Die heeft mij tot nu toe nog niet kunnen overtuigen. Gabri doet het wel iets beter, maar die liet gister Engelaar lopen.quote:Op maandag 20 november 2006 12:42 schreef S-Two het volgende:
Wanneer gaat Roger weer eens spelen.
Gelukkig, laat PSV hem maar halen.quote:Op maandag 20 november 2006 12:51 schreef manny het volgende:
Onze Eindhovense vrienden hebben zich gemeld voor Leonardo. De hand van Koeman wordt zichtbaar: de eerste miskoop komt eraan.
Laat me, ok.quote:Op maandag 20 november 2006 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja man Quincy is echt goed!
FC Utrecht!quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef SiemeN het volgende:
Tegen wie speelt PSV de aankomende speelronde? Tijd voor punten verlies daar..
Ik hoop andy dan winnen we de uefa cup.quote:Op maandag 20 november 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Wie komen er in de winterstop? Leo? Edje? Andy?
WIe is Mavuba?quote:Op maandag 20 november 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:
Middenveld moet worden versterkt. En uiteraard de flanken. Haal Davids en Mavuba, heb je de opvolger van Sneijder al in huis. Buitenspelers zou ik niet weten.
Nou met Leonardo kan het twee kanten op. Of hij word een goede (als hij al dat theater afleert) of hij mislukt. En hij hoeft maar 750.000 te kosten, dus is het risico te overzien.quote:Op maandag 20 november 2006 12:51 schreef manny het volgende:
Onze Eindhovense vrienden hebben zich gemeld voor Leonardo. De hand van Koeman wordt zichtbaar: de eerste miskoop komt eraan.
Talentje van Bordeaux geloof ik.. heeft ook al enkele malen voor het Franse nationale team gespeeld..quote:
Linksbuiten.quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef koningdavid het volgende:
Die Goossens uit de jeugdopleiding schijnt toch ubergetalenteerd te zijn? Was hij nou links- of rechtsbuiten?
Als we hem nou eens een kansje geven. We hebben toch niks te verliezen wat betreft de rechtsbuitenpositie, het is allemaal prut op dit moment.
Leo kan het eigenlijk voor dat bedrag alleen maar goed doen bij PSV.quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou met Leonardo kan het twee kanten op. Of hij word een goede (als hij al dat theater afleert) of hij mislukt. En hij hoeft maar 750.000 te kosten, dus is het risico te overzien.
ik ben het vergeten van de week te vragen maar ik vind dat ze spelers op z'n vroegst op hun 21e moeten laten debuteren in het eerste. Daarvoor ergens anders stallen als ze het bij de jeugd niet meer uithoudenquote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef koningdavid het volgende:
Die Goossens uit de jeugdopleiding schijnt toch ubergetalenteerd te zijn? Was hij nou links- of rechtsbuiten?
Als we hem nou eens een kansje geven. We hebben toch niks te verliezen wat betreft de rechtsbuitenpositie, het is allemaal prut op dit moment.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |