abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2006 @ 12:42:14 #26
82589 S-Two
barba macacu
pi_43713861
Wanneer gaat Roger weer eens spelen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43713983
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:42 schreef S-Two het volgende:
Wanneer gaat Roger weer eens spelen.
Die heeft mij tot nu toe nog niet kunnen overtuigen. Gabri doet het wel iets beter, maar die liet gister Engelaar lopen.
  maandag 20 november 2006 @ 12:51:01 #28
80382 manny
30 is best veel
pi_43714059
Onze Eindhovense vrienden hebben zich gemeld voor Leonardo. De hand van Koeman wordt zichtbaar: de eerste miskoop komt eraan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43714072
Het werd eens tijd
Houd van een lijntje.
pi_43714199
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:51 schreef manny het volgende:
Onze Eindhovense vrienden hebben zich gemeld voor Leonardo. De hand van Koeman wordt zichtbaar: de eerste miskoop komt eraan.
Gelukkig, laat PSV hem maar halen.
  maandag 20 november 2006 @ 13:07:02 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43714488
Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg, Michael Krohn-Dehli en Mauro Rosales mogen van mij per direct weg, voegen niets toe en maken Ajax niet beter. Daarvoor in de plaats zou ik graag Edgar Davids en Andy v/d Meyde op huurbasis zien komen, wellicht met een optie tot koop. Overigens is er nog helemaal niets aan de hand, we worden dit seizoen gewoon kampioen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43714632
Edgar en Quincy halen in de winterstop.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43714657
Ja man Quincy is echt goed!
Houd van een lijntje.
pi_43714716
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja man Quincy is echt goed!
Laat me, ok.

Ik heb er gewoon een goed gevoel bij. I.t.t. een Van der Meyde ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 20 november 2006 @ 13:14:29 #35
82589 S-Two
barba macacu
pi_43714719
Ik snap al dat gehunker naar Van der Meyde echt totaal niet. Hij heeft het af en toe leuk gedaan maar was nou ook geen superbuitenspeler met een goeie voorzet. Daarnaast heeft hij na Ajax nergens meer een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 20 november 2006 @ 13:16:38 #36
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_43714771
Tegen wie speelt PSV de aankomende speelronde? Tijd voor punten verlies daar..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_43714860
Hehe ik moet bij Van der Meyde altijd aan een opmerking van van hanegem denken.

"Hij doet verdimme eerst zijn haar voordat hij z'n voorzet geeft. Dat heb ik nog nooit gezien!"

Na aanleiding van een fragment van hem bij Inter.
Houd van een lijntje.
pi_43714884
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef SiemeN het volgende:
Tegen wie speelt PSV de aankomende speelronde? Tijd voor punten verlies daar..
FC Utrecht!
pi_43715255
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Wie komen er in de winterstop? Leo? Edje? Andy?
Ik hoop andy dan winnen we de uefa cup.
lollig
pi_43715310
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:
Middenveld moet worden versterkt. En uiteraard de flanken. Haal Davids en Mavuba, heb je de opvolger van Sneijder al in huis. Buitenspelers zou ik niet weten.
WIe is Mavuba?
lollig
  maandag 20 november 2006 @ 13:37:33 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43715348
andy mandy vd meyde. Die teerd nog steeds op dat ene doelpunt toendertijd
pi_43715382
Die Goossens uit de jeugdopleiding schijnt toch ubergetalenteerd te zijn? Was hij nou links- of rechtsbuiten?

Als we hem nou eens een kansje geven. We hebben toch niks te verliezen wat betreft de rechtsbuitenpositie, het is allemaal prut op dit moment.
pi_43715387
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:51 schreef manny het volgende:
Nou met Leonardo kan het twee kanten op. Of hij word een goede (als hij al dat theater afleert) of hij mislukt. En hij hoeft maar 750.000 te kosten, dus is het risico te overzien.
lollig
pi_43715396
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:36 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

WIe is Mavuba?
Talentje van Bordeaux geloof ik.. heeft ook al enkele malen voor het Franse nationale team gespeeld..
pi_43715430
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef koningdavid het volgende:
Die Goossens uit de jeugdopleiding schijnt toch ubergetalenteerd te zijn? Was hij nou links- of rechtsbuiten?

Als we hem nou eens een kansje geven. We hebben toch niks te verliezen wat betreft de rechtsbuitenpositie, het is allemaal prut op dit moment.
Linksbuiten.
Houd van een lijntje.
pi_43715464
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nou met Leonardo kan het twee kanten op. Of hij word een goede (als hij al dat theater afleert) of hij mislukt. En hij hoeft maar 750.000 te kosten, dus is het risico te overzien.
Leo kan het eigenlijk voor dat bedrag alleen maar goed doen bij PSV.

Hij kan gewoon erg goed ballen en bij PSV zal hij die streken wel afleren verwacht ik. Binnen die spelersgroep is enorm veel sociale controle met Cocu die daar de dienst uitmaakt en Leo's Braziliaanse vrienden die in kunnen grijpen.

Nee, PSV kan er alleen maar sterker op worden met Leonardo.
pi_43715491
VD Meyde haalt het niet eens bij Everton en dan zou hij een verbetering zijn voor Ajax?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 20 november 2006 @ 13:42:58 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43715508
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef koningdavid het volgende:

ik ben het vergeten van de week te vragen maar ik vind dat ze spelers op z'n vroegst op hun 21e moeten laten debuteren in het eerste. Daarvoor ergens anders stallen als ze het bij de jeugd niet meer uithouden

Op die manier moet het langzamerhand eens zo zijn dat wij de vruchten plukken van de opgeleide jeugd ipv tegen de tijd dat ze op topniveau komen ze meteen weg zijn naar het buitenland.

Ik denk dat je meer aan iemand van 23 hebt als ie 2 jaar terug gedebuteerd heeft dan aan iemand van 21 die 2 jaar terug gedebuteerd heeft. Misschien dat je die rare terugvallen dan ook eens in kan dammen.
pi_43715540
Alle respect voor spelers als Quincy en Leonardo maar ze hebben geen voorzet en gaan voor eigen succes. We hebben juist een speler nodig met een degelijke voorzet die Huntelaar in stelling kan brengen. En dan denk ik aan vd Meyde.
lollig
pi_43715547
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:40 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Linksbuiten.

Er moet toch wel iets te bedenken zijn. Van Geel zei gisteren dat ze Sergio Zijler (van Twente) hebben laten gaan omdat hij bij Jong-Ajax waarschijnlijk op de bank zou belanden. Wij moeten dus een betere rechtsbuiten hebben dan Zijler.

Wie het ook is, geef hem een keer een kans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')