Heb je al wel wat planken in je nieuwe huis waar je al die gadgets weer op kunt laten verstoffen?quote:
volgens mij niet eensquote:Op maandag 20 november 2006 12:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor resolutie heb jij dan? 1366x720 toch wel?
ik heb een eigen bergingquote:Op maandag 20 november 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al wel wat planken in je nieuwe huis waar je al die gadgets weer op kunt laten verstoffen?
Resolution 1280 x 768quote:Op maandag 20 november 2006 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij niet eens![]()
zal het zo ff opzoeken![]()
ik moet helaas eerst een douchewand/deur, was machine en afzuigkap hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schaf dan maar snel een partij gadgets aan
veel plezierquote:Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben even een tentamen verprutsen
wasmachine kan je wel ergens gratis wegtrekken toch?quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet helaas eerst een douchewand/deur, was machine en afzuigkap hebben![]()
het moet per se nieuw zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
wasmachine kan je wel ergens gratis wegtrekken toch?als je iets eerder was geweest had ik er nog wel een voor je gehad
of moet het per se een nieuwe zijn?
Zijn maar weinig 2de hands spullen die ik mee neem eigenlijk. Alleen m'n eigen kleding, PC, TV en xboxquote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Goede instelling, 2e hands spul is meestal toch niet helemaal wat je wilt.
of je legt gewoon je eisen niet zo hoogquote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |