Zeker niets te doen in Assen hequote:
Nou hup ga je zus vingeren die was lekker toch ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie trekken het blijkbaar wel erg aan dat ik hier post als je er speciaal een nieuw topic voor maakt die ik waarschijnlijk in jullie oog net zo snel weer verneuk met mn posts
Je moet nog even doorgaan mannetje.quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie trekken het blijkbaar wel erg aan dat ik hier post als je er speciaal een nieuw topic voor maakt die ik waarschijnlijk in jullie oog net zo snel weer verneuk met mn posts
ow je komt serieus in andere topics dan deze mongoolbie sc's ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou hup ga je zus vingeren die was lekker toch ?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet nog even doorgaan mannetje.
He je moeder roept je, ze ligt al met de benen wijd op je te wachten...quote:Op maandag 20 november 2006 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ow je komt serieus in andere topics dan deze mongoolbie sc's ?
whehheehe . Kom je zo thuis van zo een dag fok!ken ! op je werk.quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He je moeder roept je, ze ligt al met de benen wijd op je te wachten...
Zo werkt het. Als je het er niet mee eens bent dan is dat jammer! Doei!quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het werkt dan een beetje tegenstrijdig he? Dat hier alleen oldbies mogen komen die 'newbies' commanderen om op te rotten omdat toevallig admins en mods oldbies zijn..
Reacties geven in topics waar men je liever niet ziet is ook niet echt stoer anders.quote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
dude.. grappen over moeders zijn ouder dan je aanmeld datum
Waarom werkt het zo? Beetje flauw .. als er strict een beleid word gevolgd waar er geen kliekjes en reeksen mogen ontstaan die niet toegankelijk zijn voor iedere user.quote:Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo werkt het. Als je het er niet mee eens bent dan is dat jammer! Doei!
wij zijn geen KLIEKJE wij vormen GEEN REEKSquote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom werkt het zo? Beetje flauw .. als er strict een beleid word gevolgd waar er geen kliekjes en reeksen mogen ontstaan die niet toegankelijk zijn voor iedere user.
Ga dan met zijn allen chatten in dat subfora van jullie, als jullie zo trots zijn op jullie status hier. en houd onz toegankelijk voor iedereen
jullie zijn blijkbaar wel een KLIEK want ik word bijv. niet toegelaten.quote:Op maandag 20 november 2006 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
wij zijn geen KLIEKJE wij vormen GEEN REEKS
Weet je nog van zaterdagavond die met die rode bungalowtent ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:34 schreef Armageddon het volgende:
OMFG!![]()
![]()
Wat een loser! Moet je niet mee doen met xfactor?
![]()
Tom
Geslacht: Man
Geboortedatum: 06-07-1988
Opleiding:
Beroep: Ober
![]()
Waarom moet je zonodig andermans fokplezier vergallen eigenlijk?quote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom werkt het zo? Beetje flauw .. als er strict een beleid word gevolgd waar er geen kliekjes en reeksen mogen ontstaan die niet toegankelijk zijn voor iedere user.
Ga dan met zijn allen chatten in dat subfora van jullie, als jullie zo trots zijn op jullie status hier. en houd onz toegankelijk voor iedereen
ik wil gewoon gezellig meelallen hier. En waarom zou ik niet toegelaten worden, omdat ik toevallig 4/5 of whatever jaar later mezelf heb aangemeld.quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom moet je zonodig andermans fokplezier vergallen eigenlijk?
Je bijdragen in de oldbies topics zijn niveau nul. Je kunt toch elders IQ genoten opzoeken? Wij laten jou met rust, doe dat bij ons dan ook.
Doei.
Jij wordt onze nieuwe woordvoerder Rip dat heb je netjes politiek opgelost.!quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom moet je zonodig andermans fokplezier vergallen eigenlijk?
Je bijdragen in de oldbies topics zijn niveau nul. Je kunt toch elders IQ genoten opzoeken? Wij laten jou met rust, doe dat bij ons dan ook.
Doei.
Wij zijn niet gezellig en als er noobs als jij bijkomen worden we dat ook niet.quote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil gewoon gezellig meelallen hier. En waarom zou ik niet toegelaten worden, omdat ik toevallig 4/5 of whatever jaar later mezelf heb aangemeld.
en waarom niet? Geef eens 1 goede reden waarom ik niet mee mag chatten hier ?quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij zijn niet gezellig en als er noobs als jij bijkomen worden we dat ook niet.![]()
Dit is een geintje. Dat drama hoofd van jou is echt.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
hou jij je kop maar dicht arma
kut hippie
[afbeelding]
Omdat je geen enkele leuke of nuttige bijdrage hebt geleverd tot nu toe. Daar worden wij niet blij van en jij uiteindelijk ook niet. Kom maar terug als je leuk bent gewordenquote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil gewoon gezellig meelallen hier. En waarom zou ik niet toegelaten worden, omdat ik toevallig 4/5 of whatever jaar later mezelf heb aangemeld.
Omdat we je niet moeten zielige droplul uit Assen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en waarom niet? Geef eens 1 goede reden waarom ik niet mee mag chatten hier ?
Dat heeft niks met kliek of niet te maken das gewoon omdat we je niet motten ! klaar !quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie zijn blijkbaar wel een KLIEK want ik word bijv. niet toegelaten.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is een geintje. Dat drama hoofd van jou is echt.![]()
!! LOLLERCOPTER!!!!EINZ!
Goed zo jochie... JIJ niet neequote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie zijn blijkbaar wel een KLIEK want ik word bijv. niet toegelaten.
ik heb geen eens de kans om leuk te doen of te worden als jullie na mijn eerste post als roepen dat ik moet opdonderen. En ook al was ik gewoon begonnen met een bijdrage als 'Hoi of Hallo oldbies' was ik waarschijnlijk nog uitgekankerdquote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat je geen enkele leuke of nuttige bijdrage hebt geleverd tot nu toe. Daar worden wij niet blij van en jij uiteindelijk ook niet. Kom maar terug als je leuk bent geworden
Jou humor?quote:Op maandag 20 november 2006 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dit is ONZ trouwens? Jou humor ligt ergens rond F&F
niet eens.quote:Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jou humor?![]()
VMBO Ober opleiding zeker ook nog?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb geen eens de kans om leuk te doen of te worden als jullie na mijn eerste post als roepen dat ik moet opdonderen. En ook al was ik gewoon begonnen met een bijdrage als 'Hoi of Hallo oldbies' was ik waarschijnlijk nog uitgekankerd
Nog niet eens neequote:
ik zal er maar eerlijk in zijn , je kop staat ons niet aan.quote:
jij hebt niet eens wat in je profiel staan dus houd alsjeblieft op met mijn beroep etc uit te kankerenquote:Op maandag 20 november 2006 14:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nog niet eens nee
Nog erger
Triest
haha dat is echt een goede reden hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zal er maar eerlijk in zijn , je kop staat ons niet aan.
jestersquote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Jolan het volgende:
[..]
Nee, man. Tieten.
Lekkere dikke jesters.
Ok , je kan geen 1 hilarische topic noemen buiten alle 111111ZweiDrei Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllll topics om.quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha dat is echt een goede reden hoor.
Mijn vader is ook ober. Dus wat betreft heb ik best respect hoorquote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jij hebt niet eens wat in je profiel staan dus houd alsjeblieft op met mijn beroep etc uit te kankeren
Nee het is hier geen fucking Hyves of Cu2quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jij hebt niet eens wat in je profiel staan dus houd alsjeblieft op met mijn beroep etc uit te kankeren
Wacht ik ga het ff fixen !quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heh, gezellig!
Goedzo VMBO-Ober! Terug naar die debielen van je!quote:Op maandag 20 november 2006 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
ach het heeft toch geen zin.
veel plezier nog met je oldbie sc kut nerds
Okay, dan zal ik maar eerlijk zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
haha dat is echt een goede reden hoor.
Dat probeer ik alleen het maakt niet uit wat ik hier post ik word toch wel uitgekankerd.quote:Op maandag 20 november 2006 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vader is ook ober. Dus wat betreft heb ik best respect hoor
Maar hier ben je gewoon niet echt leuk geweest. Verdien je sporen een beetje op het forum door gewoon een leuke user te zijn, dan ben je best wel welkom overal hoor
Het stukje op GS staat al klaar voor volgende week.quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay, dan zal ik maar eerlijk zijn.
Armageddon mag bijvoorbeeld volgende week op proefverlof naar Drenthe.
De tissue's staan daar bij de uitgang, tot ziensquote:Op maandag 20 november 2006 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
ach het heeft toch geen zin.
veel plezier nog met je oldbie sc kut nerds
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay, dan zal ik maar eerlijk zijn.
Wij zijn allemaal TBS-ers die op jonge jongetjes vallen.
En jij bent een te grote verleiding.
Dus als je leven je lief is....
Armageddon mag bijvoorbeeld volgende week op proefverlof naar Drenthe.
Maar niet weer net als zaterdag dat je zo aan die kontjes zit bij die ama's he.quote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het stukje op GS staat al klaar voor volgende week.![]()
Regeren is vooruitzien.quote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Het stukje op GS staat al klaar voor volgende week.![]()
Hup wegwezen beftekkelquote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
ah verzuurde oldbies de kast op jagentvp
Gaan we schelden ?quote:
Nee maar ik moet wat zeggen he .quote:
zeg dan niksquote:
Had me even geroepen, kuthond.quote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
ah verzuurde oldbies de kast op jagentvp
eej beftekkel dr is hier op fok! niks van jouw zelfs je eigen posts kan je niks aan claimenquote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga weg ofzo dit is mijn topic nu![]()
Laat me nou in m'n waanquote:Op maandag 20 november 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
eej beftekkel dr is hier op fok! niks van jouw zelfs je eigen posts kan je niks aan claimen
Delft hè. Laat ik daar nu net wezen. Doe me je adres even homo.quote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga weg ofzo dit is mijn topic nu![]()
E du perronlaanquote:Op maandag 20 november 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Delft hè. Laat ik daar nu net wezen. Doe me je adres even homo.
Ik heb speciaal een speeltuin geopend voor je .quote:
stormloopquote:Op maandag 20 november 2006 15:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een speeltuin geopend voor je .![]()
Niet gezienquote:Op maandag 20 november 2006 15:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een speeltuin geopend voor je .
514quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef Armageddon het volgende:
Ah die laffe studentenflat. Heb je ook nog een nummertje voor me?
Ah nee de OP staat me niet aan sorryquote:Op maandag 20 november 2006 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
[Newbies] De speeltuin voor Dikke Boem en zn Homies !
kan je hem makkelijker vinden joh !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |