abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43715580
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

weer mensen die praten over dingen waar ze geen verstand van hebben

de jsf is de goedkoopste oplossing
Nee, geen nieuwe straaljagers kopen is de goedkoopste oplossing.
Dus houd dan helemaal je bek als je niet weet wat een ander bedoelt.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43715722
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ah, de Amerikanen hebben het alleen gedaan?
Volgens mij was Rusland net even wat belangrijker en zonder de Canadezen was Amerika ook niet ver gekomen.
Sowieso is een situatie als toen nu niet meer mogelijk..
Ook voor jou:

Bij mijn (groot)ouders waren het wel de Amerikanen, maar dat is het punt ook niet:
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:27 schreef onemangang het volgende:

Een leger dient om Nederland te verdedigen.
Als de Canadezen, Polen, Amerikanen, Russen....................

Ik denk dan meer aan andere wereldburgers, die ook graag vrijheid en democratie hebben, en daarbij wel wat hulp kunnen gebruiken. Zodat niet clubjes zoals de Taliban bepalen wat ze wel en vooral niet mogen.
pi_43715992
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:49 schreef more het volgende:

[..]

Ook voor jou:

Bij mijn (groot)ouders waren het wel de Amerikanen, maar dat is het punt ook niet:
[..]

Als de Canadezen, Polen, Amerikanen, Russen....................
Nee, de wereld is veranderd. We hebben nu de EUROPESE GEMEENSCHAP die de vrede in Europa behoudt. Problemen worden voortaan aan de tafel opgelost in plaats van met militaire middelen. Jouw argument goldt wellicht wel in 1938 maar nu niet meer. Even je eigen wereldvisie updaten a.u.b.: Europa is uitesrt succesvol, het ziet er niet uit dat er tussen de lidstaten ooit nog oorlog zal uitbreken. Daar moeten we een conclusie uit trekken: het leger heeft zijn functie verloren.

En als je kijkt naar Irak en Afghanistan: nou nee, de burgers zijn daar helemaal niet zo blij met de Amerikanen als de Amerikanen hadden gedacht. Integendeel. Ook de Amerikanen zijn blijven steken in 1938.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_43716096
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef onemangang het volgende:

[..]

Nee, de wereld is veranderd. We hebben nu de EUROPESE GEMEENSCHAP die de vrede in Europa behoudt. Problemen worden voortaan aan de tafel opgelost in plaats van met militaire middelen. Jouw argument goldt wellicht wel in 1938 maar nu niet meer. Even je eigen wereldvisie updaten a.u.b.: Europa is uitesrt succesvol, het ziet er niet uit dat er tussen de lidstaten ooit nog oorlog zal uitbreken. Daar moeten we een conclusie uit trekken: het leger heeft zijn functie verloren.
Kun je niet lezen? Ik heb het over andere wereldburgers, in Afghanistan, Irak, Sudan e.d. en straks misschien ook nog in Syrië, Iran, Noord-Korea e.d. die mensen willen ook graag democratie en vrede, en daar kunnen de westerse legers voor zorgen. Of ben jij zo'n egotripper die alleen aan zich zelf denkt?
  maandag 20 november 2006 @ 14:05:27 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43716211
Ik heb een misschien wel domme en late vraag, maar heeft dat natspuiten, wakker houden, herrie, fel licht etc nou wel of niet plaatsgevonden.
Men zegt dat er niks strafbaars heeft plaatsgevonden...maar dat is weer een heel ander verhaal lijkt mij. (ik weet niet wat wel en niet mag bij t leger).
pi_43716420
Wat een gehuil zeg . In plaats van gewoon aan te dringen op een goed onderzoek gelijk weer iedereen van vanalles de schuld geven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43716428
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef more het volgende:

[..]

Kun je niet lezen? Ik heb het over andere wereldburgers, in Afghanistan, Irak, Sudan e.d. en straks misschien ook nog in Syrië, Iran, Noord-Korea e.d. die mensen willen ook graag democratie en vrede, en daar kunnen de westerse legers voor zorgen. Of ben jij zo'n egotripper die alleen aan zich zelf denkt?
Integendeel, de methodes om daar vrede te brengen, daarover verschillen we slechts van mening. Democratie kan je niet door militaire middelen van een buitenlandse macht afdwingen, het volk moet dat zelf willen en doen. Vergelijk landen als Roemenië, OekraIne of Polen (vreedzame overgangen naar democratie) maar eens met landen als Irak of Vietnam... Welke methode is op de lange termijn succesvol gebleken?
pi_43716462
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:05 schreef PLAE@ het volgende:

Ik heb een misschien wel domme en late vraag, maar heeft dat natspuiten, wakker houden, herrie, fel licht etc nou wel of niet plaatsgevonden.
Men zegt dat er niks strafbaars heeft plaatsgevonden...maar dat is weer een heel ander verhaal lijkt mij. (ik weet niet wat wel en niet mag bij t leger).
Ik werd vanmorgen ook nat onder de douche, en ons zoontje van 10 maanden oud heeft ons de hele nacht wakker gehouden met zijn "herrie".
pi_43716504
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:14 schreef onemangang het volgende:

[..]

Integendeel, de methodes om daar vrede te brengen, daarover verschillen we slechts van mening. Democratie kan je niet door militaire middelen van een buitenlandse macht afdwingen, het volk moet dat zelf willen en doen. Vergelijk landen als Roemenië, OekraIne of Polen (vreedzame overgangen naar democratie) maar eens met landen als Irak of Vietnam... Welke methode is op de lange termijn succesvol gebleken?
West Europa, Zuid Korea en Japan zijn voorbeelden waar het goed gelukt is. En soms kan een regime zo wreed zijn tegen de eigen burgers dat je de plicht hebt om militair in te grijpen.
pi_43716556
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Nee, geen nieuwe straaljagers kopen is de goedkoopste oplossing.
Dus houd dan helemaal je bek als je niet weet wat een ander bedoelt.
zoals hierboven al aangegeven kost dat nog meer.

dus ik blijf er bij zeg niets als je er niets van af weet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_43716578
Er moet gewoon een gedegen onderzoek komen, klaar.

Verder niet teveel aandacht aan "THE DUTCH BUSH" schenken, dat is hij niet waard.

mijn Sparta 0,1PK op spierkracht
  maandag 20 november 2006 @ 14:20:11 #62
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43716585
quote:

Nee, de wereld is veranderd. We hebben nu de EUROPESE GEMEENSCHAP die de vrede in Europa behoudt.
De EU deed dat ookzo prima in voormalig Joegoslavie waarna ze op haar knieen de VS om hulp moest smeken..
quote:
Problemen worden voortaan aan de tafel opgelost in plaats van met militaire middelen. Jouw argument goldt wellicht wel in 1938 maar nu niet meer. Even je eigen wereldvisie updaten a.u.b.: Europa is uitesrt succesvol, het ziet er niet uit dat er tussen de lidstaten ooit nog oorlog zal uitbreken.
En tussen leden en niet-leden?
Overigens had Engeland in Noord-Ierland toch een halve burgeroorlog terwijl ze lid was van de EU..
quote:
Daar moeten we een conclusie uit trekken: het leger heeft zijn functie verloren.
Ze hebben het anders verdacht druk voor een clubje dat functieloos zou zijn..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43716632
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:14 schreef du_ke het volgende:
Wat een gehuil zeg . In plaats van gewoon aan te dringen op een goed onderzoek gelijk weer iedereen van vanalles de schuld geven .
hij heeft toch gelijk nog voordat er een onderzoek was ingesteld al kreten als marteling en doofpot gaan roepen dat getuigd niet echt van veel respect voor de krijgsmacht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 20 november 2006 @ 14:23:17 #64
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43716686
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:15 schreef more het volgende:

[..]

Ik werd vanmorgen ook nat onder de douche, en ons zoontje van 10 maanden oud heeft ons de hele nacht wakker gehouden met zijn "herrie".
Ik stel een normale vraag en dan kom je met zo'n foxnews antwoord
pi_43716695
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef Napalm het volgende:

[..]

De EU deed dat ookzo prima in voormalig Joegoslavie waarna ze op haar knieen de VS om hulp moest smeken..
[..]

Overigens had Engeland in Noord-Ierland toch een halve burgeroorlog terwijl ze lid was van de EU..
[..]

Ze hebben het anders verdacht druk voor een clubje dat functieloos zou zijn..
dat eerste klopt niet helemaal nze moesten wel op de knieen ja maar dat was om de VS tegen te houden niet meteen alles plat te gooien.
  maandag 20 november 2006 @ 14:25:22 #66
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43716760
ZIjn die gevangenen nou natgespoten, bewust wakker gehouden met herrie etc
ja of nee?
pi_43716826
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:

ZIjn die gevangenen nou natgespoten, bewust wakker gehouden met herrie etc
ja of nee?
Nee, eh ja toch nee want dat is niet goed voor de VVD

mijn Sparta 0,1PK op spierkracht
pi_43716845
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Die gasten Elsevier hebben geen idee waar ze het over hebben. De PvdA steunde de missie op basis van leugens van Powell en waarvan onze regering nog steeds geen afstand hebben genomen (waar zijn de koppen die hadden moeten rollen?)... we hebben daar redelijk werk afgeleverd, maar als het een bloedbad was geworden dan waren ze mooi medeschuldig geweest...
Kom nu toch zeg. Dat Powell loog was voor ieder weldenkend mens duidelijk nog voordat hij had gesproken voor de Veiligheidsraad. Wouter die meeliep op de Dam en vervolgens zeggen 'ik moest even boodschappen doen, stond ik ineens in een demonstratie'. De PvdA heeft zich net zo goed en even zo diep laten nemen door Tony en Boes. Met de ogen open.
pi_43716857
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:00 schreef Napalm het volgende:

[..]

Berlijn heeft gelijk.

Deze hypocriete kwallen lopen voorop met het afgeven op onze jongens.

Laat wel heel duidelijk zien wie je vrienden zijn zo`n situatie..
Je zei 'Onze jongens', Ik krijg nu helemaal een warm gevoel van binnen
pi_43716874
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hij heeft toch gelijk nog voordat er een onderzoek was ingesteld al kreten als marteling en doofpot gaan roepen dat getuigd niet echt van veel respect voor de krijgsmacht.
Precies. Links wilde goedkoop scoren over de ruggen van onze militairen
pi_43716943
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef Napalm het volgende:

[..]

Was voormalig Joegoslavië lid van de Europese Gemeenschap? Nee. Waarom niet? Omdat hun politiek gebaseerd was op militaire onderdrukking, niet op overleg. Zodra die staten lid worden kunnen ze langdurige vrede verwachten... Waar ligt dat aan denk je?
Overigens was het niet het Amerikaanse leger dat uiteindelijk Milosevics op de knieen kreeg, maar het Servische volk zelf.
quote:
Welke is beeindigd met behulp van veel diplomatie en overleg, niet door middel van militair ingrijpen. Is niet zo spectaculair en daardoor minder zichtbaar, maar het heeft wel geholpen zonder al te veel slachtoffers.
pi_43716946
quote:

[..]

Aan de andere kant alles geheel goedpraten en doen alsof er echt helemaal niets aan de hand was is ook wat naïef.
Het is niet voor niets dat er al een onderzoek is geweest.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43716955
quote:

[..]

Inderdaad dat is waar het hier omgaat.
pi_43717004
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:15 schreef more het volgende:

[..]

Wat een immens trieste vergelijking zeg, echt.
Stond er ook een brandslang op je? En het gejank van een jankbaby is wel wat anders.
pi_43717020
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

zoals hierboven al aangegeven kost dat nog meer.

dus ik blijf er bij zeg niets als je er niets van af weet
Wat een onzin.
Je kan een deel wegdoen en een deel opknappen.
Maar serieus, heb je ook een bron dat het duurder is? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')