Ik wil best pogen wat te doen voor een sociale omgeving en diens structuur, ik kan het niet opbrengen mee te vechten in een Concurentie drift van stropdassen, ik heb er geen energie voor en al zou ik dat hebben dan had ik nog bepaalde psychische obstructies, zelfs als ik dat niet had, zou ik het naar mijn mening behoorlijk asociaal vinden voor het nederlandse volk zelf.quote:
Ik kan me er 's ochtends ook verdomd moeilijk opbrengen om op te staan, maar als ik eenmaal op ben valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 22 november 2006 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil best pogen wat te doen voor een sociale omgeving en diens structuur, ik kan het niet opbrengen mee te vechten in een Concurentie drift van stropdassen, ik heb er geen energie voor en al zou ik dat hebben dan had ik nog bepaalde psychische obstructies, zelfs als ik dat niet had, zou ik het naar mijn mening behoorlijk asociaal vinden voor het nederlandse volk zelf.
dan moet je ook niet zeuren dat je minder krijgt dat iemand die dat wel doet......quote:Op woensdag 22 november 2006 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil best pogen wat te doen voor een sociale omgeving en diens structuur, ik kan het niet opbrengen mee te vechten in een Concurentie drift van stropdassen, ik heb er geen energie voor en al zou ik dat hebben dan had ik nog bepaalde psychische obstructies, zelfs als ik dat niet had, zou ik het naar mijn mening behoorlijk asociaal vinden voor het nederlandse volk zelf.
Hij kan dag in dag uit achter zijn pc'tje zitten, hij kan folderen voor de SP, maar werken ho maar.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef sledge5hammer het volgende:
dan moet je ook niet zeuren dat je minder krijgt dat iemand die dat wel doet......
Ah problemen moet je niet oplossen anders kun je ze niet meer oplossen!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef BasEnAad het volgende:
Als er alleen wordt verdeelt, valt er niets te verdelen. snap dat nou es
Dat eerste is onzin,quote:Op woensdag 22 november 2006 15:37 schreef longinus het volgende:
De SP zorgt voor een betere verdeling van de welvaart, nu gaat 40% van de rijjksuitgaven naar 7% van de bevolking, en dat zijn niet de armsten waar het naar toe gaat.
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik mee moet betalen aan iemand anders zijn villa terwijl ik het zelf moeilijk heb om een redelijk huis te vinden.
Ik zeur nergens over mezelf.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren dat je minder krijgt dat iemand die dat wel doet......
Terwijl diegene er alles aan poogt te doen wat te ondernemen maar geen kans krijgt, of terwijl iemand psychisch of lichamelijk niet in staat is te werken en afgekeurd is door het systeem zelf.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat eerste is onzin,
en ik zou niet weten waarom ik mee moet betalen aan iemand anders zijn bestaan, terwijl diegene te lui is om ook maar een vinger uit te steken.
Nog iets? of ben je klaar met onz materiaal spuien, zoniet klik dan hier:quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij kan dag in dag uit achter zijn pc'tje zitten, hij kan folderen voor de SP, maar werken ho maar.
Handje ophouden en kankeren op al die werkende aso's.![]()
ik heb het niet over mensen die (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt zijn. Die moeten hoe dan ook ook een uitkering krijgen. Als je niet kan werken, is dat heel jammer en moet de staat voor je zorgen, simpel zat.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Terwijl diegene er alles aan poogt te doen wat te ondernemen maar geen kans krijgt, of terwijl iemand psychisch of lichamelijk niet in staat is te werken en afgekeurd is door het systeem zelf.
Mensen die niet werken om de luxe ervan worden echt wel aangepakt, zelfs door de Sp ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |