Wat is het origineel van jouw iconquote:
het mannetje is een frans/canadees kinderboekenfiguur dat ook klonk heet, dit plaatje komt hier vandaan:quote:Op maandag 20 november 2006 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is het origineel van jouw icon?
Neuh, dat bedoelde ikquote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
het mannetje is een frans/canadees kinderboekenfiguur dat ook klonk heet, dit plaatje komt hier vandaan:
[afbeelding]
of bedoel je iets anders
voor puntoortje:quote:Op maandag 20 november 2006 12:33 schreef puntoortje het volgende:
wil iemand mijn icoontje sintvriendelijk maken
* lief kijkt
quote:Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef Day het volgende:
Ik wil heel graag een winter-engeltje, met sneeuw en zo.
Wie is er zo lief?
quote:Op maandag 20 november 2006 12:48 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
voor puntoortje:
[afbeelding]
Okay, ga je gang.quote:Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef Klonk het volgende:
worden meisjes hier eerder geholpen, zo ja dan laat ik mijn tieten even zien![]()
zie je de reacties al voor je, in US een topic openen, de tieten van Klonk en dan een paar manboobs waar menig vrouw jaloers op zal zijnquote:
Maak er een log overquote:Op maandag 20 november 2006 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
zie je de reacties al voor je, in US een topic openen, de tieten van Klonk en dan een paar manboobs waar menig vrouw jaloers op zal zijn
En tevens tvpquote:Op zondag 19 november 2006 14:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[afbeelding]
- iets met sinterklaas
- iets met oud en nieuw
Alvast bedankt!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef Klonk het volgende:
worden meisjes hier eerder geholpen, zo ja dan laat ik mijn tieten even zien![]()
Ah wat lief!quote:Op maandag 20 november 2006 14:08 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb dr maar een jasje gegeven, anders vat ze strax kou
quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef icebliss het volgende:
Als er iemand een sneeuwbui in mij avatar kan droppen zou ik diegene erg dankbaar zijn:
[afbeelding]
Als er iemand een plaatje op wil slaan, vraag me dan even, ik heb altijd nog wel ruimte op mijn Photobucket.quote:Op maandag 20 november 2006 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb het voor je upgeload.
Link: http://img.photobucket.com/albums/v221/tinuzzz/shirley_01.gif
Plaatje: [afbeelding]
Waarom gebruik je nou die vaan 55*60, hij had niet voor niks het origineel neergezetquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 18:49 schreef Shirley het volgende:
Trance-Force, bedankt voor deze! [afbeelding]
Ik vind hem erg leuk gedaan, zou ie op jouw server kunnen blijven staan, want kan hem zelf niet uploaden denk ik?
Dit kan wel ff... Tot in het nieuwe jaar zoon beetje denk ik... daarna krijg ik af en toe een bui dat ik de imagesmap helemaal leegtrek, zonder door te hebben WAT er zoal in zitquote:Op maandag 20 november 2006 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb het voor je upgeload.
Link: http://img.photobucket.com/albums/v221/tinuzzz/shirley_01.gif
Plaatje: [afbeelding]
Dit werkt toch ook wel zoon beetjequote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nou die vaan 55*60, hij had niet voor niks het origineel neergezet.
en wat denk jij... 1 of 2 kan je er krijgenquote:Op maandag 20 november 2006 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
en nu wil ik wel eens geholpen geworden. Mijn 163 icoontjes hebben een kerstupdate nodig. Wie biedt zich aan![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie o wie...
Mijn Raul avatar, met de Fok! voor FOK avatar en dan iets winters erin.
[afbeelding]
kun je een kermuts van deze makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:50 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
en wat denk jij... 1 of 2 kan je er krijgen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:47 schreef 19_William_78 het volgende:
Hallo.. Wil iemand mijn mooie Americo Paard pimpen??
gister vergeten te uppenquote:Op woensdag 22 november 2006 07:51 schreef 19_William_78 het volgende:
Wordt niet veel gepimp-ed hier!
Americo wil maar niet lukken denk ik..
Waar zijn de pimps!???????
Super!!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:10 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
gister vergeten te uppen
[afbeelding]
Die van jou zijn r*telastig... maar ik doe mn bestquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kun je een kermuts van deze maken
[afbeelding]
zelf al wat geprobeerd, maar het lukte niet echt mooi
of anders deze
[afbeelding]
kerstkuts en rood pakje ofzo
dank u, heer Yeahinho!quote:
Bedankt. En ik bedoelde uiteraard kerstmutsquote:Op woensdag 22 november 2006 14:17 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Die van jou zijn r*telastig... maar ik doe mn best
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:34 schreef Impry het volgende:
Een Kerst-ico heb ik al, maar ben op dit moment meer in de Sint-moodGaat iemand dat lukken om er een vette meiter op te zetten?
Niemand?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand bij die van mij een sinterklaas zo van de zijkant langs laten komen ?
Geen idee, ik heb dat plaatje nooit gemaaktquote:
Wat vreemd, ik nietquote:
moet dat gein erin zitten of zoek je gewoon een leuk willekeurig icoontje? en kerst of sint?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een leuk (idee) voor mij?
Wat ik nu heb kan ik eigenlijk niets mee... Iemand een idee voor iets anders?
Omdat ik deze zo opgeslagen had en nogal lui ben vandaag, en dus de maat niet aangepast heb??quote:
Maakt helemaal niet uit. Compleet iets nieuws.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
moet dat gein erin zitten of zoek je gewoon een leuk willekeurig icoontje? en kerst of sint?
Owja... graag iets met vuurwerk als het kan en niet te veel moeite kostquote:Op donderdag 23 november 2006 15:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maakt helemaal niet uit. Compleet iets nieuws.Maar dat het wel makkelijk met kerst in overweg kan.
kerst + vuurwerk, zoiets?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Owja... graag iets met vuurwerk als het kan en niet te veel moeite kost
Zeer bedanktquote:Op donderdag 23 november 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kerst + vuurwerk, zoiets?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand er iets meedoen?
Graag iets met sinterklaas en/of oud en nieuw!
Alvast bedankt!!!![]()
![]()
Ik vond die van Jupiler wel genoegquote:Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Iets van kerst met deze icons?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even tussendoor dan:quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mijn icoon op maat maken?
Simpel edoch winterklaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:27 schreef RayMania het volgende:
Wil iemand mijn avatar winterklaar maken? Ik dank U alvast.
Lees OP enzo. Wat wil je?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kan iemand mijn icoontje pimpen?
Perfect. Bedankt !quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Simpel edoch winterklaar.
[afbeelding]
Heel erg bedankt!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Zou je me niet die van jupiler en van Roda samen kunnen voegen met sneeuw?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vond die van Jupiler wel genoeg.
[afbeelding]
Als je er ook nog sneeuw bij wilt dan hoor ik het wel.
Een probeersel na ongeveer 2 jaar:quote:Op maandag 27 november 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Ik zou graag een nieuw Sint en Kersticon willen:
Sint: dat de pinguin zo blijft vervagen en terugkomen, maar dan uit de pepernoten
[afbeelding]
[afbeelding]
Kerst: idem, maar dan uit de ballen!
[afbeelding]
[afbeelding]
(sorry, ik krijg de pepernoten niet klein!)
Uploaden op Tinypic.com heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:27 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Een probeersel na ongeveer 2 jaar:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik weet niet of ze uploadbaar zijn... Ik zou niet (meer) weten wat de limiet is....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef snakelady het volgende:
Ik zou erg graag ook een kersticoontje willen hebben, welke lieverd wil die voor mij maken?
Gewoon van deze foto.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil graag ook een kerst/winter icon, een gifje ofzo en anders gewoon iets leuks, speciaal voor mij![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef Aurelianus het volgende:
Iemand die iets van mijn usericon kan maken?
quote:
Mooi!! Super, dankjewel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:27 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Een probeersel na ongeveer 2 jaar:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik weet niet of ze uploadbaar zijn... Ik zou niet (meer) weten wat de limiet is....
Wat is ie leuk!!!!quote:
Hij's wel cool, maar:quote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 10727 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
yes.... i likequote:Op woensdag 29 november 2006 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
hij leek net precies te passen dacht ik, maarik kan hem ook verkleinen met wat bytes.
edit: deze moet wel passen
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef Aurelianus het volgende:
Iemand die iets van mijn usericon kan maken?
Lieve mop, je kunt wel steeds met je vinger gaan wijzen en hints geven, maar je kunt het ze ook gewoon vragenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vooral niet de OP bekijken of in het topic meelezen, want het geldt toch niet voor jou.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mijn icon zo aanpassen dat er sneeuw valt? Het liefst 3D sneeuw![]()
En eventueel het logo helemaal laten doordraaien, mocht dat mogelijk zijn![]()
Dank u wel.quote:
ok dank jequote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Riann, van jou had ik deze al staan van een tijdje terug:
[afbeelding]
[afbeelding]
kans zit erinquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
Na vandaag gaat dit topic wel wat harder lopen denk ik.
Dat is dan dus niet voor op Fok?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:20 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand sneeuw toevoegen aan dit plaatje, dus graag de afmetingen van het plaatje zo laten.
Mijn voorkeur gaat uit naar de sneeuw zoals in dit icoontje.
[afbeelding]
bvd
Nee, is dat verplicht dan? 't Is niet eens voor een forum.quote:
Is wel de bedoeling dat het Fok-icoontjes zijn. Maar goed, als ik hier verder op in ga dan ben ik een zeikerd, dus lamaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, is dat verplicht dan? 't Is niet eens voor een forum.
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:09 schreef Send-a-Claus het volgende:
Lieve icoontjes-makers,
Kan iemand voor mij een leuk Kerst-icoon maken, wat wellicht een beetje slaat op mijn gebruikersnaam / profiel?
Alvast bedankt,.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef Djep het volgende:
Kan iemand een kerstversie van mijn icon maken?
En kan er mss ook subtiel iets in van Free Hugs ofzo? Ik ben alleen bang dat dat te druk wordt![]()
De Zoe (hond) moet wel duidelijk blijven bewegen met dr hoofd.
Alvast weer bedankt voor de service!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef popolon het volgende:
Maar is er op fok dan een topic waar dit soort verzoeken gedaan kunnen worden?
Ik zou graag wat animatiesneeuw op m'n kerstmannetje willen hebben.
Ik zou niet weten waar ik dit anders zou moeten vragen.
Je wilde toch geen sneeuw meer?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet of je het kan Yeahinho (vast wel), maar kun je bij deze sneeuw maken
?
[afbeelding]
Omdat jij zei dat het erg moeilijk werdquote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat het erg moeilijk werd! Dus ik dacht, dan vraag ik het ff aan een ander, kan hij fijn z'n pizza opeten
!
M'n vriendinquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef RedFever007 het volgende:
wie is die chick in je ava eigenlijk sven?
Ja nou heb je de achtergrond zwart gemaakt.quote:
Idd, dat kostte me nog de meeste moeite.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja nou heb je de achtergrond zwart gemaakt.
Maar alsnog bedankt.
Ik snap het, geen probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, dat kostte me nog de meeste moeite.
Moest wel, anders zie je de sneeuw amper/niet he...
Bedankt!quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:26 schreef Shirley het volgende:
Jaaa...Sinterklaas is voorbij, dus tijd voor een kerstavatar!
Wie heeft er zin om een kerstmutsje op het hoofd te installeren, en wat kerstlichtjes of kerstboompjes bij m'n naam? Geen sneeuw aub. Ik zou er zeer content mee zijn!
Ook deze vind ik weer niks, maar goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef inkie1010 het volgende:
Ik zou graag mijn icon een beetje in kerstsferen willen hebben? Kunnen jullie Obelix-verkersten-versneeuwen?
Kheb alleen de 1e gedaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
herhaald verzoekje
Ook ik heb de vraag of iemand een Kersticoontje voor mij wil maken. Zou je in ieder geval deze twee willen combineren? Iets met sneeuwvlokken lijkt me best aardig, kijk maar. Ga maar lekker je creativiteit op mijn icoontjes botvieren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dudequote:Op woensdag 6 december 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Yeahinho, wtf loop je nog met een Sinterklaas-avatar rond?
Heb je soms het origineel nodigquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:51 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand alvast mijn icon Kerstklaar maken?
Een Kerstman en Rudolph in plaats van de langskomende Sint
Niet iedere keer zo kritisch zijn over je eigen werk johquote:Op woensdag 6 december 2006 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben er niet helemaal tevreden over, maar vooruit.
dudequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef RedFever007 het volgende:
wie is die chick in je ava eigenlijk sven?
Hm...Op zich vind ik hem wel leuk, maar ik snap ergens je ontevredenheid. Ik wil niet ondankbaar zijn, je hebt er toch tijd in gestoken, dus bij deze bedankt, dit wordt hem.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben er niet helemaal tevreden over, maar vooruit.
Thnxquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kheb alleen de 1e gedaan.
[afbeelding]
Ik vind hem leuk!! Bedankt!!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ook deze vind ik weer niks, maar goed.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef Jojogirl het volgende:
Is er misschien iemand die het in mijn rode blokjes avatar wil laten sneeuwen?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef Silmarwen het volgende:
Zouden jullie van mijn icoontje ook een mooi kerstig icoontje kunnen maken?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik wil ook graag een kerstachtig iets!![]()
Oeh, die is mooi!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
als je 'm wilt gebruiken, dan graag zelf ergens anders uploaden
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:17 schreef Koningin het volgende:
Ik ben om de een of andere reden mijn kersticoontje kwijt.
Wie kan mij een nieuwe maken aub?
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Ladylicious het volgende:
Mag mijn beest een muts?
Alvast bedankt!![]()
Zo is ie eigenlijk best tofquote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef Jaytonism het volgende:
Hm, ik vroeg me af of het onderstaande fotootje mooi zou kunnen geshopt worden, zodat hij kerstig eruit komt te zien. Het plaatje is niet echt scherp, maar vroeg me af of het met een bepaald effect wel een beetje mooi uit zou kunnen komen.
Good luck.
http://i42.photobucket.com/albums/e307/Jaytonism/ChrisMartin.jpg
Sla ook meteen de goede versie van je normale icoon op aub!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:05 schreef Klonk het volgende:
ik loop nog erg sinterklazerig te wezen, heeft iemand zin om iets kerstachtigs te doen met:
[afbeelding]
Geluktquote:Op donderdag 7 december 2006 17:56 schreef satecl het volgende:
ik zou wel een leuke kerst sfeer in mijn avatar willen... misschien een kerstmuts ofzo
en ik danquote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, iedereen is voorlopig weer voorzien.
*kuch*quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
En Thijssieengel danquote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie o wie...
Mijn Raul avatar, met de Fok! voor FOK avatar en dan iets winters erin.
[afbeelding]
tof bedanktquote:Op donderdag 7 december 2006 21:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sla ook meteen de goede versie van je normale icoon op aub!
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef _The_General_ het volgende:
Maak er maar iets kerstachtigs vanals het lukt!
Perfectio, thanks.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo is ie eigenlijk best tof.
[afbeelding]
Hartelijk bedankt.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
goedemorgen kan iemand hier iets leuks mee maken door ze samen te voegen aub
[afbeelding]
[afbeelding]
bvd bar
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef easy-going het volgende:
Is er iemand die van de onderstaande foto een feestelijk kersticoontje voor me wil maken:
[afbeelding]
alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Beste icon-makers,
Zou iemand van jullie Paul de Leeuw een mutsje willen geven Liefst geen sneeuw.
vriendelijk bedankt alvast, Haaibaaike !!
Yeahinho, ik heb gevonden.![]()
Hoelang en goed ik ook kijk.... ik zie helemaal geen hoedquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef MrMoon het volgende:
Zou iemand hier een leuk kerst-icoontje van kunnen maken?
[afbeelding]
Bijv. die hoed voor een kerstboom of zo...?
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer meld zich ook met zijn huidige avatar
Kert uitvoering gezocht
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:37 schreef ryangozer het volgende:
wie wil er voor mij ook een leuk kerst icoontje maken van mijn huidige avatar?
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Wil iemand mijn huidige icoontje in kerstsfeer maken? Het liefst iets stilstaand.
Alvast hartelijk dank
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
iemand die hier wat sneeuw op kan toveren ?![]()
Schaf voortaan eerst es een icoontje met juiste afmetingen aanquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:41 schreef waterreus23 het volgende:
Kan iemand een leuk kerst animatie maken van mijn icoontje?
[afbeelding]
dankje! maar ik had hem eigenlijk ook liever knipperend sorryquote:
nah..quote:Op zondag 10 december 2006 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoelang en goed ik ook kijk.... ik zie helemaal geen hoed.
Yeahinho hartstikke bedanktquote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef Belana het volgende:
Kan iemand mijn icoontje verkersten? alvast bedankt!
maakt niet uit, vond het leuk om te doenquote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voordat je nog meer dubbel werk gaat doen: die had ik al gedaan.
zou je mijne niet knipperend kunnen krijgen met sneeuw? omdat hij anders zo rustig is zoals je hem had gemaakt..quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voordat je nog meer dubbel werk gaat doen: die had ik al gedaan.
Neen, helaasch.quote:Op zondag 10 december 2006 21:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zou je mijne niet knipperend kunnen krijgen met sneeuw? omdat hij anders zo rustig is zoals je hem had gemaakt..
Sla allereerst deze maar op voor na de feestdagen:quote:Op zondag 10 december 2006 23:43 schreef miss_sly het volgende:
Zou iemand mijn icoontje kunnen upgraden naar een Kersticoontje?
dankjewel!quote:Op zondag 10 december 2006 20:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel zelf even ergens anders uploaden
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef michiel_merk het volgende:
kan iemand mijn icoon in een kerstsfeer om toveren ?![]()
en evt wat minder snel laten bewegen
waar upload je nu?, je kan hem nu nog wel ff bij mij uploaden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:59 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
tnx alleen ik kreeg wel een foutmelding bij het uploaden
Ik heb em nu bij tinypic geupload, ik was gewend om via de fokserver te uploaden wist niet dat het ook via een url konquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
waar upload je nu?, je kan hem nu nog wel ff bij mij uploaden.
gewoon de link intypen enz deze http://edit.petr.net/maarten/_fok/Michiel_merk.gif
Hijs wel minder snelquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik heb em nu bij tinypic geupload, ik was gewend om via de fokserver te uploaden wist niet dat het ook via een url kon
bedankt iig![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:53 schreef eer-ik het volgende:
Zou iemand wat bewegende sneeuw voor mijn avatar kunnen gooien?
en eventueel een wat kerst-achterigere achtergrond..., heb evt nog wel de PSD van m'n avatar.
Muts heb ik er zelf al opgesoept
alvast bedankt
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 december 2006 14:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]?
(Zelf ff elders uploaden aub)
Erg leuk thx!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets met sneeuw?
(zelf ff ergens anders uploaden).
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:15 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik wou hier graag een kerstversie van. Maak er maar wat moois van.
[afbeelding]
En hier een grotere resolutie: http://members.home.nl/hminkjan/FokKerstAva/minkiekerst1.bmp
Het is voor in msn dus hoeft geen bewegende.
Thnx alvast![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:21 schreef Impry het volgende:
Die van mij vind ik al erg leuk, maar kan iemand ook nog even die prachtige sneeuw toevoegen die ik in de avatars hierboven ook zie?
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef RenikNL het volgende:
[afbeelding]
Zou iemand deze kunnen kerst-pimpen. Wat sneeuw erbij ofzo.![]()
Heb ik ook gemaaktquote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
Ook voor jou: even zelf elders uploaden.
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
Ook voor jou: even zelf elders uploaden.
Bedankt beidequote:Op woensdag 13 december 2006 18:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Heb ik ook gemaakt![]()
hier komt ie, je hebt echt veel keuze
[afbeelding]
Hier knipperen de lichtjes/kerstballen
Surequote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef RedFever007 het volgende:
Heb je toevallig nog wat sneeuw voor me Lynx![]()
Of iemand anders natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |