Lees OP enzo. Wat wil je?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kan iemand mijn icoontje pimpen?
Perfect. Bedankt !quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Simpel edoch winterklaar.
[afbeelding]
Heel erg bedankt!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Zou je me niet die van jupiler en van Roda samen kunnen voegen met sneeuw?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vond die van Jupiler wel genoeg.
[afbeelding]
Als je er ook nog sneeuw bij wilt dan hoor ik het wel.
Een probeersel na ongeveer 2 jaar:quote:Op maandag 27 november 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Ik zou graag een nieuw Sint en Kersticon willen:
Sint: dat de pinguin zo blijft vervagen en terugkomen, maar dan uit de pepernoten
[afbeelding]
[afbeelding]
Kerst: idem, maar dan uit de ballen!
[afbeelding]
[afbeelding]
(sorry, ik krijg de pepernoten niet klein!)
Uploaden op Tinypic.com heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:27 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Een probeersel na ongeveer 2 jaar:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik weet niet of ze uploadbaar zijn... Ik zou niet (meer) weten wat de limiet is....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef snakelady het volgende:
Ik zou erg graag ook een kersticoontje willen hebben, welke lieverd wil die voor mij maken?
Gewoon van deze foto.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil graag ook een kerst/winter icon, een gifje ofzo en anders gewoon iets leuks, speciaal voor mij![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef Aurelianus het volgende:
Iemand die iets van mijn usericon kan maken?
quote:
Mooi!! Super, dankjewel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:27 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Een probeersel na ongeveer 2 jaar:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik weet niet of ze uploadbaar zijn... Ik zou niet (meer) weten wat de limiet is....
Wat is ie leuk!!!!quote:
Hij's wel cool, maar:quote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 10727 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
yes.... i likequote:Op woensdag 29 november 2006 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
hij leek net precies te passen dacht ik, maarik kan hem ook verkleinen met wat bytes.
edit: deze moet wel passen
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef Aurelianus het volgende:
Iemand die iets van mijn usericon kan maken?
Lieve mop, je kunt wel steeds met je vinger gaan wijzen en hints geven, maar je kunt het ze ook gewoon vragenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vooral niet de OP bekijken of in het topic meelezen, want het geldt toch niet voor jou.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mijn icon zo aanpassen dat er sneeuw valt? Het liefst 3D sneeuw![]()
En eventueel het logo helemaal laten doordraaien, mocht dat mogelijk zijn![]()
Dank u wel.quote:
ok dank jequote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Riann, van jou had ik deze al staan van een tijdje terug:
[afbeelding]
[afbeelding]
kans zit erinquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
Na vandaag gaat dit topic wel wat harder lopen denk ik.
Dat is dan dus niet voor op Fok?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:20 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand sneeuw toevoegen aan dit plaatje, dus graag de afmetingen van het plaatje zo laten.
Mijn voorkeur gaat uit naar de sneeuw zoals in dit icoontje.
[afbeelding]
bvd
Nee, is dat verplicht dan? 't Is niet eens voor een forum.quote:
Is wel de bedoeling dat het Fok-icoontjes zijn. Maar goed, als ik hier verder op in ga dan ben ik een zeikerd, dus lamaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, is dat verplicht dan? 't Is niet eens voor een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |